Fansy Skrevet onsdag kl 21:39 #17801 Del Skrevet onsdag kl 21:39 Teflonhjernen skrev (13 minutter siden): Tror det er viktig å alltid ha i bakhodet at den en ser på snappene, er det Isabel vil vi skal se og høre. Hun vil tjene penger og hun tjener penger på naboen drama, Shirog og da spesielt fra Maldivene hvor elsklingene elsker være sammen med henne. Hun kan nå bygge det opp og opp frem til bursdagen hennes og så toppe bursdagen med å sprenge alle snap rekorder i kroner 💰💰💰💰 Ingen her vet sikkert om naboen har blokkert henne, hun får sympati av å si det. Jo mer drama og Shirog jo mere penger i kassa Ja selvsagt- man må ta alt med en klype salt. Og kanskje er hun verdens beste skuespiller osv. men jeg syns helt ærlig det lyser tvers igjennom når hun har det bra og ikke. Kan som sagt være tidenes performance. Men helt ærlig - så god fantasi tror jeg hun ikke har. Isåfall, kanskje hun skal skrive flere bøker. Er bra show 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 21:42 #17802 Del Skrevet onsdag kl 21:42 Ellenn skrev (2 minutter siden): Han var klar til å kaste seg på flyet å bli med, men da ville hun ikke allikevel. Og det var vel ikke så enkelt å ønske henne hverken det ene eller det andre når hun ikke svarte på telefonen. Im sorry for the mixed signals, I really want to go with you to the maldives. I Get That you Are hurt, send med the flight info and ill join you. If not, have a Nice Trip, we’ll talk when you’re ready. - for eksempel. Han hadde jo noe på hjertet når han ringte 5 ganger. Noen ganger passer det ikke å ta en tlf. Da kan man sende en melding. Jeg syns ikke hun håndterte situasjonen bra akkurat så det et ikke det. Men han heller gjor ikke akkurat det 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet onsdag kl 21:43 #17803 Del Skrevet onsdag kl 21:43 Frooken skrev (8 minutter siden): Takk og pris for at noen forstår dette. Vinning her kan jo være pr, oppmerksomhet, trøst osv. Først og fremt mer klikk og penger i kassen til bedriften IR as. Kynismen er rå og bedriftens visjon. 1 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 21:43 #17804 Del Skrevet onsdag kl 21:43 Istapp skrev (3 minutter siden): OMG, det var jo også en vurdering av "klokt handlingsmåte". Kjerringdivaen er 31 år, da kan hun oppføre seg deretter. Må hun "hoppe på den flotte hunken på treningssenteret"? Nei, hun kan bruke litt sunn fornuft og roe seg ned betraktelig. Er det bekreftelse du mener hun trenger? Eller skal det liksom være en hevn mot naboen for at han ikke kunne bli med/ville bli med? Må være lov å spøke litt og 🕺 men bekreftelse er nok det hun søker, selv om det kanskje ikke er det hun nødvendigvis trenger 🙉 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frooken Skrevet onsdag kl 21:46 #17805 Del Skrevet onsdag kl 21:46 Istapp skrev (3 minutter siden): Først og fremt mer klikk og penger i kassen til bedriften IR as. Kynismen er rå og bedriftens visjon. Enig 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet onsdag kl 21:59 #17806 Del Skrevet onsdag kl 21:59 Istapp skrev (19 minutter siden): OMG, det var jo også en vurdering av "klokt handlingsmåte". Kjerringdivaen er 31 år, da kan hun oppføre seg deretter. Må hun "hoppe på den flotte hunken på treningssenteret"? Nei, hun kan bruke litt sunn fornuft og roe seg ned betraktelig. Er det bekreftelse du mener hun trenger? Eller skal det liksom være en hevn mot naboen for at han ikke kunne bli med/ville bli med? Kjerringdivaen - digger det! Jeg stemner for at Isabel Raad trådens ord, er kjerringdivaen 👏🏼👏🏼👏🏼 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet onsdag kl 22:03 #17807 Del Skrevet onsdag kl 22:03 Fansy skrev (22 minutter siden): Ja selvsagt- man må ta alt med en klype salt. Og kanskje er hun verdens beste skuespiller osv. men jeg syns helt ærlig det lyser tvers igjennom når hun har det bra og ikke. Kan som sagt være tidenes performance. Men helt ærlig - så god fantasi tror jeg hun ikke har. Isåfall, kanskje hun skal skrive flere bøker. Er bra show Det er vell det neste,at hun skal få status som verdens beste skuespiller 😄 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 22:08 #17808 Del Skrevet onsdag kl 22:08 Pigaloppa skrev (4 minutter siden): Det er vell det neste,at hun skal få status som verdens beste skuespiller 😄 Kjært barn har mange navn? 😂 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet onsdag kl 22:10 #17809 Del Skrevet onsdag kl 22:10 Ellenn skrev (31 minutter siden): Han var klar til å kaste seg på flyet å bli med, men da ville hun ikke allikevel. Og det var vel ikke så enkelt å ønske henne hverken det ene eller det andre når hun ikke svarte på telefonen. Korttidsminnet mitt gikk på en smell der ja 😇 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet onsdag kl 22:11 #17810 Del Skrevet onsdag kl 22:11 Fansy skrev (1 minutt siden): Kjært barn har mange navn? 😂 Sant nok, og en god skuespiller er hun. Men verdens beste, nei det er noen før henne på den lista 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet onsdag kl 22:12 #17811 Del Skrevet onsdag kl 22:12 Istapp skrev (32 minutter siden): OMG, det var jo også en vurdering av "klokt handlingsmåte". Kjerringdivaen er 31 år, da kan hun oppføre seg deretter. Må hun "hoppe på den flotte hunken på treningssenteret"? Nei, hun kan bruke litt sunn fornuft og roe seg ned betraktelig. Er det bekreftelse du mener hun trenger? Eller skal det liksom være en hevn mot naboen for at han ikke kunne bli med/ville bli med? Jeg vil bare ha underholdning jeg 😌 Nei, men generelt tenker jeg det er bare å børste støvet av seg å finne noe gøy å gjøre fram til sykebilen kommer 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet onsdag kl 22:15 #17812 Del Skrevet onsdag kl 22:15 Fansy skrev (23 minutter siden): Im sorry for the mixed signals, I really want to go with you to the maldives. I Get That you Are hurt, send med the flight info and ill join you. If not, have a Nice Trip, we’ll talk when you’re ready. - for eksempel. Han hadde jo noe på hjertet når han ringte 5 ganger. Noen ganger passer det ikke å ta en tlf. Da kan man sende en melding. Jeg syns ikke hun håndterte situasjonen bra akkurat så det et ikke det. Men han heller gjor ikke akkurat det Det er en bit i puslespillet som mangler i I sin versjon. Noe har skjedd mellom der hvor I sa til han at hun gjerne ville reise med han, men forsto det hvis det ikke gikk, og til det hvor han spør hvilket fly de skal ta. I har tydeligvis gitt beskjed om at det ikke var så greit allikevel. Jeg skjønner godt at han fikk nok om han sto med hodet i kofferten og hun ikke svarte han. Vi vet ikke hvor lang tid det tok før han blokkerte, men det var ett par timer mellom hun publiserte snappen hvor hun skrev at han drev og ringte, og snappen hvor hun skrev at meldingen hennes ikke ble sendt og hun skjønte at han hadde blokkert. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet onsdag kl 22:19 #17813 Del Skrevet onsdag kl 22:19 Sveits35 skrev (6 minutter siden): Jeg vil bare ha underholdning jeg 😌 Nei, men generelt tenker jeg det er bare å børste støvet av seg å finne noe gøy å gjøre fram til sykebilen kommer ? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet onsdag kl 22:20 #17814 Del Skrevet onsdag kl 22:20 Istapp skrev (Akkurat nå): ? Hva er det for slags kommentar? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet onsdag kl 22:22 #17815 Del Skrevet onsdag kl 22:22 Sveits35 skrev (Akkurat nå): Hva er det for slags kommentar? Det var et spørsmål til din kommentar "vente til sykebilen kommer" Hva er det for slags kommentar? 