Ellenn Skrevet 7 timer siden #18001 Del Skrevet 7 timer siden Zena33 skrev (33 minutter siden): Nei, jeg snakker om å være en som kun har startet opp for seg selv og driver med sitt selskap (gründer) i motsetning til de som driver i gründerbransjen (skoler, ulike community, Innovasjon Norge, konsulentvirksomhet etc.). Altså at det å ha kunnskap fra gründerbransjen er noe mer enn bare erfaring fra sin egen lille bedrift. Så uklart var ikke dette, du kunne bare ha søkt på hva en bransje var istedenfor gründer. Lag gjerne egen tråd om dette og inviter meg der, men respekter at jeg ikke vil ødelegge denne tråden noe mer nå. Vi er vel fortsatt i tråden til I, og diskuterer måten hun driver «sin egen lille bedrift», så jeg vet ikke hvorfor du drar inn communities og Innovasjon Norge? Nå var min «lille bedrift» en del av et community i USA, men det har ingenting med saken å gjøre. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet 7 timer siden #18002 Del Skrevet 7 timer siden Ellenn skrev (3 minutter siden): Vi er vel fortsatt i tråden til I, og diskuterer måten hun driver «sin egen lille bedrift», så jeg vet ikke hvorfor du drar inn communities og Innovasjon Norge? Nå var min «lille bedrift» en del av et community i USA, men det har ingenting med saken å gjøre. Nei, vi diskuterer langt utenfor I nå. Og jeg har bedt dere om å la være, dette er 3.gang. Har nå selv rapportert for avsporing, så får vi se hva som evt står igjen av diskusjonen som begynte med I og endte med deg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Cornett Skrevet 35 minutter siden #18003 Del Skrevet 35 minutter siden lajlaj skrev (8 timer siden): Altså, hæ. Snakket dere om det sykkelshorts-skjørtet og trenings-BH-en hun hadde på seg som "plutselig har hun tatt på seg noe klær??". At KG liksom skal ha påvirket henne til å kle på seg "mer" og dette er det som er "mer"? Snakker om å være innbilsk her inne... Husker dere hvor mye hun har kjøpt som"er fint til å slenge over en bikini"? Hvor er disse antrekk? Er jo nå hun skulle brukt de. Nei de henger i skapet uten å bli brukt. Bare gøy å kjøpe. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Neket Skrevet 9 minutter siden #18004 Del Skrevet 9 minutter siden Cornett skrev (25 minutter siden): Husker dere hvor mye hun har kjøpt som"er fint til å slenge over en bikini"? Hvor er disse antrekk? Er jo nå hun skulle brukt de. Nei de henger i skapet uten å bli brukt. Bare gøy å kjøpe. For ikke å snakke om disse lange ivoriekjolene hun syklet rundt i og satt fast i sykkelen en gang 😆 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå