Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte se litt for å se om det er så galt som det virker og konklusjonen er ja. Hun forventer og forventer og forventer og skal feire bursdagen i ukesvis. At delfin gaven ikke var god nok og det at han ikke ordner enda mer er bare kvalmt. Ike spesiell nok for han? Enten gjør hun dette for klikk ellers er hun psyk. 

• Liker 8
  • Nyttig 10
Skrevet
Heike72 skrev (14 timer siden):

Den dama passer best som singel og UTEN BARN. Hun blir aldri fornøyd, har syke vrangforestillinger og forventninger til alle rundt seg. Hun fikk gave og blomster av han på Maldivene og han har tatt masse initiativ til tid sammen nå etterpå, også ut på middag. Men det er ikke nok fordi det mangler «nå feirer vi bursdagen din» 🙈🤷🏼‍♀️ 

Innser ikke naboen snart sitt eget beste og kommer seg vekk, så er det noe galt med han også.

Hun tok heller ikke ansvaret for hunden hun ansplutt ville ha

• Liker 8
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet
Vanilje70 skrev (3 minutter siden):

Hun tok heller ikke ansvaret for hunden hun ansplutt ville ha

Hun tar ansvar for hunden fremdeles. Hvem tror du betaler Shehed for å ha den hos seg? Gucci ble en familiehund fra dag en han 🥰

• Liker 2
Skrevet

Finnes egentlig naboen? At vi ser noen hårete legger innimellom på Maldivene kan jo være hvemsomhelst. Og OM han finnes.. kanskje han har sagt nei til å deles på some, så divaen ble furt og så pengene fly ut..

• Liker 4
  • Nyttig 7
Skrevet

Når man alltid finner noe galt med alle andre, da er det på tide å se seg selv i speilet og innse at det er en selv som kanskje må endres🤷‍♀️

"Jeg er ikke spesiell nok for han".....KJÆRE VENE DA!!!! så masse omsorg han viser og alle de små tingene han gjør for henne burde da være nok bevis! At han har sagt de skal feire bursdagen hennes da hun kommer hjem, men ikke gjør det....HVA SÅ???? Menn er enkle sjeler! de har spist middag ute, funnet på masse ting osv - OG gitt masse spesielle gaver på Maldivene....Klart han tenker at nå må prinsessa være fornøyd, men NEIDA! Problemet er at han ikke har bedt henne på bursdagsdate.....kyss meg lengst inni der ingen kan se på en måte, jeg blir kvalm og uvel av kravene hu har! Det mennesket hu ser etter finnes ikke, finn den personen som er fornøyd med ALT partneren gjør da.....Man er to individer og må tilpasse seg hverandre - gi og ta og respektere! Håper virkelig ikke hun får barn, for hun selv oppfører seg som et barn som ikke fikk det hun pekte på i butikken HELE TIDEN!!!🤮🤮🤮

Kjære vene dette ble langt, rart å engasjere seg så mye i et menneske man får magesår og svettetokter av, men sånn er det😂😂😂😂

• Liker 21
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Skrevet
Flowerina skrev (10 minutter siden):

Når man alltid finner noe galt med alle andre, da er det på tide å se seg selv i speilet og innse at det er en selv som kanskje må endres🤷‍♀️

"Jeg er ikke spesiell nok for han".....KJÆRE VENE DA!!!! så masse omsorg han viser og alle de små tingene han gjør for henne burde da være nok bevis! At han har sagt de skal feire bursdagen hennes da hun kommer hjem, men ikke gjør det....HVA SÅ???? Menn er enkle sjeler! de har spist middag ute, funnet på masse ting osv - OG gitt masse spesielle gaver på Maldivene....Klart han tenker at nå må prinsessa være fornøyd, men NEIDA! Problemet er at han ikke har bedt henne på bursdagsdate.....kyss meg lengst inni der ingen kan se på en måte, jeg blir kvalm og uvel av kravene hu har! Det mennesket hu ser etter finnes ikke, finn den personen som er fornøyd med ALT partneren gjør da.....Man er to individer og må tilpasse seg hverandre - gi og ta og respektere! Håper virkelig ikke hun får barn, for hun selv oppfører seg som et barn som ikke fikk det hun pekte på i butikken HELE TIDEN!!!🤮🤮🤮

Kjære vene dette ble langt, rart å engasjere seg så mye i et menneske man får magesår og svettetokter av, men sånn er det😂😂😂😂

Ja, hun minner meg om en bortskjemt unge som har fått alt lagt tilrette for seg. Det henger ikke på greip ref hennes bakgrunn. Nå har hun virkelig mistet det helt. 

• Liker 7
  • Nyttig 11
Skrevet
Kønn skrev (37 minutter siden):

Ja, hun minner meg om en bortskjemt unge som har fått alt lagt tilrette for seg. Det henger ikke på greip ref hennes bakgrunn. Nå har hun virkelig mistet det helt. 

Ja nå er det slitsomt å følge henne.. skal ærlig innrømme det. 

• Liker 10
Skrevet
Sveits35 skrev (2 timer siden):

Hun tar ansvar for hunden fremdeles. Hvem tror du betaler Shehed for å ha den hos seg? Gucci ble en familiehund fra dag en han 🥰

Hun betalte seg ut av ansvaret for hunden, hun bør ikke ha ansvar for noen andre enn seg selv. 

• Liker 6
  • Nyttig 14
Skrevet (endret)
FruK skrev (4 timer siden):

jeg ser på paradise hotell sesongen hennes ( ses 7) som er sluppet ut på viaplay igjen etter å ha vært borte lenge. Så rart å se henne før operasjonene. Hun virker veldig snill på ph. 

En liten digresjon, andre som har sett sesongen? Han Kevin Jamal Lauren er jo med der, han er jo helt annerledes enn hvordan han er i dag. 

Omg, misset denne isted... Hvor mange episoder har du sett egentlig?!?!?! Veldig snill??? Seriøst?🥹

(Mens jeg likevel er innom igjen:
Er så sykt å se at hun har endret utssende SÅ fullstendig, men også måten hun snakker på, stemmen, talemåte, hvordan hun snakker, beveger seg, kroppsspråk, holdning, måten hun går på... ALT er liksom... wipet out and replaced... og ikke bare til det bedre nei...)

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Skrevet

IR tar seg ikke av hunden sin. Det ble presisert at det var hennes hund, men familien (les Shehed) måtte raskt ta seg av han. IR fløy ifra han rimelig kjapt. Å betale noen for hundeholdet, er ikke det samme som å ta ansvaret. IR er uegnet som ivaretaker av hunden, slik hun skjøtter det å "ha et ansvar for en hund". Og følgelig et stort varsku her med tanke på barn.

• Liker 8
  • Nyttig 16
Skrevet (endret)

Vet du hva... De aller aller fleste av oss som har hund savner de når vi er i matbutikken. Har ikke så mye som VURDERT å dra en uke til syden på over 10 år... Så nei, det er ikke normalt å bare bli lei av hunden og flytte utenlands. Fra hunden sin (sååå fort også!! Og ikke bare det - hun var jo vel så mye på ferie og det er jo pga at Isabel aldri var der han ble en forlatt "familiehund"). Som man sååååå jævla gjerne ville ha. Faktisk. Æsj. Igjen svikt i omsorg for alle andre enn seg selv. som jeg sa tidligere............

• Liker 11
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Istapp skrev (8 minutter siden):

IR tar seg ikke av hunden sin. Det ble presisert at det var hennes hund, men familien (les Shehed) måtte raskt ta seg av han. IR fløy ifra han rimelig kjapt. Å betale noen for hundeholdet, er ikke det samme som å ta ansvaret. IR er uegnet som ivaretaker av hunden, slik hun skjøtter det å "ha et ansvar for en hund". Og følgelig et stort varsku her med tanke på barn.

Har noen en gang sagt at hun betaler for han? Har bare aldri hørt annet enn at Karen har overtatt han, så bare lurer på om det er noe noen har sagt eller om det er noe man antar basert på inntekten?

At hun dog potensielt gjør det skulle da vel MER enn bare mangle når hun bare stikker fra den som om han var en teddybjørn på en hylle.

(PS: Innså nettopp for n'te gang at hun ikke gidder å se søsknene sine snapper selvom hun både påstår og sier at hun følger med på de. Selv ikke det de tagger henne i engang! Hun har gjort de til snappere, så gidder hun ikke følge litt med en gang?! Stusselig... Hun krever jo at de følger med på henne, og det gjør de jo også... Damn!!)

(PPS: Det er også rimelig syk at en 21-åring gidder å bruke 68k på en VESKE til søsteren sin. Det sier vel mer om hvordan I er enn noen andre egentlig... Tenker iallefall jeg.......... Fysj... Hadde faktisk ikke latt min bror gjøre det om jeg hadde en. Virkelig ikke. Hadde ikke fått sove eller klart å leve med meg selv heller, så det hadde blitt en tvungen retur om ikke annet.)

• Liker 5
  • Nyttig 3
Skrevet (endret)

Når Isabel tydelig sliter med «noe» er det litt kleint å se den totale mangel på empati enkelte steder…

Når de minste filleting blåses ut av dimensjoner blir det bare komisk. Hva med å holde seg til realitetene og diskutere saklig? Er det så veldig vanskelig da? Det er sannelig nok å ta av akkurat nå.
Den hunden er jo et glimrende eksempel. Livet skjer, du blir ikke et dårlig menneske om en hund må omplasseres. Når det gjelder Sofie Elise som har omplassert X antall hunder og katter hun anskaffet seg kan vi begynne å snakke om skjødesløshet. Isabel trodde hun var moden for oppgaven, dessverre var hun ikke det. 

Shehed ble diskutert her i går. Hun har ifølge flere her på tråden sagt temmelig grove ting om den bygde som brukte mange millioner på å fø familien hennes da hun vokste opp. Men ingen har beviser. Om jeg hadde kommet over den snappen der hun sier disse tingene, hadde jeg dokumentert det med en anne enhet. Når så grove påstander kommer, så bør det dokumenteres. Jeg såg igjennom alle snappene siste døgn og hun sa ingenting om Randaberg i dem. Hun virker litt kunstig «oppe», er ikke så interessert når jeg ikke føler hun er ekte. 

Endret av Sveits35
  • Liker 5
Skrevet
Sveits35 skrev (27 minutter siden):

Når Isabel tydelig sliter med «noe» er det litt kleint å se den totale mangel på empati enkelte steder…

Når de minste filleting blåses ut av dimensjoner blir det bare komisk. Hva med å holde seg til realitetene og diskutere saklig? Er det så veldig vanskelig da? Det er sannelig nok å ta av akkurat nå.
Den hunden er jo et glimrende eksempel. Livet skjer, du blir ikke et dårlig menneske om en hund må omplasseres. Når det gjelder Sofie Elise som har omplassert X antall hunder og katter hun anskaffet seg kan vi begynne å snakke om skjødesløshet. Isabel trodde hun var moden for oppgaven, dessverre var hun ikke det. 

Shehed ble diskutert her i går. Hun har ifølge flere her på tråden sagt temmelig grove ting om den bygde som brukte mange millioner på å fø familien hennes da hun vokste opp. Men ingen har beviser. Om jeg hadde kommet over den snappen der hun sier disse tingene, hadde jeg dokumentert det med en anne enhet. Når så grove påstander kommer, så bør det dokumenteres. Jeg såg igjennom alle snappene siste døgn og hun sa ingenting om Randaberg i dem. Hun virker litt kunstig «oppe», er ikke så interessert når jeg ikke føler hun er ekte. 

Shehed fjernet snappen der hun uttalte seg grovt om Randaberg! Man ser tydelig snaphistorien kuttes drastisk, for ja de som påstår det som ble sagt snakker faktisk sant om du liker det eller ikke.

• Liker 5
  • Nyttig 7
Skrevet
Sveits35 skrev (1 time siden):

Kynikere fortjener ikke empatien til folk. Det er jo nettopp empatien folk faktisk har som utnyttes til fulle hos en kynisk person som IR er. Hun bruker bevisst empatien til sine "venninner" for å fremme egen vinning økonomisk.

• Liker 5
  • Nyttig 11
Skrevet

Jeg finner ikke vedkommende på snap når jeg søker.. 

Skrevet

Omg, så på Jodel og var innom snappen igjen.. visste jo jeg ikke burde.

Nå går hun jo tilbake på alle råd hun selv har gitt tidligere, bedriver bare selvpining og drar smerten ut for begge parter (om det faktisk er en da, og ikke sånn som folk her sier ang lansering osv... begynner jo å tvile jeg også når hun drar det sånn ut, særlig etter å ha gitt x antall følgere råd om akkurat motsatt så mange ganger)... igår sa hun det blir ikke en runde 4 og hun hadde sånn "clarity", han hadde innrømt at han ikke likte hun blabla..  idag er hun forvirret for han putter effort, etter hun selv har sagt det er for sent og at det ikke skal tvinges eller måtte "begges" for...... altså alvorlig talt....

• Nyttig 4
Skrevet
dårligbrukernavn skrev (Akkurat nå):

Omg, så på Jodel og var innom snappen igjen.. visste jo jeg ikke burde.

Nå går hun jo tilbake på alle råd hun selv har gitt tidligere, bedriver bare selvpining og drar smerten ut for begge parter (om det faktisk er en da, og ikke sånn som folk her sier ang lansering osv... begynner jo å tvile jeg også når hun drar det sånn ut, særlig etter å ha gitt x antall følgere råd om akkurat motsatt så mange ganger)... igår sa hun det blir ikke en runde 4 og hun hadde sånn "clarity", han hadde innrømt at han ikke likte hun blabla..  idag er hun forvirret for han putter effort, etter hun selv har sagt det er for sent og at det ikke skal tvinges eller måtte "begges" for...... altså alvorlig talt....

Æsj nå må jeg inn på Jodel å glo også 😅 Liker egentlig ikke den appen.

Skrevet
Sirah skrev (7 minutter siden):

Æsj nå må jeg inn på Jodel å glo også 😅 Liker egentlig ikke den appen.

Nei, same ass... Alt dette gir meg jo bare dårlig energi🙈
bare desto mer grunn til bekymring..

Skrevet
dårligbrukernavn skrev (1 minutt siden):

Nei, same ass... Alt dette gir meg jo bare dårlig energi🙈
bare desto mer grunn til bekymring..

Enig med deg. Enten må hun stå på sitt og faktisk kutte han ut, eller så må hun innse at hun kanskje overreagerte. Er det ikke rett så er det ikke rett - selv om jeg heier på naboen. Jeg forstår godt at hun syntes dette er vanskelig, men det er voldsomt til vingling...

• Liker 2

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...