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet onsdag kl 22:24 #17816 Del Skrevet onsdag kl 22:24 Istapp skrev (Akkurat nå): Det var et spørsmål til din kommentar "vente til sykebilen kommer" Hva er det for slags kommentar? Sliter du med å forstå humor? Min humor. I så tilfelle, sliter du med å akseptere andre sin humor? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet onsdag kl 22:28 #17817 Del Skrevet onsdag kl 22:28 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Sliter du med å forstå humor? Min humor. I så tilfelle, sliter du med å akseptere andre sin humor? Sett i forhold til IRs foreliggende historikk etter "brudd", overdose, oppbryting av dør, sykebil og akuttmottak, så nei da forstår jeg ikke din humor. Og det setter jeg faktisk pris på, da har jeg ikke humor på slike ting, og det er greit. 3 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet onsdag kl 22:29 #17818 Del Skrevet onsdag kl 22:29 (endret) Istapp skrev (1 minutt siden): Sett i forhold til IRs foreliggende historikk etter "brudd", overdose, oppbryting av dør, sykebil og akuttmottak, så nei da forstår jeg ikke din humor. Og det setter jeg faktisk pris på, da har jeg ikke humor på slike ting, og det er greit. Respekterer det. Jeg kritiserer deg ikke for det heller. Endret onsdag kl 22:30 av Sveits35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet onsdag kl 23:02 #17819 Del Skrevet onsdag kl 23:02 Sirah skrev (1 time siden): Nei, men det er jaggu gøy og diskutere og spekulere litt 😅 Haha her sitter en gjeng gamle, slitne kvinnfolk og diskuterer en influenser! Hvem skulle trodd det 😅 For en gjeng vi er! Men hjelpes å mye god underholdning denne tråden er! Tenkte på det. Vi er greit engasjert til å "ikke bry oss" 😅 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet onsdag kl 23:14 #17820 Del Skrevet onsdag kl 23:14 Fansy skrev (2 timer siden): Kanskje jeg er gærn sjøl- men syns ikke det var så ille. Hun gråt bare, og gråt mye. Og hun forklarte jo det godt med at det var mye som kom ut. Noen ganger så trenger man p gråte fra seg. Det handlet jo også om den plutselige stillheten hjemme. Dessuten om faren har vært med de i den perioden og så er det mye mulig ho er litt skjørere enn vanlig faktisk. ren spekulasjon fra min side selvsagt. Men ho klikka ikke å kasta ting vegg i mellom og la seg i fosterstilling på film liksom. Jeg er enig og uenig med deg. Det er helt greit å gråte. Det er greit med store nedturer også. Men det er noe med tw. Og hun vet det kommer love, love,love fra fansen.Og blandt denne fansen er det mennesker av alle kaliber. Isabel snakker TIL mennesker og ikke bare til telefonen. Jeg føler meg en tanke uempatisk som ikke klarte lage noe rom i meg selv, der jeg følte med henne. Og jeg ser på meg selv som et empatisk menneske in real life. Det traff dessverre ikke meg, for hun lager ekstremt mye drama, av lite. Jeg forstår tomheten ved at alle var dratt. Men jeg forstår ikke « my way or no way» i forhold til naboen. Det jeg forstår aller minst er de som sender støttemeldinger, oppfordrer henne til å ikke svare når naboen ringer, som om DE har mulighet til å være der for henne. Og der hun er i en sinnstilstand der hun trenger logge av, og få ordnet opp. Det skremmer meg dette skifte hun har i personligheter. Ref til bamsen, Shirog, DubaiLaila, nyrik russehore, Suzy osv. Som om hun skifter hvem hun er, ut i fra det hun gjør, som om hun distanserer seg fra den egentlige «jeg». Vi velger hva vi skal følge, og hvem vi skal se opp til, men jeg håper vi om en tid, får noen reguleringer for influencere. Det trengs virkelig. Jeg lurer på hvordan vi hadde reagert om direktøren i HM eller Cubus på some, hadde samme adferd. Jeg vet hva jeg hadde gjort… 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå