Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Sveits35 skrev (1 minutt siden):

Det er spesielt for Isabel med Maldivene, det er jo ikke opp til andre å diktere om det er spesielt eller ikke. 
Ikke vet jeg hvem som har størst ego av disse to, men det er slett ikke umulig at de er like gode begge to 

Absolutt, skjønner jo det. Og det gjør sikkert naboen også pr. nå. Men det må være vanskelig å prøve å planlegge noe for henne når hun er så spesifikk. Tror kanskje naboen hadde droppet forrige Maldivene-tur og heller planlagt en nå, hvis han hadde hatt muligheten til å spolt tiden tilbake… Sikkert ikke alle som føler at to Maldiveneturer rett etter hverandre er normalt. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sveits35 skrev (4 minutter siden):

Hvem tenker du skal justere planene sine for å kunne møtes?

Tenker at Isabel bør justere. Hun har visst om hans planer lenge. Hun fyller tiden frem til det med turer. 

• Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (9 minutter siden):

Hvem tenker du skal justere planene sine for å kunne møtes?

Var planen hennes å være vekk i 3 uker i utgangspunktet? Eller kom det plutselig? Med tanke på hvor lite hu har pakket så var nok ikke 3 uker planen i utgangspunktet. Man må gi og ta for å få relasjoner til å funke så det krever kommunikasjon. Virker mer som hu har rømt nok en gang for å unngå å måtte deale. Nå sa hun igår at hun angrer på hvordan hu oppførte seg. Tar noen dager før det synker inn. 

• Liker 1
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (12 timer siden):

Når man ikke har kapasitet til noe annet ja, men som jeg skrev lengre opp i en tråd så velger de aller fleste gründere å holde trådene lengst mulig selv. Kommer selv fra et gründermiljø med erfaring fra både norske og utenlandske selskap. Det å overlate roret til andre når man er så liten i forhold til omsetning er svært uvanlig. Da har man hatt en ide, men mangler kapasiteten som normalt sett andre gründere de første årene (5 - 10 år). 

IR as er ingen gründer, hun er kun en reklamekjerringdiva, facer merkeprodukter som også er kopiering av eksisterende produkter og kopierer klesdesign som bestilles. Verken mer eller mindre. Ikke bygget opp noe annet enn å fremme seg selv og sitt og tjener hovedsakelig pengene på snap, som ikke er gründing egentlig. Ikke en eneste nyvinning eller ny idé kommer fra IR as intellekt. 

Handlingen, atferdsmåte og holdningen hennes utviser ikke høyeste ferdighet til å kunne gründe noe heller. Det kreves høy intellekt (eq og iq), teft på nyvinninger, markedspotensiale og ikke minst tålmodighet til å skape solide produkter eller tjenester som står seg over tid. 

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (1 minutt siden):

Var planen hennes å være vekk i 3 uker i utgangspunktet? Eller kom det plutselig? Med tanke på hvor lite hu har pakket så var nok ikke 3 uker planen i utgangspunktet. Man må gi og ta for å få relasjoner til å funke så det krever kommunikasjon. Virker mer som hu har rømt nok en gang for å unngå å måtte deale. Nå sa hun igår at hun angrer på hvordan hu oppførte seg. Tar noen dager før det synker inn. 

Du er inne på noe her altså. Jeg kjenner meg litt igjen i det mønsteret med å skape avstand til en situasjon for å få oversikt over hva jeg har surret meg inn i. Jeg tenker det ender med en gjenforening med både «straff», tårer og tidenes teatime. Men vi må nok vente til begge er klar

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (11 timer siden):

Ja, han lar influenserne jobbe og pengene renner inn til han som håver inn. Den bransjen kom aldri opp i glasskulen min, mulig reklamasjonssak.

På et vis er virksomheten driftet som et bordell hvor halliken tjener på at andre gjør hovedjobben. Her influencere gjør jobben og Reme driver inn og har økonomisk fortjeneste på at influencere "selger og bretter ut livene sine".

• Hjerte 1
  • Nyttig 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (1 time siden):

Kanskje du svarte på feil kommentar?

Pil opp at jeg er enig med den statementen, og la til resten til generelt ☺️ var ikke så tydelig pil. My bad 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (18 minutter siden):

Pil opp at jeg er enig med den statementen, og la til resten til generelt ☺️ var ikke så tydelig pil. My bad 😂

Jeg lærer stadig 🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er litt usikker på om jeg syntes det er veldig hyggelig eller litt creepy at noen følgere har sendt gave til Joali. Tanken er jo veldig, veldig fin, men…… Filmen var jo en hyggelig overraskelse da :)

Utrolig fin gave fra Naboen. Den har han virkelig lagt mye omtanke i ❤️

• Liker 4
  • Hjerte 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (14 minutter siden):

Jeg er litt usikker på om jeg syntes det er veldig hyggelig eller litt creepy at noen følgere har sendt gave til Joali. Tanken er jo veldig, veldig fin, men…… Filmen var jo en hyggelig overraskelse da :)

Det er creepy, for det er virkelig sant som hun sa; de kjenner henne ikke 🙈

Hun burde revurdere å kalle følgerne sine venninner og beste venninner for dette kan faktisk i verste fall ende riktig så galt.. 

Endret av Classy
  • Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (1 minutt siden):

Det er creepy, for det er virkelig sant som hun sa; de kjenner henne ikke 🙈

Ja heller mot creepy jeg også. Tanken bak er nok utelukkende fra et godt sted, men tror jeg hadde syntes det hadde vært litt ubehagelig selv. Den filmen er lissom noe annet føler jeg for det er en «gave» fra Facebookgruppen og ikke en fysisk ting.

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har vært på Maldivene én gang, i to uker. Det var fint, pent, koselig og ganske kjedelig på slutten. Kjempeglad for at jeg var der, men ellers har jeg prioritert alle de andre plassene kloden vår har å tilby.  Ymse øyer i Karibien, flere afrikanske land, pyramidene i Giza, Australia, Jordan, Santorini, Paleochora, Senegal, USA, Cayman Islands, Bahamas, Belize, Albania osv. Og ikke minst Bali, de ulike øyene - dit drar jeg gjerne tilbake -  det var helt magisk med surfing og dykking der! 

Verden er så mye mer spennende enn Maldivene. Hvis jeg skal anbefale Maldivene så blir det for en honwymoon. Men da er det fremdeles det tusen andre steder jeg ville reist.

Forstår ikke fascinasjonen hennes som gjør at hun drar tilbake gang, eter gang, etter gang. Pent sted, veldig kjedelig.

Men det er vel det hun vil ha. Visuelt pent, kontrollerbart, vanebasert, og dyrt.

Endret av Turkis Sau
  • Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (4 minutter siden):

Ja heller mot creepy jeg også. Tanken bak er nok utelukkende fra et godt sted, men tror jeg hadde syntes det hadde vært litt ubehagelig selv. Den filmen er lissom noe annet føler jeg for det er en «gave» fra Facebookgruppen og ikke en fysisk ting.

Nei dette er ikke greit.. Hun burde revurdere å kalle følgerne sine venninner/ beste venninner for i verste fall kan dette ende riktig så galt 🙈 

Ei gruppe er så sin sak på ei offentlig side, men privat personer som kontakter/oppsøker steder, nei det er ikke greit.. Og hun sa det tom selv, de kjenner henne ikke.. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (26 minutter siden):

Ja, den gaven fra Naboen ble jeg faktisk litt rørt over på hennes vegne at hun fikk mtp hvor mye det betyr for henne 😊

Endret av Hatsumomo
  • Liker 1
  • Hjerte 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er så 100% creepy. Det å gå til det skrittet at man sender gave/blomst til en *influencer* som befinner seg på en resort på andre siden av jorden er.. en ganske spesiell handling.

Ellers er det jo interessant å bevitne det man jo vet, men får sett utspille seg i sanntid her, at har du penger og er en "valued customer" så er folk (ansatte) villig til å sleike deg ganske greit oppetter ryggen. For all del, jeg tviler ikke på at de nok liker Isabel som person og, but still. Hun er først og fremst "valued customer". 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Og vedr naboen. Ble litt våt i øynene selv her. Ta nå og gift deg med fyren 😂 (neida.. joda..)

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Turkis Sau skrev (19 minutter siden):

Jeg har vært på Maldivene én gang, i to uker. Det var fint, pent, koselig og ganske kjedelig på slutten. Kjempeglad for at jeg var der, men ellers har jeg prioritert alle de andre plassene kloden vår har å tilby.  Ymse øyer i Karibien, flere afrikanske land, pyramidene i Giza, Australia, Jordan, Santorini, Paleochora, Senegal, USA, Cayman Islands, Bahamas, Belize, Albania osv. Og ikke minst Bali, de ulike øyene - dit drar jeg gjerne tilbake -  det var helt magisk med surfing og dykking der! 

Verden er så mye mer spennende enn Maldivene. Hvis jeg skal anbefale Maldivene så blir det for en honwymoon. Men da er det fremdeles det tusen andre steder jeg ville reist.

Forstår ikke fascinasjonen hennes som gjør at hun drar tilbake gang, eter gang, etter gang. Pent sted, veldig kjedelig.

Men det er vel det hun vil ha. Visuelt pent, kontrollerbart, vanebasert, og dyrt.

Maldivene er helt fantastisk pent og jeg kunne absolutt tenkt meg å dratt dit en gang. Men siden jeg bruker alle pengene jeg har på dyrene mine så blir nok det bare en fjern drøm. Men enig med deg, jeg ser ikke fascinasjonen av å reise ditt gang på gang på gang.

Men av rein nysgjerrighet: Dersom dere hadde hatt penger til å dratt - la oss si en uke til Maldivene. Ville dere reist til Joali eller Joali Beeing - eller en helt annen resort, og hvorfor?

Classy skrev (18 minutter siden):

Nei dette er ikke greit.. Hun burde revurdere å kalle følgerne sine venninner/ beste venninner for i verste fall kan dette ende riktig så galt 🙈 

Ei gruppe er så sin sak på ei offentlig side, men privat personer som kontakter/oppsøker steder, nei det er ikke greit.. Og hun sa det tom selv, de kjenner henne ikke.. 

Ja man ser jo tydelige stalkertendenser hos enkelte og historien har jo vist flere ganger at stalking ikke nødvendigvis ender godt…. 

Ja at RS på Facebook eksisterer er helt naturlig. Mange kjendiser som har fanpages. Det er jo også fint at fans kan samles en plass og diskutere idolet sitt. Personlig syntes jeg at det blir for sektstemning, men det er jo mitt problem å ikke gruppen sitt. Videoen fra RS syntes jeg også var en hyggelig gave. Koselig at folk tar seg tid til slikt. Det blir noe helt annet.

Hatsumomo skrev (15 minutter siden):

Ja, den gaven fra Naboen ble jeg faktisk litt rørt over på hennes vegne at hun fikk mtp hvor mye det betyr for henne 😊

Ja jeg også :) Den var virkelig fin! 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Enig at å sende gaver og kort til et vilt fremmed menneske sånn er creepy ja😵‍💫😵‍💫😵‍💫

Gaven fra naboen var koselig 🥰

• Liker 2
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (40 minutter siden):

Jeg tror hun tiltrekkes av tilhørighet, og det har hun funnet blant disse ansatte på Maldivene. Jeg tror at hadde hun reist et annet sted så mange og ofte ganger, og lagt igjen så mye penger, hadde hun blitt behandlet på samme måte. Jeg synes det er litt vondt å se hvor mye hun legger i disse overfladiske forholdene til de ansatte på Maldivene, fremfor å pleie ekte relasjoner som man ikke betaler for å ha. 

Sirah skrev (15 minutter siden):

Maldivene er helt fantastisk pent og jeg kunne absolutt tenkt meg å dratt dit en gang. Men siden jeg bruker alle pengene jeg har på dyrene mine så blir nok det bare en fjern drøm. Men enig med deg, jeg ser ikke fascinasjonen av å reise ditt gang på gang på gang.

Men av rein nysgjerrighet: Dersom dere hadde hatt penger til å dratt - la oss si en uke til Maldivene. Ville dere reist til Joali eller Joali Beeing - eller en helt annen resort, og hvorfor?

Ja man ser jo tydelige stalkertendenser hos enkelte og historien har jo vist flere ganger at stalking ikke nødvendigvis ender godt…. 

Ja at RS på Facebook eksisterer er helt naturlig. Mange kjendiser som har fanpages. Det er jo også fint at fans kan samles en plass og diskutere idolet sitt. Personlig syntes jeg at det blir for sektstemning, men det er jo mitt problem å ikke gruppen sitt. Videoen fra RS syntes jeg også var en hyggelig gave. Koselig at folk tar seg tid til slikt. Det blir noe helt annet.

Joali Being uten tvil! Pga fargene de bruker, interiøret osv. 

Jeg likte veldig godt plassen hun var med naboen også utenom den grusomme (min mening) lillafargen de brukte på sykler, puter osv..  

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (52 minutter siden):

Helt enig.. RS gjengen gir ekstremt creepy sekt vibes 🙈🙈 Ikke sunt det der asså.. 
Det er tydelig mange ensomme sjeler ute der som opprinnelig tror IR er deres beste venninne 👀👀🙈🙈 That’s scary  

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...