Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Ble lenge stille i fjøset nå- blir snart like delulu som Isabel 😂

• Nyttig 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fansy skrev (7 minutter siden):

Ble lenge stille i fjøset nå- blir snart like delulu som Isabel 😂

Hun koser seg nok med delfintur og forhåpentligvis nyter hun bursdagen sin etterpå :)

Blir nesten glad jeg når hun ikke poster, for det betyr at hun mest sannsynlig er mer til stede i den virkelige verden :)

• Liker 3
Skrevet
Velinda skrev (2 timer siden):

Er enig men tror ikke naboen å Isabel tenker sånn som du,de burde også tenkt litt på hva overforbruk og klesproduksjon betyr for verdensarven vår,alle flyturene de tar på et år er sikker med på å ta livet av noen dyr også for å sette det på spissen,for meg blir det bare skuespill

Drep 10 delfiner, rett opp skaden ved å redd 1 delfin. Hipp hurra, hva skulle verden ha vært uten disse rike menneskene og deres handlinger…

• Liker 7
  • Nyttig 5
Skrevet
Sirah skrev (13 minutter siden):

Hun koser seg nok med delfintur og forhåpentligvis nyter hun bursdagen sin etterpå :)

Blir nesten glad jeg når hun ikke poster, for det betyr at hun mest sannsynlig er mer til stede i den virkelige verden :)

ja det pleier jeg og tenke og! Men hun pleier å spamme mer på Maldivene så blir litt delulu😂  

• Liker 1
Skrevet
Jenzen skrev (2 timer siden):

Tenkte mer på “overraskelsen"hun fikk… ei skilpadde oppkalt etter seg. 
hva fikk ho i B.gave fra naboen?

Åja skilpadden ja, jeg var bare inne på naboens gave i hodet mitt. Ja jeg lurte litt på den, men tipper de bare har oppkalt den etter I uten noe krav om betaling 😅 Forhåpentligvis 😅

Skrevet
Fansy skrev (16 minutter siden):

ja det pleier jeg og tenke og! Men hun pleier å spamme mer på Maldivene så blir litt delulu😂  

Haha ja godt poeng! Men om hun er på f.eks delfinjakt så bruker det å være stille en stund :)

refill skrev (2 minutter siden):

Åja skilpadden ja, jeg var bare inne på naboens gave i hodet mitt. Ja jeg lurte litt på den, men tipper de bare har oppkalt den etter I uten noe krav om betaling 😅 Forhåpentligvis 😅

Det vil jeg tro :) Joali vet jo at dette vil gi masse reklame.

• Nyttig 1
Skrevet
Fansy skrev (23 minutter siden):

Naboen er der🙉

Skrevet
agent skrev (Akkurat nå):

Naboen er der🙉

Tror du?

Skrevet
Sirah skrev (33 minutter siden):

Tror du?

Så bare ut som én stol ved det bordet 😅

Skrevet
Marlenene skrev (11 minutter siden):

Ja så den akkurat jeg også og jeg leita også etter en stol til 😅

• Liker 1
Skrevet
Marlenene skrev (11 minutter siden):

Det syns jeg og- såg veldig trist ut. Håper jeg bare ikke såg stolen på andre siden 😂😂😂

• Liker 1
Skrevet
Fansy skrev (1 minutt siden):

Det syns jeg og- såg veldig trist ut. Håper jeg bare ikke såg stolen på andre siden 😂😂😂

Tenkte det samme 😅

• Liker 1
Skrevet (endret)
Sirah skrev (12 minutter siden):

Ja så den akkurat jeg også og jeg leita også etter en stol til 😅

He he mange som studerte det😅 kanskje det bare betyr at bordet var booket for en , og bildet tatt før de ordner for en til , det skaper i alle fall engasjement . Tipper ny rekord i dag 😂 og de svimlende summene hun allerede tjener , og det har jo også økt voldsomt, viser tallene  hun la ut .. 

Endret av Lana01
  • Nyttig 1
Skrevet
Lana01 skrev (1 minutt siden):

He he mange som studerte det😅 kanskje det bare betyr at bordet var booket for en , og bildet tatt før de ordner for en til , det skaper i alle fall engasjement . Tipper ny rekord i dag 😂 og de svimlende summene hun allerede tjener , og det har jo også økt voldsomt, viser talkene  hun la ut .. 

Ja helt sykt. Hun er ufattelig god på dette, det skal ingen ta fra henne!

• Nyttig 3
Skrevet
Sirah skrev (10 minutter siden):

Tenkte det samme 😅

Synes det har vært rar snapping på denne Maldive turen. (jobbturen).

Blir så overrasket over hvor naiv hun virker i forhold til de som jobber der, hun må jo vite at jobben dem's er å smile, bukke og neie for ALLE gjestene der. 

Men nå er jo alt rosenrødt med KK, det er jo fint, så lenge det varer. 

Jeg blir aldri klok på om de bare er KK eller i et forhold.

Ang. om KK er der så hadde det vært veldig romantisk, med middag for 2 på stranden.

Regner med at ingen ville ha sittet der alene, virker veldig rart å gjøre det. Hadde det vært noen nær meg, tror jeg at jeg hadde spurt om det har klikka.🫣😂 

Men hun er jo der for å tjene penger, det er jo content. 

Men hun traff jo de gutta forrige kvelden, så vi får håpe hun har selskap av de, hvis ikke KK er der🫶

Ikke hat , bare en litt forvirret følger.

• Liker 1
  • Nyttig 3
Skrevet

Fulgte med litt i går og litt tidligere i dag; sa hun ikke at hun skulle tilbake til den første øya hun var på/dro i fra for  å feire selve bursdagen sin der?

Utrolig rørende å se hvor ektefølt glede hun viste over blomstene fra folk, pluss gaven fra naboen  (den var nok ikke gratis, men betalte en sum selv om den summen ikke gikk til pleie/mat til akkurat den delfinen…..jeg har selv «adoptert» en panda for noen år siden, men vet jo at det med å adoptere dyr er veldedighet og at jeg ikke eier min egen panda i Kina)  Gaven var uansett utrolig gjennomtenkt og rørende mtp Isabell sitt forhold til delfiner.

Håper det snart går opp for henne at naboen er ekte vare og at hun ikke ødelegger alt med sin vanlige overtenking og usikkerhet. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Skrevet
agent skrev (15 minutter siden):

Blir så overrasket over hvor naiv hun virker i forhold til de som jobber der, hun må jo vite at jobben dem's er å smile, bukke og neie for ALLE gjestene der. 

Ang. om KK er der så hadde det vært veldig romantisk, med middag for 2 på stranden.

Regner med at ingen ville ha sittet der alene, virker veldig rart å gjøre det. Hadde det vært noen nær meg, tror jeg at jeg hadde spurt om det har klikka.🫣😂 

Men hun traff jo de gutta forrige kvelden, så vi får håpe hun har selskap av de, hvis ikke KK er der🫶

Gutta reiste hjem idag tror jeg. Men hun liker å sulle å kose seg i eget selskap sier hun så hvem vet. Lov å håpe at naboen kom. Men tviler. Jeg håper vel egt heller at hun ikke blir ørten uker på Maldivene bare for å unngå den tomme leiligheten i Dubai. Slik at hun kan tilbringe mer tid med naboen før han reiser hjem til Europa for sommeren. Men hun liker jo å teste det som testes kan for penger. Så kan godt være hun har booket det dyreste mest lyxige  alternativet de har for middag. Eller kanskje de faktisk ville gjøre stas ut av bursdagen hennes. Hun bruker jo lapper på å være der fast. Jeg tviiiler på at flere er så ofte på Maldivene som Isabel.  

• Liker 1
Skrevet
agent skrev (16 minutter siden):

Helt enig med deg, ikke hat fra meg heller, men veldig mye forvirring 😅

Ja de får betalt for å være hyggelige og så klart strekker de seg litt ekstra for Isabel som er «stamkunde» og som gir de så sykt mye gratis reklame i SoMe. De hadde jo vært idioter om de ikke hadde gitt det lille ekstra til henne. Håper hun skjønner at de faktisk får betalt for dette.

Ja det hadde vært sinnsykt romantisk om han hadde vært der nå og med den middagen! Men enig i at det så veldig trist ut alene 😢

Gutta dro vist videre i dag tidlig om jeg forsto det riktig?

• Liker 3
Skrevet
skruf skrev (10 minutter siden):

Fulgte med litt i går og litt tidligere i dag; sa hun ikke at hun skulle tilbake til den første øya hun var på/dro i fra for  å feire selve bursdagen sin der?

Utrolig rørende å se hvor ektefølt glede hun viste over blomstene fra folk, pluss gaven fra naboen  (den var nok ikke gratis, men betalte en sum selv om den summen ikke gikk til pleie/mat til akkurat den delfinen…..jeg har selv «adoptert» en panda for noen år siden, men vet jo at det med å adoptere dyr er veldedighet og at jeg ikke eier min egen panda i Kina)  Gaven var uansett utrolig gjennomtenkt og rørende mtp Isabell sitt forhold til delfiner.

Håper det snart går opp for henne at naboen er ekte vare og at hun ikke ødelegger alt med sin vanlige overtenking og usikkerhet. 

tror det har vært behov for at det skulle gå opp noen lys hos begge parter mtp hans kmt om at han liker ho mer enn han var klar over i forrige sms runde

• Liker 1
Skrevet
Fansy skrev (1 minutt siden):

Gutta reiste hjem idag tror jeg. Men hun liker å sulle å kose seg i eget selskap sier hun så hvem vet. Lov å håpe at naboen kom. Men tviler. Jeg håper vel egt heller at hun ikke blir ørten uker på Maldivene bare for å unngå den tomme leiligheten i Dubai. Slik at hun kan tilbringe mer tid med naboen før han reiser hjem til Europa for sommeren. Men hun liker jo å teste det som testes kan for penger. Så kan godt være hun har booket det dyreste mest lyxige  alternativet de har for middag. Eller kanskje de faktisk ville gjøre stas ut av bursdagen hennes. Hun bruker jo lapper på å være der fast. Jeg tviiiler på at flere er så ofte på Maldivene som Isabel.  

Ja om hun faktisk vil ordne skikkelig opp med han så håper jeg at hun drar hjem nå om noen dager for å faktisk tilbringe tid med han før han drar. Hun har jo mye reiseplaner i sommer også så blir vel ikke all verdens de får sett hverandre da, spesielt om naboen ikke har planer om å være i Dubai i det hele tatt i sommer.

• Nyttig 3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...