Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Kønn skrev (På 13.4.2025 den 12.47):

Var fullt mulig å handle nyhetene på nettsiden, så de er nok ikke avhengige av reklamedama for dropp. 

Ekspander  

Den var stengt for handel og kun preorder lenge. Det var ikke uten grunn

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sveits35 skrev (På 13.4.2025 den 12.45):

Det kan godt være du Med flere ikke spottet det. Men du skjønner kanskje ikke rekkevidden av det som skjedde i går da… et helt team satt klare for lansering en lørdagskveld og Isabel er søkk vekk. Jeg anser Isabel oppegående nok til å skjønne hva hun har gjort.

Ekspander  

Etter Tidenes fylleangst, oppkast  osv., så hun veldig fresh ut, evt kan hende hun prøver ut ett nytt filter. 

• Liker 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa de? skrev (På 13.4.2025 den 9.23):

Mens storesøster ble gjort oppmerksom på å skjule alt om leilighet.

Ekspander  

Skjønner godt at hun holder det skjult, etter stalker episoden. Der hun gærne dame ringte jobben hennes 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (På 13.4.2025 den 12.49):

Den var stengt for handel og kun preorder lenge. Det var ikke uten grunn

Ekspander  

Ok. Jeg skal ikke nekte for det, men var åpen da jeg var inne der. Kunne tenkt m joggebukse, men synes det var for dyr. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (På 13.4.2025 den 13.43):

Skjønner godt at hun holder det skjult, etter stalker episoden. Der hun gærne dame ringte jobben hennes 

Ekspander  

Var en gal person på døra til Rami i Oslo. Ingen som har oppsøkt henne på Jessheim, men skjønner godt at hun ikke vil vise hvor hun bor. Bare å se på alle meldingene de får (RS) så skjønner man at det er dårlig dekning med psykiatere i Norge. 

• Liker 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

agent skrev (På 13.4.2025 den 13.27):

Etter Tidenes fylleangst, oppkast  osv., så hun veldig fresh ut, evt kan hende hun prøver ut ett nytt filter. 

Ekspander  

Hun sloknet vel i 18-tiden norsk tid og postet først godt utpå formiddagen i dag så hun har jo mest sannsynlig kommet seg over det værste 🫣

Kønn skrev (På 13.4.2025 den 14.03):

Ok. Jeg skal ikke nekte for det, men var åpen da jeg var inne der. Kunne tenkt m joggebukse, men synes det var for dyr. 

Ekspander  

Var åpent når jeg var ikke i 18:30 tiden også. Jeg syntes også det joggesettet var fint og hadde det vært litt billigere så hadde jeg vurdert å kjøpe. Men en drøy tusenlapp blir litt mye for daffeklær blir litt for mye for min lommebok. Kunne man sett og prøvd i butikk først så kanskje.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (På 13.4.2025 den 17.53):

Okey….ikke bra 🤔IMG_2161.thumb.jpeg.60910b0c7e247c453ec39d0fd498ae8b.jpeg

Ekspander  

Oj! Det er vel ikke helt ryddig nei… Men i kommentarfeltet er denne kommentaren. Jeg vet tilfeldigvis hvem denne dama er via via felles bekjente langt uti der og hun er dønn seriøs i jobben sin.

IMG_3974.jpeg

Endret av Sirah
La til noe.
  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (På 13.4.2025 den 17.53):

Okey….ikke bra 🤔IMG_2161.thumb.jpeg.60910b0c7e247c453ec39d0fd498ae8b.jpeg

Ekspander  

Å fy hvor frekk kan du bli egentlig??, men er jeg overrasket? Nei, nei nei… 

IR er som sagt kynisk og selvsentrert.. Forstår hun har adoptert det meste fra sine forbilder (Kartrashian)  🤮🤮

• Liker 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

En som er bitter på at hun ikke fikk jobb. Sofie Hodne svarer personlig på beskyldningen som ligger ute her i tråden. Men ikke noe sjokk at flere her inne henger seg på falske påstander. Lavmål

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (På 13.4.2025 den 18.30):

En som er bitter på at hun ikke fikk jobb. Sofie Hodne svarer personlig på beskyldningen som ligger ute her i tråden. Men ikke noe sjokk at flere her inne henger seg på falske påstander. Lavmål

Ekspander  

Ja jeg kjenner som sagt litt til Sofie via via felles bekjente og selv om jeg ikke personlig kjenner henne, så vet jeg at hun er dønn seriøs i jobben sin og skikkelig skikkelig flink. Så den kommentaren hennes har jeg overhodet ingen grunn til å ikke tvile på at stemmer hundre prosent :) 

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (På 13.4.2025 den 18.55):

Ja jeg kjenner som sagt litt til Sofie via via felles bekjente og selv om jeg ikke personlig kjenner henne, så vet jeg at hun er dønn seriøs i jobben sin og skikkelig skikkelig flink. Så den kommentaren hennes har jeg overhodet ingen grunn til å ikke tvile på at stemmer hundre prosent :) 

Ekspander  

Hodne har erfaring som bryllupsfotograf, og er sikkert dyktig på det. Men kan ikke se at hun har noen som helst erfaring med kampanje- og markedsføringsstrategi, ei heller skilter hun med noen utdannelse på det området.

Klart det vil være billig for Ivory, få 4 sider med ferdigskrevet strategi og kun leie inn en fotograf til det hele. Som også tjener på å ta kred for alt. 
At en uerfaren person, uten utdanning og erfaring på området, plutselig skal komme opp med en kampanje identisk med noe som nettopp er levert til Ivory er rett og slett for godt til å være sant. Samme hvor seriøs hun er i jobben som bryllupsfotograf.

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (På 13.4.2025 den 19.34):

Hodne har erfaring som bryllupsfotograf, og er sikkert dyktig på det. Men kan ikke se at hun har noen som helst erfaring med kampanje- og markedsføringsstrategi, ei heller skilter hun med noen utdannelse på det området.

Klart det vil være billig for Ivory, få 4 sider med ferdigskrevet strategi og kun leie inn en fotograf til det hele. Som også tjener på å ta kred for alt. 
At en uerfaren person, uten utdanning og erfaring på området, plutselig skal komme opp med en kampanje identisk med noe som nettopp er levert til Ivory er rett og slett for godt til å være sant. Samme hvor seriøs hun er i jobben som bryllupsfotograf.

Ekspander  

Nå er vel dette en relativt ordinær kampanje som det går 14 av på dusinet, så veldig vanskelig å komme på er den nå virkelig ikke :)

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (På 13.4.2025 den 19.34):

Ekspander  

Vanskelig å la være? Hun har bachelor studie i film og TV. Arbeidet hennes har vært i Vouge. Dette er en kvinne som er svært dyktig i faget sitt. 

• Liker 4
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Sveits35 skrev (På 13.4.2025 den 20.01):

Vanskelig å la være? Hun har bachelor studie i film og TV. Arbeidet hennes har vært i Vouge. Dette er en kvinne som er svært dyktig i faget sitt. 

Ekspander  

Som fotograf ja! En fotograf leverer ikke strategier med markedsføring og kampanjer, de tar bilder/film. Klarer du ikke å skille på hvem som gjør hva når det kommer til reklame/kampanjer? 
Det du sier er at hun er så dyktig i jobben sin så hun har regien på hele bryllupet, altså se bort i fra hva bruden har planlagt.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (På 13.4.2025 den 19.52):

Nå er vel dette en relativt ordinær kampanje som det går 14 av på dusinet, så veldig vanskelig å komme på er den nå virkelig ikke :)

Ekspander  

Ja, sikkert heeeelt tilfeldig at det ble så likt og at Ivory var mottaker av begge…

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Morsomt at ingen stiller spørsmålstegn om hun som la ut på tiktok? Hvordan vet vi at det var helt likt - bortsett fra hennes ord på det? Uansett ufattelig uprofesjonelt p legge det ut på tiktok??!

• Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (På 13.4.2025 den 20.07):

Som fotograf ja! En fotograf leverer ikke strategier med markedsføring og kampanjer, de tar bilder/film. Klarer du ikke å skille på hvem som gjør hva når det kommer til reklame/kampanjer? 
Det du sier er at hun er så dyktig i jobben sin så hun har regien på hele bryllupet, altså se bort i fra hva bruden har planlagt.

Ekspander  

Dette stemmer ikke! Hvis du evner å finne hodnemedia på internettet ditt så klarer du kanskje også å finne ut at hun har vært involvert i flere skikkelig kule reklamekampanjer.

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...