Kønn Skrevet tirsdag kl 20:35 #18181 Del Skrevet tirsdag kl 20:35 (endret) Jeg forsøker å forstå meg på henne, men bør vel innse at det får jeg ikke til. Hvorfor i alle dager reiser hun ikke hjem til Dubai og naboen? Hun finner ikke roen og ser sliten ut. Må oppsøke lege for å få sove. Jeg sitter og lurer på når den skikkelige smellen kommer. Får vondt av henne, samtidig som jeg får lyst til å filleriste henne. Endret tirsdag kl 20:37 av Kønn 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 20:42 #18182 Del Skrevet tirsdag kl 20:42 Teflonhjernen skrev (22 minutter siden): 😅Joda, du har jo et poeng der hvis en legger godviljen til 😂 Godvilje på speed 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl 21:18 #18183 Del Skrevet tirsdag kl 21:18 Kønn skrev (39 minutter siden): Jeg forsøker å forstå meg på henne, men bør vel innse at det får jeg ikke til. Hvorfor i alle dager reiser hun ikke hjem til Dubai og naboen? Hun finner ikke roen og ser sliten ut. Må oppsøke lege for å få sove. Jeg sitter og lurer på når den skikkelige smellen kommer. Får vondt av henne, samtidig som jeg får lyst til å filleriste henne. Vil tro hun sliter seg ut i besettelsen på å tjene mer penger, dermed gjør hun ting hele tiden for å kunne snappe det/tjene penger. Hun vet jo det tar slutt når mann/barn blir aktuelt så det er vel om å gjøre å tjene mest mulig nå og da må hun stadig gjøre ting/reise for å skape content. Klart det er slitsomt, kan ikke tenke meg annet. Helst vil hun nok bare ligge hele dagen i senga, lage iskaffe og shoppe litt innimellom, men hun ser nok på inntjeningen at det ikke gir så store beløp som tidligere for folk går lei 🤷🏼♀️ 7 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet tirsdag kl 21:21 #18184 Del Skrevet tirsdag kl 21:21 Hatsumomo skrev (Akkurat nå): Vil tro hun sliter seg ut i besettelsen på å tjene mer penger, dermed gjør hun ting hele tiden for å kunne snappe det/tjene penger. Hun vet jo det tar slutt når mann/barn blir aktuelt så det er vel om å gjøre å tjene mest mulig nå og da må hun stadig gjøre ting/reise for å skape content. Klart det er slitsomt, kan ikke tenke meg annet. Helst vil hun nok bare ligge hele dagen i senga, lage iskaffe og shoppe litt innimellom, men hun ser nok på inntjeningen at det ikke gir så store beløp som tidligere for folk går lei 🤷🏼♀️ Mulig det men da henger det ikke på greip den enorme sløsingen og det at hun takker nei til inntekt (samarbeid) - fatter ikke helt hvordan hun kan spare noe når hun shopper for en mill minimum og reiser for flere mill hver mnd🫣 på en uke har hun nå brukt 500k🫣 10 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 22:45 #18185 Del Skrevet tirsdag kl 22:45 Amber skrev (1 time siden): Mulig det men da henger det ikke på greip den enorme sløsingen og det at hun takker nei til inntekt (samarbeid) - fatter ikke helt hvordan hun kan spare noe når hun shopper for en mill minimum og reiser for flere mill hver mnd🫣 på en uke har hun nå brukt 500k🫣 Vi har fått vite hva hun tjener på Snap sånn cirka. Nude er mestselgende på Vita og Lyko gang etter gang, fuglene vet hvor innbringende det er 🦤 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet tirsdag kl 23:08 #18186 Del Skrevet tirsdag kl 23:08 (endret) Hun rømmer fra virkeligheten og jeg føler med henne! Endret tirsdag kl 23:19 av Ugresset Ble no feil Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Linazer Skrevet onsdag kl 03:58 #18187 Del Skrevet onsdag kl 03:58 Jeg sluttet å følge henne for en god stund siden. Det er nor i meg som blir provosert over nyrike pengebruk. Det er sånn en sløsing at jeg nærmest blir kvalm. Vi lever i et overflodsamfunn. De fleste av oss lever rimelig godt. Jeg er slett ingen filantrop, men med sånn en overflod av penger ville jeg forsøkt å gjøre noe godt for andre. Noe mer enn å fjernadoptere en skilpadde eller delfin altså. Det blir liksom bare så feil i mitt hode å bruke så mye penger på fullstendig unyttige gjenstander og ferie. 