Fansy Skrevet onsdag kl 20:02 #17741 Del Skrevet onsdag kl 20:02 Sirah skrev (8 minutter siden): Jeg har også det inntrykket, men det er veldig mye mulig bare innbilning fra min side. Jaa - ren spekulasjon 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 20:04 #17742 Del Skrevet onsdag kl 20:04 refill skrev (9 minutter siden): Er bare "weird" å se hennes "late som ingenting" story i dag. Nesten ubehagelig. En annen her inne nevnte meltdowns ifbm adhd. Jeg er autist og har også meltdowns over "bagateller", men føler det greiene i går var av en litt annen karakter. Kanskje jeg er gærn sjøl- men syns ikke det var så ille. Hun gråt bare, og gråt mye. Og hun forklarte jo det godt med at det var mye som kom ut. Noen ganger så trenger man p gråte fra seg. Det handlet jo også om den plutselige stillheten hjemme. Dessuten om faren har vært med de i den perioden og så er det mye mulig ho er litt skjørere enn vanlig faktisk. ren spekulasjon fra min side selvsagt. Men ho klikka ikke å kasta ting vegg i mellom og la seg i fosterstilling på film liksom. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet onsdag kl 20:06 #17743 Del Skrevet onsdag kl 20:06 Sirah skrev (13 minutter siden): Det er flere influensere som har sagt at de aktivt leser hva som blir skrevet om dem her inne. Blant annet Sophie Elise og Linnea Myre. Sophie har snakket om det flere ganger på snappen sin at hun faktisk blir lei seg av å lese her inne. Mener at Isabel også nevnte det en gang, men der kan det være jeg husker feil. Så helt usannsynlig er det jo ikke. Du kan søke opp hvilken som helst plass du vil Ja, IR har selv lest om seg selv her på dette forumet flere ganger opp igjennom åra ja.. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 20:10 #17744 Del Skrevet onsdag kl 20:10 Classy skrev (1 minutt siden): Ja, IR har selv lest om seg selv her på dette forumet flere ganger opp igjennom åra ja.. Hadde jeg vært influenser hadde jeg jo garantert dukket innom en gang med ujevne mellomrom. Hadde jo neppe lest alt, men bare for å følt litt på hvor landet ligger innimellom. Tviler jo på at hun er innom daglig, men innom tror jeg nok absolutt at hun er med jevne mellomrom. Og om ikke hun er det, så er det jo trolig at noen andre i familien er innom fra tid til annen? Om man googler noe så kommer jo ofte en eller annen tråd fra KG opp ganske høyt i søkeresultatet så de vet jo i det minste garantert om forumet og har klikket seg innom på et tidspunkt. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet onsdag kl 20:13 #17745 Del Skrevet onsdag kl 20:13 Bendie skrev (1 time siden): At noe av den samme kritikken løftes frem på hennes snap er vel heller et tegn på at iR2 må forvise seg om at hun ser kritikken og også poster det samme på hennes snap Ja er vel « haters» våte drøm, at hun leser det de skriver 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet onsdag kl 20:16 #17746 Del Skrevet onsdag kl 20:16 Sirah skrev (1 minutt siden): Hadde jeg vært influenser hadde jeg jo garantert dukket innom en gang med ujevne mellomrom. Hadde jo neppe lest alt, men bare for å følt litt på hvor landet ligger innimellom. Tviler jo på at hun er innom daglig, men innom tror jeg nok absolutt at hun er med jevne mellomrom. Og om ikke hun er det, så er det jo trolig at noen andre i familien er innom fra tid til annen? Om man googler noe så kommer jo ofte en eller annen tråd fra KG opp ganske høyt i søkeresultatet så de vet jo i det minste garantert om forumet og har klikket seg innom på et tidspunkt. Det sier seg jo selv når de i utgangspunktetet er så selvsentrerte at de begynner å snike rundt å se hva andre skriver.. Om det er lurt er ett annet spørsmål.. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet onsdag kl 20:22 #17747 Del Skrevet onsdag kl 20:22 Fansy skrev (7 minutter siden): Kanskje jeg er gærn sjøl- men syns ikke det var så ille. Hun gråt bare, og gråt mye. Og hun forklarte jo det godt med at det var mye som kom ut. Noen ganger så trenger man p gråte fra seg. Det handlet jo også om den plutselige stillheten hjemme. Dessuten om faren har vært med de i den perioden og så er det mye mulig ho er litt skjørere enn vanlig faktisk. ren spekulasjon fra min side selvsagt. Men ho klikka ikke å kasta ting vegg i mellom og la seg i fosterstilling på film liksom. Nei, jeg burde utbrodert 😊 Det i går virket ikke som et meltdown, det virket mer som tristhet og frustrasjon fordi det betyr noe. Derfor er jeg litt overrasket over å se henne (tilsynelatende) ta så lett på det i dag. En dissonans jeg ikke får grep om. Men nå skal det jo sies at å tolke mennesker ikke er mitt sterkeste kort 😇 Poenget var bare om det var meltdown (som i nevrodivergens) hadde det gitt mer mening for meg at hun har mer avstand i dag. Men å skyve ting unna er vel en av hennes største mestringsstrategier.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frooken Skrevet onsdag kl 20:24 #17748 Del Skrevet onsdag kl 20:24 Av storyen framkommer det at mange er sjokkert av at naboen blokkerte, men jeg kan vel ikke være den eneste som syntes dette virket helt naturlig? Isabel har utvilsomt flere narsissistiske trekk og jeg tror nok hun er langt vanskelige å være med/tilfredsstille enn hva som framkommer av hennes story. At han blokkerte i går tror jeg handlet om at han virkelig innså problemet + var mentalt utslitt og tok et valg for seg selv med å blokkere. Syntes synd på han for det virker som om han hadde følelser og i siste liten til og med var desperat for å bli med likevel. Tror nok det var til det beste for dem begge… 4 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 20:27 #17749 Del Skrevet onsdag kl 20:27 refill skrev (4 minutter siden): Nei, jeg burde utbrodert 😊 Det i går virket ikke som et meltdown, det virket mer som tristhet og frustrasjon fordi det betyr noe. Derfor er jeg litt overrasket over å se henne (tilsynelatende) ta så lett på det i dag. En dissonans jeg ikke får grep om. Men nå skal det jo sies at å tolke mennesker ikke er mitt sterkeste kort 😇 Poenget var bare om det var meltdown (som i nevrodivergens) hadde det gitt mer mening for meg at hun har mer avstand i dag. Men å skyve ting unna er vel en av hennes største mestringsstrategier.. ja sånn ja. Ja hun er veldig god på å legge ting under lokk. Men det har hun og pratet om før. Men vi ser jo bare det hun vil dele. Så vi vet jo egt ikke hva hun har gjort idag. Sånn egentlig 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 20:29 #17750 Del Skrevet onsdag kl 20:29 Frooken skrev (3 minutter siden): Av storyen framkommer det at mange er sjokkert av at naboen blokkerte, men jeg kan vel ikke være den eneste som syntes dette virket helt naturlig? Isabel har utvilsomt flere narsissistiske trekk og jeg tror nok hun er langt vanskelige å være med/tilfredsstille enn hva som framkommer av hennes story. At han blokkerte i går tror jeg handlet om at han virkelig innså problemet + var mentalt utslitt og tok et valg for seg selv med å blokkere. Syntes synd på han for det virker som om han hadde følelser og i siste liten til og med var desperat for å bli med likevel. Tror nok det var til det beste for dem begge… jeg har litt vansker med å forstå at en man på 35-40 blokkerer sånn. Uten å liksom si ifra? At nå trenger jeg space typ. For meg er det like barnslig som Ir ofte holder på. Jeg drev med sånt når jeg var 22 liksom. Selv om det var i mine øyne berettiget. Men å blokke noen er liksom barnslig? Men hele opplegget med de to kommer stadig skeivt ut.. på tide å gå videre kanskje 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frooken Skrevet onsdag kl 20:33 #17751 Del Skrevet onsdag kl 20:33 Fansy skrev (Akkurat nå): jeg har litt vansker med å forstå at en man på 35-40 blokkerer sånn. Uten å liksom si ifra? At nå trenger jeg space typ. For meg er det like barnslig som Ir ofte holder på. Jeg drev med sånt når jeg var 22 liksom. Selv om det var i mine øyne berettiget. Men å blokke noen er liksom barnslig? Men hele opplegget med de to kommer stadig skeivt ut.. på tide å gå videre kanskje Skjønner veldig godt hva du mener og er til dels enig, men jeg har selv vært i et forhold med en narsissist. Det var utrolig følelsesladd og dramatisk, og når det bare gikk opp for meg: "han er syk", så ble ikke det rette å be om space eller avslutte på en hyggelig måte. Tror blokkeringen sier mer om henne enn han hvis du skjønner? Kan jo selvsagt være feil også, bare jeg som flere ganger kjenner meg igjen i situasjonen + ser flere red flags hos Isabel 1 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet onsdag kl 20:33 #17752 Del Skrevet onsdag kl 20:33 Frooken skrev (3 minutter siden): Av storyen framkommer det at mange er sjokkert av at naboen blokkerte, men jeg kan vel ikke være den eneste som syntes dette virket helt naturlig? Isabel har utvilsomt flere narsissistiske trekk og jeg tror nok hun er langt vanskelige å være med/tilfredsstille enn hva som framkommer av hennes story. At han blokkerte i går tror jeg handlet om at han virkelig innså problemet + var mentalt utslitt og tok et valg for seg selv med å blokkere. Syntes synd på han for det virker som om han hadde følelser og i siste liten til og med var desperat for å bli med likevel. Tror nok det var til det beste for dem begge… Nå blokkerte han vel fordi han ble såret over at hun ikke svarte på 5 oppringninger. Han tok vel dette som hun overså han, grunnet han uteble på turen. Nå kan det se ut som at denne blokkeringen er fjernet. Så han har vel sett det var en overreaksjon. Jeg vet ikke om han har lest meldingen hun skrev heller. Aner ikke hvordan det fungerer. Noen skrev det ikke var mulig, om den var skrevet, mens hun var blokkert. Noe sier meg det siste mellom dere ikke er sagt. Enten er de for stolte begge to eller en til at de kan ordene opp elles finner de tilbake til hverandre. Det er tydeligvis følelser der, hos de begge. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 20:34 #17753 Del Skrevet onsdag kl 20:34 Classy skrev (14 minutter siden): Det sier seg jo selv når de i utgangspunktetet er så selvsentrerte at de begynner å snike rundt å se hva andre skriver.. Om det er lurt er ett annet spørsmål.. Lurt er det neppe. Hadde jeg vært Isabel, Sophie eller Kristin G for den saks skyld hadde jeg blitt skikkelig lei meg av å lese trådene som omhandler meg innimellom. Men jeg hadde neppe klart å la være uansett 🤷♀️ refill skrev (8 minutter siden): Nei, jeg burde utbrodert 😊 Det i går virket ikke som et meltdown, det virket mer som tristhet og frustrasjon fordi det betyr noe. Derfor er jeg litt overrasket over å se henne (tilsynelatende) ta så lett på det i dag. En dissonans jeg ikke får grep om. Men nå skal det jo sies at å tolke mennesker ikke er mitt sterkeste kort 😇 Poenget var bare om det var meltdown (som i nevrodivergens) hadde det gitt mer mening for meg at hun har mer avstand i dag. Men å skyve ting unna er vel en av hennes største mestringsstrategier.. Ja har tenkt samme tanken selv. Hadde det vært meg som hadde hatt en sånn nedsmelting dagen før så hadde jeg garantert vært mer off i dag. Men som du sier: Skyve ting unna er nok en mestringsstrategi og hun er sykt god på det. Fansy skrev (1 minutt siden): jeg har litt vansker med å forstå at en man på 35-40 blokkerer sånn. Uten å liksom si ifra? At nå trenger jeg space typ. For meg er det like barnslig som Ir ofte holder på. Jeg drev med sånt når jeg var 22 liksom. Selv om det var i mine øyne berettiget. Men å blokke noen er liksom barnslig? Men hele opplegget med de to kommer stadig skeivt ut.. på tide å gå videre kanskje Men vet vi 100 at han blokkerte henne da? Ingen sånne apper er jo uten feil. Hun var jo usikker selv på om hun var blokkert eller ikke. Meldingen ble levert i dag og hadde han blokkert henne så hadde vel neppe meldingen blitt levert selv om han hadde unblokket henne 🤔 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 20:37 #17754 Del Skrevet onsdag kl 20:37 Frooken skrev (2 minutter siden): Skjønner veldig godt hva du mener og er til dels enig, men jeg har selv vært i et forhold med en narsissist. Det var utrolig følelsesladd og dramatisk, og når det bare gikk opp for meg: "han er syk", så ble ikke det rette å be om space eller avslutte på en hyggelig måte. Tror blokkeringen sier mer om henne enn han hvis du skjønner? Kan jo selvsagt være feil også, bare jeg som flere ganger kjenner meg igjen i situasjonen + ser flere red flags hos Isabel Jaa men bare basert på det lille vi vet. Syns hun har virket som hun har skjerpa seg mye å kommunisert bedre siste mnd vs i fjor f.eks. Og at her var det naboen som gav tvetydige signal. Så han må jo faktisk stå for det selv. Men vi vet jo ingenting egt annet enn det ho deler. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frooken Skrevet onsdag kl 20:37 #17755 Del Skrevet onsdag kl 20:37 Bendie skrev (1 minutt siden): Nå blokkerte han vel fordi han ble såret over at hun ikke svarte på 5 oppringninger. Han tok vel dette som hun overså han, grunnet han uteble på turen. Nå kan det se ut som at denne blokkeringen er fjernet. Så han har vel sett det var en overreaksjon. Jeg vet ikke om han har lest meldingen hun skrev heller. Aner ikke hvordan det fungerer. Noen skrev det ikke var mulig, om den var skrevet, mens hun var blokkert. Noe sier meg det siste mellom dere ikke er sagt. Enten er de for stolte begge to eller en til at de kan ordene opp elles finner de tilbake til hverandre. Det er tydeligvis følelser der, hos de begge. Jeg også tror de 5 oppringningene var den utløsende årsaken, men at den dypereforliggende årsakene er at han er mentalt utslitt av ustabiliteten + å føle seg sliten av å aldri kunne være god nok. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 20:39 #17756 Del Skrevet onsdag kl 20:39 Bendie skrev (3 minutter siden): Nå blokkerte han vel fordi han ble såret over at hun ikke svarte på 5 oppringninger. Han tok vel dette som hun overså han, grunnet han uteble på turen. Nå kan det se ut som at denne blokkeringen er fjernet. Så han har vel sett det var en overreaksjon. Jeg vet ikke om han har lest meldingen hun skrev heller. Aner ikke hvordan det fungerer. Noen skrev det ikke var mulig, om den var skrevet, mens hun var blokkert. Noe sier meg det siste mellom dere ikke er sagt. Enten er de for stolte begge to eller en til at de kan ordene opp elles finner de tilbake til hverandre. Det er tydeligvis følelser der, hos de begge. det tror jeg og. Å jeg tror nettop pga de har følelser at de to idiotene lager så mye drama seg i mellom. For det er ikke BARE Isabell her altså. Han gir mye mixed signals. Hele opplegget er litt sånn 10.klasse 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frooken Skrevet onsdag kl 20:39 #17757 Del Skrevet onsdag kl 20:39 Fansy skrev (Akkurat nå): Jaa men bare basert på det lille vi vet. Syns hun har virket som hun har skjerpa seg mye å kommunisert bedre siste mnd vs i fjor f.eks. Og at her var det naboen som gav tvetydige signal. Så han må jo faktisk stå for det selv. Men vi vet jo ingenting egt annet enn det ho deler. Ja det syntes jeg også det virker som, og jeg ser absolutt gode ting også i Isabel, men jeg klarer ikke helt å stole på at vi får hele historien. Det er derfor den ikke gir mening. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 20:40 #17758 Del Skrevet onsdag kl 20:40 Frooken skrev (Akkurat nå): Jeg også tror de 5 oppringningene var den utløsende årsaken, men at den dypereforliggende årsakene er at han er mentalt utslitt av ustabiliteten + å føle seg sliten av å aldri kunne være god nok. Om han faktisk blokkerte så tror jeg det samme. Så en post på jodel i dag hvor noen hadde tatt skjermbilde av noe Jack/Voldemort hadde lagt ut etter det ble slutt og det er jo tydelig at det alltid er flere sider av samme sak. Om det var Jack som faktisk postet det da, det vet man jo aldri 🤷♀️ 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet onsdag kl 20:41 #17759 Del Skrevet onsdag kl 20:41 (endret) Sirah skrev (7 minutter siden): Men vet vi 100 at han blokkerte henne da? Ingen sånne apper er jo uten feil. Hun var jo usikker selv på om hun var blokkert eller ikke. Meldingen ble levert i dag og hadde han blokkert henne så hadde vel neppe meldingen blitt levert selv om han hadde unblokket henne 🤔 Nei, vet vi det. Om han var frustrert også, kan han ha blokkert uten hensikt? Vet ikke hvor «lett» det er da .. slengte fra seg telefonen eller noe Endret onsdag kl 20:42 av Lana01 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Frooken Skrevet onsdag kl 20:43 #17760 Del Skrevet onsdag kl 20:43 (endret) Sirah skrev (16 minutter siden): Om han faktisk blokkerte så tror jeg det samme. Så en post på jodel i dag hvor noen hadde tatt skjermbilde av noe Jack/Voldemort hadde lagt ut etter det ble slutt og det er jo tydelig at det alltid er flere sider av samme sak. Om det var Jack som faktisk postet det da, det vet man jo aldri 🤷♀️ Ja dette tenkte jeg også på. Jack også skrev jo om at forholdet var sykt, ingenting fra hans side var godt nok og at alt handlet om henne. Det kunne selvsagt vært en falsk anklage, men jeg syntes jeg ser flere red flags hos Isabel. Endret onsdag kl 20:56 av Frooken 4 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå