M.H85 Skrevet 11 timer siden #18381 Del Skrevet 11 timer siden Evig diskusjon denne damen. Når alt kommer til alt har hun fått til mye. Tjent seg rik. Lever flott. Det er jo allikevel slik at penger ikke gjør deg lykkelig. Isabel er jo en oppegående dame, men hun har enda ikke funnet drømmemannen samt virker å ha et noe rastløst liv. Det er ikke noe å misunne, de fleste mennesker vil heller ha trygghet og kjærlighet,de fleste iallefall☺️ Synes hun gjør alt for søskene sine, håper hun får like mye igjen... 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sassya Skrevet 2 timer siden #18382 Del Skrevet 2 timer siden Den forklaring IR hadde på forholdet mellom hennes mamma og pappa tror jeg ingen ting på. Han har bilder av Pimpen og han på insta og Facebook der det er kommentarer på ekteskapet. De omgås også pappaen mye mere enn det IR sier også. Det merker man på måten IR og resten av familien filmer når han er der. Det høres veldig rart ut at pappaen har et egnet rom i leiligheten IR leier til moren i Irak. Tror ikke det er bra for IR å omgås sin voldelige pappa. Man kan tilgi, men man glemmer aldri en voldelige og vanskelig barndom. Jeg skjønner ikke hvorfor Pimpen må holde fast på forholdet til pappaen. Det er noe som skurrer her. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 1 time siden #18383 Del Skrevet 1 time siden Sassya skrev (49 minutter siden): Den forklaring IR hadde på forholdet mellom hennes mamma og pappa tror jeg ingen ting på. Han har bilder av Pimpen og han på insta og Facebook der det er kommentarer på ekteskapet. De omgås også pappaen mye mere enn det IR sier også. Det merker man på måten IR og resten av familien filmer når han er der. Det høres veldig rart ut at pappaen har et egnet rom i leiligheten IR leier til moren i Irak. Tror ikke det er bra for IR å omgås sin voldelige pappa. Man kan tilgi, men man glemmer aldri en voldelige og vanskelig barndom. Jeg skjønner ikke hvorfor Pimpen må holde fast på forholdet til pappaen. Det er noe som skurrer her. Helt enig. Merker det godt på Rami, for jeg syns han virker nedfor når faren er til stede. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå