Natu Skrevet i går, 08:53 #18301 Del Skrevet i går, 08:53 Helene J. skrev (11 timer siden): Å være kristen og tjene millioner på influensere er en litt kinkig sak. Da får vi håpe det er muligheten til å gi videre som driver de. 😉 Det er vel strengt tatt derfor de gir 10% i veldedighet, som selvfølgelig Isabel later som at det er hennes ide. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hva sa de? Skrevet i går, 09:18 #18302 Del Skrevet i går, 09:18 Natu skrev (23 minutter siden): Det er vel strengt tatt derfor de gir 10% i veldedighet, som selvfølgelig Isabel later som at det er hennes ide. Det er vel det Sara Emilie også sier. Som gjør at alle som er alvorlig syk med ME handleg over evne hos henne. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet i går, 12:34 #18303 Del Skrevet i går, 12:34 Ser på de nye bikiniene til Isabel 😅 Lurer på om hun hadde økt salget om de laget noe for kvinner som har født et par barn og har hatt en vektreise eller fem rundt solen 😅 It's not for me, får å si det sånn. Kunne potensielt endt med blotteranmeldelse tror jeg 😇😂 23 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 13:02 #18304 Del Skrevet i går, 13:02 refill skrev (28 minutter siden): Ser på de nye bikiniene til Isabel 😅 Lurer på om hun hadde økt salget om de laget noe for kvinner som har født et par barn og har hatt en vektreise eller fem rundt solen 😅 It's not for me, får å si det sånn. Kunne potensielt endt med blotteranmeldelse tror jeg 😇😂 Enig med deg 😅 Syntes de er veldig fine, men ikke laget for sånne som meg 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet i går, 13:23 #18305 Del Skrevet i går, 13:23 Sirah skrev (17 timer siden): Dette gidder jeg faktisk ikke å diskutere. Du har helt tydeligvis bestemt deg for at dame 1 snakker sant og dame 2 lyver. Hvem av dem som sitter på sannheten er det bare de som vet. Jeg vet at dame to er skikkelig seriøs og flink, men du trenger så klart ikke tro meg på det. Reklamefilmen som er laget er virkelig ikke kjempeoriginal så at to personer har kommet på en nogenlunde lik ide er ganske sannsynlig. Nei, selvsagt dumt av meg å prøve å diskutere noe - inne på et diskusjonsforum… Så du hadde altså ikke bestemt deg for hvem som snakket sant, der du bare omtalte en av de som hederlig. 3 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet i går, 13:28 #18306 Del Skrevet i går, 13:28 (endret) refill skrev (56 minutter siden): Ser på de nye bikiniene til Isabel 😅 Lurer på om hun hadde økt salget om de laget noe for kvinner som har født et par barn og har hatt en vektreise eller fem rundt solen 😅 It's not for me, får å si det sånn. Kunne potensielt endt med blotteranmeldelse tror jeg 😇😂 Det meste av det såg mer ut som undertøy enn badetøy.. Endret i går, 13:30 av Classy 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Turkis Sau Skrevet i går, 15:15 #18307 Del Skrevet i går, 15:15 Sirah skrev (2 timer siden): Enig med deg 😅 Syntes de er veldig fine, men ikke laget for sånne som meg 😅 Funker nok bedre som tanntråd enn bikini!😁 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet i går, 15:35 #18308 Del Skrevet i går, 15:35 refill skrev (3 timer siden): Ser på de nye bikiniene til Isabel 😅 Lurer på om hun hadde økt salget om de laget noe for kvinner som har født et par barn og har hatt en vektreise eller fem rundt solen 😅 It's not for me, får å si det sånn. Kunne potensielt endt med blotteranmeldelse tror jeg 😇😂 Hvor mange bikinier trenger i grunn RaadSquad er vel heller spørsmålet? 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet i går, 16:06 #18309 Del Skrevet i går, 16:06 Zena33 skrev (2 timer siden): Nei, selvsagt dumt av meg å prøve å diskutere noe - inne på et diskusjonsforum… Så du hadde altså ikke bestemt deg for hvem som snakket sant, der du bare omtalte en av de som hederlig. Du ble så taus i går etter at jeg ba deg google Hodne og finne ut hvor mange reklamefilmer hun har produsert. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
apokryf Skrevet i går, 16:20 #18310 Del Skrevet i går, 16:20 Klarer ikke se mer av henne jeg. Ikke etter hun begynte å herme etter KimK med den slikkinga på leppene, konstant. I can’t. 5 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet i går, 16:40 #18311 Del Skrevet i går, 16:40 Hatsumomo skrev (1 time siden): Hvor mange bikinier trenger i grunn RaadSquad er vel heller spørsmålet? Den ene er kopi av Dior bikinien hun har hvert fall 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 16:42 #18312 Del Skrevet i går, 16:42 Turkis Sau skrev (1 time siden): Funker nok bedre som tanntråd enn bikini!😁 Hahahaha ja 😁 Absolutt fine, men var nok noen år siden jeg kunne gå med slikt 😅 Lawyer skrev (1 minutt siden): Den ene er kopi av Dior bikinien hun har hvert fall Ja! Jeg syntes den ene så «kjent» ut 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet i går, 17:06 #18313 Del Skrevet i går, 17:06 Hatsumomo skrev (1 time siden): Hvor mange bikinier trenger i grunn RaadSquad er vel heller spørsmålet? Godt spørsmål. Særlig når sommeren varer mellom torsdag kl 13 og søndag kl 19 😅 2 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Justlooking Skrevet i går, 17:28 #18314 Del Skrevet i går, 17:28 Natu skrev (8 timer siden): Det er vel strengt tatt derfor de gir 10% i veldedighet, som selvfølgelig Isabel later som at det er hennes ide. Hørte om noe veldedighet i India men det er altså de pålagte prosentene av overskuddet som gikk dit 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Velinda Skrevet i går, 17:35 #18315 Del Skrevet i går, 17:35 Justlooking skrev (3 minutter siden): Hørte om noe veldedighet i India men det er altså de pålagte prosentene av overskuddet som gikk dit 😅 De er pålagt ja men tror ikke de har noe overskudd å skryte av 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet i går, 17:54 #18316 Del Skrevet i går, 17:54 Spennende å se om IR fortsatt vil kaste bort store summer på nytt luxus ræl etter Kina tidligere gikk ut og exposed alle luxury brands 👍🏼🤪🤡🤡 Everything is made in China without the tags 😂😂😂 2 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet i går, 18:59 #18317 Del Skrevet i går, 18:59 Hva sa de? skrev (14 timer siden): Hvor går Isabell sine 10% av salg? 10% av overskuddet. Lurer på om det var til kvinner i India som lager/syr klær, men ikke helt sikker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet i går, 19:20 #18318 Del Skrevet i går, 19:20 Classy skrev (1 time siden): Spennende å se om IR fortsatt vil kaste bort store summer på nytt luxus ræl etter Kina tidligere gikk ut og exposed alle luxury brands 👍🏼🤪🤡🤡 Everything is made in China without the tags 😂😂😂 Hæ? Har du link? 😅😅😅 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet i går, 19:54 #18319 Del Skrevet i går, 19:54 apokryf skrev (3 timer siden): Klarer ikke se mer av henne jeg. Ikke etter hun begynte å herme etter KimK med den slikkinga på leppene, konstant. I can’t. Aha!! Er det derfor hun gjør det ja🙈 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet i går, 19:57 #18320 Del Skrevet i går, 19:57 Sirah skrev (27 minutter siden): Hæ? Har du link? 😅😅😅 Dette skjedde etter Kina ble pålagt tariff fra USA.. Men det er jo egentlig ikke noe nytt under solen dette her da og det er en grunn til at jeg aldri har kjøpt vesker, klær, sko etc som er overpriset bare fordi det er under ett brand.. Er du på TikTok så går det viralt der, det samme på Twitter (X) https://x.com/clairospinach/status/1911189874008629671?s=46 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå