Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Classy skrev (4 minutter siden):

Hun tjener sånn ca 3mill i mnd på snap og har  500.000kr i budsjett på shopping pr mnd.. Noe hun sprenger både 1,2,3,4 og 5 ganger.. Så det er ikke mange milioner som blir spart hver måned nei.. Regnestykket vil ikke gå opp viss folk setter seg ned å regner litt på hva hun kan svi av på bare 1mnd…. 

Helt riktig. Selv her har I vært god på å manipulere sine følgere, ved å utgi seg for å spare «flere millioner hver mnd». Og så får de ikke med seg at hun ikke engang har råd til en bolig etter ønsket standard, som ville ha vært innen rekkevidde dersom hun snakket sant om å spare flere millioner i mnd.

Verden kan og vil bedras, I har skjønt gamet.

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Zena33 skrev (Akkurat nå):

Helt riktig. Selv her har I vært god på å manipulere sine følgere, ved å utgi seg for å spare «flere millioner hver mnd». Og så får de ikke med seg at hun ikke engang har råd til en bolig etter ønsket standard, som ville ha vært innen rekkevidde dersom hun snakket sant om å spare flere millioner i mnd.

Verden kan og vil bedras, I har skjønt gamet.

Å nei du, der har det ikke vært spart mange millioner på flerfoldige måneder gitt.. Alle som skjønner seg på enkel matematikk kan enkelt gjøre disse regnestykkene selv 👍🏼 Alt som tjenes går ut igjen like fort pluss litt til. 

Dette skjer når dumskapen råder! 
Som sagt verden vil bedras.. 

• Liker 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (6 minutter siden):

Fint man har KG til å diskutere situasjonen med naboen og I. På RS er det nå innført sensur om å «prate om» det som skjedde med naboen. Med en videre oppfordring om at girlsa nå må «kose seg på hytta».

For et liv - med imaginære vennskap og hytter…

Skjønner ikke hvordan det er mulig å bli så opptatt av Isabel som enkelte RS er. 
Skummelt og trist på samme tid egentlig. 
Hadde Isabel brydd seg om RS, så hadde hun jo garantert truffet flere da hun er hjemme i Norge. En gang har hun vært på et treff. Tror ikke hun er interessert i det hele tatt i å treffe sine elskede elsklinger i real life i det hele tatt. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (1 minutt siden):

Dette kalles totalitært diktatur!! Send dem til kina

Hva med til en annen planet? Tanken på en annen planet har fristet meg innimellom, når jeg ser på hylling av f.eks. overforbruk, manipulering av andre mennesker i alle sammenhenger, sensur langt utenfor grensene til ytringsfriheten. etc. Kanskje Musk kan ta med seg Trump, I og Raadsquad til Mars, så kan vi som blir igjen jobbe med å få jorden på rett kurs igjen? 🤷‍♀️

• Liker 4
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (Akkurat nå):

Hva med til en annen planet? Tanken på en annen planet har fristet meg innimellom, når jeg ser på hylling av f.eks. overforbruk, manipulering av andre mennesker i alle sammenhenger, sensur langt utenfor grensene til ytringsfriheten. etc. Kanskje Musk kan ta med seg Trump, I og Raadsquad til Mars, så kan vi som blir igjen jobbe med å få jorden på rett kurs igjen? 🤷‍♀️

Er noen flere som må med da🫣

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eyr skrev (Akkurat nå):

Dette var de det var plass til i første rakett. Det vil komme flere avganger, etter hvert som vi finner rett kurs igjen 😅

• Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zena33 skrev (1 minutt siden):

Selv er jeg ikke på FB, men det er jo egentlig litt bra admin stenger kommentarfeltet for da vil jo flere våkne opp og se realiteten og RS vil etter hvert utslette seg selv.. På sikt blir det en win win situation 🙈🤡😂😂🙌🏼🤪😁

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (14 minutter siden):

Fint man har KG til å diskutere situasjonen med naboen og I. På RS er det nå innført sensur om å «prate om» det som skjedde med naboen. Med en videre oppfordring om at girlsa nå må «kose seg på hytta».

For et liv - med imaginære vennskap og hytter…

Det er sjukt i de Facebookgruppene! Kan ikke sitere ordrett, men det var ei der, på en av de gruppene som ble småyr og hadde lyst på straffe sex, slik naboen ga Isabel🙈🙈🙈 Alt den Isabel inspirerer til😂

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (Akkurat nå):

Det er sjukt i de Facebookgruppene! Kan ikke sitere ordrett, men det var ei der, på en av de gruppene som ble småyr og hadde lyst på straffe sex, slik naboen ga Isabel🙈🙈🙈 Alt den Isabel inspirerer til😂

Dette er ren og skjær galskap.. Hva er det de tenker med? 

• Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (1 time siden):

Med en videre oppfordring om at girlsa nå må «kose seg på hytta».

Og dette er det en voksen dame som skriver, det er så kleint at jeg blir flau på alles vegne i den gruppa.

Endret av Hatsumomo
  • Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Nå er det ganske uinteressant hva som diskuteres på disse  fb gruppene, for de av oss, som ikke er medlemer på hverken gruppe 1 eller 2. 

• Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

tipper ho er passe delulu om ho tror naboen kommer på øya. Rami og co skal nok heller overaske hun. Eller ihuga rs. Jeg håper jo faktisk jeg tar feil. For min fav underholdning er jo ho + naboen. Syns det er veldig morro med litt såpeopera live.. men han blokka ho, og har ikke skrevet mer. Er ikke det litt veeeeel delusional å tenke og tørre å dele tanken høyt. Selv om hun selv sier det høres delulu ut. Så er det litt sånn - 🙉 bro move on. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror dere glemmer at de 3 millionene hun tjener (og de øker og øker) på Snap kun er klikk. De er ikke inkludert reklamene hun har (lyko, lydbok, airfryer ol.), pluss firmainntektene hun har som det reklameres voldsomt for og selger ut hele tiden. Hun har jo flere ganger sagt at "nå må jeg få sendt den fakturaen på 1 mill til samarbeidspartneren". Så de betaler henne også godt. Hun har MYE mer enn 3 mill i mnd. 

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ugresset skrev (12 minutter siden):

Tror dere glemmer at de 3 millionene hun tjener (og de øker og øker) på Snap kun er klikk. De er ikke inkludert reklamene hun har (lyko, lydbok, airfryer ol.), pluss firmainntektene hun har som det reklameres voldsomt for og selger ut hele tiden. Hun har jo flere ganger sagt at "nå må jeg få sendt den fakturaen på 1 mill til samarbeidspartneren". Så de betaler henne også godt. Hun har MYE mer enn 3 mill i mnd. 

Jepp. Om ho sløser 1 mill i mnd. (Sykt som det er). Så går ho fremdeles godt i pluss. Hun har proffe penge forvaltere både i Norge og Dubai. Og investerte penger vokser av seg selv også

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har mine tvil at hun blir på Maldivene i 2-3 uker, det er hun jo altfor rastløs til.

Det dukker nok opp en unnskyldning for å avslutte ferien der ..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (1 time siden):

Skjønner ikke hvordan det er mulig å bli så opptatt av Isabel som enkelte RS er. 
Skummelt og trist på samme tid egentlig. 
Hadde Isabel brydd seg om RS, så hadde hun jo garantert truffet flere da hun er hjemme i Norge. En gang har hun vært på et treff. Tror ikke hun er interessert i det hele tatt i å treffe sine elskede elsklinger i real life i det hele tatt. 

Hun er sikkert livredd mange av dem. Det hadde jeg vært iallefall 😬

Eyr skrev (1 time siden):

Jeg har en liste, dersom jeg får lov til å bidra 😁

Harnoejegvilsi skrev (1 time siden):

Og slikt skriver man under fult navn? 😳

Hatsumomo skrev (1 minutt siden):

Har mine tvil at hun blir på Maldivene i 2-3 uker, det er hun jo altfor rastløs til.

Det dukker nok opp en unnskyldning for å avslutte ferien der ..

Helt sikkert. Selv jeg er drit lei av Maldivene og jeg har ikke engang hvert der 🤷‍♀️

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Men altså. Kan man virkelig være lykkelig når man er alene 80% av tiden og filmer døgnet rundt stort sett hjernedødt innhold?

Jeg syns det virker fryktelig trist.

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (3 minutter siden):

Moving on ….. har naboen bedt Rami om info?🕵️♀️

Elegant 😃 Takk! Det er jo det store mysteriet nå? 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (16 minutter siden):

Moving on ….. har naboen bedt Rami om info?🕵️♀️

moving on... lurt..  ja. noe skjer tydligvis. Det blir  spennende å  følge hva som skjer videre med henne og Naboen,og at det er følelser der fra begge sin side er tydelig. Tipper det blir mange overaskelser på bursdagen hennes, fra flere hold.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...