Moni123 Skrevet fredag kl 23:48 #18421 Del Skrevet fredag kl 23:48 (endret) Mulig det er tlf min. Men er det ikke noe feil med proposjonene. Endret fredag kl 23:53 av Moni123 Evnt. Redigering 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet fredag kl 23:55 #18422 Del Skrevet fredag kl 23:55 Moni123 skrev (6 minutter siden): Mulig det er tlf min. Men er det ikke noe feil med proposjonene. mye filter hvertfall 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet i går, 08:42 #18423 Del Skrevet i går, 08:42 Rart å se henne på gamle PH-sesongen nå. Hun er virkelig SÅÅ annerledes. Hun var jo VELDIG lik moren da (slår meg sikkert ekstra fordi på den tiden så vi jo ikke noe til moren, men nå har vi sett moren mye. Det må jo et eller annet sted gjøre litt vondt for moren at hun har operert og endret seg helt bort fra slik hun ser ut..? Huff, jeg klarer ikke tenke meg noe annet enn at jeg hadde følt på det om det var meg ihvertfall... Litt søsknene også kanskje... Og kanskje enda verre, ettersom hun har lyst på barn... Fremtidige barn... Nei usj, er faktisk glad ingen i min familie har gjort så utstrake "korrigeringer" på seg selv... Registrerer at hun også snakker dårligere norsk, veldig mye feil, litt kebabnorsk og høres veldig annerledes ut nå ifht da... Rart det kan utvikle seg så baklengs egentlig. Eller ja, for meg er det fascinerende (?) eller hva man skal kalle det. Også all den svensken hun mikser inn i øst og vest. Usikker på om hun egentlig vet selv at hun blander så mange svenske ord inn i det (lurer på om hun tidvis tror hun bruker norske ord når det egentlig er svenske? For det blir jo helt feil språklig når det hun sier i utgangspunktet er en norsk setning, men plutselig svenske gloser innimellom). Altså, jeg er nok miljøskadd av å ha vokst opp med en forelder som er professor i norsk/ordfilolog og ekstremt "nazi" på språkbruken altså. Hater egentlig folk som er pirkete på sånt, men klarer ikke la vær å irritere meg litt innimellom når det er i så utstrakt grad, og særlig når hun tilsynelatende snakket helt vanlig, korrekt norsk tidligere. Ellers så jeg noe en annen kommenterte her et sted i tråden, om at hun slipper så lett unna med mye andre ikke slipper unna med... Det har faktisk jeg også reagert på mange ganger. Tenker ofte "dette kan da umulig forbigås i stillhet vel?!" og lignende, men så blir det liksom ikke noe utav det. Gullhår i ræven? Eller hva man sier... (Klarer ikke helt å dy meg fra å tenke at hun er litt fæl på å skyve den "forferdelige barndommen" foran seg i hist og pist, dvs. egentlig mer og mer føler jeg, jo lenger det blir siden... Jeg har selv mye traumer og opplevd mye jævlig, men vet ikke om det er normalt at ting utvikler seg i motsatt retning? Føler kanskje litt det blir litt sånn "unnskyld meg, men jeg hadde jo en fæl oppvekst da"-aktig.. Beklager å si det.. Bare syns den kuen er veeeel melket noen ganger.. Med det sagt: Kanskje hun tenker mer på det pga hun lever et så tomt liv som hun sier... Jeg vet ikke... Liksom om det er reelt eller om det er mest en "hvilepute" og tidvis unnskyldning.. Sutteklut... Lett å skyve foran seg som unnskyldning/forklaring på alt fremfor å ta tak i seg selv/livet sitt/problemene kanskje.. Nei, litt vanskelig å si, men jeg håper egentlig for hennes egen del at hvis hun mener det like mye som hun nevner det så bør hun jo absolutt se til å få tatt noen skikkelige grep ifht det altså.) Jeg liker mye ved henne altså, men så er det noen ting jeg bare... takler dårlig. F. eks. retorikken hun ofte bruker om at alltid det HUN har opplevd er VERST av ALT noen NOEN gang kan oppleve, om noen skjønner? Liksom har hun uttalt at å måtte ta abort er det verste man kan oppleve som par (uenig, og syns ikke hun kan ta den avgjørelsen på "alles" vegne heller), at akkurat HENNES oppvekst er den VERSTE oppveksten man kan ha (som jeg syns er å tråkke på ganske mange som har hatt jævlige oppvekster, og generelt syns jeg det er en uting at det liksom skal være en "konkurranse om å ha det verst"), at akkurat det hun til stadighet har opplevd alltid skal være det verste... Syns det er rart hun ikke får mer motstand (eller kanskje ikke, for hun har skapt seg et ganske idyllisk ekkokammer der hun har blokkert alt som kan tendensere det minste mot noen som helst kritiske kommentarer, og hun kaller jo ting milelangt unna hat for hat...) på den type retorikk og talemåter... Det ironiske er at det er jo også skadelig for henne selv å tenke slik. Ikke bra. Men også kjipt mot alle hun tråkker på hver gang hun uttaler seg sånn, og det er ganske ofte. Kan kjenne en viss motstand selv tross at jeg prøver å ikke la meg påvirke, men vet at mange også syns det er enda vondere enn meg... Det er jo ganske kjipe ting som gjerne sitter ganske hardt i når det først er noe sånt... Nei usj. Ikke bra for hverken henne selv eller andre akkurat det der. Beklager litt rotete, surrete formuleringer, lang kommentar og mye negativt. Har nok fått litt for meget IR i monitor her, så trengte vel å ventilere. Kjenner ikke andre som følger henne, så blir ikke til at jeg snakker med de rundt meg om akkurat dette noe særlig - så jeg får beklage oppgulpet. Er normalt tilhenger av å heie på andre, være positiv og blid, løfte andre osv, heller trekke frem positive ting enn negative, men har nok kanskje latt meg påvirke litt mye i en retning. Også kanskje blitt litt ekstra nå siden jeg har sett litt av den gamle PH-sesongen om igjen og fulgt henne på snap, og noen ting har vært vanskelig å ikke få med seg av den grunn. 😛 Men ja, som sagt er det jo mye positivt man kan si om henne også altså! 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet i går, 09:18 #18424 Del Skrevet i går, 09:18 Moni123 skrev (9 timer siden): Mulig det er tlf min. Men er det ikke noe feil med proposjonene. Hun er dronningen av filter, ikke noe tvil. Når hun bruker filter når hun sminker seg . Helt KOKO 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet i går, 09:27 #18425 Del Skrevet i går, 09:27 dårligbrukernavn skrev (9 timer siden): Rart å se henne på gamle PH-sesongen nå. Hun er virkelig SÅÅ annerledes. Hun var jo VELDIG lik moren da (slår meg sikkert ekstra fordi på den tiden så vi jo ikke noe til moren, men nå har vi sett moren mye. Det må jo et eller annet sted gjøre litt vondt for moren at hun har operert og endret seg helt bort fra slik hun ser ut..? Huff, jeg klarer ikke tenke meg noe annet enn at jeg hadde følt på det om det var meg ihvertfall... Litt søsknene også kanskje... Og kanskje enda verre, ettersom hun har lyst på barn... Fremtidige barn... Nei usj, er faktisk glad ingen i min familie har gjort så utstrake "korrigeringer" på seg selv... Registrerer at hun også snakker dårligere norsk, veldig mye feil, litt kebabnorsk og høres veldig annerledes ut nå ifht da... Rart det kan utvikle seg så baklengs egentlig. Eller ja, for meg er det fascinerende (?) eller hva man skal kalle det. Også all den svensken hun mikser inn i øst og vest. Usikker på om hun egentlig vet selv at hun blander så mange svenske ord inn i det (lurer på om hun tidvis tror hun bruker norske ord når det egentlig er svenske? For det blir jo helt feil språklig når det hun sier i utgangspunktet er en norsk setning, men plutselig svenske gloser innimellom). Altså, jeg er nok miljøskadd av å ha vokst opp med en forelder som er professor i norsk/ordfilolog og ekstremt "nazi" på språkbruken altså. Hater egentlig folk som er pirkete på sånt, men klarer ikke la vær å irritere meg litt innimellom når det er i så utstrakt grad, og særlig når hun tilsynelatende snakket helt vanlig, korrekt norsk tidligere. Ellers så jeg noe en annen kommenterte her et sted i tråden, om at hun slipper så lett unna med mye andre ikke slipper unna med... Det har faktisk jeg også reagert på mange ganger. Tenker ofte "dette kan da umulig forbigås i stillhet vel?!" og lignende, men så blir det liksom ikke noe utav det. Gullhår i ræven? Eller hva man sier... (Klarer ikke helt å dy meg fra å tenke at hun er litt fæl på å skyve den "forferdelige barndommen" foran seg i hist og pist, dvs. egentlig mer og mer føler jeg, jo lenger det blir siden... Jeg har selv mye traumer og opplevd mye jævlig, men vet ikke om det er normalt at ting utvikler seg i motsatt retning? Føler kanskje litt det blir litt sånn "unnskyld meg, men jeg hadde jo en fæl oppvekst da"-aktig.. Beklager å si det.. Bare syns den kuen er veeeel melket noen ganger.. Med det sagt: Kanskje hun tenker mer på det pga hun lever et så tomt liv som hun sier... Jeg vet ikke... Liksom om det er reelt eller om det er mest en "hvilepute" og tidvis unnskyldning.. Sutteklut... Lett å skyve foran seg som unnskyldning/forklaring på alt fremfor å ta tak i seg selv/livet sitt/problemene kanskje.. Nei, litt vanskelig å si, men jeg håper egentlig for hennes egen del at hvis hun mener det like mye som hun nevner det så bør hun jo absolutt se til å få tatt noen skikkelige grep ifht det altså.) Jeg liker mye ved henne altså, men så er det noen ting jeg bare... takler dårlig. F. eks. retorikken hun ofte bruker om at alltid det HUN har opplevd er VERST av ALT noen NOEN gang kan oppleve, om noen skjønner? Liksom har hun uttalt at å måtte ta abort er det verste man kan oppleve som par (uenig, og syns ikke hun kan ta den avgjørelsen på "alles" vegne heller), at akkurat HENNES oppvekst er den VERSTE oppveksten man kan ha (som jeg syns er å tråkke på ganske mange som har hatt jævlige oppvekster, og generelt syns jeg det er en uting at det liksom skal være en "konkurranse om å ha det verst"), at akkurat det hun til stadighet har opplevd alltid skal være det verste... Syns det er rart hun ikke får mer motstand (eller kanskje ikke, for hun har skapt seg et ganske idyllisk ekkokammer der hun har blokkert alt som kan tendensere det minste mot noen som helst kritiske kommentarer, og hun kaller jo ting milelangt unna hat for hat...) på den type retorikk og talemåter... Det ironiske er at det er jo også skadelig for henne selv å tenke slik. Ikke bra. Men også kjipt mot alle hun tråkker på hver gang hun uttaler seg sånn, og det er ganske ofte. Kan kjenne en viss motstand selv tross at jeg prøver å ikke la meg påvirke, men vet at mange også syns det er enda vondere enn meg... Det er jo ganske kjipe ting som gjerne sitter ganske hardt i når det først er noe sånt... Nei usj. Ikke bra for hverken henne selv eller andre akkurat det der. Beklager litt rotete, surrete formuleringer, lang kommentar og mye negativt. Har nok fått litt for meget IR i monitor her, så trengte vel å ventilere. Kjenner ikke andre som følger henne, så blir ikke til at jeg snakker med de rundt meg om akkurat dette noe særlig - så jeg får beklage oppgulpet. Er normalt tilhenger av å heie på andre, være positiv og blid, løfte andre osv, heller trekke frem positive ting enn negative, men har nok kanskje latt meg påvirke litt mye i en retning. Også kanskje blitt litt ekstra nå siden jeg har sett litt av den gamle PH-sesongen om igjen og fulgt henne på snap, og noen ting har vært vanskelig å ikke få med seg av den grunn. 😛 Men ja, som sagt er det jo mye positivt man kan si om henne også altså! Hun VAR veldig lik moren sin, nå er hun bare en operert figur med Michael Jackson nese. Personlig synes jeg moren er vakker nå, da hun klippet håret ble hun 20 år yngre. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet i går, 09:35 #18426 Del Skrevet i går, 09:35 agent skrev (15 minutter siden): Hun er dronningen av filter, ikke noe tvil. Når hun bruker filter når hun sminker seg . Helt KOKO Hvilket filter mener du hun har brukt her? Et som skal gjøre deg styggere? Det er kameravinkelen som gjør proporsjonene rare. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet i går, 10:04 #18427 Del Skrevet i går, 10:04 Ellenn skrev (28 minutter siden): Hvilket filter mener du hun har brukt her? Et som skal gjøre deg styggere? Det er kameravinkelen som gjør proporsjonene rare. Bare å se på bildene, som har blitt lagt ut på KV. Hvis du ikke ser det, kan jeg ikke hjelpe deg. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet i går, 10:48 #18428 Del Skrevet i går, 10:48 agent skrev (40 minutter siden): Bare å se på bildene, som har blitt lagt ut på KV. Hvis du ikke ser det, kan jeg ikke hjelpe deg. Jeg har sett på bildene. Hva mener du et evt filter hjelper henne med her? Det er filmet nedenfra, noe som gir henne rare proporsjoner, men absolutt ikke gjør henne noe finere. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet i går, 11:08 #18429 Del Skrevet i går, 11:08 dårligbrukernavn skrev (9 timer siden): Rart å se henne på gamle PH-sesongen nå. Hun er virkelig SÅÅ annerledes. Hun var jo VELDIG lik moren da (slår meg sikkert ekstra fordi på den tiden så vi jo ikke noe til moren, men nå har vi sett moren mye. Det må jo et eller annet sted gjøre litt vondt for moren at hun har operert og endret seg helt bort fra slik hun ser ut..? Huff, jeg klarer ikke tenke meg noe annet enn at jeg hadde følt på det om det var meg ihvertfall... Litt søsknene også kanskje... Og kanskje enda verre, ettersom hun har lyst på barn... Fremtidige barn... Nei usj, er faktisk glad ingen i min familie har gjort så utstrake "korrigeringer" på seg selv... Registrerer at hun også snakker dårligere norsk, veldig mye feil, litt kebabnorsk og høres veldig annerledes ut nå ifht da... Rart det kan utvikle seg så baklengs egentlig. Eller ja, for meg er det fascinerende (?) eller hva man skal kalle det. Også all den svensken hun mikser inn i øst og vest. Usikker på om hun egentlig vet selv at hun blander så mange svenske ord inn i det (lurer på om hun tidvis tror hun bruker norske ord når det egentlig er svenske? For det blir jo helt feil språklig når det hun sier i utgangspunktet er en norsk setning, men plutselig svenske gloser innimellom). Altså, jeg er nok miljøskadd av å ha vokst opp med en forelder som er professor i norsk/ordfilolog og ekstremt "nazi" på språkbruken altså. Hater egentlig folk som er pirkete på sånt, men klarer ikke la vær å irritere meg litt innimellom når det er i så utstrakt grad, og særlig når hun tilsynelatende snakket helt vanlig, korrekt norsk tidligere. Ellers så jeg noe en annen kommenterte her et sted i tråden, om at hun slipper så lett unna med mye andre ikke slipper unna med... Det har faktisk jeg også reagert på mange ganger. Tenker ofte "dette kan da umulig forbigås i stillhet vel?!" og lignende, men så blir det liksom ikke noe utav det. Gullhår i ræven? Eller hva man sier... (Klarer ikke helt å dy meg fra å tenke at hun er litt fæl på å skyve den "forferdelige barndommen" foran seg i hist og pist, dvs. egentlig mer og mer føler jeg, jo lenger det blir siden... Jeg har selv mye traumer og opplevd mye jævlig, men vet ikke om det er normalt at ting utvikler seg i motsatt retning? Føler kanskje litt det blir litt sånn "unnskyld meg, men jeg hadde jo en fæl oppvekst da"-aktig.. Beklager å si det.. Bare syns den kuen er veeeel melket noen ganger.. Med det sagt: Kanskje hun tenker mer på det pga hun lever et så tomt liv som hun sier... Jeg vet ikke... Liksom om det er reelt eller om det er mest en "hvilepute" og tidvis unnskyldning.. Sutteklut... Lett å skyve foran seg som unnskyldning/forklaring på alt fremfor å ta tak i seg selv/livet sitt/problemene kanskje.. Nei, litt vanskelig å si, men jeg håper egentlig for hennes egen del at hvis hun mener det like mye som hun nevner det så bør hun jo absolutt se til å få tatt noen skikkelige grep ifht det altså.) Jeg liker mye ved henne altså, men så er det noen ting jeg bare... takler dårlig. F. eks. retorikken hun ofte bruker om at alltid det HUN har opplevd er VERST av ALT noen NOEN gang kan oppleve, om noen skjønner? Liksom har hun uttalt at å måtte ta abort er det verste man kan oppleve som par (uenig, og syns ikke hun kan ta den avgjørelsen på "alles" vegne heller), at akkurat HENNES oppvekst er den VERSTE oppveksten man kan ha (som jeg syns er å tråkke på ganske mange som har hatt jævlige oppvekster, og generelt syns jeg det er en uting at det liksom skal være en "konkurranse om å ha det verst"), at akkurat det hun til stadighet har opplevd alltid skal være det verste... Syns det er rart hun ikke får mer motstand (eller kanskje ikke, for hun har skapt seg et ganske idyllisk ekkokammer der hun har blokkert alt som kan tendensere det minste mot noen som helst kritiske kommentarer, og hun kaller jo ting milelangt unna hat for hat...) på den type retorikk og talemåter... Det ironiske er at det er jo også skadelig for henne selv å tenke slik. Ikke bra. Men også kjipt mot alle hun tråkker på hver gang hun uttaler seg sånn, og det er ganske ofte. Kan kjenne en viss motstand selv tross at jeg prøver å ikke la meg påvirke, men vet at mange også syns det er enda vondere enn meg... Det er jo ganske kjipe ting som gjerne sitter ganske hardt i når det først er noe sånt... Nei usj. Ikke bra for hverken henne selv eller andre akkurat det der. Beklager litt rotete, surrete formuleringer, lang kommentar og mye negativt. Har nok fått litt for meget IR i monitor her, så trengte vel å ventilere. Kjenner ikke andre som følger henne, så blir ikke til at jeg snakker med de rundt meg om akkurat dette noe særlig - så jeg får beklage oppgulpet. Er normalt tilhenger av å heie på andre, være positiv og blid, løfte andre osv, heller trekke frem positive ting enn negative, men har nok kanskje latt meg påvirke litt mye i en retning. Også kanskje blitt litt ekstra nå siden jeg har sett litt av den gamle PH-sesongen om igjen og fulgt henne på snap, og noen ting har vært vanskelig å ikke få med seg av den grunn. 😛 Men ja, som sagt er det jo mye positivt man kan si om henne også altså! Veldig enig i alt du skriver. Jeg var hun som skrev om at IR unngår mye kritikk andre får kritikk for. Dette med barndommen er jeg også veldig enig i, at det brukes oftere og oftere. Jeg tror det kommer av en kombinasjon av at det skaper et slags filter mot kritikk, og at mange i følgerskaren oppmuntrer det ved å sende "stakkars deg", "du er så sterk", "Shirog ditt og datt". Jeg får helt spader av folk som setter seg i offer-roller generelt. Brett opp ermene, ta tak, bruk det til noe positivt. Som du sier, det er veldig veldig mange som har opplevd forferdelige ting i oppveksten. Fortiden får man ikke gjort noe med, men det hjelper ikke å grave seg ned i den. Det er derfor jeg er generelt skeptisk til at IR omgås de som har gjort grusomme ting mot henne (eller oversett dem), og at de alle bare later som om ingenting har skjedd. Jeg vet ikke hvor sunt det er ift å komme seg videre. 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet i går, 12:42 #18430 Del Skrevet i går, 12:42 (endret) Ellenn skrev (1 time siden): Jeg har sett på bildene. Hva mener du et evt filter hjelper henne med her? Det er filmet nedenfra, noe som gir henne rare proporsjoner, men absolutt ikke gjør henne noe finere. Endret i går, 12:46 av agent 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet i går, 12:50 #18431 Del Skrevet i går, 12:50 agent skrev (2 minutter siden): Intet nytt under solen at IR bruker filter.. Dette er også en av grunnene til at hun ikke snapper i sanntid.. Hun liker å ha full kontroll både på redigeringer og hva folk evt får se.. Kartrashian gjør dette hele tiden ikke bare på bilder, men også serien deres er filmet med filter og IG modeller er kjent for å bruke fullt kroppsfilter før bildene legges ut.. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet i går, 12:54 #18432 Del Skrevet i går, 12:54 Classy skrev (2 minutter siden): Intet nytt under solen at IR bruker filter.. Dette er også en av grunnene til at hun ikke snapper i sanntid.. Hun liker å ha full kontroll både på redigeringer og hva folk evt får se.. Kartrashian gjør dette hele tiden ikke bare på bilder, men også serien deres er filmet med filter og IG modeller er kjent for å bruke fullt kroppsfilter før bildene legges ut.. Jeg kan ikke skjønne at mennesker ikke ser det, helt uforståelig 🙉🙉 3 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet i går, 12:56 #18433 Del Skrevet i går, 12:56 agent skrev (Akkurat nå): Jeg kan ikke skjønne at mennesker ikke ser det, helt uforståelig 🙉🙉 Helt enig men jeg tror mangen ikke vil se det🙈 1 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet i går, 12:56 #18434 Del Skrevet i går, 12:56 agent skrev (1 minutt siden): Jeg kan ikke skjønne at mennesker ikke ser det, helt uforståelig 🙉🙉 Dama skaper en illusjon som mange nekter å våkne opp av, men tro meg det er veldig lett å se.. 4 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet i går, 13:00 #18435 Del Skrevet i går, 13:00 dårligbrukernavn skrev (9 timer siden): Rart å se henne på gamle PH-sesongen nå. Hun er virkelig SÅÅ annerledes. Hun var jo VELDIG lik moren da (slår meg sikkert ekstra fordi på den tiden så vi jo ikke noe til moren, men nå har vi sett moren mye. Det må jo et eller annet sted gjøre litt vondt for moren at hun har operert og endret seg helt bort fra slik hun ser ut..? Huff, jeg klarer ikke tenke meg noe annet enn at jeg hadde følt på det om det var meg ihvertfall... Litt søsknene også kanskje... Og kanskje enda verre, ettersom hun har lyst på barn... Fremtidige barn... Nei usj, er faktisk glad ingen i min familie har gjort så utstrake "korrigeringer" på seg selv... Registrerer at hun også snakker dårligere norsk, veldig mye feil, litt kebabnorsk og høres veldig annerledes ut nå ifht da... Rart det kan utvikle seg så baklengs egentlig. Eller ja, for meg er det fascinerende (?) eller hva man skal kalle det. Også all den svensken hun mikser inn i øst og vest. Usikker på om hun egentlig vet selv at hun blander så mange svenske ord inn i det (lurer på om hun tidvis tror hun bruker norske ord når det egentlig er svenske? For det blir jo helt feil språklig når det hun sier i utgangspunktet er en norsk setning, men plutselig svenske gloser innimellom). Altså, jeg er nok miljøskadd av å ha vokst opp med en forelder som er professor i norsk/ordfilolog og ekstremt "nazi" på språkbruken altså. Hater egentlig folk som er pirkete på sånt, men klarer ikke la vær å irritere meg litt innimellom når det er i så utstrakt grad, og særlig når hun tilsynelatende snakket helt vanlig, korrekt norsk tidligere. Ellers så jeg noe en annen kommenterte her et sted i tråden, om at hun slipper så lett unna med mye andre ikke slipper unna med... Det har faktisk jeg også reagert på mange ganger. Tenker ofte "dette kan da umulig forbigås i stillhet vel?!" og lignende, men så blir det liksom ikke noe utav det. Gullhår i ræven? Eller hva man sier... (Klarer ikke helt å dy meg fra å tenke at hun er litt fæl på å skyve den "forferdelige barndommen" foran seg i hist og pist, dvs. egentlig mer og mer føler jeg, jo lenger det blir siden... Jeg har selv mye traumer og opplevd mye jævlig, men vet ikke om det er normalt at ting utvikler seg i motsatt retning? Føler kanskje litt det blir litt sånn "unnskyld meg, men jeg hadde jo en fæl oppvekst da"-aktig.. Beklager å si det.. Bare syns den kuen er veeeel melket noen ganger.. Med det sagt: Kanskje hun tenker mer på det pga hun lever et så tomt liv som hun sier... Jeg vet ikke... Liksom om det er reelt eller om det er mest en "hvilepute" og tidvis unnskyldning.. Sutteklut... Lett å skyve foran seg som unnskyldning/forklaring på alt fremfor å ta tak i seg selv/livet sitt/problemene kanskje.. Nei, litt vanskelig å si, men jeg håper egentlig for hennes egen del at hvis hun mener det like mye som hun nevner det så bør hun jo absolutt se til å få tatt noen skikkelige grep ifht det altså.) Jeg liker mye ved henne altså, men så er det noen ting jeg bare... takler dårlig. F. eks. retorikken hun ofte bruker om at alltid det HUN har opplevd er VERST av ALT noen NOEN gang kan oppleve, om noen skjønner? Liksom har hun uttalt at å måtte ta abort er det verste man kan oppleve som par (uenig, og syns ikke hun kan ta den avgjørelsen på "alles" vegne heller), at akkurat HENNES oppvekst er den VERSTE oppveksten man kan ha (som jeg syns er å tråkke på ganske mange som har hatt jævlige oppvekster, og generelt syns jeg det er en uting at det liksom skal være en "konkurranse om å ha det verst"), at akkurat det hun til stadighet har opplevd alltid skal være det verste... Syns det er rart hun ikke får mer motstand (eller kanskje ikke, for hun har skapt seg et ganske idyllisk ekkokammer der hun har blokkert alt som kan tendensere det minste mot noen som helst kritiske kommentarer, og hun kaller jo ting milelangt unna hat for hat...) på den type retorikk og talemåter... Det ironiske er at det er jo også skadelig for henne selv å tenke slik. Ikke bra. Men også kjipt mot alle hun tråkker på hver gang hun uttaler seg sånn, og det er ganske ofte. Kan kjenne en viss motstand selv tross at jeg prøver å ikke la meg påvirke, men vet at mange også syns det er enda vondere enn meg... Det er jo ganske kjipe ting som gjerne sitter ganske hardt i når det først er noe sånt... Nei usj. Ikke bra for hverken henne selv eller andre akkurat det der. Beklager litt rotete, surrete formuleringer, lang kommentar og mye negativt. Har nok fått litt for meget IR i monitor her, så trengte vel å ventilere. Kjenner ikke andre som følger henne, så blir ikke til at jeg snakker med de rundt meg om akkurat dette noe særlig - så jeg får beklage oppgulpet. Er normalt tilhenger av å heie på andre, være positiv og blid, løfte andre osv, heller trekke frem positive ting enn negative, men har nok kanskje latt meg påvirke litt mye i en retning. Også kanskje blitt litt ekstra nå siden jeg har sett litt av den gamle PH-sesongen om igjen og fulgt henne på snap, og noen ting har vært vanskelig å ikke få med seg av den grunn. 😛 Men ja, som sagt er det jo mye positivt man kan si om henne også altså! Du sa det det veldig godt. Hun har skapt seg et idyllisk ekkokammer. Her kan hun surre rundt i sin egen forstyrrede verden, ignorere kritiske kommentarer og hente støtte i kommentarer fra folk som er like forstyrrede som henne selv. Et parasosialt usunt forhold for begge henne og fansen. 2 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet i går, 15:46 #18436 Del Skrevet i går, 15:46 Hun går rundt på Dubai mal og er overrasket over at det ikke finnes påskepynt 🙈 Vet hun hva påske er? Det er vel ganske naturlig at det ikke finnes pynt til en kristen høytid i et muslimsk land 🙈 2 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet i går, 16:13 #18437 Del Skrevet i går, 16:13 Heike72 skrev (26 minutter siden): Hun går rundt på Dubai mal og er overrasket over at det ikke finnes påskepynt 🙈 Vet hun hva påske er? Det er vel ganske naturlig at det ikke finnes pynt til en kristen høytid i et muslimsk land 🙈 Er det muligt😂 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet i går, 16:21 #18438 Del Skrevet i går, 16:21 Heike72 skrev (34 minutter siden): Hun går rundt på Dubai mal og er overrasket over at det ikke finnes påskepynt 🙈 Vet hun hva påske er? Det er vel ganske naturlig at det ikke finnes pynt til en kristen høytid i et muslimsk land 🙈 Dumskapen kjenner ingen grenser 🙈😂😂🤡🤡🤡 4 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 22 timer siden #18439 Del Skrevet 22 timer siden Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 22 timer siden #18440 Del Skrevet 22 timer siden Når man skriver om ting de sier selv på snap er det da spekulasjoner?? 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå