Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Hva sa de? skrev (55 minutter siden):

Jo, det at de kan klippes til rett lengde er faktisk ikke så dumt og et salgstriks til de som er kort i lortefallet. Ikke det, sikkert andre bukser som også kan klippes uten å rakne. 

hvordan er vidden på disse i XL?

Jeg har ekstra lange ben, og har aldri trengt å klippe noen bukser, så jeg vet ikke om det er vanlig å kunne klippe dem uten at de rakner. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellenn skrev (2 timer siden):

Har det blitt litt mye champagne i dag? Ser ut som om hun har glemt droppet av joggedresser 😉

Veldig merkelig da det har virket som hun må være helt påskrudd når det er dropp. Rydde unna alt og ha pc’n klar. Her beviser hun at bedriften klarer dette uten henne. Useriøst. 

Endret av Kønn
  • Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gikk brått lei Isabella 😬🤭. Skjønner det er Maldivene som fenget meg - reisesyk som jeg er 💕😁. Leilighet, outfit og nabo er kjedelig.

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (2 timer siden):

Bursdag til en av tvillingene

På date med Naboen, ettersom det er helt tyst.

Evt. hjemme . Litt rart at det skulle være bursdagsfeiring med MO ,hun viste ikke hvor lenge Maldive turen skulle vare.🧐

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (12 minutter siden):

På date med Naboen, ettersom det er helt tyst.

Evt. hjemme . Litt rart at det skulle være bursdagsfeiring med MO ,hun viste ikke hvor lenge Maldive turen skulle vare.🧐

Sånt som gjør at en ihuga fan som meg ramler av 😁. Mye rot og innfall.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sa de? skrev (16 minutter siden):

Sånt som gjør at en ihuga fan som meg ramler av 😁. Mye rot og innfall.

Litt rart hele greia 🤣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (4 timer siden):

Tenkte akkurat på det samme. Sjekket akkurat joggedressene og det er ikke utsolgt selv om det er 38 minutter siden droppet. Men de var jo veldig dyre!

Det blir jo aldri ordentlig utsolgt, når skal folk forstå at det bare er et salgstriks? Bare man har lagt noe i en handlekurv på en kinaside maser de om at det snart er utsolgt, så dagen etter er det på lager igjen. Helt klart hun tjener på sine mindre begavede "venniner". Våkn opp.

Endret av Margit777
  • Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan man spørre om en update

(igjen)? Har hun forlatt Malidivene?

Endret av Moni123
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tipper at hun har kræsjet i kveld. Lite søvn + dårligere psyke + mye alkohol. Får håpe hun har gode venninner med seg og at det ikke ender med for mye drama. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stive priser på det der Ivorie tøyet nå, men det skal vel være lyx .  Jeg gremmes når hun bruker det ordet hele tiden, er liksom kult å bruke det svenske ordet? Blir bare flaut syntes jeg. 
Sykt dyr joggedress i to kjedelige farger og to vanlige, dyre  capser med skikkelig flau tekst. Er vel bare RS som vil gå med de capsene regner jeg med? 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa de? skrev (13 minutter siden):

Hvem er RS? Er det betalte medlemmer - venninner?

RaadSquad, de mest ihuga Isabel fansene som kjøper seg arme og fattige på alt fra vippeserum til overprisede iskaffe glass. Hun tjener godt med penger på disse. De forsvarer henne i absolutt alt, og tror de er hennes venninne. De ser så opp til henne at det kan være skummelt til tider. 
Isabel utnytter dette ved å kalle de sine elsklinger, jentegjengen, beste  venninnene og at hun elsker de over alt på jord. Rimelig galskap, ja. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Teflonhjernen skrev (11 minutter siden):

RaadSquad, de mest ihuga Isabel fansene som kjøper seg arme og fattige på alt fra vippeserum til overprisede iskaffe glass. Hun tjener godt med penger på disse. De forsvarer henne i absolutt alt, og tror de er hennes venninne. De ser så opp til henne at det kan være skummelt til tider. 
Isabel utnytter dette ved å kalle de sine elsklinger, jentegjengen, beste  venninnene og at hun elsker de over alt på jord. Rimelig galskap, ja. 

Og disse har hun i kontaktlisten sin?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva sa de? skrev (3 minutter siden):

Og disse har hun i kontaktlisten sin?

Vanlige følgere på snap pluss at de har en egen Facebookgruppe som heter Raad Squad. Er ofte deres kommentarer Isabel legger  ut på sin snap

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enten koser hun seg glugg ihjel, eller så er hun med naboen, eller så har hun kranglet med naboen fordi hun ble full og skulle "ta opp" alt som bekymrer henne. 

Endret av Korpsnerden
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Teflonhjernen skrev (7 minutter siden):

Vanlige følgere på snap pluss at de har en egen Facebookgruppe som heter Raad Squad. Er ofte deres kommentarer Isabel legger  ut på sin snap

Smart dame 😁 og mindre smarte venninner.

dette med stalking

hva er greia til Isabel å klage på basketfaen npr hun rett etter legger seg på taket med pergolaene som er lett å finne på Airbnb og google? 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (2 minutter siden):

Enten koser hun seg glugg ihjel, eller så er hun med naboen, eller så har hun kranglet med naboen fordi hun ble full og skulle "ta opp" alt som bekymrer henne. 

Mensen 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...