Sommerfuul Skrevet i går, 10:30 #18121 Del Skrevet i går, 10:30 Ellie Italia skrev (31 minutter siden): Men risikerer man ikke å havne i fengsel for å ha samleie utenom ekteskap da? Trodde man måtte bevise at man er gift dersom en skal dele hotellrom med en fra annet kjønn osv. Ref. Elvira Pletzner-saken, hun danske rikingen som ble anmeldt for utroskap av bitter ex. Hun var i fengsel en god stund. Jeg hadde ikke turt å snakke med en mann en gang i Dubai, hadde vært livredd for å havne i fengsel og bli halshugd Det var for det de var gift, og han anmeldte henne for utroskap, men hun ble frikjent siden de viste at det var slutt lenge før hun lå med noen andre. Tror ikke de samme reglene gjelder så lenge man ikke er gift. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 22 timer siden #18122 Del Skrevet 22 timer siden Isabel er hyggelig og ydmyk i møte med mennesker hun møter.Mange rike som absolutt ikke er slik.Mye man kan reagere på når det kommer til henne ved tanke på shopping osv,men at hun er hjertevarm lyser lang vei. 5 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 18 timer siden #18123 Del Skrevet 18 timer siden Ble det sagt noe interessant under den to timer lange tea timen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 18 timer siden #18124 Del Skrevet 18 timer siden refill skrev (24 minutter siden): Ble det sagt noe interessant under den to timer lange tea timen? Refleksjon over livet. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet 18 timer siden #18125 Del Skrevet 18 timer siden refill skrev (26 minutter siden): Ble det sagt noe interessant under den to timer lange tea timen? Bare at naboens mor har gått god for Isabel og sagt han er en idiot som ikke føyer seg litt når han liker ei jente. Men ho avsluttet med den vanlige tiraden om at de er forskjellige. Og hun er usikker på om det vil funke for de i lengden. Men denne gangen har ho endret fra «det vil aldri funke vi er bare kk» til «det kan bli vanskelig, men vi må kanskje bare prøve for å se» typ. Hun poengterte også at det er mye hun ikke forteller ang naboen også, at de er to om kommunikasjonen og konflikter. Men enkelte ting havner ikke på snap, med rette. Så keep That in mind før man halshugget Isabell for å reagere på ting naboen sier/gjør 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 17 timer siden #18126 Del Skrevet 17 timer siden (endret) refill skrev (55 minutter siden): Ble det sagt noe interessant under den to timer lange tea timen? Ja. Nå er hun oppe i «fallskjerm». Det er Maldivene 2.0 dette her 🤘 Endret 17 timer siden av Sveits35 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 16 timer siden #18127 Del Skrevet 16 timer siden Fansy skrev (1 time siden): Bare at naboens mor har gått god for Isabel og sagt han er en idiot som ikke føyer seg litt når han liker ei jente. Men ho avsluttet med den vanlige tiraden om at de er forskjellige. Og hun er usikker på om det vil funke for de i lengden. Men denne gangen har ho endret fra «det vil aldri funke vi er bare kk» til «det kan bli vanskelig, men vi må kanskje bare prøve for å se» typ. Hun poengterte også at det er mye hun ikke forteller ang naboen også, at de er to om kommunikasjonen og konflikter. Men enkelte ting havner ikke på snap, med rette. Så keep That in mind før man halshugget Isabell for å reagere på ting naboen sier/gjør Det er alltid flere sider av en sak og Isabel deler jo kunn det hun vil at vi skal se. Det er også litt godt å vite at det er enkelte ting hun faktisk holder privat Hun deler lissom så himla mye at det er lett å tro at vi vet «alt», men godt at hun har noen ting som bare er forbeholdt den private Isabel også. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sol Rampelyset Skrevet 16 timer siden #18128 Del Skrevet 16 timer siden Tråden er ryddet for brukerdebatt. Sol, admin. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 16 timer siden #18129 Del Skrevet 16 timer siden Takker for updates. Det ble litt mye å skulle høre for meg i dag 😅 Men har sett paragliding nå og er glad hun tester noe annet enn matcha og delfinsafari 👏👏 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet 16 timer siden #18130 Del Skrevet 16 timer siden Sveits35 skrev (1 time siden): Ja. Nå er hun oppe i «fallskjerm». Det er Maldivene 2.0 dette her 🤘 Imponert, hadde aldri vært meg. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet 16 timer siden #18131 Del Skrevet 16 timer siden Sirah skrev (38 minutter siden): Det er alltid flere sider av en sak og Isabel deler jo kunn det hun vil at vi skal se. Det er også litt godt å vite at det er enkelte ting hun faktisk holder privat Hun deler lissom så himla mye at det er lett å tro at vi vet «alt», men godt at hun har noen ting som bare er forbeholdt den private Isabel også. Ja enig- Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
søpapegøje Skrevet 15 timer siden #18132 Del Skrevet 15 timer siden Litt dumt av naboen har lagt seg flat for situasjonen som han egentlig ikke gjorde noe særlig galt i. Så Isabel tror det er greit å oppføre seg sånn fordi det er andre regler for rike. Uansett, paraglidingen hennes var fantastisk 🤣 8 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet 15 timer siden #18133 Del Skrevet 15 timer siden søpapegøje skrev (6 minutter siden): Litt dumt av naboen har lagt seg flat for situasjonen som han egentlig ikke gjorde noe særlig galt i. Så Isabel tror det er greit å oppføre seg sånn fordi det er andre regler for rike. Uansett, paraglidingen hennes var fantastisk 🤣 Men fikk du ikke med deg hva hun sa- altså hva har hun egt gjort galt her? Annet enn å bli lei seg. Han sa at det var dumt av han og gi mixed signals. Når til og med hans foreldre sier det samme? Og det er fremdeles ir sin feil? Det var jo ikke at han ikke ble med han gjorde galt i og for seg ei heller det han la seg flat for. Han dreit greit på draget i mine øyne med å si nei, ja, skal sjekke, ikke høre av seg, nei igjen.. og at hun ble litt overvelda og lei seg da er ikke unormalt. At hun kanskje skulle svart han og de kunne håndtert den konflikten annerledes ja. Men syns hele situasjonen er blåst ut av proposjoner. Så big deal gjorde hun ikke ut av det 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ivfmamma78 Skrevet 15 timer siden #18134 Del Skrevet 15 timer siden Bra jeg kan få mine updates her inne. Fikk helt avsmak på Isabel etter situasjonen med Naboen og denne bursdags turen. Orker rett og slett ikke gi henne ekstra klikk. Overforbruket hennes er også ekstremt, og provoserende. Her jobber og sliter jeg selv for å ha nok til mat og tak over hodet til min lille familie. Ekstremt trangt til tider. Føles så ubehagelig å se på når hun bare kaster rundt seg med penger på unødvendige ting. 5 5 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 15 timer siden #18135 Del Skrevet 15 timer siden søpapegøje skrev (26 minutter siden): Litt dumt av naboen har lagt seg flat for situasjonen som han egentlig ikke gjorde noe særlig galt i. Så Isabel tror det er greit å oppføre seg sånn fordi det er andre regler for rike. Uansett, paraglidingen hennes var fantastisk 🤣 Helt enig paraglidingen var totalt amazing 👍🏼 Men seriøst hvor gammel er egentlig den ”naboen” egentlig? Iom hans mor begynner å blande seg inn og evt kjefte på sin sønn?? 👀🙈🙈 Veldig spesielt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet 15 timer siden #18136 Del Skrevet 15 timer siden Classy skrev (1 minutt siden): Helt enig paraglidingen var totalt amazing 👍🏼 Men seriøst hvor gammel er egentlig den ”naboen” egentlig? Iom hans mor begynner å blande seg inn og evt kjefte på sin sønn?? 👀🙈🙈 Veldig spesielt. Han er mellom 31-45. Sier Isabel, så antakeligvis noe i midten. Jeg er godt voksen og diskuterer med mine foreldre og.. er ikke det normalt så vet ikke jeg. Grønneste flagget jeg har sett ihvertfall 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
firetoen Skrevet 15 timer siden #18137 Del Skrevet 15 timer siden (endret) Classy skrev (7 minutter siden): Men seriøst hvor gammel er egentlig den ”naboen” egentlig? Iom hans mor begynner å blande seg inn og evt kjefte på sin sønn?? 👀🙈🙈 Veldig spesielt. Hæ? Hva er spesielt med det? Uansett alder så er det vel normalt å snakke med familie om en er usikker på en situasjon eller for å ventilere? Green flag, mer enn at det er spesielt i hvertfall! Endret 15 timer siden av firetoen Skrivefeil 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet 15 timer siden #18138 Del Skrevet 15 timer siden Fansy skrev (7 minutter siden): Han er mellom 31-45. Sier Isabel, så antakeligvis noe i midten. Jeg er godt voksen og diskuterer med mine foreldre og.. er ikke det normalt så vet ikke jeg. Grønneste flagget jeg har sett ihvertfall Jeg er selv mor til 3 voksne gutter (menn), ikke en eneste gang har jeg blandet meg inn i noe som ikke er ett forhold engang.. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 14 timer siden #18139 Del Skrevet 14 timer siden Classy skrev (11 minutter siden): Jeg er selv mor til 3 voksne gutter (menn), ikke en eneste gang har jeg blandet meg inn i noe som ikke er ett forhold engang.. Jeg har en voksen sønn og forteller han det gjerne om jeg synes han har gjort eller sagt noe dumt mot de han har datet eller vært i et forhold med. Og han setter pris på «dame perspektivet» 😊 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 14 timer siden #18140 Del Skrevet 14 timer siden Jeg må ærlig innrømme at jeg virkelig syntes at Isabel overreagerte på denne situasjonen og at hun oppførte seg teit. Men det er jo basert på hva Isabel valgte å vise oss! Hadde vi sett alt - absolutt alt fra både Isabel og naboen side hadde nok ikke flere av oss reagert såpass sterkt på oppførselen/reaksjonen hennes heller. Isabel har også et godt poeng når hun sier at for folk flest er jo dette helt vilt - men for mennesker med så latterlig mye penger som disse to har så er det ikke så vilt som det fremstår for oss. Det er et godt poeng - et poeng som er vanskelig for oss å se. Jeg klarer iallefall ikke å sette meg inn i en situasjon hvor det å ta en tur til Maldivene er like enkelt og normalt som å sette seg på en cafe i byen en lørdag formiddag. Isabel kan blåse penger på en Chanelveske en helt vanlig onsdag uten å merke det på kontoen, jeg fyller diesel på bilen den dagen det er billigst for å få pengene mine til å strekke lengst mulig. Det er så store kontraster at de fleste av oss ikke har sjangs til å sette oss inn i det. Jeg står for det jeg skrev om at jeg håper hun oppsøker hjelp for traumene sine - men det kommer utelukkende fra et godt sted og er IKKE ment som hat. 3 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå