Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Lana01 skrev (3 minutter siden):

Allikevel er du med på å støtte denne « galskapen « ? 

Jeg har ikke vært innom på flere måneder. Har kjapt vært innom noen ganger denne uka kun og bruker max 15 min der inne. Hadde du noe mer vettugt å komme med? 

• Hjerte 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lajlaj skrev (5 minutter siden):

Jeg har ikke vært innom på flere måneder. Har kjapt vært innom noen ganger denne uka kun og bruker max 15 min der inne. Hadde du noe mer vettugt å komme med? 

Hun engasjerer det skal være vist 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (29 minutter siden):

Gaven fra Naboen var virkelig flott. Viser at han ser.. synes den var rørende. Nå har hun også fått masse hilsninger ellers også ikke kun det som ble sendt til rommet . Ser ikke helt hva det er å kritisere? Mener du at hun skulle fått en drøss av gaver tilsendt på rommet fra venner og familie? 

Syntes det på en måte er bra at hun ikke har fått mer enn hun har fått. De blomstene får hun jo ingen glede av når hun drar derfra. Bedre at venner og familie eventuelt gir henne gaver/oppmerksomhet når hun kommer hjem :)

• Liker 2
  • Hjerte 4
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (På 4.4.2025 den 21.32):

Når man ikke har kapasitet til noe annet ja, men som jeg skrev lengre opp i en tråd så velger de aller fleste gründere å holde trådene lengst mulig selv. Kommer selv fra et gründermiljø med erfaring fra både norske og utenlandske selskap. Det å overlate roret til andre når man er så liten i forhold til omsetning er svært uvanlig. Da har man hatt en ide, men mangler kapasiteten som normalt sett andre gründere de første årene (5 - 10 år). 

Feil

Endret av Bendie
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (2 timer siden):

Ikke enig . Isabel har en unik evne til å « se « mennesker rundt seg . Hun hilser alltid med et varmt smil . Er høflige . Selv om hun er opptatt i en samtale, eller noe ,  stopper hun opp med et varmt smil og takker,  når hun f.eks. blir servert noe. Hun gir og hun får . Dette er også hvorfor hun har blitt så populær, hun har enn egen evne til å  få folk til å engasjere seg å bli sett. Dette er lett å lese ut i fra hvordan hun blir tatt i mot, med varme ikke kun fordi det er deres jobb. 

Rimelig påtatt den smilinga og takkingen hele tiden,og gjør om stemmen så det høres ut som et 5år gammelt barn. Ikke normalt

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jenzen skrev (14 minutter siden):

Rimelig påtatt den smilinga og takkingen hele tiden,og gjør om stemmen så det høres ut som et 5år gammelt barn. Ikke normalt

Jeg opplever det genuint. Jeg tror de fleste kunne lære av det, å være mer høflige, se andre og vise takknemlighet. 

• Liker 5
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (1 minutt siden):

Jeg opplever det genuint. Jeg tror de fleste kunne lære av det, å være mer høflige, se andre og vise takknemlighet. 

Det finnes en mellomting 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jenzen skrev (3 minutter siden):

Det finnes en mellomting 

Hun gir litt mer på Maldivene, sikkert fordi det er ekstra stort for henne. Men jeg takker til det over snobbenhet. Det er ikke uten grunn hun fikk en skilpadde  oppkalt  etter seg. Hun setter spor. I min verden er det å gi ekstra positivitet aldri  negativt. 

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 time siden):

Syntes det på en måte er bra at hun ikke har fått mer enn hun har fått. De blomstene får hun jo ingen glede av når hun drar derfra. Bedre at venner og familie eventuelt gir henne gaver/oppmerksomhet når hun kommer hjem :)

Har hun egentlig andre venner enn Marina? Vet hun har noen barndomsvenner hun har nevnt i blant, men de er vel ikke så synlige? 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (2 timer siden):

Jeg støtter Djesa Belle som redder katter på Kreta. Liker å støtte og være med å gjøre en forskjell for dyr i nød. 

Jeg følger også henne! Artig, hun er så interessant å følge - en helt annen verden enn Isabel med sin gjeld og campervan liv :D

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (7 minutter siden):

Hun gir litt mer på Maldivene, sikkert fordi det er ekstra stort for henne. Men jeg takker til det over snobbenhet. Det er ikke uten grunn hun fikk en skilpadde  oppkalt  etter seg. Hun setter spor. I min verden er det å gi ekstra positivitet aldri  negativt. 

Jeg tror veldig mange kunne ha godt av å ta til seg litt lærdom , i hvordan man møter og respekterer mennesker rundt seg. Se det gode i dem . Det er ikke vanskelig å se menneskene på Maldivene , som har lært henne å kjenne, virkelig ønsker å gi henne noe tilbake. Hun er ingen snobb hun respekterer dem og blir glad i dem. . Ved å gi kjærlighet , får man mye tilbake. 

• Liker 1
  • Hjerte 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (3 timer siden):

Nei, jeg kommer aldri til å støtte noen som kjøper seg ut av et problem de selv har skapt. Og det er ingen generalisering at rike mennesker er verstinger når det kommer til overforbruk. 

