Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Teflonhjernen skrev (3 minutter siden):

Akkurat det tenkte jeg også 🤭Er innom en veldig sjelden gang nå, men ser at det er samme drama som alltid. 

Nå skryter hun av salget 👏👏

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

agent skrev (14 minutter siden):

Da var det lansering igjen🙉🙈 Håper vel på sympati salg.

Blitt en vane dette nå🧐

Du tenker Ivorie trenger litt sympati for å få salg? 🫢

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (12 minutter siden):

Du tenker Ivorie trenger litt sympati for å få salg? 🫢

Enda mer salg…IR bruker hva hun kan for å få RS til å gå enda mer berserk 🥴

• Liker 4
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (2 timer siden):

Kan det være reaksjon etter at han creepy gjøken ba henne ut på treningssenteret der? Hun skulle jo snakke med naboen om hvordan han kjenner denne gjøken. Skjedde nok ett eller annet i denne situasjonen/samtalen hun ble sur for.

Janne1975 skrev (1 time siden):

Kanskje naboen sa at hun værsågod bare måtte gå på date, eller poengterte at de ikke er eksklusive eller noe sånt..?

Tenkte også i disse baner, evt. at han ble sjalu, at det er noe med relasjonen til han, at det f. eks. har kommet opp at han kanskje treffer andre..?
Altså, såvidt meg bekjent ringte hun han, spurte om å bli KK's, de ble KK's og hun sier jo selv at de ikke har snakket om å være ekslusive en gang... Er vi sikker på at Naboen er på samme bølgelengde som henne ifht at hun tar det så mye mer seriøst enn KK's liksom? Bare føler det er litt typisk sånne damer som Isabel, og en del menn... At når forespørselen var KK's og de ikke spesifikt har sagt noe annet så er det sånn de tar det... Men jeg vet ikke...

Tenkte bare at det virket jo som hun reagerte ganske voldsomt også. Det er vel ikke såååååå mye, gitt omstendighetene, det kan være som gir såpass følelsesreaksjon og kutter det så tvert av? "Utroskap" hvis du spør Isabel, og "KK's" hvis du spør Naboen liksom..? 

Kan iallefall godt forestille meg hvordan det kan ha utfoldet seg. Mtp at hun har lagt ut såpass tett frem til det "smalt", og jeg skrev vel strengt talt for litt siden at jeg ventet på at det skulle smelle mellom de eller noe sånt også faktisk, og nå gjorde det jo like etter hun oppdaterte oss også... Vanskelig å ikke få noen teorier iallefall. :P 

Hååååper jeg ikke må vente heeeeeelt til i morgen på svar, men frykter jo det da... 🥹
Meget spent... 
Blir garantert antiklimaks sikkert da...

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis hun ødelegger det med naboen nå, så er nok det den største tabben noensinne. Det er ikke mange som er som han. Skal hun få den familien hun drømmer om, så er det en sånn mann hun må ha. Finner hun seg en som er lik henne i levemåte, så er sjangsen VELDIG stor for at han blir for rastløs når barn kommer, og stikker for å søke etter spenning/dopamin en annen plass. Har sett for mye av dette i mitt voksne liv, så det å ødelegge dette = forever single og good bye til familiedrømmen! 
At hun ikke ser det er for meg et mystrium. 

• Liker 12
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

smiiiley skrev (7 minutter siden):

Hvis hun ødelegger det med naboen nå, så er nok det den største tabben noensinne. Det er ikke mange som er som han. Skal hun få den familien hun drømmer om, så er det en sånn mann hun må ha. Finner hun seg en som er lik henne i levemåte, så er sjangsen VELDIG stor for at han blir for rastløs når barn kommer, og stikker for å søke etter spenning/dopamin en annen plass. Har sett for mye av dette i mitt voksne liv, så det å ødelegge dette = forever single og good bye til familiedrømmen! 
At hun ikke ser det er for meg et mystrium. 

Nå kjenner vi jo ikke denne naboen… som «spøkte» om å ha ligget med andre mens de faktisk datet seriøst i starten. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Nå kjenner vi jo ikke denne naboen… som «spøkte» om å ha ligget med andre mens de faktisk datet seriøst i starten. 

