Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet
Rotekopp2021 skrev (10 minutter siden):

Men hva mener du med dette? Kan man ikke gjøre begge deler? Jeg skjønner ikke hva slags mannfolk dere har, som mener at Isabels krav er så urealistiske. Hvis man tar økonomien i betraktning så gjør min mann alle tingene isabel ønsker seg, og hadde han hatt råd hadde han gjort enda mer. Naboen er søkkrik og kunne fint tatt henne med på en middag etter maldivene. Det er jo mangelen på initiativ som er problemet, og at han synes det er et ork å gjøre ting. 

Hvilken mangel på initiativ? Han har tatt henne med på beachclub, middag, frokost, trening osv. IR sa jo selv at han forslår noe hver dag, så hun ikke rekker å ta initiativet før han foreslår noe. Han har bare ikke kalt det bursdagsfrokost, bursdagsmiddag eller lignende. 

• Liker 10
  • Nyttig 14
Skrevet
Sveits35 skrev (8 minutter siden):

Jeg har hatt samme tanker som deg ang denne naboen mange ganger. Det er noen nyanser han mangler. Mye kan sies om Isabel og ble temmelig oppgitt av henne nå

Om han mangler noen nyanser så er det helt normalt. Alle har ikke alle nyansene.

IR derimot mangler ikke bare noen nyanser, hun mangler lassevis av nyanser!

• Liker 2
  • Nyttig 18
Skrevet

Jeg har ikke sjangs i havet til å gå med meg alt. Men var de ikke ute på middag for et par dager siden? Hun kunne jo bare sagt da når han inviterte henne at «jaa så koselig. Da kan det være min bursdagmiddag» eller noe sånn. Så hadde det blitt feria. Hvis ikke han har tatt mye intiativ i det siste så vet ikke jeg 🙈 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Skrevet

I dag tok jeg mot til meg og trykka «avfølg» og blokker. Jeg ser på meg selv som voksen. Har vært ute et par vinternetter der livet har gitt en skikkelig karamell. Den teatimen i dag var bare flau. Jeg har sett henne stråle omkring denne såkalte naboen. En mann hun har brukt som content og inntektsgrunnlag i over 1 år. Jeg kjenner ikke begge sidene av historien. Kan godt være han er tiårets ego, som utelukkende pleier egne behov, og litt for vinning. Hadde min ene sønn kommet hjem med en Isabel, der man fikk bivåne kravene hennes, hadde jeg sagt: «Gå, løp, for din egen psykiske helse» Den dama der har rett i at de lever på hver sin planet. Han fremstår til å leve på samme planet som de fleste vanlige, normale og oppegåande mennesker. Det er ikke vesker og «de små ting» hun trenger. Hun trenger profesjonell hjelp, for hun er desillusjonert og lever i en eventyrverden, en labyrint, der hun har gått seg så vill at utgangen til det reelle livet, er blitt borte. Jeg håper flere får øynene opp og spør seg om hva dramaet i hennes liv, et oppkonstruert bagatellmessig drama, gir en. Det var en lettelse å fjerne henne fra mine sosiale medier. Særlig når hennes sosiale medier fremprovoserte energier jeg vil unngå. 

• Liker 13
  • Hjerte 4
  • Nyttig 21
Skrevet
Istapp skrev (9 minutter siden):

Om han mangler noen nyanser så er det helt normalt. Alle har ikke alle nyansene.

IR derimot mangler ikke bare noen nyanser, hun mangler lassevis av nyanser!

Huff da. Har du noe positivt å si om din medsøster?

Skrevet
Rotekopp2021 skrev (1 time siden):

Jeg er uenig med mange av dere her jeg, som mener at Isabel er så «kravstor». Jeg har også vokst opp i et litt ustabilt hjem, og har veldig behov for at ting som bursdager markeres. Mannen min har absolutt IKKE det, men siden det er viktig for meg så ordner han med personlige og omtenksomme (ikke nødvendigvis veldig dyre) gaver. Han setter av dagen til å bare være med meg, lager middag og ser på akkurat den filmen JEG vil se som han egentlig synes er kjedelig. Det er i mine øyne normal oppførsel når man elsker noen. Jeg hadde også blitt dødsskuffa hvis han snakket masse om at vi skulle gjøre og blabla og så ble det aldri noe av. Hun sier det jo selv også, kunne han ikke bare tatt henne med ut på en middag? Når han vet så godt at bursdagen hennes er viktig? Mannen min driver med motorsport og det er det absolutt kjedeligste jeg vet om. Men jeg tar da på meg regnjakken og blir med han avgårde tidlig lørdag morgen i pøsregn for å se på en teit bil, selv om jeg ikke bryr meg og helst vil sitte hjemme. Naboen er tydeligvis ikke så interessert i å gjøre sånne ting, og da er det riktig å avslutte det nå. 

Enig. 

• Nyttig 2
Skrevet

FY F...! Nå er det nok, nå kan jeg ikke se mer av henne😂 Jeg blir altså såååå frustrert av tankegangen hennes.......Aldri blir hun fornøyd! Run naboen, RUN🚩🚩🚩

• Liker 10
  • Nyttig 13
Skrevet
Lawyer skrev (33 minutter siden):

Enig. Vi som har langvarige forhold i bagasjen vet dette. Noen ganger feirer vi bursdag, andre år ikke. Men i året ellers spiser vi ute, gir hverandre oppmerksomhet, er der for hverandre og drar på spa og turer sammen. Summa summarum er nøkkelen her. 

Hva er godkjent som et langvarig forhold? Mitt er 10+ år. Og jeg forventer fortsatt oppmerksomhet på bursdagen min, og ikke minst at mannen min liker meg nok til å gjøre ting for meg han ikke syns er så kult hele tiden og omvendt. Selvsagt er summen viktigst. Men poenget til Ir idag var jo at han liker henne faktisk ikke slik hun trodde. At han lover ting han ikke holder. så hun finner ut at da funker det ikke, å går videre. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

ja hun sier at hun blir glad for de små tingene, men det viser hun jo med dette at bare er ord...

Enig! Hun sier alltid det, men jeg føler handlingene viser noe annet. Jeg blir glad for små ting. Hadde jeg fått kake på døra hadde jeg sirlig fryst den ned stykkevis. Når jeg får blomster plukker jeg ut døde fortløpende og bytter til mindre vase med de som ennå lever. Jeg fikk en enmannskake i krukke/glass på bursdagen min og spiste den med andakt, og koste meg. Og tok vare på krukken fordi den er fin til kjøleskapsgrøt.
Hun bare tar et skrytebilde og kaster kakene (gjetter jeg) og har blomstene på gulvet innimellom.😔Da føler ikke jeg man bryr seg om små ting!

( Og ja, min samboer var opptatt med sin faste hobby på min bursdag. Jeg fikk en bok i gave på morgen og spiste kake alene på kveld, og syntes dagen var fin. Livet vårt som samboere fortsatte likevel😂🥰

• Liker 14
  • Hjerte 3
  • Nyttig 9
Skrevet

Hun ser bare på reality, som kun er reality for de som er like på tuppa.

• Liker 4
Skrevet
Helene J. skrev (3 minutter siden):

Hun ser bare på reality, som kun er reality for de som er like på tuppa.

Den type reality er kun svada hjernedød underholdning.. Såkalt trash på høyt nivå..

• Liker 5
  • Nyttig 2
Skrevet
Fansy skrev (1 time siden):

Hva er godkjent som et langvarig forhold? Mitt er 10+ år. Og jeg forventer fortsatt oppmerksomhet på bursdagen min, og ikke minst at mannen min liker meg nok til å gjøre ting for meg han ikke syns er så kult hele tiden og omvendt. Selvsagt er summen viktigst. Men poenget til Ir idag var jo at han liker henne faktisk ikke slik hun trodde. At han lover ting han ikke holder. så hun finner ut at da funker det ikke, å går videre. 

Nå svarte jeg på en annen kommentar der. Men i mitt tilfelle er langt forhold 30år +. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg føler meg lurt…. Hun bruker utroooolig mye filter, det ser jeg når filteret glitcher. Dette hadde jeg ikke trodd om henne. Hun er jo så pen. Håper ikke 12 år gamle jenter blir like lurt som meg. Til og med jeg har bedre hud, og jeg er en del eldre. Det er jo direkte svindel mtp hudpleien hun selger…

IMG_0367.png

• Liker 3
  • Nyttig 9
Skrevet
Fansy skrev (1 time siden):

Jeg har også et langvarig forhold. Jeg setter stor pris på oppmerksomheten en bursdag gir. Men HUN valgte reise til Maldivene, selv om han ville finne på noe i Dubai. HAN kjøpte/adopterte en delfin til henne på dagen hennes. Som i følge henne selv er noe av det fineste noen har gjort for henne. Man har utrolig nok bursdag den ene dagen i året. Deretter kommer hun hjem og blir omringet av kjærlighet når hun er syk. De tilbringer dager og netter sammen. Hun sier selv i en snapstory at det skjer ting i livet til naboen, som gjør at det de har planlagt utgår, OG at hun har full forståelse for det. 
Hvem, med en normal tankegang går rundt å forventer ekstravagante opplevelser i etterkant av en bursdag, der hun fikk tidenes gave? Som jeg har fått med meg, BARE Isabel. Jeg må bare si at den Raadsquaden definitivt ikke er bra for henne. Hun er der nå at denne raske rikdommen hun har ervervet, også har ført til at hun ser på seg selv som både større enn, og mer verdifull, enn et hvert annet menneske. 
Jeg er ganske sikker på at vi er mange her inne og  mange i Raadsquad som har tilnærmet lik barndom som Isabel, men som likevel ikke bruker den for hva enn den måtte være verdt. Denne princesstreaten hun forventer har null med barndomsminner å gjøre. Det har med en særdeles ubehagelig, og til dels usmakelig bortskjemthet å gjøre. 
Ho lager drama konstant. Og veldig ofte i tilknytning til lanseringer. For meg fremstår hun ikke som empatisk, snill, varm og søt i mange situasjoner. For meg fremstår hun ofte rett og slett ufyselig. På grensen til noe jeg ikke ønsker å bruke fingertuppene mine, til å skrive. Det var rett og slett altfor mye tull som kom ut i dag. Og forrige gang det dreide seg om bursdag med naboen og Maldivene. 
Jeg er nesten litt flau over at dette er noe jeg har fulgt med på og brukt dyrebar tid på. Huff sier jeg bare….. 

• Liker 4
  • Nyttig 17
Skrevet

Her ser man det så tydelig. Ren svindel. 

IMG_0123.png

• Liker 3
  • Nyttig 8
Skrevet
mariamagdalena_ skrev (2 timer siden):

Men tar henne jo med på middager og ut på ting. Mangel på initiativ? 🤔 han har jo ikke gjort annet enn å ta initiativ de siste ukene? 

Hadde han ikke også gjort i stand noe favoritt cookie el noe sånt på soverommet da hun kom hjem fra Maldivene? El husker jeg feil? Syns å huske at det var noe personlig hvertfall som hun ble veldig glad for. Så mangla det altså en «happy birthday» vimpel der da 😅😅 for da hadde alt vært good liksom?? 

Hun har funnet en som hun slapper av 100 % med hjemme på sofaen, de har det gøy og veldig bra  på alle måter, også i «høyet».  Han er rik, hun kan være sikker på at han ikke er en golddigger. Han er åpenbart ikke en sjalu type, men heller flirer litt av det når noen støter på henne på gymmen. Og så feiler han på bursdags-oppmerksomhet - og da er det uforenlige forskjeller og  over og ut?? 🫡 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Skrevet
Fansy skrev (3 timer siden):

Ja det er litt ekstremt. Men det var jo noe annet i høst enn bursdagen hennes.. at han skaper forventninger og ikke innfrir er et gjennomgående tema. Alt er ikke i hue hennes… syns hun har roet seg ned mye på et år. Så han var kanskje en lærdom på veien. Neste mann er kanskje mer fleksibel og hun er da kanskje mer fattet. 

Ja jeg er enig i det altså. Han har kanskje snakket mye og ikke gjennomført, men hun kunne jo mindt han på det på en grei måte og ikke bare hintet. Hun må jo ha lært nå at naboen må ha alle bokstaver lest opp i klartekst. 

mariamagdalena_ skrev (3 timer siden):

Nei, virkelig ikke. De fleste jeg kjenner ønsker minst mulig oppmerksomhet på dagen sin, men Isabel skal ha minst 3 feiringer eller birthday trips - det spiller ingen rolle om det er rundt tall eller ikke, nåde den som ikke fatter hvor viktig bursdagen hennes er 🤣

Enig...

Ellenn skrev (2 timer siden):

Jeg ville mye heller hatt en mann som ville tilbrakt hverdagen med meg, og vist meg omtanke når jeg var syk, enn en som slo på stortromma på bursdagen min. De hverdagslige tingene er det som for meg viser meg hvor mye jeg betyr for mannen min. 

Jeg er enig med IR i en ting da, hun kommer nok aldri til å finne mannen hun ønsker seg. 

Enig i begge deler. Den mannen tror jeg ikke finnes. Voldemort er vel den hun har datet (som jeg har fått med meg) som var mer på hennes nivå. Likte og reise, likte ekstra osv osv. Vi ser jo hvordan det endte 🤷‍♀️ Tror ikke et forhold tåler to Isabeller dessverre.

Frøkenfryden skrev (1 time siden):

Enig! Hun sier alltid det, men jeg føler handlingene viser noe annet. Jeg blir glad for små ting. Hadde jeg fått kake på døra hadde jeg sirlig fryst den ned stykkevis. Når jeg får blomster plukker jeg ut døde fortløpende og bytter til mindre vase med de som ennå lever. Jeg fikk en enmannskake i krukke/glass på bursdagen min og spiste den med andakt, og koste meg. Og tok vare på krukken fordi den er fin til kjøleskapsgrøt.
Hun bare tar et skrytebilde og kaster kakene (gjetter jeg) og har blomstene på gulvet innimellom.😔Da føler ikke jeg man bryr seg om små ting!

( Og ja, min samboer var opptatt med sin faste hobby på min bursdag. Jeg fikk en bok i gave på morgen og spiste kake alene på kveld, og syntes dagen var fin. Livet vårt som samboere fortsatte likevel😂🥰

Helt enig med deg...

• Liker 7
Skrevet

OMG!!! Når ikke en delfin var godt nok engang. Jeg sier bare #freenaboen

• Liker 9
  • Nyttig 21
Skrevet

Så basically - etter å sett snappene - så har de gjordt det slutt nr 4567 gang, over nok en gang å ikke forstå hverandre pga forventninger som ikke innfries.

Så nå skal de bare være venner - igjen - frem til Isabel blir drita Suzy og oppsøker han for sex - igjen -  så blir de KK's - igjen -  og så går de karusellen rundt og rundt og rundt.

• Liker 10
  • Nyttig 5
Skrevet
Natu skrev (12 minutter siden):

OMG!!! Når ikke en delfin var godt nok engang. Jeg sier bare #freenaboen

Jeg vet! Jeg er i tea time nå ( gaaawd så lang den er😮) og hun maser om at hun fikk ingenting, null, niks og nada. Og jeg vil bare rope; DU FIKK EN FØKKINGS DELFIIIN!!:boksing:

• Liker 7
  • Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...