Selv om jeg absolutt ser poenget ditt om dobbeltmoral, er det jo samtidig direkte feil å si at forurensning og global oppvarming som kanskje er den største trusselen for marine dyr er skapt av de rike. Skal vi begynne å peke fingre så er vi alle en del av det. Nesten alt vi kjøper, eier og har er fraktet på skip til landet. Maten vår transporteres av lastebiler. Selv er Norge store på nettopp marint avfall (fiskerinæringen). 

Klart at mennesker som Isabel har et astronomisk klimaavtrykk og kunne med fordel tenkt på det litt mer, - og vi konsumerer hennes overforbruk. Selv internet etterlater seg et greit klimaavtrykk. 

Dette er en voldsom avsporing, så for å ikke dra det lengere; jeg ser poenget ditt, men også det er jo bare en liten del av bildet. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ååå, jeg får vondt av tanken på all den maten hun kjøper/får men ikke klarer å spise opp. Håper det ikke bare blir kastet.. 

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

nimmi1 skrev (19 minutter siden):

Ååå, jeg får vondt av tanken på all den maten hun kjøper/får men ikke klarer å spise opp. Håper det ikke bare blir kastet.. 

det blir det nok- men hun kan da vel ikke noe for porsjonstørrelsene. Alle de kakene som blir bestilt kunne de kanskje spart seg for da

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (1 time siden):

Jeg tror veldig mange kunne ha godt av å ta til seg litt lærdom , i hvordan man møter og respekterer mennesker rundt seg. Se det gode i dem . Det er ikke vanskelig å se menneskene på Maldivene , som har lært henne å kjenne, virkelig ønsker å gi henne noe tilbake. Hun er ingen snobb hun respekterer dem og blir glad i dem. . Ved å gi kjærlighet , får man mye tilbake. 

Tenk om hun kunne vært slik mot sine venninner i Norge som prøvde å hjelpe henne ! Spill for galleriet, dessverre !

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Hatsumomo skrev (8 timer siden):

Jeg følger også henne! Artig, hun er så interessant å følge - en helt annen verden enn Isabel med sin gjeld og campervan liv :D

Ja, Isabel følges av meg kun fordi det er henne. Djesa er en skikkelig kriger og det imponerer meg. De to damene som lever i to vidt forskjellige verdener har rausheten og varmen til felles foruten en liknende fortid også. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (12 timer siden):

De er på jobb og får betalt for å være imøtekommende, vise respekt og raushet mot kunder. Hørt ordtaket "kunden har alltid rett"? Det betyr ikke oppriktig, at kunden har rett, men den innstillingen skal du ha i ditt arbeidsforhold i en bedrift (som hotellansatt) når du er lønnsmottaker. Dette er også en form for kynisme fra hotellets side, da kommer kundene tilbake igjen og igjen og igjen når de blir behandlet slik. Noe IR er et stjerneeksempel på - hun føler seg godt mottatt, verdsatt og sett og kommer igjen og igjen og igjen...

Slik RS også handler og handler og handler for IR kynisk bruker dem og kaller dem sine "venninner".

Verden vil bedras!

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Margit777 skrev (På 3.4.2025 den 11.11):

De endra reglene i fjor. Fortsatt ulovlig å være utro.

Men risikerer man ikke å havne i fengsel for å ha samleie utenom ekteskap da? Trodde man måtte bevise at man er gift dersom en skal dele hotellrom med en fra annet kjønn osv. 

Ref. Elvira Pletzner-saken, hun danske rikingen som ble anmeldt for utroskap av bitter ex. Hun var i fengsel en god stund. Jeg hadde ikke turt å snakke med en mann en gang i Dubai, hadde vært livredd for å havne i fengsel og bli halshugd :( 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Istapp skrev (23 minutter siden):

De er på jobb og får betalt for å være imøtekommende, vise respekt og raushet mot kunder. Hørt ordtaket "kunden har alltid rett"? Det betyr ikke oppriktig, at kunden har rett, men den innstillingen skal du ha i ditt arbeidsforhold i en bedrift (som hotellansatt) når du er lønnsmottaker. Dette er også en form for kynisme fra hotellets side, da kommer kundene tilbake igjen og igjen og igjen når de blir behandlet slik. Noe IR er et stjerneeksempel på - hun føler seg godt mottatt, verdsatt og sett og kommer igjen og igjen og igjen...

Slik RS også handler og handler og handler for IR kynisk bruker dem og kaller dem sine "venninner".

Verden vil bedras!

Du ser på alt med en slik negativ linse ? Selv om det er en arbeidsplikt gjør det jo ikke mindre hyggelig uansett? Ting kan være hyggelig og lønnsomt på samme tid uten at verden «bedras». Det burde være en god ting at mennesker oppfordres til å behandle hverandre med respekt. Hadde ir hatt en skjev maktbalanse med de ansatte ved at hun behandlet dem som dritt og de behandlet hun fint tilbake så hadde det vært mye verre. La oss heller applaudere at et profilert menneske stadig setter respekt og fin behandling mot service arbeidere på agendaen.  

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...