7 20 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivfmamma78 Skrevet onsdag kl 04:06 #18188 Del Skrevet onsdag kl 04:06 Linazer skrev (5 minutter siden): Jeg sluttet å følge henne for en god stund siden. Det er nor i meg som blir provosert over nyrike pengebruk. Det er sånn en sløsing at jeg nærmest blir kvalm. Vi lever i et overflodsamfunn. De fleste av oss lever rimelig godt. Jeg er slett ingen filantrop, men med sånn en overflod av penger ville jeg forsøkt å gjøre noe godt for andre. Noe mer enn å fjernadoptere en skilpadde eller delfin altså. Det blir liksom bare så feil i mitt hode å bruke så mye penger på fullstendig unyttige gjenstander og ferie. Ja, jeg føler på det samme. Har slitt med å få pengene mine til å strekke til, og ha nok til mat liksom. Og da er det ekstremt ubehagelig å se på sånn sløsing. 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet onsdag kl 08:24 #18189 Del Skrevet onsdag kl 08:24 Bendie skrev (På 6.4.2025 den 23.03): Tror nok IR har et større behov for «å puste» en de fleste. Hun finner nok den totale roen på Maldivene og det handler ikke om luksus, men sjelefred hos det indre barnet. Når flere skriver her at hun ikke får sove, så finner hun ikke total ro. Hun blir lett overstimulert av inntrykk, som så mange av oss. Og med tanke på hvor tett program hun faktisk har hatt på Maldivene de siste dagene, der man konstant er påskrudd rundt en eller annen ansatt, eller man tar frem telefonen selv når man får massasje/slapper av under frokosten, så er det ikke rart man ikke får sove. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet onsdag kl 08:25 #18190 Del Skrevet onsdag kl 08:25 (endret) Really skrev (På 8.4.2025 den 8.42): Jeg avbryter ikke noe jeg elsker for en gjøk. Jeg kommer aldri til å gi opp livet mitt for en gjøk. (Isabel's egne ord) Hmm, hva med mannen du elsker da? Er det bare han som skal gi etter? Har hun hørt om kompromiss? Hvor egoistisk går det ann å bli? Hun sier reisingen har vært et problem i hvert forhold hun har hatt. Allikevel ser hun ikke at det er HUN som er problemet, og at det er hun som må senke kravene? Med disse ordene mistet hun en stjerne hos meg. Det er bare eg eg eg hele tiden. Forventer hun en gjøk skal sitte hjemme og vente på henne når hun reiser så sinnsykt mye? Hun snakker om å møtes på midten. Men det hun egentlig sier, er at gjøken må gi etter på hennes behov Haha, ja. Måten hun skulle gå hans behov i møte var ved å booke reisene, for det likte hun egentlig ikke 😂 Hatsumomo skrev (11 timer siden): Vil tro hun sliter seg ut i besettelsen på å tjene mer penger, dermed gjør hun ting hele tiden for å kunne snappe det/tjene penger. Hun vet jo det tar slutt når mann/barn blir aktuelt så det er vel om å gjøre å tjene mest mulig nå og da må hun stadig gjøre ting/reise for å skape content. Klart det er slitsomt, kan ikke tenke meg annet. Helst vil hun nok bare ligge hele dagen i senga, lage iskaffe og shoppe litt innimellom, men hun ser nok på inntjeningen at det ikke gir så store beløp som tidligere for folk går lei 🤷🏼♀️ Jeg synes det hadde vært så utrolig bra om hun kunne gått til faste psykologtimer og faktisk delt litt mer fra sitt indre. Siden hun deler så grenseløst hadde det vært veldig fint å snakke om hvordan hun jobber med seg selv. Tror det kunne hjulpet mange av de damene som skriver at de bare ligger i sengen hele dagen og kun følger med på IR som eneste lyspunkt i hverdagen. Men hun deler bare private ting og ikke personlige ting. Hadde vært så utrolig fint om hun f.eks. sa "I dag har jeg bare lyst til å ligge i sengen. Men jeg merker at det ikke er bra for meg å gå med nattkjole hele dagen. Nå skal jeg kle på meg før jeg skal ha møte, fordi jeg merker at det er bra for meg å ta på meg klær før jeg har møter på Teams". Skulle ønske hun delte selvbevissthet: "I dag tar jeg på meg klær til frokosten" - ikke fordi hun tror hun møter en cute person, men at hun kanskje har tenkt over at hun bør respektere kulturen der hun er? Feks.... At hun sier "Jeg vil virkelig ikke, men nå skal jeg ut og gå midt på dagen, for dette trenger jeg". Dette tror jeg er mye mer inspirerende for uføretrygdede Kari som ligger og ser Isabel skrike over en fugl på Maldivene. Dette hadde fanget flere tittere, for nå ser vi i denne tråden at folk er lei av endeløse teatimes og overfladisk innhold. Men dette krever en selvbevissthet som hun ikke har. Hun går i nattkjole hele dagen og kommer seg kun ut på Dubai mall eller ut når det er blitt mørkt. Klager på at hun ikke får sove, men hun får ikke frisk luft eller dagslys. Snapchat og økonomien har fanget henne. Endret onsdag kl 08:49 av lajlaj 15 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene J. Skrevet onsdag kl 08:51 #18191 Del Skrevet onsdag kl 08:51 Linazer skrev (4 timer siden): Jeg sluttet å følge henne for en god stund siden. Det er nor i meg som blir provosert over nyrike pengebruk. Det er sånn en sløsing at jeg nærmest blir kvalm. Vi lever i et overflodsamfunn. De fleste av oss lever rimelig godt. Jeg er slett ingen filantrop, men med sånn en overflod av penger ville jeg forsøkt å gjøre noe godt for andre. Noe mer enn å fjernadoptere en skilpadde eller delfin altså. Det blir liksom bare så feil i mitt hode å bruke så mye penger på fullstendig unyttige gjenstander og ferie. Hele samfunnet har blitt helt koko. I dag tenker jeg på forfedrene våre, som opplevde at krigen startet. Alt handlet om å overleve. 1 2 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet onsdag kl 10:14 #18192 Del Skrevet onsdag kl 10:14 lajlaj skrev (1 time siden): Haha, ja. Måten hun skulle gå hans behov i møte var ved å booke reisene, for det likte hun egentlig ikke 😂 Jeg synes det hadde vært så utrolig bra om hun kunne gått til faste psykologtimer og faktisk delt litt mer fra sitt indre. Siden hun deler så grenseløst hadde det vært veldig fint å snakke om hvordan hun jobber med seg selv. Tror det kunne hjulpet mange av de damene som skriver at de bare ligger i sengen hele dagen og kun følger med på IR som eneste lyspunkt i hverdagen. Men hun deler bare private ting og ikke personlige ting. Hadde vært så utrolig fint om hun f.eks. sa "I dag har jeg bare lyst til å ligge i sengen. Men jeg merker at det ikke er bra for meg å gå med nattkjole hele dagen. Nå skal jeg kle på meg før jeg skal ha møte, fordi jeg merker at det er bra for meg å ta på meg klær før jeg har møter på Teams". Skulle ønske hun delte selvbevissthet: "I dag tar jeg på meg klær til frokosten" - ikke fordi hun tror hun møter en cute person, men at hun kanskje har tenkt over at hun bør respektere kulturen der hun er? Feks.... At hun sier "Jeg vil virkelig ikke, men nå skal jeg ut og gå midt på dagen, for dette trenger jeg". Dette tror jeg er mye mer inspirerende for uføretrygdede Kari som ligger og ser Isabel skrike over en fugl på Maldivene. Dette hadde fanget flere tittere, for nå ser vi i denne tråden at folk er lei av endeløse teatimes og overfladisk innhold. Men dette krever en selvbevissthet som hun ikke har. Hun går i nattkjole hele dagen og kommer seg kun ut på Dubai mall eller ut når det er blitt mørkt. Klager på at hun ikke får sove, men hun får ikke frisk luft eller dagslys. Snapchat og økonomien har fanget henne. True 🎯🫶👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 10:16 #18193 Del Skrevet onsdag kl 10:16 Dette trodde jeg aldri at jeg skulle si, men jeg savner Joali 🫣 For all del, skikkelig fint på Ritz, men det var veldig upersonlig i forhold? Er det riktig å si? 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Helene J. Skrevet onsdag kl 10:18 #18194 Del Skrevet onsdag kl 10:18 lajlaj skrev (1 time siden): Haha, ja. Måten hun skulle gå hans behov i møte var ved å booke reisene, for det likte hun egentlig ikke 😂 Jeg synes det hadde vært så utrolig bra om hun kunne gått til faste psykologtimer og faktisk delt litt mer fra sitt indre. Siden hun deler så grenseløst hadde det vært veldig fint å snakke om hvordan hun jobber med seg selv. Tror det kunne hjulpet mange av de damene som skriver at de bare ligger i sengen hele dagen og kun følger med på IR som eneste lyspunkt i hverdagen. Men hun deler bare private ting og ikke personlige ting. Hadde vært så utrolig fint om hun f.eks. sa "I dag har jeg bare lyst til å ligge i sengen. Men jeg merker at det ikke er bra for meg å gå med nattkjole hele dagen. Nå skal jeg kle på meg før jeg skal ha møte, fordi jeg merker at det er bra for meg å ta på meg klær før jeg har møter på Teams". Skulle ønske hun delte selvbevissthet: "I dag tar jeg på meg klær til frokosten" - ikke fordi hun tror hun møter en cute person, men at hun kanskje har tenkt over at hun bør respektere kulturen der hun er? Feks.... At hun sier "Jeg vil virkelig ikke, men nå skal jeg ut og gå midt på dagen, for dette trenger jeg". Dette tror jeg er mye mer inspirerende for uføretrygdede Kari som ligger og ser Isabel skrike over en fugl på Maldivene. Dette hadde fanget flere tittere, for nå ser vi i denne tråden at folk er lei av endeløse teatimes og overfladisk innhold. Men dette krever en selvbevissthet som hun ikke har. Hun går i nattkjole hele dagen og kommer seg kun ut på Dubai mall eller ut når det er blitt mørkt. Klager på at hun ikke får sove, men hun får ikke frisk luft eller dagslys. Snapchat og økonomien har fanget henne. Det hadde nok hjulpet flere til å bli bevisste. SOME har fanget oss alle, meg selv inkludert. Snapchat er jo et slags pyramidespill, og eierne har bevisst utnyttet vår psykologiske sårbarhet. Vi som ser på sender inntekter oppover, til Isabel, som igjen sendes oppover til regionsjefene og oppover til toppen, til de amerikanske eierne som vasser i luksus, ler og gnir seg i hendene. 🙈 8 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet onsdag kl 10:28 #18195 Del Skrevet onsdag kl 10:28 Sirah skrev (10 minutter siden): Dette trodde jeg aldri at jeg skulle si, men jeg savner Joali 🫣 For all del, skikkelig fint på Ritz, men det var veldig upersonlig i forhold? Er det riktig å si? Jeg og 😅 Øya hun er på nå var liksom ikke Maldivene. Synes ikke det var lite grann fint engang. Bortsett fra villaen hun bor i, den var lekker. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 11:11 #18196 Del Skrevet onsdag kl 11:11 Really skrev (11 minutter siden): Jeg og 😅 Øya hun er på nå var liksom ikke Maldivene. Synes ikke det var lite grann fint engang. Bortsett fra villaen hun bor i, den var lekker. Ja villaen var kjempefin. Men jevnt over syntes jeg øya var upersonlig. Var fint på restaurantene osv, men selve området var lissom… sterilt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet onsdag kl 12:36 #18197 Del Skrevet onsdag kl 12:36 lajlaj skrev (4 timer siden): Når flere skriver her at hun ikke får sove, så finner hun ikke total ro. Hun blir lett overstimulert av inntrykk, som så mange av oss. Og med tanke på hvor tett program hun faktisk har hatt på Maldivene de siste dagene, der man konstant er påskrudd rundt en eller annen ansatt, eller man tar frem telefonen selv når man får massasje/slapper av under frokosten, så er det ikke rart man ikke får sove. Tror hun har lett litt etter denne roen, nå. Men hun har kjent på denne roen tidligere og prøver å finne tilbake til denne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet onsdag kl 12:53 #18198 Del Skrevet onsdag kl 12:53 Bendie skrev (16 minutter siden): Tror hun har lett litt etter denne roen, nå. Men hun har kjent på denne roen tidligere og prøver å finne tilbake til denne. Jeg tror man aldri finner en ro når man har med seg støyen av 420 000 mennesker. 6 15 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet onsdag kl 13:24 #18199 Del Skrevet onsdag kl 13:24 lajlaj skrev (22 minutter siden): Jeg tror man aldri finner en ro når man har med seg støyen av 420 000 mennesker. Der har du nok rett i, men for henne handler det nok om at hun er mindre stresset der og finner en form for ro/ mindre indre uro. Men hun er aldri fullstendig avkoblet. Nå lever jeg et helt annet liv og har lite indre uro, men kan kjenne på stress. Men selvom jeg har det bra hjemme er det enkelte steder som gir fullstendig balsam for sjelen. Der jeg føler seg helt fredfull. Der kan være om jeg sitter ved et stille vann og kjenner solen varme og kun lyden av natur rundt meg. Vil tro det er dette hun mener og hun kjenner noe på, selvom hun nok aldri er helt avkoblet. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet onsdag kl 14:52 #18200 Del Skrevet onsdag kl 14:52 Bendie skrev (1 time siden): Der har du nok rett i, men for henne handler det nok om at hun er mindre stresset der og finner en form for ro/ mindre indre uro. Men hun er aldri fullstendig avkoblet. Nå lever jeg et helt annet liv og har lite indre uro, men kan kjenne på stress. Men selvom jeg har det bra hjemme er det enkelte steder som gir fullstendig balsam for sjelen. Der jeg føler seg helt fredfull. Der kan være om jeg sitter ved et stille vann og kjenner solen varme og kun lyden av natur rundt meg. Vil tro det er dette hun mener og hun kjenner noe på, selvom hun nok aldri er helt avkoblet. Hun er jo stort sett på jobb 24/7🫣 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå