Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvorfor bruker hun filter, blir veldig rart når hun sminker seg samtidig  . 🧐

• Liker 4
  • Nyttig 5
Gjest Helene J.
Skrevet (endret)

Jeg tror ikke naboen har så god selvtillit. Hvem finner seg i å ha et slik halvveis forhold til ei dame, som snakker om at hun ikke har møtt den rette mannen, i en evighet? Tenk om hun hadde blitt dødsforelsket i en gutt, og han ikke ville forplikte seg, og hadde sagt han ikke hadde funnet drømmedama enda?? Da hadde hun klikket i vinkel og kalt det det største røde flagget ever.

Endret av Helene J.
Skrevet
M.H85 skrev (På 16.4.2025 den 2.22):

Evig diskusjon denne damen.  Når alt kommer til alt har hun fått til mye. Tjent seg rik. Lever flott. Det er jo allikevel slik at penger ikke gjør deg lykkelig. Isabel er jo en oppegående dame, men hun har enda ikke funnet drømmemannen samt virker å ha et noe rastløst liv. Det er ikke noe å misunne, de fleste mennesker vil heller ha trygghet og kjærlighet,de fleste iallefall☺️ Synes hun gjør alt for søskene sine, håper hun får like mye igjen... 

Lurer på om hun ønsker barn fordi hun vil skape den familien hun ikke fikk da hun var barn. Kan ikke i min villeste fantasi forestille meg at hun hadde taklet mamma rollen spesielt bra utfra det vi ser av henne. Jeg ser at hun har en beundrigsverdig omsorg for søsknene og moren sin, men hun er vanvittig rastløs, ikke spesielt emosjonelt robust og virker veldig selvsentrert.

Tror Isabel er den typen som alltid er på jakt etter "The next best thing". Enig med deg at penger ikke løser alt, men du og du, det gir mye trygghet til å utfolde seg. 

• Liker 9
  • Nyttig 9
Gjest Hva sa de?
Skrevet (endret)

Reagerer spesielt på hennes væremåte nå etter siste Maldivene-tur. Manisk shopping, blander med rastløshet, ja, og at egen lyx som negler ikke fortjener tiden hennes. 

Slapp av gode Isabell. Pust med magen. Kjøp litt soundhealing i Dubai. Massasje. Samtaler.

Tror ikke Dubai er rette stedet for henne og naboen i det lange løp - overfladisk og skummelt….. Kanskje Frankrike. Som de planlegger i sommer. Europa. 

Eller Norge 💕

Kan noen av dere venninner i squaden lufte dette med henne?

Endret av Hva sa de?
Skrevet (endret)
Sirah skrev (På 16.4.2025 den 20.18):

Vi er privilegerte som er vokst opp i en kultur hvor slik ikke er akseptabel oppførsel eller noe vi tilgir. I andre deler av verden er dette helt normal oppførsel. 

Dette blir en veldig forenkling.  Jeg er helt norsk, og ble behandlet tilnærmet likt.

Endret av Turkis Sau
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Skrevet (endret)
Turkis Sau skrev (17 timer siden):

Dette blir en veldig forenkling.  Jeg er helt norsk, og ble behandelet tilnærmet likt.

Endret av Janne1975
  • Nyttig 2
Skrevet (endret)
Hva sa de? skrev (9 timer siden):

Hva får deg til tro at noen her inne er av hennes «squad»? Får helt avsmak av hele ordet.

Dessuten, du følger henne på lik linje med alle andre her inne så send henne en mld på snap om du er så bekymret for henne - noe som får meg til å tenke at du er vel mer «squad» enn noen her på tråden 🙄

Endret av Hatsumomo
  • Liker 8
  • Nyttig 3
Gjest Hva sa de?
Skrevet (endret)
Hatsumomo skrev (1 time siden):

Hva får deg til tro at noen her inne er av hennes «squad»? Får helt avsmak av hele ordet.

Dessuten, du følger henne på lik linje med alle andre her inne så send henne en mld på snap om du er så bekymret for henne - noe som får meg til å tenke at du er vel mer «squad» enn noen her på tråden 🙄

Det kan jeg gjøre 🤍 Takk for tips. 

Endret av Hva sa de?
Skrevet

Nå synes jeg hun er helt ute å kjører. Innholdet på snapchat blir bare dårligere for hver dag som går. Er det litt motgang skjult i kulissene?

Hva var den store overraskelsen eller tilbudet?

Tror dere virkelig hun snakker med psykolog ang. sine problemer.?

Virker ikke sånn, hvorfor legge bilder av alle den maten som ikke blir spist. 

Tror hun bare lever på sirup og kaffe, men det er min mening. 

Hun vil ikke utredes for ADHD , som hun selv tror hun har. Medisiner for det vil hun ikke ta, men sovetabletter er greit.

Hun skal liksom være ett forbilde for hvermannsen og dagens ungdom. Samtidig skal hun fronte fosterhjem foreningen.  Som det ikke har vært så mye fronting av.

• Liker 6
  • Nyttig 15
Skrevet
agent skrev (23 minutter siden):

Nå synes jeg hun er helt ute å kjører. Innholdet på snapchat blir bare dårligere for hver dag som går. Er det litt motgang skjult i kulissene?

Hva var den store overraskelsen eller tilbudet?

Tror dere virkelig hun snakker med psykolog ang. sine problemer.?

Virker ikke sånn, hvorfor legge bilder av alle den maten som ikke blir spist. 

Tror hun bare lever på sirup og kaffe, men det er min mening. 

Hun vil ikke utredes for ADHD , som hun selv tror hun har. Medisiner for det vil hun ikke ta, men sovetabletter er greit.

Hun skal liksom være ett forbilde for hvermannsen og dagens ungdom. Samtidig skal hun fronte fosterhjem foreningen.  Som det ikke har vært så mye fronting av.

Dessuten har traumer og ADHD veldig mye like symptomer, så antagelig vil en evt ADHD-utredning kreve traumeterapi før evt medisinutprøving osv,  om hun er ærlig til utreder om bakgrunnen sin. 

Jeg tror hun går til psykolog, men slik hun la det frem her om dagen, så er fokuset i disse timene spiseforstyrrelsen hennes. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Skrevet
agent skrev (1 time siden):

Er en vesentlig forskjell på å ta melatonin ("sovemedisinen" hun bruker) og amfetamin preparater da.

• Liker 4
  • Nyttig 9
Skrevet
firetoen skrev (3 timer siden):

Er en vesentlig forskjell på å ta melatonin ("sovemedisinen" hun bruker) og amfetamin preparater da.

Veit du at det er reseptfrie sovemedisiner ?

• Liker 2
Skrevet

Jeg husker også at det er Melatonin hun har nevnt. 

• Liker 2
Skrevet
Turkis Sau skrev (15 timer siden):

Dette blir en veldig forenkling.  Jeg er helt norsk, og ble behandelet tilnærmet likt.

Så klart er det en forenkling. Idioter finnes det dessverre i alle nasjonaliteter.

Håper det går fint med deg i dag til tross for hva du har gått gjennom ❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (2 timer siden):

Jeg husker også at det er Melatonin hun har nevnt. 

Etter hva jeg har fått med meg, sier IR at hun har store søvnproblemer. Eller som hun sier helt Nazi ang. stillhet og ro. På Maldivene måtte hun ha legehjelp pga søvnen. 

Hvis det er vanlig Melatonin, kan hende de er sterkere i Dubai en Norge og reseptfrie der. Det høres finere ut når mann sier Melatonin en sovetabletter.

Har erfaring selv pga turnus arbeide, nå pga av smerter.

Men ett tips. Slutt med all den kaffen og sirupen. IR 😂😅😂

• Liker 4
Skrevet
agent skrev (20 minutter siden):

Etter hva jeg har fått med meg, sier IR at hun har store søvnproblemer. Eller som hun sier helt Nazi ang. stillhet og ro. På Maldivene måtte hun ha legehjelp pga søvnen. 

Hvis det er vanlig Melatonin, kan hende de er sterkere i Dubai en Norge og reseptfrie der. Det høres finere ut når mann sier Melatonin en sovetabletter.

Har erfaring selv pga turnus arbeide, nå pga av smerter.

Men ett tips. Slutt med all den kaffen og sirupen. IR 😂😅😂

Jeg skal ikke si det 100 prosent sikkert altså, men jeg syntes å huske at hun har nevnt at det er melatonin hun tar. Men mye mulig jeg husker helt feil. Kan jo godt hende de er sterkere i Dubai også som du sier. Eventuelt om hun tar så lite medisiner som hun sier: At hun kvier seg for å ta en Paracet så er de nok mer effektive på henne enn de er på andre som popper piller som om de er drops. Meg selv inkludert 😅 Nå hørtes jeg ut som den rusmisbrukeren, men jeg har hatt en del skader oppigjennom så har spist mine glass med Paracet for å si det sånn. 

Ja veldig smart tips 😅 Selv kan jeg ikke drikke kaffe etter 14-15 uten at jeg sliter med å få sove 🙈 Hadde jeg brukt like mye sukker/sirup i måtte jeg sikkert tatt siste koppen klokken 10 om morgenen eller noe 😅

• Liker 2
  • Hjerte 1
Skrevet
Sirah skrev (51 minutter siden):

Jeg skal ikke si det 100 prosent sikkert altså, men jeg syntes å huske at hun har nevnt at det er melatonin hun tar. Men mye mulig jeg husker helt feil. Kan jo godt hende de er sterkere i Dubai også som du sier. Eventuelt om hun tar så lite medisiner som hun sier: At hun kvier seg for å ta en Paracet så er de nok mer effektive på henne enn de er på andre som popper piller som om de er drops. Meg selv inkludert 😅 Nå hørtes jeg ut som den rusmisbrukeren, men jeg har hatt en del skader oppigjennom så har spist mine glass med Paracet for å si det sånn. 

Ja veldig smart tips 😅 Selv kan jeg ikke drikke kaffe etter 14-15 uten at jeg sliter med å få sove 🙈 Hadde jeg brukt like mye sukker/sirup i måtte jeg sikkert tatt siste koppen klokken 10 om morgenen eller noe 😅

Samme her😂😂 og med alle den sirupen hadde jeg ikke klart å beveget meg noen steder😂😅 0 forbrenning 🙉🙈

• Liker 2
Skrevet
agent skrev (32 minutter siden):

Samme her😂😂 og med alle den sirupen hadde jeg ikke klart å beveget meg noen steder😂😅 0 forbrenning 🙉🙈

Hahahahaha ikke sant 😅

• Liker 4
Skrevet
Gjest Hva sa de? skrev (22 timer siden):

Reagerer spesielt på hennes væremåte nå etter siste Maldivene-tur. Manisk shopping, blander med rastløshet, ja, og at egen lyx som negler ikke fortjener tiden hennes. 

Slapp av gode Isabell. Pust med magen. Kjøp litt soundhealing i Dubai. Massasje. Samtaler.

Tror ikke Dubai er rette stedet for henne og naboen i det lange løp - overfladisk og skummelt….. Kanskje Frankrike. Som de planlegger i sommer. Europa. 

Eller Norge 💕

Hva slags verden lever du i? Tror du virkelig at hun bryr seg om hva en av hennes 400 000 " venninner" måtte mene? Og at hun hadde flyttet fra Dubai pga dette? Hjelp

• Liker 2
  • Nyttig 4

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...