Sirah Skrevet torsdag kl 18:11 #17881 Del Skrevet torsdag kl 18:11 Lawyer skrev (19 minutter siden): Moving on ….. har naboen bedt Rami om info?🕵️♀️ Hva skjer? Har ikke orket å se en milliard snapper fra Maldivene i dag. Har kommet til at hun er hos skilpadden. Er for utålmodig til å vente 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet torsdag kl 18:15 #17882 Del Skrevet torsdag kl 18:15 Sirah skrev (3 minutter siden): Hva skjer? Har ikke orket å se en milliard snapper fra Maldivene i dag. Har kommet til at hun er hos skilpadden. Er for utålmodig til å vente 😅 Rami spør hvilken resort hu kommer til å være på på bursdagen sin. Så nå tror IR at det egentlig er naboen som spør via rami 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet torsdag kl 18:16 #17883 Del Skrevet torsdag kl 18:16 Lawyer skrev (24 minutter siden): Moving on ….. har naboen bedt Rami om info?🕵️♀️ Jeeeg håper det? Fordi det er det mest spennende å følge med på. Men mistenker at rami sjøl pønsker på noe. Det er litt kjedelig haha. Men la oss håpe det er naboen. Er ikke klar for at naboen og Isabel er helt over. Da blir det bare iskaffe og gjøkspeiding. Og det er litt kjedelig 👎🏼😂 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet torsdag kl 18:30 #17884 Del Skrevet torsdag kl 18:30 Lawyer skrev (13 minutter siden): Rami spør hvilken resort hu kommer til å være på på bursdagen sin. Så nå tror IR at det egentlig er naboen som spør via rami Det tror jeg. Jeg tror han dukker opp. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet torsdag kl 18:32 #17885 Del Skrevet torsdag kl 18:32 Harnoejegvilsi skrev (2 minutter siden): Det tror jeg. Jeg tror han dukker opp. Da er han dedikert ❤️ 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet torsdag kl 18:35 #17886 Del Skrevet torsdag kl 18:35 Harnoejegvilsi skrev (4 minutter siden): Det tror jeg. Jeg tror han dukker opp. Ahh håper det- trenger litt drama romanse underholdning nå. Er en sucker for en romantisk komedie.. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet torsdag kl 18:42 #17887 Del Skrevet torsdag kl 18:42 Fansy skrev (2 minutter siden): Ahh håper det- trenger litt drama romanse underholdning nå. Er en sucker for en romantisk komedie.. Blir litt som å følge reality, som jeg liker å se på.. IR er den eneste influenseren, som gir den følelsen. Hun byr mer på sitt liv enn noen annen og har mye personlighet. Ikke uten grunn, hun har et hav av følgere også utover norske grenser. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet torsdag kl 18:46 #17888 Del Skrevet torsdag kl 18:46 Bendie skrev (1 minutt siden): Blir litt som å følge reality, som jeg liker å se på.. IR er den eneste influenseren, som gir den følelsen. Hun byr mer på sitt liv enn noen annen og har mye personlighet. Ikke uten grunn, hun har et hav av følgere også utover norske grenser. Dukker naboen opp på Maldivene blir det oppstandelse 😃 Ser det for meg. Tenker det hardeste kritikerne her inne også blir ømme rundt hjerterota da ❤️ 2 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet torsdag kl 18:53 #17889 Del Skrevet torsdag kl 18:53 (endret) Bendie skrev (24 minutter siden): Blir litt som å følge reality, som jeg liker å se på.. IR er den eneste influenseren, som gir den følelsen. Hun byr mer på sitt liv enn noen annen og har mye personlighet. Ikke uten grunn, hun har et hav av følgere også utover norske grenser. Ja . Og pilene går bare opp. Og tv produksjon selskaper , står i kø. Spennende å se hva hun har signet opp til , mot høsten. Kanskje programleder Love Island . Endret torsdag kl 19:07 av Lana01 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet torsdag kl 18:54 #17890 Del Skrevet torsdag kl 18:54 Lana01 skrev (Akkurat nå): Ja . Og pilene går bare opp. Og tv produksjon selskaper , står i kø. Spennende å se hva hun har signet opp til , mot høsten. Kanskje programleder Love I-land . Jeg holder fremdeles en knapp på Rikets Roast, men det var ikke et dumt alternativ det der nei! 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet torsdag kl 18:54 #17891 Del Skrevet torsdag kl 18:54 Sirah skrev (Akkurat nå): Enig. Jeg må innrømme at jeg virkelig liker naboen 😅 En figur som ikke engang har noe navn eller bilde. Er det mulig! 🤣 samme her 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Vanilje70 Skrevet torsdag kl 18:57 #17892 Del Skrevet torsdag kl 18:57 Lana01 skrev (3 minutter siden): Ja . Og pilene går bare opp. Og tv produksjon selskaper , står i kø. Spennende å se hva hun har signet opp til , mot høsten. Kanskje programleder Love I-land . Sikkert evig singel som starter til høsten 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smukgid Skrevet torsdag kl 19:03 #17893 Del Skrevet torsdag kl 19:03 Classy skrev (4 timer siden): Hun tjener sånn ca 3mill i mnd på snap og har 500.000kr i budsjett på shopping pr mnd.. Noe hun sprenger både 1,2,3,4 og 5 ganger.. Så det er ikke mange milioner som blir spart hver måned nei.. Regnestykket vil ikke gå opp viss folk setter seg ned å regner litt på hva hun kan svi av på bare 1mnd…. Hun tjener jo også penger på sine sammarbeidspartnere, hun sier hun ikke tar ut noe av Ivorie, ikke hørt det om Nude. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet torsdag kl 19:07 #17894 Del Skrevet torsdag kl 19:07 (endret) Lana01 skrev (18 minutter siden): Ja . Og pilene går bare opp. Og tv produksjon selskaper , står i kø. Spennende å se hva hun har signet opp til , mot høsten. Kanskje programleder Love Island . Om det er Love Island, skal jeg også se, he he. Selv om jeg ikke er fan av den type reality. Tror også det er programleder og ikke deltager. Men kan ta feil. Hun får i hvert fall godt betalt. Hun sa hun ikke var interessert i å diskuterte om det ikke var mer en 1 million i betaling. Endret torsdag kl 19:12 av Bendie 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smukgid Skrevet torsdag kl 19:10 #17895 Del Skrevet torsdag kl 19:10 Økonomi, veit ikke hvordan selskapet hun har osv. men med tanke på at jobben hennes er hverdagen hennes vil jeg tro at mye kan skrives av på firma hennes, inntjening på snap går inn på bedriften, hun reiser på Maldivene og skriver av reisen og oppholdet. Tjener mer penger og så kan du skrive av. Veit ikke hvordan det er med dette i skatten i Dubai, hva hun kan skrive av, siden det meste av det hun gjør er jobb. jeg ville jo skrevet av alt jeg kunne , for å få opplevelsene og slippe å betale med egen lønn 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smukgid Skrevet torsdag kl 19:11 #17896 Del Skrevet torsdag kl 19:11 Bendie skrev (3 minutter siden): Om det er Love Island, skal jeg også se, he he. Selv om jeg ikke er fan av den type reality. Tror også det er programleder og ikke deltager. Men kan ta feil. Hun får i hvert fall godt betalt. Hun sa hun ikke var interessert i å diskuterte om det ikke var mer en 1 million i betaling. Men så hun ikke at det var for 1 kveld ? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet torsdag kl 19:15 #17897 Del Skrevet torsdag kl 19:15 Smukgid skrev (3 minutter siden): Men så hun ikke at det var for 1 kveld ? Jo. 1 dags jobb 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet torsdag kl 19:15 #17898 Del Skrevet torsdag kl 19:15 Smukgid skrev (3 minutter siden): Men så hun ikke at det var for 1 kveld ? jo det gjorde hun kanskje? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet torsdag kl 19:15 #17899 Del Skrevet torsdag kl 19:15 (endret) Smukgid skrev (5 minutter siden): Men så hun ikke at det var for 1 kveld ? Ja, det er mulig. Men hvem betaler det, for en kveld? Tror rikets røst ikke gir de summene, til en enkelt deltager? Kan være programleder av noe slag. Vi må nok bare vente å se til det offentliggjøres. Endret torsdag kl 19:16 av Bendie 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet torsdag kl 19:17 #17900 Del Skrevet torsdag kl 19:17 Smukgid skrev (5 minutter siden): Men så hun ikke at det var for 1 kveld ? Jo at det ble 2 døgn i Oslo Elns. Tror også det er rikets roast 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå