Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Isabel Raad er blitt et varemerke, hun byttet navn for å bli et «Nytt» menneske. MEN ikke sånn det fungerer, du må rydde opp i gammelt rot.  Varemerke Isabel lever i beste velgående, hun er en kløpper i jobben sin, for å få folk til å følge, engasjere og kjøpe det hun lager eller anbefaler. Jeg kan ikke se det har hver hvert noen pimpen frokost og bruk av air fryer på en stund. ( mulig hun ikke har sammabeid lenger å derfor ikke bruker det. bruker ting før det er lansering, ikke mye etter på, spesielt nattkjoler og natt tøy. 
Jeg trur at hun har traumer fra hun er liten, jeg kan kjenne meg igjen i det, men trur gårsdagen kunne endt annerledes vis hun i stede for å bruke til på å snappe, redigere og legge ut, hadde invitert naboen over på kake, å snakket sammen ansikt til ansikt.  Så hadde hun kunne forklart : at hun ikke er sint på han, at hun bare er ekstra følsom fordi familien har dratt, å at hun er skiftet ikke fordi han har gjort. Noe galt men fordi hun har lyst til å tilbringe tid med han på bursdag sin på Maldivene. Å når det ikke gikk så ble hun overrasket over hvor skuffet hun faktisk ble, å at det skremmer henne ennå mer, fordi det betyr at hun har følelser. 

hun er god til å drive sin bedrift som er henne, helt klart.  
jeg har fulgt med i  ca 1 år,  bruker det som underholdning 😬😬  egen dramaserie 😅 for ha en fjær blir til 5 høns for flere klikk,  men jeg bryr meg ikke så mye om det, hun får gjøre som hun vill, så kan jeg kose meg med Isabel drama eller klikke meg videre 😛 håper hun får den hjelpen hun trenger, for noe form for hjelp trenger hun ( vis hun ikke er en veldig god skuespiller som sitter å teller penger, da trenger hun ennå mer hjelp 🙃🙃

men jeg ser på for underholdning,  kjedelig til tider, jaaaa . Blir mer kjedelig i det siste, jaa, syns Vietnam ble for dumt, syns det hjemmet turen, kjedelig. 

å nå tenker jeg ( veit ikke om det stemmer) men hun legger ikke ut fordi hun vill folk skal komme med sin egene tanker om hvorfor hun ikke legger ut, dukker naboen opp, sover hun, er hun lei seg,  osv osv ……..     

• Liker 1
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

agent skrev (38 minutter siden):

Lurer litt på dette

Har allesammen samme far ?

Har moren vært gift 1 eller 2 ganger

Bor han eventuelt sammen med moren i Irak

Endret av Smukgid
Allerede svart på
  • Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Korpsnerden skrev (23 minutter siden):

Effektiv måte å kun beholde Shirog-elskerne for å si det sånn.. 

Hun får i alle fall med seg hva som skjer på KG 😂

Tro meg hun leser 👍🏼

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (42 minutter siden):

Shehed sin far var den første moren var gift med. Hun skilte seg fra han fordi han ville ha en kone nr 2. Han er nå død. 

Isabel, Rami og Sidra har samme far. De skilte seg for mange år siden fordi Isabel og Shehed ble tatt av barnevernet. Men det spekuleres i om de kunn skilte seg for «ordens skyld», mens de i praksis fremdeles er sammen.

De bor sammen i Irak ja. I Oslo bor Sidra og Pimpen i en leilighet, mens Rami og faren bor omtrent i naboleiligheten.

Mye mulig noe er feil.

Takk for en strålende oppklaring 🫶 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (31 minutter siden):

Dette er gjennomgående i barnevernet det. Ingen konsekvenser for alt har vært så grusomt. 

Og dessverre ikke til noe hjelp i det lange løp. 

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (51 minutter siden):

Ser det spekuleres både på jodel og på Facebook om grunnen til at hun ikke har oppdatert siden før takeoff er fordi naboen var med på flyet og at de nå er sammen på Maldivene. Eventuelt at hun sluttet å oppdatere der for å gå av flyet igjen. Huff selv om jeg prøver å la være så blir man engasjert altså. 1-0 til Isabel.

Har hun ikke fortalt han flyr privatfly, kanskje han tok imot henne når flyet til I landet.

Eller enda en gedigen BREAK DOWN

For det hun la ut nå var stusselig 😪🙈

Endret av agent
  • Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

agent skrev (3 minutter siden):

Har hun ikke fortalt han flyr privatfly, kanskje han tok imot henne når flyet til I landet.

Eller enda en gedigen BREAK DOWN

For det hun la ut nå var stusselig 😪🙈

Ja, hadde seriøst håpet at de i det minste hadde ryddet opp. At hun for en gangs skyld klarte å ta seg sammen å se ting fra hans perspektiv... meeen.

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlenene skrev (1 minutt siden):

Ja, hadde seriøst håpet at de i det minste hadde ryddet opp. At hun for en gangs skyld klarte å ta seg sammen å se ting fra hans perspektiv... meeen.

Kan ikke huske at hun tar hensyn til noen andre enn seg selv.

• Liker 4
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (5 minutter siden):

Og dessverre ikke til noe hjelp i det lange løp. 

Er nok mange som får hjelp. Men hører sjeldent om det. Har jobbet innen det selv og der var det ingen solskinnshistorier🥺 Et vennepar var fosterhjem i noen år. Fikk en 6 åring som hadde hatt det grusomt. De omfavnet barnet med trygghet og kjærlighet, i mange år men til ingen nytte. Skaden var gjort. Nå er barnet på institusjon. Det må terapi inn allerede når BV kommer inn i bildet. Det tas for lett på. Bare en får fjernet barnet fra situasjonen så vil alt gå bra er mentaliteten. Men dessverre så er det ikke så enkelt. 

• Liker 2
  • Hjerte 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (1 minutt siden):

Er nok mange som får hjelp. Men hører sjeldent om det. Har jobbet innen det selv og der var det ingen solskinnshistorier🥺 Et vennepar var fosterhjem i noen år. Fikk en 6 åring som hadde hatt det grusomt. De omfavnet barnet med trygghet og kjærlighet, i mange år men til ingen nytte. Skaden var gjort. Nå er barnet på institusjon. Det må terapi inn allerede når BV kommer inn i bildet. Det tas for lett på. Bare en får fjernet barnet fra situasjonen så vil alt gå bra er mentaliteten. Men dessverre så er det ikke så enkelt. 

Helt riktig.. I mange sammenhenger skader BV mer enn de hjelper og jeg snakker av erfaring.. 

• Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var inne og så litt nå på det fra i går nå. Herregud, skal bamsen og hun sulle rundt på Maldivene i 2-3 uker 🥱😴🥱😴🥱😴

• Liker 3
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (52 minutter siden):

Dette er gjennomgående i barnevernet det. Ingen konsekvenser for alt har vært så grusomt. 

Seriøst- går det bra med deg? Jeg har da aldri sagt at det ikke er hverken konsekvenser eller annet. Og gjentatte ganger kritisert Isabel. Det er bare at jeg personlig tror enkelte her inne over tenker så jævlig hele Isabell at de selv blir en smule manisk. For å være sååå negativt mot et menneske, brukes det jammen mye tid på å følge henne.  

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (13 minutter siden):

det er dessverre for lite tiltak innen psykisk helsevern for barna absolutt. Men det er jo en annen sak.

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Smukgid skrev (42 minutter siden):

Isabel Raad er blitt et varemerke, hun byttet navn for å bli et «Nytt» menneske. MEN ikke sånn det fungerer, du må rydde opp i gammelt rot.  Varemerke Isabel lever i beste velgående, hun er en kløpper i jobben sin, for å få folk til å følge, engasjere og kjøpe det hun lager eller anbefaler. Jeg kan ikke se det har hver hvert noen pimpen frokost og bruk av air fryer på en stund. ( mulig hun ikke har sammabeid lenger å derfor ikke bruker det. bruker ting før det er lansering, ikke mye etter på, spesielt nattkjoler og natt tøy. 
Jeg trur at hun har traumer fra hun er liten, jeg kan kjenne meg igjen i det, men trur gårsdagen kunne endt annerledes vis hun i stede for å bruke til på å snappe, redigere og legge ut, hadde invitert naboen over på kake, å snakket sammen ansikt til ansikt.  Så hadde hun kunne forklart : at hun ikke er sint på han, at hun bare er ekstra følsom fordi familien har dratt, å at hun er skiftet ikke fordi han har gjort. Noe galt men fordi hun har lyst til å tilbringe tid med han på bursdag sin på Maldivene. Å når det ikke gikk så ble hun overrasket over hvor skuffet hun faktisk ble, å at det skremmer henne ennå mer, fordi det betyr at hun har følelser. 

hun er god til å drive sin bedrift som er henne, helt klart.  
jeg har fulgt med i  ca 1 år,  bruker det som underholdning 😬😬  egen dramaserie 😅 for ha en fjær blir til 5 høns for flere klikk,  men jeg bryr meg ikke så mye om det, hun får gjøre som hun vill, så kan jeg kose meg med Isabel drama eller klikke meg videre 😛 håper hun får den hjelpen hun trenger, for noe form for hjelp trenger hun ( vis hun ikke er en veldig god skuespiller som sitter å teller penger, da trenger hun ennå mer hjelp 🙃🙃

men jeg ser på for underholdning,  kjedelig til tider, jaaaa . Blir mer kjedelig i det siste, jaa, syns Vietnam ble for dumt, syns det hjemmet turen, kjedelig. 

å nå tenker jeg ( veit ikke om det stemmer) men hun legger ikke ut fordi hun vill folk skal komme med sin egene tanker om hvorfor hun ikke legger ut, dukker naboen opp, sover hun, er hun lei seg,  osv osv ……..     

er enig med deg - men merker også at hun får mye hang ups på mat osv. kan kjenne meg igjen i det. Og det kan likevel være så enkelt at nå har hun hang opp i noe annet enn pimpens frokost osv. mye er jo pga reklame- for det er jobben hennes- unektelig så. Men at folk bruker airfryer å lager mat er liksom ikke en dårlig ting. Eller at folk kjøper produkter hun reklamerer for.  Noe av det hun gjør er også bare å eksistere. Selvsagt er snappen en jobb. Og det er ho veldig ærlig om i det minste. Og i det siste stns jeg hun virket til å ha satte flere grenser for seg selv. Og tenkt at det har vært positivt. Men igår gikk det for langt

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hadde hun hatt følelser for naboen så hadde hun ALDRI valgt å være borte i 2-3 uker. Penger før kjærlighet tenker jeg betyr noe her.

• Liker 13
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (29 minutter siden):

Helt enig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Fansy skrev (7 minutter siden):

Seriøst- går det bra med deg? Jeg har da aldri sagt at det ikke er hverken konsekvenser eller annet. Og gjentatte ganger kritisert Isabel. Det er bare at jeg personlig tror enkelte her inne over tenker så jævlig hele Isabell at de selv blir en smule manisk. For å være sååå negativt mot et menneske, brukes det jammen mye tid på å følge henne.  

Isabel engasjerer, og det vet hun. Samtidig må jeg si at jeg ble litt skremt i går. Det er mange ulike mennesker som følger henne. Jeg tror også at de mest ihuga, eller mange av dem, er sårbare mennesker, i ulik alder. Det vi så i går kunne være triggende. På mange måter. Igjen, hun engasjerer. Denne måten å utlevere seg på tror jeg ikke bare er sunn. Pga det kan trigge hos andre. Det genererer følelser, gode som i omsorg for henne, dårlige ved at det kan rippe opp i ting hos følger. Jeg tror at penger og rikdom er gått til hode på Isabel. Samtidig som pengene ruller inn, fordi vi vil se neste episode, så ødelegger hun mye for seg selv. Hun kommer fra en kynisk bransje. Det vet hun, samtidig som hun glemmer det. At hun deler som hun gjør, for i går var hun ekstremt ustabil, kan få konsekvenser i form av at aktører trekker seg ut. For «gutta» med penger ser hva de kan ha med å gjøre. I livet vårt, er det ikke alt som er for alle. For hvis det hun delte i går, var innafor å dele, og der noe holdes tilbake, da lurer jeg virkelig på hva det er som er så privat, at det får man ikke se. 
Jeg synes Isabel er en pen og sjarmerende dame, men, det er også noe som ikke er så sjarmerende med henne. Det er noen lag av hennes personlighet som jeg mener hun trenger hjelp med for å bli et helt menneske, med beina godt plantet på jorda. Jeg er i mot å sparke noen som ligger nede. Jeg er også for at den som ligger nede, reiser seg og tar ansvar. En gråtevideo der hun regredierer til et barn er skremmende og egner seg ikke på snap. 

• Liker 5
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (5 minutter siden):

Isabel engasjerer, og det vet hun. Samtidig må jeg si at jeg ble litt skremt i går. Det er mange ulike mennesker som følger henne. Jeg tror også at de mest ihuga, eller mange av dem, er sårbare mennesker, i ulik alder. Det vi så i går kunne være triggende. På mange måter. Igjen, hun engasjerer. Denne måten å utlevere seg på tror jeg ikke bare er sunn. Pga det kan trigge hos andre. Det genererer følelser, gode som i omsorg for henne, dårlige ved at det kan rippe opp i ting hos følger. Jeg tror at penger og rikdom er gått til hode på Isabel. Samtidig som pengene ruller inn, fordi vi vil se neste episode, så ødelegger hun mye for seg selv. Hun kommer fra en kynisk bransje. Det vet hun, samtidig som hun glemmer det. At hun deler som hun gjør, for i går var hun ekstremt ustabil, kan få konsekvenser i form av at aktører trekker seg ut. For «gutta» med penger ser hva de kan ha med å gjøre. I livet vårt, er det ikke alt som er for alle. For hvis det hun delte i går, var innafor å dele, og der noe holdes tilbake, da lurer jeg virkelig på hva det er som er så privat, at det får man ikke se. 
Jeg synes Isabel er en pen og sjarmerende dame, men, det er også noe som ikke er så sjarmerende med henne. Det er noen lag av hennes personlighet som jeg mener hun trenger hjelp med for å bli et helt menneske, med beina godt plantet på jorda. Jeg er i mot å sparke noen som ligger nede. Jeg er også for at den som ligger nede, reiser seg og tar ansvar. En gråtevideo der hun regredierer til et barn er skremmende og egner seg ikke på snap. 

jeg er helt enig i at gårsdagen hadde ikke noe på snap å gjøre. Det har jeg også nevnt før. Isabell trenger hjelp på en del punkt. Men mens hun får hjelp så vil det nok være varierende former av dette.. jeg er mer bevisst hva hun deler av kmt hun får inn enn at hun deler at hun freaker ut. F.eks. Når hun deler at folk handler seg blakke på varene hennes for å «støtte henne» osv. det syns jeg er skummelt. Blir folk for desperate så kan det få konsekvenser. Og det fikk jo konsekvenser for shehed og jobben hennes.. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fansy skrev (28 minutter siden):

jeg er helt enig i at gårsdagen hadde ikke noe på snap å gjøre. Det har jeg også nevnt før. Isabell trenger hjelp på en del punkt. Men mens hun får hjelp så vil det nok være varierende former av dette.. jeg er mer bevisst hva hun deler av kmt hun får inn enn at hun deler at hun freaker ut. F.eks. Når hun deler at folk handler seg blakke på varene hennes for å «støtte henne» osv. det syns jeg er skummelt. Blir folk for desperate så kan det få konsekvenser. Og det fikk jo konsekvenser for shehed og jobben hennes.. 

Det at folk er så lettlurte at de blakker seg, er også en sårbarhet som hun vet å utnytte. Hun er jo meget «takknemlig» til følgere som gjør nettopp det. Jeg har lurt på mye med tanke på hennes popularitet. Sophie Elise som har måtte ta ansvar, Kristin Gjelsvik, det samme, Vita og Wanda. De er jo gode eksempler der både «vi» vanlige og pressen har kneblet dem. Isabel går som regel fri. Hvorfor? For meg er hun med sin følgerskare en av de aller verste når det kommer til flørten med følgerne. 

• Liker 1
  • Hjerte 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Harnoejegvilsi skrev (26 minutter siden):

Det at folk er så lettlurte at de blakker seg, er også en sårbarhet som hun vet å utnytte. Hun er jo meget «takknemlig» til følgere som gjør nettopp det. Jeg har lurt på mye med tanke på hennes popularitet. Sophie Elise som har måtte ta ansvar, Kristin Gjelsvik, det samme, Vita og Wanda. De er jo gode eksempler der både «vi» vanlige og pressen har kneblet dem. Isabel går som regel fri. Hvorfor? For meg er hun med sin følgerskare en av de aller verste når det kommer til flørten med følgerne. 

Jeg er ikke helt uenig eller enig. Fordi jeg kanskje mener at det ikke er «så big deal». Altså Isabell er i det minste ganske flink å merke ting med reklame. I motsetning til flere andre. Og hun snakker åpent om penger og hva hun tjener penger på. At hun velger samarbeid hun tjener gode penger på osv. er relativt transparent rett og slett. Dette er naturligvis en «strategi» som funker veldig bra. Men så lenge hun ikke gjør noe direkte skadelig så er det igrunn ikke så mye annet å gjøre. Hu er underholdning og reklamedame. Så kan man vurdere selv hvilken påvirkning man trenger i livet. Og for de som ikke er istand så må det andre tiltak til. Enn å stenge for Isabell. Men når det skal sies- så syns jeg bestevenner greia er usunt for henne og de som sitter ensomme hjemme å føler de endelig har en venn

• Liker 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...