Sant det. Tar bare utgangspunkt i hvordan hun har beskrevet han. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når skal naboen hatt tid til andre når han er hos henne hele tiden nå ? Gjenstår å se da. Godt hu tar seg en tenkepause før hu deler noe denne gangen. 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (3 minutter siden):

Når skal naboen hatt tid til andre når han er hos henne hele tiden nå ? Gjenstår å se da. Godt hu tar seg en tenkepause før hu deler noe denne gangen. 

Kanskje han er en sjalu fyr? Det smalt rimelig kjapt i dag

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

Kanskje han er en sjalu fyr? Det smalt rimelig kjapt i dag

Hun hadde elsket om han var sjalu. Han var nok mer «you do you.»..  Mens hun hadde stelt i stand påskeegg og bygget seg opp illusjoner om kjæresteforhold og fremtidig mann og barn og det ene og det andre den siste tida

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alltid drama ved lansering. Begynner å bli for dumt. Tenkepause nå mens sympatisalget på nylansert produkt pågår ja 🙈 Så kommer det en lang rant av en kjedelig T-time i morgen etter den samme snap starten hun har hver dag. Lang bable T-time om hvor ulike de er. Bla-bla-bla samme greia som vi har hørt tusen ganger før 🙈 Hun har alltid et delusional scenario i hode som overhode ikke stemmer med virkeligheten og går på smell på smell, nedtur på nedtur.

• Liker 6
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (1 minutt siden):

Alltid drama ved lansering. Begynner å bli for dumt. Tenkepause nå mens sympatisalget på nylansert produkt pågår ja 🙈 Så 

Nesten så en kan lure på om det er taktikk ute å går siden det gikk så fint med salget forrige gang hun ble «radiosilent».

Om det er tilfellet så er det virkelig en manipulerende salgsteknikk 😳

• Liker 1
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (2 minutter siden):

Nesten så en kan lure på om det er taktikk ute å går siden det gikk så fint med salget forrige gang hun ble «radiosilent».

Om det er tilfellet så er det virkelig en manipulerende salgsteknikk 😳

Enig med deg. Har ikke sett i dag enda, men dette begynner jo nesten å bli en trend...

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (9 timer siden):

Feirer muslimer jul da? Det finnes jo masse julepynt der. Hvorfor er det da så dumt å forvente å finne noe påskepynt? 

Fordi de er muslimer.

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zenhouse skrev (9 minutter siden):

Hun vil ha barn på sikt, han vil ikke. Det er uforenlig. Garantert noe der. 

I går sa hun at han ville ha et helt fotballag. Er nok heller at han ikke reagerte som hun ønsket ift gymgjøken. Selvfølgelig iblandet perfekt lanseringstiming

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Flere en meg som syntes disse nabo-smellene er litt vel ut av det blå til å klare å tro på at vi har fått det hele og sanne bildet. Den siste tiden med naboen var som en dans på roser, hvor han svært tydelig har vært head over heels for henne, en fyr på gymmen spør henne ut og boom så er det over og ut. Begynner nesten og lure på om hun kan ha vært utro med han på et tidligere tidspunkt eller noe..?

• Liker 2
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Frooken skrev (1 minutt siden):

Flere en meg som syntes disse nabo-smellene er litt vel ut av det blå til å klare å tro på at vi har fått det hele og sanne bildet. Den siste tiden med naboen var som en dans på roser, hvor han svært tydelig har vært head over heels for henne, en fyr på gymmen spør henne ut og boom så er det over og ut. Begynner nesten og lure på om hun kan ha vært utro med han på et tidligere tidspunkt eller noe..?

Ett eller annet er det iallfall 🤷‍♀️

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (49 minutter siden):

Enig med deg. Har ikke sett i dag enda, men dette begynner jo nesten å bli en trend...

Alle forholdene hennes vil bli en berg og dalbane. Det skjer noe med henne hele tiden. Det er derfor hun har så mange følgere. 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helene J. skrev (11 minutter siden):

Alle forholdene hennes vil bli en berg og dalbane. Det skjer noe med henne hele tiden. Det er derfor hun har så mange følgere. 

Absolutt, og jeg er en av dem 🫣 Det er alltid noe som skjer iallefall 🙈

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...