Moni123 Skrevet 20. april #18441 Skrevet 20. april Mina 2 skrev (19 minutter siden): Ja,Isabel har hatt en vond barndom,men tenker på alle de barna som har opplevd seksuelt misbruk 😥 Det er helt for jævlig det! Man burde ikke snakke om hvem som har hatt den verste barndommen. Men som jeg skrev over og de som har blitt torturert og mishandlet på det groveste har jeg virkelig ikke ord for. Da kan man virkelig snakke om en forferdelig barndom. Isabel sliter med traumer og det skjønner jeg etter å sett moren sin bli banket nesten til døde. Men hun burde gå til psykolog å få noe traumebehandling for måten hun er på er virkelig ikke bra. Har begge bøkene,men har ikke fått lest de enda. Sikkert mye grusomt som står der😔 Du er på rett spor. For hva vi ser. 4
Sirah Skrevet 20. april #18442 Skrevet 20. april Jeg har vært litt opptatt de siste dagene og ikke fått med meg alt som har skjedd. Skulle ikke Isabel på beach club med tvillingene igår? Hva skjedde? Eller husker jeg helt feil?
Princess_81 Skrevet 20. april #18443 Skrevet 20. april Jeg så storyen hennes nå hun nevner vennene sine men hun sa ikke Anniken sitt navn? Er de ikke venner lenger? Ho nevnte opp flere nære venner tilogmed Carina Dahl men ikke Anniken eller Sophie Elise trodde hun var mer nære med Anniken enn med Carina… noen som vet hva som har skjedd med hu og Anniken? 2 2
Princess_81 Skrevet 20. april #18444 Skrevet 20. april Ellenn skrev (På 19.4.2025 den 11.35): Hvilket filter mener du hun har brukt her? Et som skal gjøre deg styggere? Det er kameravinkelen som gjør proporsjonene rare. Hun bruker ikke filter filter men hun bruker forbedre innstillingene på snap det er samme som filter jevner ut huden osv så jo hun bruker filter 2 1
Elvirra Skrevet 20. april #18445 Skrevet 20. april Shehed i dag: dere får bare klage, men jeg er araber og elsker masse parfyme. Og så spruter hun på med 25+(!!!) sprut med Courage-parfyme. Jaha, så fordi du er araber så skal alle som måtte befinne seg rundt deg finne seg i å bli utsatt for ekstrem og sjenerende parfymelukt, få migrene og astmaanfall og ubehag. Sjarmerende. Nei, er i såfall ikke fordi du er araber, men fordi du setter deg selv først og gir en lang F i om det bokstavelig talt ligger folk strødd i kjølvannet ditt. 4 21
Ugresset Skrevet 20. april #18446 Skrevet 20. april Elvirra skrev (10 minutter siden): Shehed i dag: dere får bare klage, men jeg er araber og elsker masse parfyme. Og så spruter hun på med 25+(!!!) sprut med Courage-parfyme. Jaha, så fordi du er araber så skal alle som måtte befinne seg rundt deg finne seg i å bli utsatt for ekstrem og sjenerende parfymelukt, få migrene og astmaanfall og ubehag. Sjarmerende. Nei, er i såfall ikke fordi du er araber, men fordi du setter deg selv først og gir en lang F i om det bokstavelig talt ligger folk strødd i kjølvannet ditt. Følger henne ikke, men trodde det bare var 12 åringer som kunne finne på å gjøre sånn.. Vokser man virkelig ikke av seg det der etter ungdomsskolen? Har kronisk migrene. Glad hun ikke er en del av mitt liv. 4 1 7
Classy Skrevet 20. april #18447 Skrevet 20. april Princess_81 skrev (1 time siden): Jeg så storyen hennes nå hun nevner vennene sine men hun sa ikke Anniken sitt navn? Er de ikke venner lenger? Ho nevnte opp flere nære venner tilogmed Carina Dahl men ikke Anniken eller Sophie Elise trodde hun var mer nære med Anniken enn med Carina… noen som vet hva som har skjedd med hu og Anniken? De er nok mer bekjente enn venninner…Disse vennskapene til IR er særdeles veldig flyktige.. 2 5
Gjest Helene J. Skrevet 20. april #18448 Skrevet 20. april Elvirra skrev (1 time siden): Shehed i dag: dere får bare klage, men jeg er araber og elsker masse parfyme. Og så spruter hun på med 25+(!!!) sprut med Courage-parfyme. Jaha, så fordi du er araber så skal alle som måtte befinne seg rundt deg finne seg i å bli utsatt for ekstrem og sjenerende parfymelukt, få migrene og astmaanfall og ubehag. Sjarmerende. Nei, er i såfall ikke fordi du er araber, men fordi du setter deg selv først og gir en lang F i om det bokstavelig talt ligger folk strødd i kjølvannet ditt. Hva er greia med å bruke så mye parfyme? Har aldri skjønt dette. Mange som gjør det. Menn også.
Sirah Skrevet 20. april #18449 Skrevet 20. april Elvirra skrev (1 time siden): Shehed i dag: dere får bare klage, men jeg er araber og elsker masse parfyme. Og så spruter hun på med 25+(!!!) sprut med Courage-parfyme. Jaha, så fordi du er araber så skal alle som måtte befinne seg rundt deg finne seg i å bli utsatt for ekstrem og sjenerende parfymelukt, få migrene og astmaanfall og ubehag. Sjarmerende. Nei, er i såfall ikke fordi du er araber, men fordi du setter deg selv først og gir en lang F i om det bokstavelig talt ligger folk strødd i kjølvannet ditt. Det har jeg også reagert på. Hun tar jo ikke på parfyme, hun basicly dusjer i den! Og spesielt Courage som lukter såpass mye! Jeg tar på maks to dusjer når jeg bruker parfyme, som regel bare en og syntes det er MER enn nok. Men kanskje det er jeg som er rar 😅 5
Sirah Skrevet 20. april #18450 Skrevet 20. april Princess_81 skrev (2 timer siden): Jeg så storyen hennes nå hun nevner vennene sine men hun sa ikke Anniken sitt navn? Er de ikke venner lenger? Ho nevnte opp flere nære venner tilogmed Carina Dahl men ikke Anniken eller Sophie Elise trodde hun var mer nære med Anniken enn med Carina… noen som vet hva som har skjedd med hu og Anniken? Nå sa hun jo selv at hun nevnte de hun anså som de aller nærmeste og at hun var redd for å glemme noen. Hun anser vel ikke Anniken som en av de næreste sikkert. Det er jo et relativt nytt vennskap, mens de andre hun nevnte går jo mange år tilbake i tid. Ang Sophie så er vel de to strengt tatt ikke venninner? Når man så Girls of Oslo så fikk jeg iallefall det inntrykket av at ingen av dem egentlig likte den andre spesielt godt 😅 At de mer holdt ut med hverandre fordi de måtte pga showet. Men det er nå min oppfattelse, ikke sikkert den stemmer. 4
Princess_81 Skrevet 20. april #18451 Skrevet 20. april Sirah skrev (42 minutter siden): Nå sa hun jo selv at hun nevnte de hun anså som de aller nærmeste og at hun var redd for å glemme noen. Hun anser vel ikke Anniken som en av de næreste sikkert. Det er jo et relativt nytt vennskap, mens de andre hun nevnte går jo mange år tilbake i tid. Ang Sophie så er vel de to strengt tatt ikke venninner? Når man så Girls of Oslo så fikk jeg iallefall det inntrykket av at ingen av dem egentlig likte den andre spesielt godt 😅 At de mer holdt ut med hverandre fordi de måtte pga showet. Men det er nå min oppfattelse, ikke sikkert den stemmer. Hun har snakka om at Anniken er en av hennes nærmeste ifjor sommer derfor jeg stussa på hun ikke nevnte hun….. 2 1
Sirah Skrevet 20. april #18453 Skrevet 20. april Princess_81 skrev (3 minutter siden): Hun har snakka om at Anniken er en av hennes nærmeste ifjor sommer derfor jeg stussa på hun ikke nevnte hun….. Princess_81 skrev (2 minutter siden): Glem det fikk svar nå 😅 Der kom det ja 😅 Enig med deg i at det var litt rart.
Janmar Skrevet 20. april #18454 Skrevet 20. april Elvirra skrev (2 timer siden): Shehed i dag: dere får bare klage, men jeg er araber og elsker masse parfyme. Og så spruter hun på med 25+(!!!) sprut med Courage-parfyme. Jaha, så fordi du er araber så skal alle som måtte befinne seg rundt deg finne seg i å bli utsatt for ekstrem og sjenerende parfymelukt, få migrene og astmaanfall og ubehag. Sjarmerende. Nei, er i såfall ikke fordi du er araber, men fordi du setter deg selv først og gir en lang F i om det bokstavelig talt ligger folk strødd i kjølvannet ditt. Jeg ble blokkert fordi jeg skrev; tenker du ikke på de med allergi? Jeg har et barn som har alvorlig astma og vi kunne ikke tatt kollektiv med deg. Da ville h*n blitt alvorlig syk. Vipps blokka. Altså hva er greia?? Jeg var ikke ufin engang. Bare påpekte at det måtte gå an å tenke på de som faktisk er sensitive ovenfor parfymebruk 7 9 3
Sirah Skrevet 20. april #18455 Skrevet 20. april Janmar skrev (2 minutter siden): Jeg ble blokkert fordi jeg skrev; tenker du ikke på de med allergi? Jeg har et barn som har alvorlig astma og vi kunne ikke tatt kollektiv med deg. Da ville h*n blitt alvorlig syk. Vipps blokka. Altså hva er greia?? Jeg var ikke ufin engang. Bare påpekte at det måtte gå an å tenke på de som faktisk er sensitive ovenfor parfymebruk Det var jo faktisk et helt legitimt spørsmål. Ingen grunn i min verden til å bli blokkert for det. Ikke om du skrev det på den måten du gjengir det her iallefall. 3 2
Sveits35 Skrevet 20. april #18456 Skrevet 20. april (endret) Sirah skrev (8 minutter siden): Det var jo faktisk et helt legitimt spørsmål. Ingen grunn i min verden til å bli blokkert for det. Ikke om du skrev det på den måten du gjengir det her iallefall. Tenker Shehed lukter visse personer lang vei 😷 Jeg ville også blokkert «sarte» nye følgere Endret 20. april av Sveits35 2
Sveits35 Skrevet 20. april #18457 Skrevet 20. april Finnes det ikke en egen tråd for Shehed? Virker som flere misforstår hvem denne tråden handler om
Sirah Skrevet 20. april #18458 Skrevet 20. april Sveits35 skrev (12 minutter siden): Finnes det ikke en egen tråd for Shehed? Virker som flere misforstår hvem denne tråden handler om Jeg personlig syntes egentlig at hele familien glir så inn i hverandre at det egentlig er greit å ha dem samlet De gjør jo så mye sammen at blir jo nesten rart å skulle diskutere mer eller mindre samme hendelse i x antall forskjellige tråder. Men det er min mening, om de andre får egne tråder så henger jeg på 😁 22
Janmar Skrevet 20. april #18459 Skrevet 20. april Sveits35 skrev (18 minutter siden): Tenker Shehed lukter visse personer lang vei 😷 Jeg ville også blokkert «sarte» nye følgere Sart? Jeg er ikke en ny følger. Har fulgt henne fra start og første gang jeg har kommentert. Er absolutt ikke noe troll. Men det går an å ta hensyn til folk rundt seg. Mener jeg da 4 17
Elvirra Skrevet 20. april #18460 Skrevet 20. april Janmar skrev (52 minutter siden): Jeg ble blokkert fordi jeg skrev; tenker du ikke på de med allergi? Jeg har et barn som har alvorlig astma og vi kunne ikke tatt kollektiv med deg. Da ville h*n blitt alvorlig syk. Vipps blokka. Altså hva er greia?? Jeg var ikke ufin engang. Bare påpekte at det måtte gå an å tenke på de som faktisk er sensitive ovenfor parfymebruk Sier ikke lite om innstilling og holdning. Jeg har i grunn hatt et relativt godt inntrykk av Shehed, og likt henne, så skuffende med blokkering for en sånn kommentar. De vil leve i sus og dus av følgeres velvilje og tid. Courage er reklame for søsterens merke. Samme søster som betaler husleia hennes. Blant annet. En slik reaksjon på en kommentar, i et reklameinnslag, om at atferdens hennes faktisk kan gjøre folk syke viser hva hun vil stå for. Hvirdan hun vil påvirke verden? Ser ingen grunn til å ikke ta opp søsknenes snapping her. De lever i stor grad på IR, og de vil leve av IR-spin-offer. Dette hører sammen. 3 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå