Ugresset Skrevet 22. april #18521 Skrevet 22. april (endret) Hun hører selv hvor idiotisk det høres ut for hun prøver å ro seg unna det, men hun dumper en fyr pga en bursdagsfeiring han har gjort effort på. Ingen mann kommer noen gang til å leve opp til hennes forventninger. Endret 22. april av Ugresset Ro ikke ri 🙊 12 3
Classy Skrevet 22. april #18522 Skrevet 22. april Helene J. skrev (4 minutter siden): Hun er "farlig". Alle som er i hennes nærhet må bare gjøre som hun ønsker. Ellers blir det bråk. Alt dreier seg om henne, med alle hun møter og har rundt seg. Du har skjønt det du 🎯💯💯 IR er en selvsentrert, kynisk, manipulerende super egoist. Alltid vært og kommer alltid til å bli.. 9 11
Classy Skrevet 22. april #18523 Skrevet 22. april Ugresset skrev (5 minutter siden): Hun hører selv hvor idiotisk det høres ut for hun prøver å ri seg unna det, men hun dumper en fyr pga en bursdagsfeiring han har gjort effort på. Ingen mann kommer noen gang til å leve opp til hennes forventninger. Ingen mann fortjener å bli utsatt for hun der… 7 11
Really Skrevet 22. april #18524 Skrevet 22. april Helene J. skrev (7 minutter siden): Hun er "farlig". Alle som er i hennes nærhet må bare gjøre som hun ønsker. Ellers blir det bråk. Alt dreier seg om henne, med alle hun møter og har rundt seg. Dette er jeg helt enig i. Hun straffer når hun ikke får det som hun vil. En smule narcissistisk? Når hun sitter og forteller, har hun et glimt i øyet, ingen tristhet å spore. 5 8
Gjest Helene J. Skrevet 22. april #18525 Skrevet 22. april Really skrev (3 minutter siden): Dette er jeg helt enig i. Hun straffer når hun ikke får det som hun vil. En smule narcissistisk? Når hun sitter og forteller, har hun et glimt i øyet, ingen tristhet å spore. Hun sier at folk må gi det som kommer naturlig. Men når det ikke kommer naturlig, blir det et helvete. Og da blir de presset til å gi det hun vil, uansett. Det er nok mye ubevisst i henne også, og derfor blir det tydeligere og tydeligere at hun må få hjelp
Really Skrevet 22. april #18526 Skrevet 22. april Nå fikk jeg helt avsmak. Hun sitter og flirer når hun forteller. 7 11
Sirah Skrevet 22. april #18527 Skrevet 22. april Ugresset skrev (19 minutter siden): Hun hører selv hvor idiotisk det høres ut for hun prøver å ro seg unna det, men hun dumper en fyr pga en bursdagsfeiring han har gjort effort på. Ingen mann kommer noen gang til å leve opp til hennes forventninger. Han "kjøpte" en j**** delfin til henne.... Det var en gave med ekstremt mye omtanke bak som hun ble ekstremt glad for. Hun blir jo aldri fornøyd.... 9 4
Vitulina Skrevet 22. april #18528 Skrevet 22. april Herregud for et togkrasj den dama er, selvsaboterer med en så fin fyr. Det der finner hun aldri igjen 4 19
Really Skrevet 22. april #18529 Skrevet 22. april Vitulina skrev (7 minutter siden): Herregud for et togkrasj den dama er, selvsaboterer med en så fin fyr. Det der finner hun aldri igjen Håper han aldri tar henne tilbake. She is a troublemaker. 5 14
Istapp Skrevet 22. april #18530 Skrevet 22. april Nå må samtlige skjønne og avfølge IR, blokker for å få avvent eventuelle behov for å følge med. Det er hva pengetilførselen og engasjementet, som genererer inntekt, som har gått til hode på IR. Det er ikke traumer, det er ikke barndommen som er grunnen for atferden og holdningene hun viser. Hun bruker kynisk manipulerende handlinger hun vet genererer klikk og inntekt. Hjelper ikke med en psykolog heller her. Kun en merkbar konsekvens som manglende innkom, vil gi henne en mulighet for å reflektere over hva hun holder på med. Det er galskap å bidra til inntekter til bedriften/e IR as. 6 20
Classy Skrevet 22. april #18531 Skrevet 22. april Istapp skrev (1 minutt siden): Nå må samtlige skjønne og avfølge IR, blokker for å få avvent eventuelle behov for å følge med. Det er hva pengetilførselen og engasjementet, som genererer inntekt, som har gått til hode på IR. Det er ikke traumer, det er ikke barndommen som er grunnen for atferden og holdningene hun viser. Hun bruker kynisk manipulerende handlinger hun vet genererer klikk og inntekt. Hjelper ikke med en psykolog heller her. Kun en merkbar konsekvens som manglende innkom, vil gi henne en mulighet for å reflektere over hva hun holder på med. Det er galskap å bidra til inntekter til bedriften/e IR as. Helt enig.. IR fortjener ikke ett eneste rødt øre fra meg mer ihvertfall.. Den kjerringa der kommer ALDRI til å forandre seg.. 6 8
mariamagdalena_ Skrevet 22. april #18532 Skrevet 22. april Og at venninna hennes satt der og støttet henne og sa det var riktig valg å la naboen gå 😳 noen burde banke litt vett inn i skallen hennes 🫡 3 3
Classy Skrevet 22. april #18533 Skrevet 22. april Smukgid skrev (2 timer siden): Jeg syns bare hun ser eldre ut, hun blir jo eldre som alle oss andre, all den solen hjelper heller ikke selv med solkrem. Man ser veldig godt på folk som prøver å fikse på seg selv, syns godt på brystkassa og på hendene. Man ser også dessverre at hun ikke spiser nok, hater å kommentere på det, men du ser så stor forskjell, jeg så Girls of Oslo her, å etter hun «fikset» rompa, shit forskjellen på de to episodene 😮💨 å det har ikke blitt bedere dessverre, trykke på og se sexy og ungut er der spesielt siden hun blir eldre og klokken hennes tikker som hun sier selv. Fillers gjør deg aldri yngre.. IR er bare 31 år, men ser minst 10 år eldre ut uten sminke, med sminke ser det enda verre ut. 9 1
Istapp Skrevet 22. april #18534 Skrevet 22. april mariamagdalena_ skrev (1 minutt siden): Og at venninna hennes satt der og støttet henne og sa det var riktig valg å la naboen gå 😳 noen burde banke litt vett inn i skallen hennes 🫡 De som omgås IR må støtte henne ellers omgås de ikke lenger. Det er derfor så særdeles få venninner holder ut over tid sammen med IR. Hun tåler ikke å få andre refleksjoner og hun tåler ikke konstruktiv kritikk. De som omgås henne har nytte av dette økonomisk, som hennes familiemedlemmer f.eks. 6 11
smiiiley Skrevet 22. april #18535 Skrevet 22. april Lana01 skrev (1 time siden): Enig. Ut i fra det bildet hun har gitt av han, burde han være veldig bra og «perfekt» for henne. Finner hun en som er lik henne selv , like eventyrlysten ville det sikkert vært veldig bra den første tiden, men det vil nok aldri vare , og hun ville nok ikke finne den stabilitet og den tryggheten som hun trenger . Skjønner ikke hvorfor det er så feil for henne , at de ulike på den måten , hun sier jo selv at hun vil roe ned reising etc, den dagen hun får barn, og sånn sett ville det kun være snakk om en liten del av forholdet på lang sikt, der behovet er så ulikt , og det er heller ikke uvanlig i forhold , der den ene reiser mye i forbindelse med jobb, og det er også jobb for henne, reise og skape content I mellomtiden kan hun fortsatt reise , alene med venner og familie eller med Naboen . Og han er en trygg favn når hun er hjemme. Noe hun nok trenger, mer en noe annet, og hun trenger nok mer faste rutiner, slik Naboen sa. Trening er sundt for kropp og sjel . Tror hun har kastet bort noe som er veldig bra og riktig for henn og det er trist Trist å se altså. Tviler på hun treffer en som han i fremtiden, for det er ikke mange av de som er single. De er stort sett i trygge gode forhold. Ikke så lett å se for seg hvordan livet med barn er før du er der, men bør jo høre på de med erfaring, at livet med barn krever rutiner og stabilitet. Ikke farte verden rundt. Innimellom selvfølgelig, men så fort de begynner på skole så blir livet veldig annerledes. 3 2
Lawyer Skrevet 22. april #18536 Skrevet 22. april Hu har bare ventet på å få en unnskyldning for å dumpe han. Det siste hu trenger er en tur til København for å bli gravid hvertfall. 5 9
Korpsnerden Skrevet 22. april #18537 Skrevet 22. april (endret) Jeg ble lattermild da jeg skjønte det handlet om bursdagen hennes igjen 😅 Meeeen samtidig så er det litt rart at naboen snakker masse om ting de kan gjøre, men veldig lite blir noe av. Det letteste i verden er jo å ta en overnatting elns i nærheten. Han skjønner jo at hun elsker å oppleve ting. Jeg tenker at han kanskje er litt mer "gjerrig"/sparsommelig med pengene sine enn henne (det er jo ofte slik folk blir steinrike). Jeg er veldig i mot fjerndiagnostisering, spesielt siden alt vi har å gå på er IR sine beskrivelser, men kan det være at han har et lite snev av spekteret? Han er veldig rigid med rutiner, og han virker ikke å være glad i at ting skjer spontant, han er litt "treg" på å oppfatte den enorme hintingen til IR (og derav spørsmålene "hva vil du jeg skal gjøre", 'jeh trodde ikke jeg trenger å gjøre mer" osv). Ikke vet jeg, men jeg tror IR har rett - dette her kommer aldri til å gå. Hun leter etter en mann jeg tror hun kommer til å slite med å finne. Hun vil ha en rik kjekking som oppfører seg som en prins mot henne - prinsessa, samtidig som han spontant vil reise verden rundt med henne, få en haug unger, henge med familiwn hennes og varte henne opp "any dag of the week". Lykke til med det... Endret 22. april av Korpsnerden 7 4
Sirah Skrevet 22. april #18538 Skrevet 22. april Samboeren min bryr seg nada om merkedager. Virkelig nada. Han kjøper en liten ting til meg til bursdag og jul, men tror aldri vi noengang har feiret på noen måte om ikke jeg har tatt initiativ til det. Årsdager osv for hvor lenge vi har vært sammen aner han ikke når er. Tror knapt han vet hvor mange år vi har vært sammen. Det er helt ok for det er bare sånn han er. Han har så mange andre fantastiske kvaliteter at dette kan jeg helt fint leve med. Naboen virker jo som en drømmemann på merkedager sammenlignet med samboeren min. Har et par venninner som er veldig opphengt i bursdag. Hun ene feirer bursdagsuke og er alltid på bursdagstur. Men hun har likevel full respekt for at andre ikke orker å henge med på det kjøret hennes. Samboeren hennes er ganske lik min, og det respekterer hun. Det kan virkelig ikke være normalt å forvente så mye? 15 2
Fansy Skrevet 22. april #18539 Skrevet 22. april Sirah skrev (8 minutter siden): Samboeren min bryr seg nada om merkedager. Virkelig nada. Han kjøper en liten ting til meg til bursdag og jul, men tror aldri vi noengang har feiret på noen måte om ikke jeg har tatt initiativ til det. Årsdager osv for hvor lenge vi har vært sammen aner han ikke når er. Tror knapt han vet hvor mange år vi har vært sammen. Det er helt ok for det er bare sånn han er. Han har så mange andre fantastiske kvaliteter at dette kan jeg helt fint leve med. Naboen virker jo som en drømmemann på merkedager sammenlignet med samboeren min. Har et par venninner som er veldig opphengt i bursdag. Hun ene feirer bursdagsuke og er alltid på bursdagstur. Men hun har likevel full respekt for at andre ikke orker å henge med på det kjøret hennes. Samboeren hennes er ganske lik min, og det respekterer hun. Det kan virkelig ikke være normalt å forvente så mye? Jeg tolker det her som at han sier ting og lover ting han ikke holder. Og at hun innser at han ikke liker henne like godt som hun føler han burde nå. Om hun tar feil hadde han all mulighet til å oppklare det, men han gjør ikke det heller. Så tenker hun er inne på noe. Hes just not That into her. Jeg hadde heller ikke orket et mann som hadde det mest i munnen og ikke faktisk gjennomførte. Spesielt når det har vært et gjentakende tema siden de begynte å date. Han setter forventninger i hode på henne også, og møter de ikke. Hun syns ikke det er greit, og så hun velger å gå videre: det må vel være greit det og tenker jeg. Synd for de har vært spennende og følge med på. Men det er jo faktisk livet til Isabel. Om han ikke gjør henne lykkelig (uansett om standarden eller tankene hennes ikke er normale). Så er det ikke vits. Man bør ikke tviholde på noe når man ikke er låst som ikke får en til å føle seg bra. 5 1
Sirah Skrevet 22. april #18540 Skrevet 22. april Fansy skrev (2 minutter siden): Jeg tolker det her som at han sier ting og lover ting han ikke holder. Og at hun innser at han ikke liker henne like godt som hun føler han burde nå. Om hun tar feil hadde han all mulighet til å oppklare det, men han gjør ikke det heller. Så tenker hun er inne på noe. Hes just not That into her. Jeg hadde heller ikke orket et mann som hadde det mest i munnen og ikke faktisk gjennomførte. Spesielt når det har vært et gjentakende tema siden de begynte å date. Han setter forventninger i hode på henne også, og møter de ikke. Hun syns ikke det er greit, og så hun velger å gå videre: det må vel være greit det og tenker jeg. Synd for de har vært spennende og følge med på. Men det er jo faktisk livet til Isabel. Om han ikke gjør henne lykkelig (uansett om standarden eller tankene hennes ikke er normale). Så er det ikke vits. Man bør ikke tviholde på noe når man ikke er låst som ikke får en til å føle seg bra. Absolutt, er det feil så er det feil. Det er bare merkelig at bursdagen hennes alltid skal være årsaken til at det går galt mellom dem. 7 1
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå