Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Sirah skrev (Akkurat nå):

Helt enig med deg, ikke hat fra meg heller, men veldig mye forvirring 😅

Ja de får betalt for å være hyggelige og så klart strekker de seg litt ekstra for Isabel som er «stamkunde» og som gir de så sykt mye gratis reklame i SoMe. De hadde jo vært idioter om de ikke hadde gitt det lille ekstra til henne. Håper hun skjønner at de faktisk får betalt for dette.

Ja det hadde vært sinnsykt romantisk om han hadde vært der nå og med den middagen! Men enig i at det så veldig trist ut alene 😢

Gutta dro vist videre i dag tidlig om jeg forsto det riktig?

Hun er nok veldig klar over det. Men hun observerer jo samspillet mellom andre kunder også. Så hun ser nok verdien i å sette pris på de små tingene, gi tilbake positivitet etc. har jobbet i service bransjen sjøl. Og man gir litt ekstra til de faste som behandler oss godt. Og de blir prata om på bakrommet og man liker de ekstra. En del av familien er i drøyeste laget. Men Isabell kaller 380k mennesker gjennom en telefon for bestevenninner. Så så alvorlig og bokstavelig tar jeg ikke henne på akkurat det😀😂

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Fansy skrev (1 minutt siden):

tror det har vært behov for at det skulle gå opp noen lys hos begge parter mtp hans kmt om at han liker ho mer enn han var klar over i forrige sms runde

Ja kan faktisk være at det var denne krangelen begge trengte for å få mulighet til å faktisk føle på følelsene de har :)

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (Akkurat nå):

Ja om hun faktisk vil ordne skikkelig opp med han så håper jeg at hun drar hjem nå om noen dager for å faktisk tilbringe tid med han før han drar. Hun har jo mye reiseplaner i sommer også så blir vel ikke all verdens de får sett hverandre da, spesielt om naboen ikke har planer om å være i Dubai i det hele tatt i sommer.

Nei- håper de ses mer fordi de kjenner at de savner hverandre og tar steget. Biltur fra st tropez videre i Europa høres super romantisk ut. Og jeg håper de gjør det. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (Akkurat nå):

Hun er nok veldig klar over det. Men hun observerer jo samspillet mellom andre kunder også. Så hun ser nok verdien i å sette pris på de små tingene, gi tilbake positivitet etc. har jobbet i service bransjen sjøl. Og man gir litt ekstra til de faste som behandler oss godt. Og de blir prata om på bakrommet og man liker de ekstra. En del av familien er i drøyeste laget. Men Isabell kaller 380k mennesker gjennom en telefon for bestevenninner. Så så alvorlig og bokstavelig tar jeg ikke henne på akkurat det😀😂

Haha godt poeng 😅 Hva vi anser som venner og familie er nok noe helt annet enn hva hun mener det er 😅

• Liker 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (Akkurat nå):

Nei- håper de ses mer fordi de kjenner at de savner hverandre og tar steget. Biltur fra st tropez videre i Europa høres super romantisk ut. Og jeg håper de gjør det. 

Helt enig med deg. Tror han er bra for henne. Han har garantert sitt han også, men hun virker så glad når hun har vært sammen med han 🥰

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (7 minutter siden):

Gutta reiste hjem idag tror jeg. Men hun liker å sulle å kose seg i eget selskap sier hun så hvem vet. Lov å håpe at naboen kom. Men tviler. Jeg håper vel egt heller at hun ikke blir ørten uker på Maldivene bare for å unngå den tomme leiligheten i Dubai. Slik at hun kan tilbringe mer tid med naboen før han reiser hjem til Europa for sommeren. Men hun liker jo å teste det som testes kan for penger. Så kan godt være hun har booket det dyreste mest lyxige  alternativet de har for middag. Eller kanskje de faktisk ville gjøre stas ut av bursdagen hennes. Hun bruker jo lapper på å være der fast. Jeg tviiiler på at flere er så ofte på Maldivene som Isabel.  

Vi får krysse det som kan krysses 🫶

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (8 minutter siden):

Helt enig med deg, ikke hat fra meg heller, men veldig mye forvirring 😅

Ja de får betalt for å være hyggelige og så klart strekker de seg litt ekstra for Isabel som er «stamkunde» og som gir de så sykt mye gratis reklame i SoMe. De hadde jo vært idioter om de ikke hadde gitt det lille ekstra til henne. Håper hun skjønner at de faktisk får betalt for dette.

Ja det hadde vært sinnsykt romantisk om han hadde vært der nå og med den middagen! Men enig i at det så veldig trist ut alene 😢

Gutta dro vist videre i dag tidlig om jeg forsto det riktig?

Har ikke fått med meg det, så at hun speide etter de nye gjestene idag. Så var det blomstene litt senere.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (8 minutter siden):

Ja om hun faktisk vil ordne skikkelig opp med han så håper jeg at hun drar hjem nå om noen dager for å faktisk tilbringe tid med han før han drar. Hun har jo mye reiseplaner i sommer også så blir vel ikke all verdens de får sett hverandre da, spesielt om naboen ikke har planer om å være i Dubai i det hele tatt i sommer.

De har mye å ordne opp i 🙉

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (9 minutter siden):

Synes bare det blir så kleint 🙉 får nesten litt vondt av henne.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (2 timer siden):

Drep 10 delfiner, rett opp skaden ved å redd 1 delfin. Hipp hurra, hva skulle verden ha vært uten disse rike menneskene og deres handlinger…

Det er lett å kritisere fra sidelinjen, men det løser ingenting. Hvis alle med ressurser ble møtt med hån hver gang de prøvde å bidra, hva slags verden ville vi hatt da? Å adoptere en delfin – eller støtte bevaringstiltak – betyr ikke at man tror man kan redde hele verden. Det betyr at man tar noe ansvar, og faktisk gjør noe i stedet for å ikke gjøre noe. 

Å generalisere rike mennesker som problemet og avvise alle deres handlinger som hykleri, er både unyansert og lite konstruktivt. Ja, det finnes rikdom som skader – men det finnes også mennesker med midler som velger å bruke dem til noe godt. Det bør støttes , ikke slås ned på. Alt teller. 

Endret av ToneVie
Issues
  • Hjerte 7
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (27 minutter siden):

Synes bare det blir så kleint 🙉 får nesten litt vondt av henne.

Hun har lomma full av cash og gosser seg på Maldivene, de ansatte får en fin opplevelse, hun får en fin opplevelse. Tenker det er good jeg🥹🥰

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

ToneVie skrev (25 minutter siden):

Det er lett å kritisere fra sidelinjen, men det løser ingenting. Hvis alle med ressurser ble møtt med hån hver gang de prøvde å bidra, hva slags verden ville vi hatt da? Å adoptere en delfin – eller støtte bevaringstiltak – betyr ikke at man tror man kan redde hele verden. Det betyr at man tar noe ansvar, og faktisk gjør noe i stedet for å ikke gjøre noe. 

Å generalisere rike mennesker som problemet og avvise alle deres handlinger som hykleri, er både unyansert og lite konstruktivt. Ja, det finnes rikdom som skader – men det finnes også mennesker med midler som velger å bruke dem til noe godt. Det bør støttes , ikke slås ned på. Alt teller. 

Nei, jeg kommer aldri til å støtte noen som kjøper seg ut av et problem de selv har skapt. Og det er ingen generalisering at rike mennesker er verstinger når det kommer til overforbruk. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (9 minutter siden):

Hun har lomma full av cash og gosser seg på Maldivene, de ansatte får en fin opplevelse, hun får en fin opplevelse. Tenker det er good jeg🥹🥰

👍

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

agent skrev (1 time siden):

Synes det har vært rar snapping på denne Maldive turen. (jobbturen).

Blir så overrasket over hvor naiv hun virker i forhold til de som jobber der, hun må jo vite at jobben dem's er å smile, bukke og neie for ALLE gjestene der. 

Men nå er jo alt rosenrødt med KK, det er jo fint, så lenge det varer. 

Jeg blir aldri klok på om de bare er KK eller i et forhold.

Ang. om KK er der så hadde det vært veldig romantisk, med middag for 2 på stranden.

Regner med at ingen ville ha sittet der alene, virker veldig rart å gjøre det. Hadde det vært noen nær meg, tror jeg at jeg hadde spurt om det har klikka.🫣😂 

Men hun er jo der for å tjene penger, det er jo content. 

Men hun traff jo de gutta forrige kvelden, så vi får håpe hun har selskap av de, hvis ikke KK er der🫶

Ikke hat , bare en litt forvirret følger.

Ikke enig . Isabel har en unik evne til å « se « mennesker rundt seg . Hun hilser alltid med et varmt smil . Er høflige . Selv om hun er opptatt i en samtale, eller noe ,  stopper hun opp med et varmt smil og takker,  når hun f.eks. blir servert noe. Hun gir og hun får . Dette er også hvorfor hun har blitt så populær, hun har enn egen evne til å  få folk til å engasjere seg å bli sett. Dette er lett å lese ut i fra hvordan hun blir tatt i mot, med varme ikke kun fordi det er deres jobb. 

Endret av Lana01
  • Liker 2
  • Hjerte 5
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (51 minutter siden):

De har mye å ordne opp i 🙉

Ja de har det, jeg heier.

ToneVie skrev (46 minutter siden):

Enig i dette. Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre noe. Å redde en delfin er bedre enn å gjøre ingenting. Jeg er sinnsykt dårlig til å støtte veldedighet selv, men det tror jeg jaggu jeg skal bli flinkere til i 2025. Om jeg adopterer en skilpadde eller om jeg gir et beløp til en annen organisasjon får jeg tygge litt på. Det er noen veldig fine organisasjoner som jobber blant annet for hester i Egypt. Mitt bidrag vil kanskje være en dråpe i havet, men om man får engasjert nok sånne som meg så vil det likevel kunne utgjøre en stor forskjell for menneskene/dyrene som får denne støtten. 

• Liker 3
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (42 minutter siden):

Ja de har det, jeg heier.

Enig i dette. Ingen kan gjøre alt, men alle kan gjøre noe. Å redde en delfin er bedre enn å gjøre ingenting. Jeg er sinnsykt dårlig til å støtte veldedighet selv, men det tror jeg jaggu jeg skal bli flinkere til i 2025. Om jeg adopterer en skilpadde eller om jeg gir et beløp til en annen organisasjon får jeg tygge litt på. Det er noen veldig fine organisasjoner som jobber blant annet for hester i Egypt. Mitt bidrag vil kanskje være en dråpe i havet, men om man får engasjert nok sånne som meg så vil det likevel kunne utgjøre en stor forskjell for menneskene/dyrene som får denne støtten. 

Jeg støtter Djesa Belle som redder katter på Kreta. Liker å støtte og være med å gjøre en forskjell for dyr i nød. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjennomsnittlig viewing time er 3 timer. TRE TIMER HVER DAG BRUKER FOLK PÅ DETTE!

Sist gang jeg så (edit: sist gang hun la ut viewing time) var det 2 timer og da syntes jeg det var drøyt.

For å være skikkelig kjerring, så synes jeg det er så sjukt usmaklig at hun går barfot til frokosten og alle andre steder man går "inn"? 

Endret av lajlaj
  • Hjerte 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Litt synd med blomstene/oppmerksomheten i dag, to følgere hun ikke kjenner, en fra folk hun betaler for service, en fra en KK og en fra ei venninne. Et luftslott.

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (3 minutter siden):

Gjennomsnittlig viewing time er 3 timer. TRE TIMER HVER DAG BRUKER FOLK PÅ DETTE!

Sist gang jeg så det var det 2 timer og da syntes jeg det var drøyt.

For å være skikkelig kjerring, så synes jeg det er så sjukt usmaklig at hun går barfot til frokosten og alle andre steder man går "inn"? 

Allikevel er du med på å støtte denne « galskapen « ? 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

lajlaj skrev (2 minutter siden):

Litt synd med blomstene/oppmerksomheten i dag, to følgere hun ikke kjenner, en fra folk hun betaler for service, en fra en KK og en fra ei venninne. Et luftslott.

Gaven fra Naboen var virkelig flott. Viser at han ser.. synes den var rørende. Nå har hun også fått masse hilsninger ellers også ikke kun det som ble sendt til rommet . Ser ikke helt hva det er å kritisere? Mener du at hun skulle fått en drøss av gaver tilsendt på rommet fra venner og familie? 

• Liker 2
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...