mia90 Skrevet 22. april #18601 Skrevet 22. april Til de som nevnte rus her en gang. Ja, hun er helt tydelig ruset idag, prøver å unnskylde det med at drukket for mye kaffe… nei. Bare nei. Hun er helt tydelig ruset, tilfeldigvis dagen søsknene kommer hjem. Både på beroligende og «oppkvikkende» adhd medisin. Og ja, det er jeg 100% kyndig til å kunne se på noen. 8 14
mia90 Skrevet 22. april #18602 Skrevet 22. april Gjesti7654 skrev (22 minutter siden): SÅ ENIG. Jeg har mye verre hud enn Isabel. Synes huden hennes er helt normal og gjennomsnittlig fin jeg. Hun har ikke stygg hud i det heletatt, og om hun har det så ser isåfall ikke jeg ut. Så thanks I guess til den som skrev den kommentaren... Hun har helt ok hud, men med filter ser huden hennes helt perfekt ut. Det er svindel. Det var poenget mitt 8 8
lajlaj Skrevet 22. april #18603 Skrevet 22. april mia90 skrev (11 minutter siden): Hadde hun ikke brukt filter hadde jeg ikke nevnt noe. Ja, det var nødvendig, og jeg kan forklare det for deg. Jeg, med middels inntekt, ingen som vasker og bytter sengetøy for meg, ikke går til hudpleie så ofte som jeg gjerne skulle gjort, ikke har tilgang på alle slags serum og kremer og whatnot. Som heller ikke bruker filter. Selv jeg har bedre hud. Hadde hun kunne stått for hvordan hun ser ut og ikke filtrert det bort, for masse unge jenter som sliter med hud å se, da hadde hun virket som en person med integritet og bakkekontakt og dermed kunne vært et godt forbilde. Noe hun nå helt tydelig ikke er. Hudtekstur har ingenting med å gå til hudpleie, vaskes og byttes sengetøy for, etc. Og ikke nødvendigvis noe med serum og kremer å gjøre heller. Ikke rart hun ikke bruker filter når du må rakke ned på huden hennes (ja, det var kun det du gjorde, du kom ikke med et poeng med sammenligningen). 9 1
lajlaj Skrevet 22. april #18604 Skrevet 22. april (endret) mia90 skrev (På 22.4.2025 den 21.21): Til de som nevnte rus her en gang. Ja, hun er helt tydelig ruset idag, prøver å unnskylde det med at drukket for mye kaffe… nei. Bare nei. Hun er helt tydelig ruset, tilfeldigvis dagen søsknene kommer hjem. Både på beroligende og «oppkvikkende» adhd medisin. Og ja, det er jeg 100% kyndig til å kunne se på noen. Edit: tar bort innlegget. Synes det ble stygt å fyre opp under ryktespredningen som tydeligvis har eskalert i tråden. Endret 24. april av lajlaj 13
agent Skrevet 22. april #18605 Skrevet 22. april Skulle ikke IR møte Ivorie teamet sitt, de skulle komme til Dubai. Er det helt glemt🧐 4
Ellenn Skrevet 22. april #18606 Skrevet 22. april agent skrev (1 minutt siden): Skulle ikke IR møte Ivorie teamet sitt, de skulle komme til Dubai. Er det helt glemt🧐 De lander i natt 1
Pigaloppa Skrevet 22. april #18607 Skrevet 22. april Heike72 skrev (5 timer siden): Den dama passer best som singel og UTEN BARN. Hun blir aldri fornøyd, har syke vrangforestillinger og forventninger til alle rundt seg. Hun fikk gave og blomster av han på Maldivene og han har tatt masse initiativ til tid sammen nå etterpå, også ut på middag. Men det er ikke nok fordi det mangler «nå feirer vi bursdagen din» 🙈🤷🏼♀️ Innser ikke naboen snart sitt eget beste og kommer seg vekk, så er det noe galt med han også. Og hvor mange dager for enter hunå feire bursdagen liksom? Å nei, ikke greit å bruke at noen bursdager glapp i barndommen gjør andre til hennes bursdags slaver. Vi er mange som ble okeye folk selv om bursdagen ikke var fine når man var barn. Heldigvis bruker få det til å bli stormannsgal og bruke det mot andre. 13
Sveits35 Skrevet 22. april #18608 Skrevet 22. april Velinda skrev (3 timer siden): Søsteren sier hun har komt seg utav insestbygda Randaberg,jeg kjenner flere som bor der å de er helt rysta🙈hun virker ikke så veldig smart Det kan hun ikke ha sagt 😂
Kønn Skrevet 22. april #18609 Skrevet 22. april Sveits35 skrev (3 minutter siden): Det kan hun ikke ha sagt 😂 Hun sa det, ja. Pluss at hun var veldig street smart🙈 2 1
Sveits35 Skrevet 22. april #18610 Skrevet 22. april Kønn skrev (Akkurat nå): Hun sa det, ja. Pluss at hun var veldig street smart🙈 I dag? Er ikke innom henne daglig.
Natu Skrevet 22. april #18611 Skrevet 22. april Kønn skrev (33 minutter siden): Hun sa det, ja. Pluss at hun var veldig street smart🙈 Måtte inn og se på Shehed nå, lurer på hva i alle dager hun har fått i seg😂🙈 sykt. 10
Vanilje70 Skrevet 22. april #18612 Skrevet 22. april mia90 skrev (3 timer siden): Til de som nevnte rus her en gang. Ja, hun er helt tydelig ruset idag, prøver å unnskylde det med at drukket for mye kaffe… nei. Bare nei. Hun er helt tydelig ruset, tilfeldigvis dagen søsknene kommer hjem. Både på beroligende og «oppkvikkende» adhd medisin. Og ja, det er jeg 100% kyndig til å kunne se på noen. Ja det der skrev jeg her inne, og legg merke til hver gang de kommer hjemmefra. 3 2
firetoen Skrevet 22. april #18613 Skrevet 22. april Kønn skrev (1 time siden): Hun sa det, ja. Pluss at hun var veldig street smart🙈 Men Randaberg, der har hun jo ikke bodd på over 20 år?! 2
Velinda Skrevet 22. april #18614 Skrevet 22. april Sveits35 skrev (2 timer siden): Det kan hun ikke ha sagt 😂 Burde ikke men 🙈 1
Velinda Skrevet 22. april #18615 Skrevet 22. april firetoen skrev (24 minutter siden): Men Randaberg, der har hun jo ikke bodd på over 20 år?! Hun virker jo helt delulu 6
dårligbrukernavn Skrevet 23. april #18616 Skrevet 23. april (endret) Marlenene skrev (12 timer siden): Nei nå fikk det være nok, ble en blokkering herfra. Støtter ikke oppunder det der. Isabel var for meg et friskt pust, men nå når samme greia gjentar seg stter en gang blir det bare for dumt. Ja jeg er lite fan av mennesker som er bare ord og ingen handling. Men han her handler jo hele tiden ellers. Han har tilbrakt så mye tid med henne, de har gjort hyggelige ting, gaven var awsome. Det der blir å gi opp for lett. For å få noe til å fungere må man jo kommunisere! Og jeg får mugg på øya av å lese hva RS skriver om at hun har helt rett, riktig valg, dum nabo og blabla ukeblad. Haha, når jeg har vært og sett i ekkokammeret må jeg alltid inn her for å sjekke om verden er blitt gal eller om det enda fins noen normale folk. Jeg får it worth my while altså 😂😂😂 takk for en god latter! Og takk gud for dere her inne, som står litt til motbør til crazy raads og minst like crazy raadsquads altså. Jeg drikker ikke kaffe en gang, men i dag hadde jeg satt kaffen i halsen om jeg gjorde. Altså wow. Dumskapen kjenner virkelig ingen grenser. Gjelder forsåvidt for storesøsteren også - får så spader av hele damen. Alt hun får seg til å si og gjøre... Altså den parfyme-greien og fillers-uttalelsen når hun har en deigklump over leppene som figurerer som en oppsamlet fillers-bart. Wow altså!!!! Ja igjen beklager oppgulpet, men det er jo en respons på hva de serverer også. Så dårlig energi. Har avfulgt igjen, så sykt over-påtide! Altså, jeg er som mange andre her like lite fan av fjerndiagnosistering, men det må jo være å sparke inn en vidåpen dør by now å anerkjenne at damen er full on narsissist. Hjelpes. Håper VIRKELIG hun tullet med at hun skal til Danmark for å "sprøyte sæd i fiffi". Stakkars potensielle sædceller. De er isåfall in for å fucking ride altså. Ville begynt med å faktisk åpne meg til psykologen og ta terapi seriøst, om det ikke bare er noe hun sier for å komplettere sympati-hjulet og forsvare at hun enda drar den barndomsbagasjen med seg som det var en av de dyre koffertene hennes altså. Ja, wow, jeg blir også dårlig av mitt eget oppgulp her, men igjen, det må jo være en respons på overdose med the raads. Beklager likevel og takk for avreagerende muligheter her inne likevel. ❤️ Bare... mister litt mindre tro på menneskeheten av at det fins folk som kan sette ord på det jeg også tenker og at iallefall NOEN også er fornuftige og finner avfølg-knappen. Sykt at hun fortsatt holder det gående, det bekymrer meg oppriktig. lajlaj skrev (5 timer siden): Ikke rart hun bruker filter når man hugger til så fort man kan? "Til og med jeg har bedre hud, og jeg er en del eldre" - var det nødvendig? lajlaj skrev (4 timer siden): Hudtekstur har ingenting med å gå til hudpleie, vaskes og byttes sengetøy for, etc. Og ikke nødvendigvis noe med serum og kremer å gjøre heller. Ikke rart hun ikke bruker filter når du må rakke ned på huden hennes (ja, det var kun det du gjorde, du kom ikke med et poeng med sammenligningen). ^ de to over: Kommentaren handler ikke om hud, det er filterbruken som er poenget. Er for øvrig enig. Ser bare utrolig dumt ut, lot merke til filterglitchene som er nevnt her og tenker bare hver gang at det skader jo bare mer enn det gjør godt. Retusjert reklame skal også merkes, noe hun heller ikke gjør. Men også slipper unna med, i motsetning til mange andre. Kommentaren hadde ikke vært ytret om hun bare ikke brukte filter. Jeg hadde ingen problemer med å se poenget der faktisk, og er enig i det. Jeg ville heller aldri kommentert huden/saken om det ikke var for at hun dummer seg ut og bruker filter samtidig som hun markedsfører hudpleie - også uten å merke. Det blir altså bare for dumt. Ikke gjør det til noe som handler om huden til dere som leser, det er absolutt ikke det hverken hun eller jeg mener. Vi har alle huden vår, slik den er - og den bærer med seg historiene våre. ❤️ Vær stolt av hvordan dere ser ut. Og respekt til alle som tør stå i seg selv slik man er, særlig tross influencere som er fullstendig ihjelredigert fra topp til tå, først med kirurgi og fillers, deretter full av filter. Om det er noe poeng er det bare å ikke drive kynisk og villedende markedsføring, retusjering uten å merke det altså, når du også selger hudpleie. Ikke noe mer, helt sikker på dere er vakre damer med vakker hud! Isabel har også helt grei hud, men det er mengden villedende reklame og kyniske markedsstrategier, samt. at hun aldri blir arrestert på noe og i så stor grad melker traumatisk barndom for å slippe unna, som jeg regner med er grunnen til at mange reagerer på slikt ved henne. Fair enough også, tenker jeg. ... Med det sagt: Her var jeg jo faktisk spot on ang. Naboen, det er jo disse tingene jeg har sagt i lang tid som enten har gått opp for henne også omsider, ellers er det som noen her har sagt: Lagt opp slik at det passer med lansering. Jeg vet da faen, har bare så utrolig vanskelig for å ta innover meg at man faktisk kan være slik, men om det er sånn er det jo bare enda tristere. Får faktisk litt vondt av Naboen, og er enig med den som sa #freenaboen. Håper han finner en dame som faktisk setter pris på han. ❤️ Eneste som gjør meg usikker er vel om han finner det blant de han ser ut til å tiltrekkes av. Og det samme går vel for Isabel, eller særlig for Isabel. Når det gjelder Isabel tror jeg ikke mannen hun ser etter finnes. Jeg tror ingen klarer å stå ut med henne i det lange løp hvis ikke hun har tenkt å gå inn for en omfattende jobb med seg selv. Det er kanskje like greit, for jeg tror ikke det er sunt per nå å være for mye rundt henne faktisk. Altså, det er jo bare å se oppgulpet mitt over. Hvis det er sånn jeg blir av å titte innom snappen sporadisk/åpenbart sett for mye til henne i det siste (snappen og litt gammel ph)... Jeg er vanligvis en utrolig blid, positiv, naivt optimistisk person som sprer glede og heier på de rundt meg. Det er ikke likt meg. Og at jeg kan få meg til å skrive slikt om andre sier meg noe om at det også ikke er sunt å få for mye "raad" i monitor faktisk. Jeg vet ikke, kanskje det er helt skivebom/på trynet av meg å si, jeg er ikke verdensmester i sosiale spilleregler heller, men for meg er det et dårlig tegn når jeg vet hvordan jeg er ellers. Jeg tror ikke det er bra hverken for de selv eller følgerne. Jeg håper flere tar til vett og avfølger faktisk, jeg blir bekymret. Endret 23. april av dårligbrukernavn 7 3 6
Gjest hei_paa_deg Skrevet 23. april #18617 Skrevet 23. april Storesøster Shehed, da 😔. De har mye å leve opp til.
Istapp Skrevet 23. april #18618 Skrevet 23. april Natu skrev (5 timer siden): Måtte inn og se på Shehed nå, lurer på hva i alle dager hun har fått i seg😂🙈 sykt. Hvorfor bidra til penger inn i hennes kasse, med å klikke deg inn? Da får hun jo kred slik hun vil med det hun sier. 2 4
FruK Skrevet 23. april #18619 Skrevet 23. april jeg ser på paradise hotell sesongen hennes ( ses 7) som er sluppet ut på viaplay igjen etter å ha vært borte lenge. Så rart å se henne før operasjonene. Hun virker veldig snill på ph. En liten digresjon, andre som har sett sesongen? Han Kevin Jamal Lauren er jo med der, han er jo helt annerledes enn hvordan han er i dag.
dårligbrukernavn Skrevet 23. april #18620 Skrevet 23. april FruK skrev (26 minutter siden): jeg ser på paradise hotell sesongen hennes ( ses 7) som er sluppet ut på viaplay igjen etter å ha vært borte lenge. Så rart å se henne før operasjonene. Hun virker veldig snill på ph. En liten digresjon, andre som har sett sesongen? Han Kevin Jamal Lauren er jo med der, han er jo helt annerledes enn hvordan han er i dag. Ja, er en del kommentarer om den hvis du leser litt bakover her, samt kommentaren et par hopp over din nevner jeg at jeg ser den f. eks. også. Ja, no shit
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå