Natu Skrevet i går, 13:53 #18661 Del Skrevet i går, 13:53 Nå skjønner hun nok snart at hun vingler mye og at noen blir irritert, så det er bare å vente på tea time der hun skylder på barndommen og passer på å hente seg inn på litt sympati. Dama er jo 100% psykisk ustabil, jeg holder ennå på #freenaboen og håper hun på ekte søker profesjonell hjelp. 16 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
baremeg Skrevet i går, 13:59 #18662 Del Skrevet i går, 13:59 Glad jeg har sluttet å følge henne. Det er jo bare masse barnslig drama blandet med reklame så folk skal kjøpe mer fordi de syns synd på henne. Det blir bare for dumt. 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Humas Skrevet i går, 14:07 #18663 Del Skrevet i går, 14:07 Helt klart hun har traumer, det har hun jo fått erstatning for av kommunen. Selv om hun er økonomisk ‘suksessfull’, så er hun dypest sett ulykkelig. Det er vanskelig for de selv og ha selvrefleksjon med det de gjør. Hennes mestringsstrategier er å ha spiseforstyrrelse og kroppsdysfori, manglende evne til å regulere følelser, et stort behov for å bli bekreftet, både av følgere og ‘elsklinger’, og av menn hun ikke kan få (og får hun de så er hun så ‘needy’ at de forlater henne. Hun har ikke forbilder i sine foreldre og kjøper seg ‘venner’. Først og fremst synes jeg ekstremt synd på følgerne som ønsker seg ‘hennes liv’, og så på henne selv som ikke klarer å få gjort noe med det dysfunksjonelle livet hun lever. Når man bruker penger som substitutt for manglende ‘kjærlighet’, (litt satt på spissen), så er hun et eksempel på at et ‘rikt’ samfunn egentlig er følelsesmessig fattig. 12 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet i går, 14:19 #18664 Del Skrevet i går, 14:19 Vanilje70 skrev (1 time siden): og jeg klarte ikke dy meg , så jeg kommenterte det til henne. Ble blokka. Så tydelig at det traff noe Ojjj nå ble jeg nysgjerrig.. Hva skrev du?? 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet i går, 14:21 #18665 Del Skrevet i går, 14:21 Humas skrev (13 minutter siden): Helt klart hun har traumer, det har hun jo fått erstatning for av kommunen. Selv om hun er økonomisk ‘suksessfull’, så er hun dypest sett ulykkelig. Det er vanskelig for de selv og ha selvrefleksjon med det de gjør. Hennes mestringsstrategier er å ha spiseforstyrrelse og kroppsdysfori, manglende evne til å regulere følelser, et stort behov for å bli bekreftet, både av følgere og ‘elsklinger’, og av menn hun ikke kan få (og får hun de så er hun så ‘needy’ at de forlater henne. Hun har ikke forbilder i sine foreldre og kjøper seg ‘venner’. Først og fremst synes jeg ekstremt synd på følgerne som ønsker seg ‘hennes liv’, og så på henne selv som ikke klarer å få gjort noe med det dysfunksjonelle livet hun lever. Når man bruker penger som substitutt for manglende ‘kjærlighet’, (litt satt på spissen), så er hun et eksempel på at et ‘rikt’ samfunn egentlig er følelsesmessig fattig. Håper hun og familien leser dette.🎯 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet i går, 14:22 #18666 Del Skrevet i går, 14:22 Vanilje70 skrev (1 time siden): og jeg klarte ikke dy meg , så jeg kommenterte det til henne. Ble blokka. Så tydelig at det traff noe Hva skrev du ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet i går, 14:25 #18667 Del Skrevet i går, 14:25 Kønn skrev (3 timer siden): Shehed sa dette 100%. At det er vanskelig å tro på kan jeg forstå fordi en dame på hennes alder burde skjønne bedre. Jeg så den snappen to ganger for jeg kunne ikke tro på hva jeg hørte. Etter en stund sletter hun Ingenting som overrasker meg, var vel en grunn for at hun mistet jobben. 4 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frika Skrevet i går, 14:55 #18668 Del Skrevet i går, 14:55 Er det bare jeg som lurer på om dette med naboen bare er spill for galleriet, og han kanskje ikke veit? 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet i går, 14:58 #18669 Del Skrevet i går, 14:58 (endret) Takk til dere alle som skriver her inne om hva som foregår så jeg slipper å gå inn selv….orker ikke, blir bare ei grumpy kjerring av å se de snappene hennes. Men, her inne er det gøy å lese 😘 -Må alltid huske på at den en ser på snap er det Isabel vil at en skal se og ingenting annet! Ingen av oss her inne vet hvor mye av det hun sier som er sant. -At Isabel elsker penger mest i verden er det ingen tvil om og er ganske sikker på at hun drar det ekstremt langt for klingende mynt 💰. -Syntes Rami er søt, men får mindre og mindre til overs for resten av gjengen. Ser på de dessverre som noen slappe snyltere nå, tidligere likte jeg de godt alle sammen. -Isabel bruker laaaang tid på iskaffe hver morgen i Ivorie glass, mens pengene renner inn fordi det kommer 30 reklamer bare på kaffe. Hun kan være søt og vittig, men nå er hun bare patetisk og sleip tenker jeg. Kun penger som betyr noe. Men, igjen takk til dere alle som holder meg oppdatert og ikke minst underholder meg med mange gode innlegg og diskusjoner i denne tråden 😘 Endret i går, 14:58 av Teflonhjernen 13 6 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet i går, 15:16 #18670 Del Skrevet i går, 15:16 Frika skrev (17 minutter siden): Er det bare jeg som lurer på om dette med naboen bare er spill for galleriet, og han kanskje ikke veit? Tanken har slått meg mer enn en gang ja.. Tror dessverre naboen er offer for nok et skuespill uten å vite det selv 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet i går, 15:55 #18671 Del Skrevet i går, 15:55 Kønn skrev (5 timer siden): Shehed sa dette 100%. At det er vanskelig å tro på kan jeg forstå fordi en dame på hennes alder burde skjønne bedre. Jeg så den snappen to ganger for jeg kunne ikke tro på hva jeg hørte. Etter en stund sletter hun snappen. Jeg har ikke sett det klippe på snap, men skjønte at hun sa det når hun var på badet med den røde genseren. Man skjønner at hun har klippet bort noe. Igjen så er det typiske Shehed å si og legge ut ting som hun ikke burde legges ut. Blir ikke overrasket. Er ikke første gangen hun tråkker i salaten, ikke siste heller. 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet i går, 16:17 #18672 Del Skrevet i går, 16:17 Haha, telefonen hun fikk nå og "omg jeg vil grine". Jeg tenkte hun var invitert med på noe fosterhjemsgreier, også var det "drømmevesken er i Oslo". Me stupid 😅 22 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet i går, 16:54 #18673 Del Skrevet i går, 16:54 refill skrev (29 minutter siden): Haha, telefonen hun fikk nå og "omg jeg vil grine". Jeg tenkte hun var invitert med på noe fosterhjemsgreier, også var det "drømmevesken er i Oslo". Me stupid 😅 Ikke sant 🎯 Tenkte det samme eller at hun hadde vunnet noen pris. Og hun som bare er opptatt av de små ting i livet🙈 Nå holder jo Shehed på å flytte og da drar Rami og Sidra til Dubai istedenfor å hjelpe til med flytting. Og Isabel drar til Oslo for å kjøpe en veske, men ikke for å hjelpe søsteren å flytte. Rart de ikke hjelper hverandre med sånne ting. 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet i går, 17:05 #18674 Del Skrevet i går, 17:05 Sassya skrev (10 minutter siden): Ikke sant 🎯 Tenkte det samme eller at hun hadde vunnet noen pris. Og hun som bare er opptatt av de små ting i livet🙈 Nå holder jo Shehed på å flytte og da drar Rami og Sidra til Dubai istedenfor å hjelpe til med flytting. Og Isabel drar til Oslo for å kjøpe en veske, men ikke for å hjelpe søsteren å flytte. Rart de ikke hjelper hverandre med sånne ting. Penger, penger, matcha, beachclub, penger, og ganske mye bil også. 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet i går, 17:10 #18675 Del Skrevet i går, 17:10 Sveits35 skrev (På 22.4.2025 den 8.25): Og poenget ditt er? At de selger julepynt i Dubai men ikke påskepynt fordi? Det hadde vel vært en god grunn til at hun ikke fant påskepynt i butikkene tenkte jeg. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
hei_paa_deg Skrevet i går, 17:22 #18676 Del Skrevet i går, 17:22 Fy f!!! 👜👛 Slutt!!! 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet i går, 17:31 #18677 Del Skrevet i går, 17:31 Mye vil ha mer! Begrenset hvor gøy det er for oss "vanlige folk" å se en person KASTER om seg med penger.... På vesker og fjas.... Pakker hver eneste dag, med klær, klær og klær.... 5 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 17:56 #18678 Del Skrevet i går, 17:56 De bikiniene Isabel og Sidra brukte på beachcluben i dag ser ut som undertøy 🫢 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 18:18 #18679 Del Skrevet i går, 18:18 Teflonhjernen skrev (3 timer siden): Takk til dere alle som skriver her inne om hva som foregår så jeg slipper å gå inn selv….orker ikke, blir bare ei grumpy kjerring av å se de snappene hennes. Men, her inne er det gøy å lese 😘 -Må alltid huske på at den en ser på snap er det Isabel vil at en skal se og ingenting annet! Ingen av oss her inne vet hvor mye av det hun sier som er sant. -At Isabel elsker penger mest i verden er det ingen tvil om og er ganske sikker på at hun drar det ekstremt langt for klingende mynt 💰. -Syntes Rami er søt, men får mindre og mindre til overs for resten av gjengen. Ser på de dessverre som noen slappe snyltere nå, tidligere likte jeg de godt alle sammen. -Isabel bruker laaaang tid på iskaffe hver morgen i Ivorie glass, mens pengene renner inn fordi det kommer 30 reklamer bare på kaffe. Hun kan være søt og vittig, men nå er hun bare patetisk og sleip tenker jeg. Kun penger som betyr noe. Men, igjen takk til dere alle som holder meg oppdatert og ikke minst underholder meg med mange gode innlegg og diskusjoner i denne tråden 😘 Godt oppsummert! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet i går, 18:18 #18680 Del Skrevet i går, 18:18 Sveits35 skrev (20 minutter siden): De bikiniene Isabel og Sidra brukte på beachcluben i dag ser ut som undertøy 🫢 Helt enig og jeg har sagt det tidligere her.. Dette ser faktisk mer ut som undertøy enn badetøy 🙈🙈 Ikke bra 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå