Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Natu skrev (3 minutter siden):

Aha!! Er det derfor hun gjør det ja🙈

Haha jaaaa, syns det var så irriterende når Kim starta med det greiene der. Ser så idiotisk ut. og plutselig begynner Isabell med nøyaktig det samme gitt. Skjønte med en gang hvem hun tok etter. Kleint

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Classy skrev (8 minutter siden):

Dette skjedde etter Kina ble pålagt tariff fra USA.. Men det er jo egentlig ikke noe nytt under solen dette her da og det er en grunn til at jeg aldri har kjøpt vesker, klær, sko etc som er overpriset bare fordi det er under ett brand.. 

Er du på TikTok så går det viralt der, det samme på Twitter (X) 

https://x.com/clairospinach/status/1911189874008629671?s=46

Takk! Dette skal jeg sjekke ut mer om!

Nei det er jo egentlig ikke no nytt, men har etterspurt «beviser» på det flere ganger, men har aldri fått noe håndfast. Spennende å se om noe av det som kommer frem nå kan bevise en gang for alle at både ekte Chanel og fake Chanel blir produsert på samme fabrikk…..

Jeg har en venninne som bestilte en fake Chanel på nettet en eller annen vei. Vesken var altså så utrolig fin! Kom med ektehetskort og alt. Vi sammenlignet den med en ekte Chanel i samme modell og vi kunne helt seriøst altså ikke se forskjell…. I våre øyne var disse to veskene altså omtrent tvillinger. Serienr og alt stemte med en ekte veske….

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 minutt siden):

Takk! Dette skal jeg sjekke ut mer om!

Nei det er jo egentlig ikke no nytt, men har etterspurt «beviser» på det flere ganger, men har aldri fått noe håndfast. Spennende å se om noe av det som kommer frem nå kan bevise en gang for alle at både ekte Chanel og fake Chanel blir produsert på samme fabrikk…..

Jeg har en venninne som bestilte en fake Chanel på nettet en eller annen vei. Vesken var altså så utrolig fin! Kom med ektehetskort og alt. Vi sammenlignet den med en ekte Chanel i samme modell og vi kunne helt seriøst altså ikke se forskjell…. I våre øyne var disse to veskene altså omtrent tvillinger. Serienr og alt stemte med en ekte veske….

Exact 👍🏼De store brandsa er og blir verdens største scam! Noen ganger trenger man kun å stole på sine egne øyne og magefølelse.. Det meste blir lagd i Kina og shippa tilbake til Europa/USA der de setter på sine egne made in tags.. 

• Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (43 minutter siden):

Exact 👍🏼De store brandsa er og blir verdens største scam! Noen ganger trenger man kun å stole på sine egne øyne og magefølelse.. Det meste blir lagd i Kina og shippa tilbake til Europa/USA der de setter på sine egne made in tags.. 

Tja, nå har det vel blitt vist et bilde tidligere i tråden her, hvor det fremkommer av trykk på bikinien fra IR as Ivorie- "Made in China". Selv har hun oppgitt produksjonsland som Italia var det vel. Muligens blir tags sydd på når varen shippes via Italia, men det er nok dog det eneste. Klærne er og blir kopiprodukter og overpriset kinaræl. De som kjøper produktene blir lurt til å kjøpe overprisede klær - og RS handler og handler. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (22 minutter siden):

Tja, nå har det vel blitt vist et bilde tidligere i tråden her, hvor det fremkommer av trykk på bikinien fra IR as Ivorie- "Made in China". Selv har hun oppgitt produksjonsland som Italia var det vel. Muligens blir tags sydd på når varen shippes via Italia, men det er nok dog det eneste. Klærne er og blir kopiprodukter og overpriset kinaræl. De som kjøper produktene blir lurt til å kjøpe overprisede klær - og RS handler og handler. 

Stemmer det ja.. Folk må bli litt mer kritiske og stille mer krav til kvalitet… 

• Liker 5
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (3 timer siden):

Det er ikke alt som produseres i Kina som er billig ræl. Det finnes både useriøse og profesjonelle fabrikker der.

Mange vestlige selskaper bestiller produkter fra Kina og gir fabrikken tydelige krav. Hvis kravene er lave og de bare ønsker lav pris, får man gjerne ræl. Jo lavere pris kunden ønsker å betale, jo billigere materialer og prosesser brukes. 

• Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

agent skrev (På 13.4.2025 den 22.46):

Kanskje  det ble kalt inn til krisemøte,  midt i bursdagsfeiringen. Iforbindelse med det TIK TOK innlegget. 

agent skrev (På 13.4.2025 den 23.29):

Innlegget kom under avis oppslaget,  men det var ikke i den forbindelsen.  Bare  meg som måtte komme med en teori etter igår. For jeg tror ikke det var Tidenes fylleangst.  Men heller mot den Tik Tok saken. At det har vært  krise møte, synes jeg ikke er rart. Det går jo på troverdigheten til Ivorie og ledelsen ikke bare I. 

Hva er det Tiktok-greiene som snakkes om? Har noen link eller kan forklare/vise?
Er det at hun har hermet etter en reklamevideo eller?

(Edit: Fant etter å ha bladd mer tilbake, beklager!)

apokryf skrev (14 timer siden):

Klarer ikke se mer av henne jeg. Ikke etter hun begynte å herme etter KimK med den slikkinga på leppene, konstant. I can’t.

Ååå, dette har irritert meg og! Også den lille tungen som ikke rekker ut på de overfylte nebb-leppene... Wow...
Og den nye måten hun plutselig sier "Dhzja" på... ÅÅRGH

Endret av dårligbrukernavn
  • Liker 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa de? skrev (På 13.4.2025 den 11.02):

Lurer på om naboen følger henne på snap. Det bør han jo.

Kan jeg aldri tenke meg... Men ja, han burde gjerne tittet innom. Slik jeg oppfatter han, hvis det I sier stemmer, så kan jeg ikke tenke meg at han vil noe seriøst med henne om han hadde sett noe særlig på snappen hennes (men så er jeg i tvil om han vil noe seriøst med henne uansett altså)...

Sveits35 skrev (På 13.4.2025 den 14.45):

Det kan godt være du Med flere ikke spottet det. Men du skjønner kanskje ikke rekkevidden av det som skjedde i går da… et helt team satt klare for lansering en lørdagskveld og Isabel er søkk vekk. Jeg anser Isabel oppegående nok til å skjønne hva hun har gjort.

Jeg syns det var utrolig respektløst, skikkelig pinlig for henne og jeg tenker det er ødeleggende.
Skjønner faktisk ikke at hun turte å være ærlig om det, hadde det vært meg hadde jeg skammet meg så intenst at jeg hadde faktisk ikke turt å si det som det var. Hun kaller Ivorie for hjertebarnet sitt, men sitter i møter i morgenkåpe og drikker seg så dritings at hun må sendes hjem fra bursdag i taxi og spyr/sovner før sin egen lansering. Altså enten må hun jo da la være å drikke når hun har lansering, eller flytte lanseringen f. eks. til neste dag. Utrolig pinlig hele greien, og ikke minst også utrolig respektløst og skammelig overfor både hele apparatet rundt Ivorie, men ikke minst også vennninnen som hadde bursdag. Attpåtil legger hun ut at hun ikke gidder å gå og kjøpe gave pga mensensmerter dagen før, så bestiller hun noen til å levere for henne flere dager ETTER bursdagsfeiringen fordi hun bestilte samme morgen som bursdagen skulle være??? Og dette er angivelig blant hennes beste venninner?! OG hun legger alt sammen ut for... hva er det, 380k(?) følgere?! Har hun ikke mer omtanke for folk rundt seg??! Selvrespekt?!?! Altså, syns hele damen er pinlig. 

Hun lever livet sitt som en "real life sim" nærmest. Skjønner hverken hun eller følgerne hvor SYKT det egentlig er?!!?
Jeg syns det er ubehagelig faktisk. Skikkelig og.

(Beklager at jeg er litt treg med å kommentere, har ikke vært innom på en stund)

Har dere for øvrig fått med dere at den gamle sesongen (den første av de hun var med i) hennes er kommet ut igjen på viaplay? Så reklame for det. Hun har ikke nevnt noe om det selv såvidt jeg har fått med meg, så hun er kanskje ikke så glad for det? :P 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (7 timer siden):

Det er ikke alt som produseres i Kina som er billig ræl. Det finnes både useriøse og profesjonelle fabrikker der.

Mange vestlige selskaper bestiller produkter fra Kina og gir fabrikken tydelige krav. Hvis kravene er lave og de bare ønsker lav pris, får man gjerne ræl. Jo lavere pris kunden ønsker å betale, jo billigere materialer og prosesser brukes. 

Men IR sa senest her om dagen "Made in italy" om Ivory-varer.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (1 time siden):

Ååå, dette har irritert meg og! Også den lille tungen som ikke rekker ut på de overfylte nebb-leppene... Wow...
Og den nye måten hun plutselig sier "Dhzja" på... ÅÅRGH

Seriøst? Hva er det her for innlegg annet enn spy? Er vi ikke voksne folk her inne?

Endret av lajlaj
  • Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (28 minutter siden):

Seriøst? Hva er det her for innlegg annet enn spy?

Hø?
Nebb-referansen? Det er jo det hun selv kaller det ("plastikknebbet" f. eks.), men regner med hun sier det fordi det faktisk kan se litt nebb-aktig ut.. Hun vet jo og sier selv også at hun har overfylt leppene, og det er vel strengt talt bare et faktum... Jeg vet ikke med deg, men jeg syns det ser sykt ut, og tenker at man har tatt det for langt når tungen ikke rekker til å slikke seg rundt munnen (som er en funksjon enhver tunge normalt har, om man ikke har den "for stramme tungebånd"-diagnosen (vet ikke hva det heter på fagspråket) og må korrigere det. Har man den diagnosen korrigerer de det jo, så jeg regner med det betyr at det har noen konsekvenser hvis tungen er for kort/stram, og for min del så er det sykelig at man "redigerer" seg selv i en sånn grad at det går utover funksjoner kroppen normalt har. Jeg syns også det ser teit ut, og etter min mening er det greit å påpeke når hun har gjort det helt frivillig mot seg selv med vilje, og særlig når hun også både sier det samme selv og tuller med det).

PS: Gikk innom snappen hennes nå - er det bare hos meg det er noe feil? Altså det virker som snappene kommer helt hulter i bulter... Annenhver setning hun sier kuttes det og hopper til noe annet.. F. eks. stod hun og snakket om en ting, men midt i setningen har hun satt seg ned og sier "11.11" (som jeg antar var klokkeslettet, men det kom liksom "ut av det blå")... Vet ikke om det er noe som skjer når hun laster opp eller om det er noe galt med min snap?
Frustrerende å se på iallefall, når halvparten av det hun sier kuttes midt i og hopper til noe annet...

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (11 timer siden):

Ja ganske skremmende om dette stemmer (noe jeg ikke tviler på at det gjør). Louis Vuitton sier vel at de har egne fabrikker i både Frankrike og Italia? Kanskje de glemte å nevne Kina i samme slengen 😬

Merker at jeg godt kunne tenkt meg å testet å bestille noe rett fra Kina sånn for gøy, men det er jo en jungel av nettsider der ute det kanskje ikke nødvendigvis er så smart å oppgi kortinformasjon på 🙈 Om noen ramler over en side som faktisk er seriøs så tips meg gjerne 😅

Istapp skrev (11 timer siden):

Det er vel bare de genserne og kjolene hun lanserte rett før jul hun har påstått at er fra Italia? Hun har vel aldri sagt det om bikiniene? Mye mulig jeg tar helt feil her.

Når det er sagt så har jeg i mange år handlet klær fra et norsk merke. Dette er et midt på treet merke prismessig (type 1200-1500kr for en genser) og en av grunnene til at jeg har støttet dem har blant annet vært at det er/var norskeid. Vet det har kommet inn andre europeiske investorer, men har fremdeles støttet dem siden det hører til her hjemme.

Du kan TRO jeg var skuffet når jeg for en tid tilbake oppdaget «Made in China» på lappen inni 🤷‍♀️ Her tror man at man støtter norske grundere som maser om kortreist, miljø og bærekraft og så er klærne likevel masseprodusert i Kina….

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der var saken plukket opp av TV2. 

https://www.tv2.no/underholdning/ut-mot-isabel-raads-klesmerke-et-reelt-problem/17647330/?fbclid=IwY2xjawJrBjhleHRuA2FlbQIxMQABHhwNUZ1NAqP7J4wwBBfxivaFEIK-sOrRWfpNQNw8NRzBIXooUf3eGOGYLjlq_aem_oNqN0p-lkcPCbeU1rPZRKw

Debatten i seg selv overordnet er jo grei og sikkert viktig nok, men vet ikke om jeg hadde frontet den på en så basic kampanje. Mood boarden hennes er jo også basert på andres arbeid igjen, ironisk nok. Det skal vel godt gjøres å være veldig nyskapende innenfor dette feltet i reklamebransjen. 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

refill skrev (12 minutter siden):

https://www.tv2.no/underholdning/ut-mot-isabel-raads-klesmerke-et-reelt-problem/17647330/?fbclid=IwY2xjawJrBjhleHRuA2FlbQIxMQABHhwNUZ1NAqP7J4wwBBfxivaFEIK-sOrRWfpNQNw8NRzBIXooUf3eGOGYLjlq_aem_oNqN0p-lkcPCbeU1rPZRKw

Debatten i seg selv overordnet er jo grei og sikkert viktig nok, men vet ikke om jeg hadde frontet den på en så basic kampanje. Mood boarden hennes er jo også basert på andres arbeid igjen, ironisk nok. Det skal vel godt gjøres å være veldig nyskapende innenfor dette feltet i reklamebransjen. 

Jeg tenkte på hun som var leid inn for å lage denne kampanjen, hvor spent hun sikkert var under lanseringen. Og så dukket ikke I opp. 🙈 Men den gikk vel sin gang. 

Endret av Helene J.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (23 minutter siden):

Ja debatten i seg selv er viktig den, men i denne bransjen er det etterhvert veldig vanskelig å være helt nyskapende - spesielt i en såpass random kampanje. De skal lage en reklamefilm om klær man kan reise i - det skal godt gjøres å ikke bruke noen av de samme ideene. 

Syntes at personen fremstår mye bedre i denne artikkelen enn hun gjorde på TikTok-filmen hun la ut - som hun btw slettet igjen ganske fort. Hun har moderert seg ganske mye noe som sikkert er veldig smart av henne med tanke på fremtidige arbeidsgivere som helt sikkert googler henne og sjekker henne ut før en ansettelse. 

Helene J. skrev (17 minutter siden):

Jeg tenkte på hun som var leid inn for å lage denne kampanjen, hvor spent hun sikkert var under lanseringen. Og så dukket ikke I opp. 🙈 Men den gikk vel sin gang. 

Regner med at de andre i teamet har vært mer til stede hele veien for hun som lagde kampanjen. Så kan jo umulig ha spilt så stor rolle at ikke Isabel satt i et annet land med store øyne og hørte på pling 😁 Litt skuffende har det sikkert vært, men kampanjen har jo vært klar en god stund så I har sikkert sett og kommet med tilbakemeldinger på den for lenge siden.

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Verdt å sjekke kommentarfeltet på TV2 Nyheter sin facebookside foresten. Tror de fleste av dere skjønner hvor jeg vil.

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Sirah skrev (1 time siden):

Ja debatten i seg selv er viktig den, men i denne bransjen er det etterhvert veldig vanskelig å være helt nyskapende - spesielt i en såpass random kampanje. De skal lage en reklamefilm om klær man kan reise i - det skal godt gjøres å ikke bruke noen av de samme ideene. 

Syntes at personen fremstår mye bedre i denne artikkelen enn hun gjorde på TikTok-filmen hun la ut - som hun btw slettet igjen ganske fort. Hun har moderert seg ganske mye noe som sikkert er veldig smart av henne med tanke på fremtidige arbeidsgivere som helt sikkert googler henne og sjekker henne ut før en ansettelse. 

Regner med at de andre i teamet har vært mer til stede hele veien for hun som lagde kampanjen. Så kan jo umulig ha spilt så stor rolle at ikke Isabel satt i et annet land med store øyne og hørte på pling 😁 Litt skuffende har det sikkert vært, men kampanjen har jo vært klar en god stund så I har sikkert sett og kommet med tilbakemeldinger på den for lenge siden.

Ja, Denne reklame videoen , kunne også vært tatt ut i fra, / være inspirert av Isabel på reise.. Samme stil og det er en trend både fargene og looken . Da blir litt feil og skivebom for denne personen og hevde at det er  hennes idé 

Ja Isabel har allerede sagt på snap at hun elsker kampanjen , og den ble veldig kul. Det har hun garantert fått med seg 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (18 minutter siden):

Ja, Denne reklame videoen , kunne også vært tatt ut i fra, / være inspirert av Isabel på reise.. Samme stil og det er en trend både fargene og looken . Da blir litt feil og skivebom for denne personen og hevde at det er  hennes idé 

Ja Isabel har allerede sagt på snap at hun elsker kampanjen , og den ble veldig kul. Det har hun garantert fått med seg 

Ja og denne reklamevideoen er jo hverken spesielt original eller nyskapende - den har blitt gjort mange ganger før. Misforstå meg riktig - jeg likte den skikkelig godt! Hun som har laget den har gjort en kjempegod jobb, men den er ikke unik på noen måte! Det kan være en trillion plasser hun har hentet inspirasjon fra.

Fullstendig skivebom av denne personen å hevde at dette er en direkte kopi av hennes ide. Bra hun tok til vett å slettet TikToken. Som potensiell arbeidsgiver i fremtiden så er ikke den et pluss i boka for å si det sånn.

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Omtrent alle influensermerker som selger joggebukser som dette kjører samme "visuals", "styling" og "fargepalett". 

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 time siden):

Verdt å sjekke kommentarfeltet på TV2 Nyheter sin facebookside foresten. Tror de fleste av dere skjønner hvor jeg vil.

Send meg gjerne screenshot🫣

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...