M.H85 Skrevet 16. april #18381 Del Skrevet 16. april Evig diskusjon denne damen. Når alt kommer til alt har hun fått til mye. Tjent seg rik. Lever flott. Det er jo allikevel slik at penger ikke gjør deg lykkelig. Isabel er jo en oppegående dame, men hun har enda ikke funnet drømmemannen samt virker å ha et noe rastløst liv. Det er ikke noe å misunne, de fleste mennesker vil heller ha trygghet og kjærlighet,de fleste iallefall☺️ Synes hun gjør alt for søskene sine, håper hun får like mye igjen... 6 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 16. april #18382 Del Skrevet 16. april Den forklaring IR hadde på forholdet mellom hennes mamma og pappa tror jeg ingen ting på. Han har bilder av Pimpen og han på insta og Facebook der det er kommentarer på ekteskapet. De omgås også pappaen mye mere enn det IR sier også. Det merker man på måten IR og resten av familien filmer når han er der. Det høres veldig rart ut at pappaen har et egnet rom i leiligheten IR leier til moren i Irak. Tror ikke det er bra for IR å omgås sin voldelige pappa. Man kan tilgi, men man glemmer aldri en voldelige og vanskelig barndom. Jeg skjønner ikke hvorfor Pimpen må holde fast på forholdet til pappaen. Det er noe som skurrer her. 10 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 16. april #18383 Del Skrevet 16. april Sassya skrev (49 minutter siden): Den forklaring IR hadde på forholdet mellom hennes mamma og pappa tror jeg ingen ting på. Han har bilder av Pimpen og han på insta og Facebook der det er kommentarer på ekteskapet. De omgås også pappaen mye mere enn det IR sier også. Det merker man på måten IR og resten av familien filmer når han er der. Det høres veldig rart ut at pappaen har et egnet rom i leiligheten IR leier til moren i Irak. Tror ikke det er bra for IR å omgås sin voldelige pappa. Man kan tilgi, men man glemmer aldri en voldelige og vanskelig barndom. Jeg skjønner ikke hvorfor Pimpen må holde fast på forholdet til pappaen. Det er noe som skurrer her. Helt enig. Merker det godt på Rami, for jeg syns han virker nedfor når faren er til stede. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 16. april #18384 Del Skrevet 16. april Lawyer skrev (2 timer siden): Helt enig. Merker det godt på Rami, for jeg syns han virker nedfor når faren er til stede. Han var jo i Thailand med faren,å bor med han i Oslo,om faren og moren bor på hver sitt soverom i Irak spiller ingen rolle,de bor sammen 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet 16. april #18385 Del Skrevet 16. april Velinda skrev (11 minutter siden): Han var jo i Thailand med faren,å bor med han i Oslo,om faren og moren bor på hver sitt soverom i Irak spiller ingen rolle,de bor sammen Så magevondt kan like gjerne vere psykisk belastning også. Hos alle barna. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 16. april #18386 Del Skrevet 16. april Hva så om de bor sammen eller ikke? Det er vel ingen her inne som har noe med det. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 16. april #18387 Del Skrevet 16. april (endret) Ellenn skrev (35 minutter siden): Hva så om de bor sammen eller ikke? Det er vel ingen her inne som har noe med det. Det har du rett i men det er jo litt spes å bo med mannen som skambanka deg og ungene dine i flere år? Endret 16. april av Velinda 10 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 16. april #18388 Del Skrevet 16. april Velinda skrev (1 time siden): Det har du rett i men det er jo litt spes å bo med mannen som skambanka deg og ungene dine i flere år? Om jeg sier hun ikke fremstår som smart, får jeg vel så hatten passer, men jeg sier det likevel. Når pimpen er på besøk blir det enda mer skip-skip-skip. 5 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet 16. april #18389 Del Skrevet 16. april Velinda skrev (2 timer siden): Det har du rett i men det er jo litt spes å bo med mannen som skambanka deg og ungene dine i flere år? Slike ting er nyansert- og hun sier og har sagt at han tok seg sammen med Sidra og Rami. Isabel og Shehed valgte å tilgi for sin egen del å prøve å gå videre. Pimpen er såpass skadet og traumatisert at det er ikke rom for nye menn og det forstår jeg. Er han snill og varm med henne nå, så betyr det mye: de hadde jo faktisk en vakker kjærlighets historie om jeg husker riktig også. Og selv om dessverre det kom mye ondt i mellom da og nå. Så er det jo Nå som teller. vi som ikke er dem- har egt ikke noe vi skulle sagt. Bare de kan sette grensene for seg selv for hva som føles rett 1 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16. april #18390 Del Skrevet 16. april Fansy skrev (11 minutter siden): Slike ting er nyansert- og hun sier og har sagt at han tok seg sammen med Sidra og Rami. Isabel og Shehed valgte å tilgi for sin egen del å prøve å gå videre. Pimpen er såpass skadet og traumatisert at det er ikke rom for nye menn og det forstår jeg. Er han snill og varm med henne nå, så betyr det mye: de hadde jo faktisk en vakker kjærlighets historie om jeg husker riktig også. Og selv om dessverre det kom mye ondt i mellom da og nå. Så er det jo Nå som teller. vi som ikke er dem- har egt ikke noe vi skulle sagt. Bare de kan sette grensene for seg selv for hva som føles rett Enig i dette. Om det funker for de nå og mannen faktisk har forandret seg så er det jo ingenting som er bedre enn det. Det er så veldig lett for oss å glemme at spesielt Pimpen og faren har vokst opp i en kultur som er så fullstendig annerledes fra vår. Våre norske verdier og moralske prinsipper er så ufattelig annerledes enn hva den er/var i landet de vokste opp i at vi kort og greit ikke kan sette oss inn i det! Vi har ikke sjangs! Heldigvis! Det er overhodet ingen unnskyldning, men det er en forklaring. Vi er privilegerte som er vokst opp i en kultur hvor slik ikke er akseptabel oppførsel eller noe vi tilgir. I andre deler av verden er dette helt normal oppførsel. Denne mannen har i det minste virkelig gjort en innsats for å forandre seg… 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet 16. april #18391 Del Skrevet 16. april Fansy skrev (21 minutter siden): Slike ting er nyansert- og hun sier og har sagt at han tok seg sammen med Sidra og Rami. Isabel og Shehed valgte å tilgi for sin egen del å prøve å gå videre. Pimpen er såpass skadet og traumatisert at det er ikke rom for nye menn og det forstår jeg. Er han snill og varm med henne nå, så betyr det mye: de hadde jo faktisk en vakker kjærlighets historie om jeg husker riktig også. Og selv om dessverre det kom mye ondt i mellom da og nå. Så er det jo Nå som teller. vi som ikke er dem- har egt ikke noe vi skulle sagt. Bare de kan sette grensene for seg selv for hva som føles rett Jeg synes uansett at det er spesielt,på meg virker det som om at de prøver å skjule at de lever et familieliv med faren,Isabel har ikke lagt ting bak seg,hun snakker jo hele tiden om hvor traumatisk hun har hatt det,bruker barndommen når hun vil ha sympati fra folk 4 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april #18392 Del Skrevet 17. april Tre/fire søsken har tre/ fire ulike opplevelser med far. De eldste er nok mest preget. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 17. april #18393 Del Skrevet 17. april Velinda skrev (12 timer siden): Jeg synes uansett at det er spesielt,på meg virker det som om at de prøver å skjule at de lever et familieliv med faren,Isabel har ikke lagt ting bak seg,hun snakker jo hele tiden om hvor traumatisk hun har hatt det,bruker barndommen når hun vil ha sympati fra folk Jeg opplever at hun snakker mer om at hun er preget av det og hvordan hun snakker om det NÅ. Ikke at det var så traumatisk DA, men hvordan det påvirker henne i DAG. I går viste hun seg endelig sårbar og det tror jeg hun tjener på i lengden. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 17. april #18394 Del Skrevet 17. april Tråden er ryddet for spekulasjoner. Sol, admin. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. april #18395 Del Skrevet 17. april lajlaj skrev (5 timer siden): Jeg opplever at hun snakker mer om at hun er preget av det og hvordan hun snakker om det NÅ. Ikke at det var så traumatisk DA, men hvordan det påvirker henne i DAG. I går viste hun seg endelig sårbar og det tror jeg hun tjener på i lengden. Ja jeg er enig. Det var veldig fint å se. Er det lov å si? Jeg mener så klart ikke at det er bra at hun sliter med ting 🫣 Vi må heller ikke glemme at faren nok ikke er hovedsynderen her, men onklene hennes/brødrene til Pimpen. Dessverre klarte ikke Pimpen å beskytte hverken seg selv eller barna mot dem og faren ble nok «revet med» pga kulturen. Iallefall sånn jeg har forstått det, mulig jeg har misforstått. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 17. april #18396 Del Skrevet 17. april Sirah skrev (14 minutter siden): Ja jeg er enig. Det var veldig fint å se. Er det lov å si? Jeg mener så klart ikke at det er bra at hun sliter med ting 🫣 Vi må heller ikke glemme at faren nok ikke er hovedsynderen her, men onklene hennes/brødrene til Pimpen. Dessverre klarte ikke Pimpen å beskytte hverken seg selv eller barna mot dem og faren ble nok «revet med» pga kulturen. Iallefall sånn jeg har forstått det, mulig jeg har misforstått. Det er lenge siden jeg leste bøkene, men jeg mener å huske det samme som du skriver. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. april #18397 Del Skrevet 17. april Ellenn skrev (18 minutter siden): Det er lenge siden jeg leste bøkene, men jeg mener å huske det samme som du skriver. Ja jeg skriver ikke det for å unnskylde faren på noe vis, men syntes å huske at onklene var de jævligste. Det var de som brøyt seg inn om natta og banket livskiten ut av Pimpen, kontrollerte livet deres osv. Godt at de er ute av livet deres i det minste. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet 17. april #18398 Del Skrevet 17. april Sirah skrev (1 time siden): Ja jeg skriver ikke det for å unnskylde faren på noe vis, men syntes å huske at onklene var de jævligste. Det var de som brøyt seg inn om natta og banket livskiten ut av Pimpen, kontrollerte livet deres osv. Godt at de er ute av livet deres i det minste. Uff, synes det er så ekkelt at hun tiltales ved navnet "Pimpen" når man skriver sånne alvorlige ting. Synes man/vi bør vise såpass respekt å omtale henne som "moren". 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 17. april #18399 Del Skrevet 17. april lajlaj skrev (8 minutter siden): Uff, synes det er så ekkelt at hun tiltales ved navnet "Pimpen" når man skriver sånne alvorlige ting. Synes man/vi bør vise såpass respekt å omtale henne som "moren". Ja du har helt rett i det 🙈 Er bare gammel uvane 😬 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Hva sa de? Skrevet 17. april #18400 Del Skrevet 17. april Tenkte på noe her. Disse tre som er i Norge og som ikke kan vise hvor de bor… personvern og stalking. Hva med Rami som filmer mennesker i samme kø som han og kompisen sin? Spør de om lov? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå