Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Skjønner ikke hvorfor hun skal kjøpe veske med krokodilleskinn. Trodde hun liksom var opptatt av dyrevelferd osv mtp hvor mye hun messer om skilpadder og delfiner osv. 
Rart at ikke RaadSquad ser det…

Endret av slipset
  • Liker 3
  • Nyttig 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lajlaj skrev (17 minutter siden):

Hun tjener på engasjement, at folk faktisk ser på videoene, at de skriver til henne og at de ikke bare trykker seg gjennom. For dermed ser de også reklamene og SnapChat får en større andel av some-markedet ved å holde brukerne engasjerte i influensere i appen.

Ja, tror vi er enige. Tror bare hun hadde fått det samme, uten alle de tomme snapene.

Hun kunne ha skippet alle menyene, bilturene og de hun poster bare fordi. Men faktisk gitt ordentlig innhold. Det hadde generert mer enn de 1000 snappene hun gjør. Kan hende det har endret seg de siste 4 mnd siden jeg fulgte henne. Men poenget var at jeg syns hun skal ha et liv utenom. Med venner og en hobby. Hun kunne ha tjent like mye

Endret av Moni123
Kommer alltid på noe å adde rett etterpå.
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ivfmamma78 skrev (På 9.4.2025 den 6.06):

Ja, jeg føler på det samme. Har slitt med å få pengene mine til å strekke til, og ha nok til mat liksom. 

Og da er det ekstremt ubehagelig å se på sånn sløsing. 

Ihvertfall å tjene penger på noe så simpelt.

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moni123 skrev (26 minutter siden):

Ja, tror vi er enige. Tror bare hun hadde fått det samme, uten alle de tomme snapene.

Hun kunne ha skippet alle menyene, bilturene og de hun poster bare fordi. Men faktisk gitt ordentlig innhold. Det hadde generert mer enn de 1000 snappene hun gjør. Kan hende det har endret seg de siste 4 mnd siden jeg fulgte henne. Men poenget var at jeg syns hun skal ha et liv utenom. Med venner og en hobby. Hun kunne ha tjent like mye

Jeg er helt enig. Er litt i de baner jeg skrev her om dagen også. Om hun viser at hun jobber med seg selv, deler personlig (og ikke bare privat), viser selvinnsikt og ikke bare "menn, iskaffe, sutring, penger" så hadde hun kunne engasjert så enormt.

Endret av lajlaj
  • Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipset skrev (2 timer siden):

Skjønner ikke hvorfor hun skal kjøpe veske med krokodilleskinn. Trodde hun liksom var opptatt av dyrevelferd osv mtp hvor mye hun messer om skilpadder og delfiner osv. 

RS får ikke LOV til å antyde noe som kan virke negativt. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (4 timer siden):

Veske til nesten en million? 
Hun er jo i ferd med å miste det helt nå. 
For et ekstremt overfladisk og fasade liv hun lever totalt uten bakkekontakt. 
Blir bare tristere og tristere dette her.

Ja det var insane. Følger den butikken i Dubai og London som kjøper/selger brukte vesker (husker ikke navn) og der koster jo ikke veskene i nærheten av det! Og de er jo kjent for å være svindyre!

edit: Love Luxury heter de.

Endret av Sirah
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hva sa de? skrev (17 timer siden):

Hvorfor ikke? 

Ja, det er sant. Søsken kan være ulike. Jeg ser storesøster og lille lillesøster er ulike. Mor datter forhold, nesten. 

men nå kjenner jeg ikke noen av de særlig godt fra tidligere år. Så mulig jeg er på villspor.

Hun er bare ikke min type. Hun burde få seg en jobb og bidra i samfunnet, ikke leve på lillesøster Isabel. 

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

slipset skrev (11 timer siden):

Hvis hun er genuin i forhold til dyrevelferd burde hun ikke bidra til båtturer og utallige flyreiser og overforbruk. 

• Liker 2
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som vet om det generer krystaller om man bare trykker fort videre? Disse rantene om naboen, iskaffe og Maldivene er litt oppbrukt, synes jeg. 

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 time siden):

Er det noen som vet om det generer krystaller om man bare trykker fort videre? Disse rantene om naboen, iskaffe og Maldivene er litt oppbrukt, synes jeg. 

Jada, så lenge reklamene er der trykker man seg gjennom de også uansett hvor raskt det gjøres. 

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har det blitt litt mye champagne i dag? Ser ut som om hun har glemt droppet av joggedresser 😉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (8 minutter siden):

Har det blitt litt mye champagne i dag? Ser ut som om hun har glemt droppet av joggedresser 😉

Tenkte akkurat på det samme. Sjekket akkurat joggedressene og det er ikke utsolgt selv om det er 38 minutter siden droppet. Men de var jo veldig dyre!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (1 minutt siden):

Tenkte akkurat på det samme. Sjekket akkurat joggedressene og det er ikke utsolgt selv om det er 38 minutter siden droppet. Men de var jo veldig dyre!

Ja, og det er jo ikke noe spesielt med dem, bare helt vanlige joggedresser. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (3 minutter siden):

Jo, det at de kan klippes til rett lengde er faktisk ikke så dumt og et salgstriks til de som er kort i lortefallet. Ikke det, sikkert andre bukser som også kan klippes uten å rakne. 

hvordan er vidden på disse i XL?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (6 minutter siden):

Jeg syntes de var finere enn en joggedress fra Outleten, men ja, en helt ordinær penere joggedress.

Hva sa de? skrev (1 minutt siden):

Jo, det at de kan klippes til rett lengde er faktisk ikke så dumt og et salgstriks til de som er kort i lortefallet. Ikke det, sikkert andre bukser som også kan klippes uten å rakne. 

hvordan er vidden på disse i XL?

Det var veldig lurt ja :) Enig med deg i det!

Hun sa vel at dersom man var mellom to str så skulle man gå en str ned? Eller husker jeg helt feil nå? 

Dersom du kjøper så må du sladre om hvordan de er 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Ellenn skrev (1 time siden):

Godt er det, håper hun er "radiosilent" til imorgen og koser seg uten å tenke content.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...