Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

hei_paa_deg skrev (47 minutter siden):

Tips til Isabell er å se dokumentaren Oljefondet. 
Unge lovende 🤵🏽‍♀️📊📈📉

Det er for mye å forvente,  hun ser jo bare på housewife osv. Men mann kan jo håpe.👀

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (5 timer siden):

Ojjj nå ble jeg nysgjerrig.. Hva skrev du??

At jeg synes hun spiller på folks samvittighet og det kommer sånne stories før hver lansering. At jeg skjønner det er big buisnes , men det er manipulasjon og kynisk.

• Liker 5
  • Nyttig 20
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (18 minutter siden):

At jeg synes hun spiller på folks samvittighet og det kommer sånne stories før hver lansering. At jeg skjønner det er big buisnes , men det er manipulasjon og kynisk.

Det var nok til å få deg blokkert?? Vel vel vel..

Sannheten har sjeldent eller mer nøyaktig aldri tålt dagslys for å si det mildt.. 

Du traff med andre ord hodet på spikeren der gitt 👍🏼🤩😂😂😂🎯💯💯

Endret av Classy
  • Liker 5
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er klar over at influencere og mange flere, ser på Kvinneguiden som gamle, bitre, uutdannede hurper. Fra nå av og ut, skulle jeg så ønske at både Raadsquad og Raadsquad 2 (den andre gruppen) strømmet til KG og lærte noe. 
Hva er det vi ser, som de ikke ser? 
Hva er det de ser, som vi ikke ser? 
Isabel har over 380000 følgere, som lever og ånder for galskapen hun viser frem. 
380000 kvinner i alle aldre, som forsvarer henne med nebb og klør. Det er så spesielt at jeg forstår ikke at det ikke blir et større fokus på, fra medias side….Også tror jeg det må være noe savn i eget liv, når den kyniske dama, som utelukkende spiller på følelser, får en sånn heltestatus. Jeg blir på ekte kvalm av å se pengebruken, manipuleringen og tårene som settes i sving, når livet ikke går hennes vei. 
Jeg håper virkelig naboen våkner og faktisk ser hva han har med å gjøre…

• Liker 6
  • Hjerte 3
  • Nyttig 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tenker at hvis bursdager er så viktig for deg, ikke dra alene til en øde øy på bursdagen din🙄

• Liker 6
  • Hjerte 1
  • Nyttig 27
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Harnoejegvilsi skrev (3 minutter siden):

Jeg er klar over at influencere og mange flere, ser på Kvinneguiden som gamle, bitre, uutdannede hurper. Fra nå av og ut, skulle jeg så ønske at både Raadsquad og Raadsquad 2 (den andre gruppen) strømmet til KG og lærte noe. 
Hva er det vi ser, som de ikke ser? 
Hva er det de ser, som vi ikke ser? 
Isabel har over 380000 følgere, som lever og ånder for galskapen hun viser frem. 
380000 kvinner i alle aldre, som forsvarer henne med nebb og klør. Det er så spesielt at jeg forstår ikke at det ikke blir et større fokus på, fra medias side….Også tror jeg det må være noe savn i eget liv, når den kyniske dama, som utelukkende spiller på følelser, får en sånn heltestatus. Jeg blir på ekte kvalm av å se pengebruken, manipuleringen og tårene som settes i sving, når livet ikke går hennes vei. 
Jeg håper virkelig naboen våkner og faktisk ser hva han har med å gjøre…

Samfunnet vårt har lagt opp til at slik oppførsel er blitt akseptabelt.. Jo dummere du er jo smartere vil du bli fremstilt i media..  Vice versa.. Vi lever i en skakkjørt verden

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

hei_paa_deg skrev (2 timer siden):

Tips til Isabell er å se dokumentaren Oljefondet. 
Unge lovende 🤵🏽‍♀️📊📈📉

Den dama ser ikke på noe annet svada og hjernedød underholdning..

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg spyr litt når hun sier det er de små tingene som betyr noe i et forhold og så er hun forbanna og villig til å gjøre det slutt fordi hun ikke blir feiret i flere uker til endes. Hun er psyk. 

• Liker 14
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (1 minutt siden):

Jeg spyr litt når hun sier det er de små tingene som betyr noe i et forhold og så er hun forbanna og villig til å gjøre det slutt fordi hun ikke blir feiret i flere uker til endes. Hun er psyk. 

Jeg måtte le av det brukernavnet ditt.  😅 De små ting kan være særdeles viktige. 😉

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene J. skrev (6 minutter siden):

Jeg måtte le av det brukernavnet ditt.  😅 De små ting kan være særdeles viktige. 😉

😅😅 helt korrekt! Det navnet laget jeg når det ble glemt og tredjemann plutselig var på vei 😇😇

• Liker 1
  • Hjerte 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sassya skrev (1 time siden):

Tenker at hvis bursdager er så viktig for deg, ikke dra alene til en øde øy på bursdagen din🙄

👏🏻

Hun er heldig som har bror og søster som kommer og trøster. Kjøpt og betalt hele hurven. Også hun som er alene i Oslo. Leiligheten leier Isabell for henne. De er heldig som har hverandre på sitt vis…

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Minipilla skrev (42 minutter siden):

😅😅 helt korrekt! Det navnet laget jeg når det ble glemt og tredjemann plutselig var på vei 😇😇

Haha magisk! Har en bekjent som kaldte ungen sin for Gummitrollet. Blir litt samme greia 😅

• Liker 2
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hvor dyr er en veske når den koster en tur/retur Dubai-Oslo flybillett på businessclass for to personer i tillegg til hva den koster i seg selv? Jeg bare lurer.

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (45 minutter siden):

Hvor dyr er en veske når den koster en tur/retur Dubai-Oslo flybillett på businessclass for to personer i tillegg til hva den koster i seg selv? Jeg bare lurer.

Hun får jo vesken billigere må skjønne, da hun får den taxfree på returreisen. IR bryr seg om miljøet, så en flytur frem og tilbake Dubai-Oslo-Dubai, som om det var en busstur Oslo-Kristiansand-Oslo, nei det er vel ikke så ille... 

Kan folk være så greie og tenke på miljøperspektiv og psyken (hennes og egen) og slutte å bidra til "kronasj" inn til denne divakjerringa. Det er shopping, shopping, shopping, flytur hit og dit og tilbake hit og dit, for deretter at alt gjentas igjen og igjen og igjen. Stopp, å klikk dere inn! 

Da blir det færre vesker, færre flyturen og forhåpentligvis noe mer refleksjon rundt hva hun selv holder på med - hva er meninga med livet liksom.

• Liker 5
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Istapp skrev (2 minutter siden):

Hun får jo vesken billigere må skjønne, da hun får den taxfree på returreisen. IR bryr seg om miljøet, så en flytur frem og tilbake Dubai-Oslo-Dubai, som om det var en busstur Oslo-Kristiansand-Oslo, nei det er vel ikke så ille... 

Kan folk være så greie og tenke på miljøperspektiv og psyken (hennes og egen) og slutte å bidra til "kronasj" inn til denne divakjerringa. Det er shopping, shopping, shopping, flytur hit og dit og tilbake hit og dit, for deretter at alt gjentas igjen og igjen og igjen. Stopp, å klikk dere inn! 

Da blir det færre vesker, færre flyturen og forhåpentligvis noe mer refleksjon rundt hva hun selv holder på med - hva er meninga med livet liksom.

Word👏

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (3 timer siden):

Det var nok til å få deg blokkert?? Vel vel vel..

Sannheten har sjeldent eller mer nøyaktig aldri tålt dagslys for å si det mildt.. 

Du traff med andre ord hodet på spikeren der gitt 👍🏼🤩😂😂😂🎯💯💯

Ja hun viser jo frem kun det som bygger opp profilen sin til riktig tid og riktig sted. Sparer på meldinger som hun kan bruke når det passer også. Hun viser kun det hun vil vi skal se, og ser rami er litt rett frem enda, men han får god opplæring. Så bare se. Hvordan han og utvikler seg i samme retning. Men ja, blokka. Viste den ikke engang. Det sier meg at j traff spikeren på hodet uja

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Janne1975 skrev (3 minutter siden):

Word👏

Takk! Jeg blir så frustrert hvorfor folk faktisk bidrar til inntjeningen til IR her og hennes like. Oppdatert blir man uten at man selv må klikke seg inn (iallefall foreløpig)., fordi noen er innom hennes kanaler og oppsummerer her. Noen av oss kjenner også familien/familiemedlemmer og det er alltid noen som vet noe og holder KG informert.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ser ikke pimpen mer? Hva er det som gjør at isabel er som mor til rami og sidra og må passe på de og hun oppfører seg som en mor for de. Og pimpen? Klarte hun ikke ta seg av de to heller? Heller ikke i dag? Hun virker mer unskyld at j sier det men mindre begavet asså. Storfornøyd når hin kan shoppe hun. Men d stopper der liksom

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...