Harnoejegvilsi Skrevet onsdag kl 15:13 #17701 Del Skrevet onsdag kl 15:13 Fansy skrev (6 minutter siden): Jeg er ikke helt uenig eller enig. Fordi jeg kanskje mener at det ikke er «så big deal». Altså Isabell er i det minste ganske flink å merke ting med reklame. I motsetning til flere andre. Og hun snakker åpent om penger og hva hun tjener penger på. At hun velger samarbeid hun tjener gode penger på osv. er relativt transparent rett og slett. Dette er naturligvis en «strategi» som funker veldig bra. Men så lenge hun ikke gjør noe direkte skadelig så er det igrunn ikke så mye annet å gjøre. Hu er underholdning og reklamedame. Så kan man vurdere selv hvilken påvirkning man trenger i livet. Og for de som ikke er istand så må det andre tiltak til. Enn å stenge for Isabell. Men når det skal sies- så syns jeg bestevenner greia er usunt for henne og de som sitter ensomme hjemme å føler de endelig har en venn Det er dette jeg synes er fint med debatter. Saklige meninger og saklige svar. Jeg ser det du formidler og følger deg der☺️ 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet onsdag kl 15:33 #17702 Del Skrevet onsdag kl 15:33 Fansy skrev (1 time siden): er enig med deg - men merker også at hun får mye hang ups på mat osv. kan kjenne meg igjen i det. Og det kan likevel være så enkelt at nå har hun hang opp i noe annet enn pimpens frokost osv. mye er jo pga reklame- for det er jobben hennes- unektelig så. Men at folk bruker airfryer å lager mat er liksom ikke en dårlig ting. Eller at folk kjøper produkter hun reklamerer for. Noe av det hun gjør er også bare å eksistere. Selvsagt er snappen en jobb. Og det er ho veldig ærlig om i det minste. Og i det siste stns jeg hun virket til å ha satte flere grenser for seg selv. Og tenkt at det har vært positivt. Men igår gikk det for langt Når jeg tenker meg om så sluttet hun vel med pimpen sin frokost ved årsskiftet. Det var da hun sluttet å reklamere for den airfrieren. 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet onsdag kl 15:37 #17703 Del Skrevet onsdag kl 15:37 Ang. den bamsen. Søsknene hadde aldri sett den. Jeg får vondt av henne samtidig som jeg blir forbanna henne, Forbanna fordi hun har den makten hun beviselig har når man ser kommentarer fra følgere. Hvor langt skal denne bransjen ta det før det kommer noen restriksjoner og hva med samarbeidene hennes. Eier de ingen ansvar? 4 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet onsdag kl 15:50 #17704 Del Skrevet onsdag kl 15:50 agent skrev (23 timer siden): 💡Derfor Maldivene er så viktig pga. lanseringen 💡 Ja, og dermed "fri" privat ferie på IR, som utgiftsfører alt, skjult bak en lansering. At ikke disse "venninnene" forstår kalkuleringen fra IR as, er underlig. Det er jo så forutsigbart og idiotisk opplegg det hele, men innbringende for IR as da. Har aldri kjøpt et produkt hvor IR fronter eller latt meg påvirke av rælet hun fronter og lanserer. Har til og med sluttet å kjøpe Chanel og Hermés, da blant annet IR og andre influensere bidrar til å svekke merket mer enn å holde det eksklusivt. LåiseVitåis hadde samme dragning mot å la influensere fronte merket - det ble dermed svekket som merkevare. Chanel og Hermés løper samme linjen mye grunnet IR overforbruk. Merkevaren svekkes som "billig" og lettilgjengelig når det vises overforbruk hos en og samme kjerringdiva. 6 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet onsdag kl 15:51 #17705 Del Skrevet onsdag kl 15:51 Fansy skrev (4 timer siden): Ja jeg er helt enig- hun hadde trengt å vært rundt de faktiske veninnene hennes nå Har hun "faktiske venninner" igjen da? 4 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet onsdag kl 16:02 #17706 Del Skrevet onsdag kl 16:02 (endret) Korpsnerden skrev (3 timer siden): Effektiv måte å kun beholde Shirog-elskerne for å si det sånn.. Hun får i alle fall med seg hva som skjer på KG 😂 Tror ikke hun følger med her. Tror hun har nok med å lese innkommende meldinger til henne på snap og får nok knapt med seg det. Vil tro det kommer hundrevis. Så kg bryr hun seg neppe om. Og i hvert fall ikke siste døgnet. Det har hun ikke hatt tid til mellom slagene. Men tror mange håper at hun leser deres meninger. Og det kan en ofte også neste se på meldingene. Endret onsdag kl 16:03 av Bendie 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet onsdag kl 16:11 #17707 Del Skrevet onsdag kl 16:11 Løvejenta skrev (4 timer siden): Drømmen hennes er jo at livet skal bli som i «The Holiday», hun drømmer om å møte sin egen drømmemann på denne måten. Ble nok ett hardt slag i tryne når hun dro ut på landsbygda i England å dro til location der filmen ble spilt inn, men ingen drømmemann kom å tok henne med storm. Hun trenger en reell oppvåkning, noen må riste vett inn i hode på henne. Går ikke an å "riste vett inn i hode", der det er tomt er det tomt. Personligheten som fremvises hos IR er hovedsakelig en kalkulerende, kynisk og rølpete fremferd, men av og til så må hun forestille seg og fremvise annen side som f.eks Indiaturen. Hvor lenge klarte hun å vise engasjementet som hun utviste i India? Jo, akkurat der og da og ikke annet. Hun vet hva som er sosialtakseptert og vekker empati, men dette er ikke noe hun har naturlig i sin væremåte og personlighet, ergo blir det kun for korte perioder og glimt, mens "mye vil ha mer"-kynikeren holder på med det samme igjen og igjen og igjen... Repertoaret går på repetisjon! 3 1 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Smukgid Skrevet onsdag kl 16:19 #17708 Del Skrevet onsdag kl 16:19 Kønn skrev (39 minutter siden): Ang. den bamsen. Søsknene hadde aldri sett den. Jeg får vondt av henne samtidig som jeg blir forbanna henne, Forbanna fordi hun har den makten hun beviselig har når man ser kommentarer fra følgere. Hvor langt skal denne bransjen ta det før det kommer noen restriksjoner og hva med samarbeidene hennes. Eier de ingen ansvar? Bare en ting når det gjelder denne bamsen, hun sa hun fikk den når hun var 8 år, da var verken Rami eller Sidra født, hun satt på trappa til barnevernet når hun var 11 år, da var Rami rundt 1 år Sidra ikke født. Så er kanskje ikke så rart at de ikke er så opphengt i bamsen, for henne kan det være et av få lyspunkt fra tiden før hun havnet i forsterhjem. 1 5 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet onsdag kl 16:34 #17709 Del Skrevet onsdag kl 16:34 Smukgid skrev (9 minutter siden): Bare en ting når det gjelder denne bamsen, hun sa hun fikk den når hun var 8 år, da var verken Rami eller Sidra født, hun satt på trappa til barnevernet når hun var 11 år, da var Rami rundt 1 år Sidra ikke født. Så er kanskje ikke så rart at de ikke er så opphengt i bamsen, for henne kan det være et av få lyspunkt fra tiden før hun havnet i forsterhjem. Gammel eller ny, spiller ingen rolle. Men at en 31-åring flyr rundt å griner med denne bamsen for å vise alle i hennes «verden» hvor vondt hun har det nå er så sykt at ordet sykt ikke er dekkende. Håper hun klarer å legge den bort, lande litt i seg selv igjen og nyte omgivelsene hun er i nå. 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet onsdag kl 16:38 #17710 Del Skrevet onsdag kl 16:38 Sirah skrev (3 timer siden): Ja….. Akkurat det samme tenkte jeg. Hun får det garantert med seg. Om det er tilfelle så håper jeg også at hun har fått med seg at de aller fleste faktisk ønsker henne vel og at alt som er skrevet er ment som «tøff kjærlighet». At vi faktisk ønsker at hun skal oppsøke hjelp slik at HUN kan få det bedre med seg selv! Hvordan tenker du/dere at hun har tid til det? Hun rekker kun å lese gjennom en brøkdel av de kommentarene hun selv får på snap. Det hun evnt får med seg , er om noen kommenterer noe av det samme på snap Hun leser garantert ikke her inne. Hun bruke allerede uendelig mye tid på å snappe å redigere, så den tiden hun har til rådighet bruker hun helt klart på andre ting, en å lese her inne. Hun rakk jo knapt å pakke til turen Ikke gir det penger i kassa heller 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet onsdag kl 17:05 #17711 Del Skrevet onsdag kl 17:05 Lana01 skrev (23 minutter siden): Hvordan tenker du/dere at hun har tid til det? Hun rekker kun å lese gjennom en brøkdel av de kommentarene hun selv får på snap. Det hun evnt får med seg , er om noen kommenterer noe av det samme på snap Hun leser garantert ikke her inne. Hun bruke allerede uendelig mye tid på å snappe å redigere, så den tiden hun har til rådighet bruker hun helt klart på andre ting, en å lese her inne. Hun rakk jo knapt å pakke til turen Ikke gir det penger i kassa heller En har jo sett før at RS sladrer til Isabel om hva som skrives her inne (og på Jodel) , så en viss peiling har hun nok vil jeg tro. Men, jeg tror heller ikke at hun selv leser her inne. Hun er for opptatt til å tjene penger til å bruke tid her. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet onsdag kl 17:35 #17712 Del Skrevet onsdag kl 17:35 Lana01 skrev (55 minutter siden): Hvordan tenker du/dere at hun har tid til det? Hun rekker kun å lese gjennom en brøkdel av de kommentarene hun selv får på snap. Det hun evnt får med seg , er om noen kommenterer noe av det samme på snap Hun leser garantert ikke her inne. Hun bruke allerede uendelig mye tid på å snappe å redigere, så den tiden hun har til rådighet bruker hun helt klart på andre ting, en å lese her inne. Hun rakk jo knapt å pakke til turen Ikke gir det penger i kassa heller Hun har ett Team rundt seg, som er på SoMe. Gir henne beskjed, sikkert noen av dem er også. De var på RS2 og RS 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huder Skrevet onsdag kl 17:36 #17713 Del Skrevet onsdag kl 17:36 Lana01 skrev (55 minutter siden): Hvordan tenker du/dere at hun har tid til det? Hun rekker kun å lese gjennom en brøkdel av de kommentarene hun selv får på snap. Det hun evnt får med seg , er om noen kommenterer noe av det samme på snap Hun leser garantert ikke her inne. Hun bruke allerede uendelig mye tid på å snappe å redigere, så den tiden hun har til rådighet bruker hun helt klart på andre ting, en å lese her inne. Hun rakk jo knapt å pakke til turen Ikke gir det penger i kassa heller Så klart I, RS eller søstrene følger med her. Det kan man lett se på hvordan I svarer til tider. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet onsdag kl 17:37 #17714 Del Skrevet onsdag kl 17:37 Teflonhjernen skrev (25 minutter siden): En har jo sett før at RS sladrer til Isabel om hva som skrives her inne (og på Jodel) , så en viss peiling har hun nok vil jeg tro. Men, jeg tror heller ikke at hun selv leser her inne. Hun er for opptatt til å tjene penger til å bruke tid her. Ja , enkelte ting, det blir noe annet , men noen later til å tro at hun følger med på det som skrives, om henne her, eller at hun selv leser . Det gjør hun nok garantert ikke Classy skrev (4 timer siden): Tro meg hun leser 👍🏼 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huder Skrevet onsdag kl 17:39 #17715 Del Skrevet onsdag kl 17:39 Teflonhjernen skrev (4 timer siden): Var inne og så litt nå på det fra i går nå. Herregud, skal bamsen og hun sulle rundt på Maldivene i 2-3 uker 🥱😴🥱😴🥱😴 Trist å se siste fra I, hun virker virkelig ustabil. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lana01 Skrevet onsdag kl 17:40 #17716 Del Skrevet onsdag kl 17:40 agent skrev (3 minutter siden): Hun har ett Team rundt seg, som er på SoMe. Gir henne beskjed, sikkert noen av dem er også. De var på RS2 og RS Og det får hun nok kun med seg en brøk del av. Hun får flere tusen kommenterer dgl, ikke hav av mulighet til at hun rekker å lese igjennom det, 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tittitt Skrevet onsdag kl 17:55 #17717 Del Skrevet onsdag kl 17:55 Isabel har vel selv sagt at hun leser her inne. Tror ikke hun bruker veldig mye tid på å svare folk på snap, for meg ser det ut som hun skumleser og velger ut meldinger som styrker det bildet hun ønsker å vise av seg selv, eller som støtter hennes meninger. Om det er noen som helst kritikk hun deler, så er det for å få sympati fra RS, eller for å drite ut den som skrev. Tydelig at Shehed leser her også. Men det forstår jeg godt at de gjør. Skulle bare ønske Isabel hadde et genuint ønske om å helbredelse, og det får man ikke av å se på delfiner på Maldivene. Det krever hardt arbeid, som også er vondt og ubehagelig. Og hun er jo ikke den som tåler at noen stiller spørsmål ved noe som helst hun foretar seg, hun er helst opptatt av å gå til motangrep eller komme med unnskyldninger. Håper hun velger å stå i det, så hun kan komme seg ut av offerrollen, og heller ta vare på det hun har igjen av livet sitt. Hun er tross alt «bare» 31, hun kan velge å endre mindset, og få seg et bra liv(da mener jeg ikke økonomisk, men ift å ha meningsfulle relasjoner og en indre ro). Det er egentlig en litt fin læringsmulighet for ungdommene tenker jeg. Hun viser jo veldig tydelig at penger, berømmelse, og en slank kropp ikke er ensbetydende med lykke. Jeg har ihvertfall blitt mer takknemlig for mitt liv ved å følge henne. Selv om vi ikke kan reise til Maldivene eller kjøpe Hermés, så har vi i det minste en tett familie, mat på bordet, tak over hodet, og en indre fred hun kanskje aldri finner. Det er noe med å lande i det man har, og være takknemlig, uten å hele tiden jage etter mer. Vi har så liten tid her, vi må velge å bruke den tiden klokt. Håper av hele mitt hjerte at hun snur, og at hun finner noe større enn seg selv. 5 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 18:02 #17718 Del Skrevet onsdag kl 18:02 Istapp skrev (2 timer siden): Har hun "faktiske venninner" igjen da? Det vet jeg faktisk ikke 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet onsdag kl 18:04 #17719 Del Skrevet onsdag kl 18:04 Zena33 skrev (1 time siden): Gammel eller ny, spiller ingen rolle. Men at en 31-åring flyr rundt å griner med denne bamsen for å vise alle i hennes «verden» hvor vondt hun har det nå er så sykt at ordet sykt ikke er dekkende. Håper hun klarer å legge den bort, lande litt i seg selv igjen og nyte omgivelsene hun er i nå. jeg ser ikke helt det du ser merker jeg. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bendie Skrevet onsdag kl 18:20 #17720 Del Skrevet onsdag kl 18:20 Tittitt skrev (9 minutter siden): Isabel har vel selv sagt at hun leser her inne. Tror ikke hun bruker veldig mye tid på å svare folk på snap, for meg ser det ut som hun skumleser og velger ut meldinger som styrker det bildet hun ønsker å vise av seg selv, eller som støtter hennes meninger. Om det er noen som helst kritikk hun deler, så er det for å få sympati fra RS, eller for å drite ut den som skrev. Tydelig at Shehed leser her også. Men det forstår jeg godt at de gjør. Skulle bare ønske Isabel hadde et genuint ønske om å helbredelse, og det får man ikke av å se på delfiner på Maldivene. Det krever hardt arbeid, som også er vondt og ubehagelig. Og hun er jo ikke den som tåler at noen stiller spørsmål ved noe som helst hun foretar seg, hun er helst opptatt av å gå til motangrep eller komme med unnskyldninger. Håper hun velger å stå i det, så hun kan komme seg ut av offerrollen, og heller ta vare på det hun har igjen av livet sitt. Hun er tross alt «bare» 31, hun kan velge å endre mindset, og få seg et bra liv(da mener jeg ikke økonomisk, men ift å ha meningsfulle relasjoner og en indre ro). Det er egentlig en litt fin læringsmulighet for ungdommene tenker jeg. Hun viser jo veldig tydelig at penger, berømmelse, og en slank kropp ikke er ensbetydende med lykke. Jeg har ihvertfall blitt mer takknemlig for mitt liv ved å følge henne. Selv om vi ikke kan reise til Maldivene eller kjøpe Hermés, så har vi i det minste en tett familie, mat på bordet, tak over hodet, og en indre fred hun kanskje aldri finner. Det er noe med å lande i det man har, og være takknemlig, uten å hele tiden jage etter mer. Vi har så liten tid her, vi må velge å bruke den tiden klokt. Håper av hele mitt hjerte at hun snur, og at hun finner noe større enn seg selv. IR har vel sagt hun har gått inn å lest på noe av det som ble skrevet av en viss person som nærmest trakasserte henne og som ble IS varslet henne om. Hun sa vel også at hun ikke normalt brydde seg om det hun ble meddelt, men at denne personen gikk for langt. Hvor hun så gikk inn å leste, men det kan like gjerne ha vært på fb iR2 eller jodel. Jeg har ingen tro på hun leser selv her eller hun bryr seg nevneverdig om kg,. Og jeg tror heller ikke søsknene gjør dette. Mulig Shehed gjorde etter denne personen forsøkte å ødelegge for henne. Hvem vet? At noe av den samme kritikken løftes frem på hennes snap er vel heller et tegn på at iR2 må forvise seg om at hun ser kritikken og også poster det samme på hennes snap. Er ikke overrasket at opptil flere er representert her inne. En ser i hvert at en del åpenbart at en del ikke følger henne, fordi de finner det som en underholdning og som gir de noe positiv i hverdagen. Så da kan en jo spørre seg om hvorfor de følger henne. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå