Minipilla Skrevet onsdag kl 11:52 #17661 Del Skrevet onsdag kl 11:52 Har vært i retten hele dagen og derfor ikke fått sjekka snap og regnet med å komme hjem til 46633788 snapper fra flytur og ankomst Maldivene. Men ikke en eneste snap før boarding på flyet. Og dette folkens er helt bevist. Hun er nesten skummel i kynismen sin. Hun vet at tilhengerskaren sitter klistra til skjermen og oppdaterer kontinuerlig for å støtte sin elskede venn. Og når hun er fraværende som dette går alarmen i hodet på fansen og de sender omtrent ut etterlysning hos Kripos etter henne. Med det resultat i enda mer visninger og enda mer penger i banken, evt Dubai mall. At hun er så sykelig opphengt i bursdagen sin og at den MÅ feires på Maldivene er flaut. Hun som en gang sa at det var de små tingene som et kort som betydde noe. Nei, det eneste som betyr noe er å flashe penger. Tipper hun har sovet seg igjennom en flytur til 100.000,- i tillegg. Det var ikke godt nok for henne å feire med han hun ønsker å feire med på et sted i nærheten for det virker sikkert ikke fancy nok. Kvalmt. 9 1 23 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet onsdag kl 11:56 #17662 Del Skrevet onsdag kl 11:56 Sirah skrev (45 minutter siden): Det tror jeg du har veldig rett i. Hun lager seg for mange illusjoner om hvordan ting skal bli og så treffer virkeligheten henne i trynet. Drømmen hennes er jo at livet skal bli som i «The Holiday», hun drømmer om å møte sin egen drømmemann på denne måten. Ble nok ett hardt slag i tryne når hun dro ut på landsbygda i England å dro til location der filmen ble spilt inn, men ingen drømmemann kom å tok henne med storm. Hun trenger en reell oppvåkning, noen må riste vett inn i hode på henne. 7 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet onsdag kl 11:58 #17663 Del Skrevet onsdag kl 11:58 Korpsnerden skrev (15 minutter siden): Snudd rundt - har man frikort til å oppføre seg, si og mene akkurat hva man vil fordi man har en vanskelig barndom? Du "tar" de som kaller henne kynisk, men selv skriver du "pengene rår". Hva er egentlig forskjellen? Salg er jo i bunn og grunn kynisme satt i system, spesielt salg av produkter som man ikke trenger for å leve, slike produkter Isabel selger/reklamerer for. Jeg tror du legger veldig mye i ordet kynisk. Du etterlyser at folk skal kunne se Isabel ut fra flere perspektiver. Gjør egentlig du det? Personlig mener jeg Isabel (tidvis) både er underholdende og gøy å følge, samtidig som jeg tror mye av det hun gjør/viser kun er for å tjene (enda mer) penger. Jeg mener det er viktig å være kritisk til ting man blir presentert for i SOME. Det er IKKE hat eller sinne. Kanskje leser hun her og plukker opp et tips eller to også. Det veldig mange her inne som har egne erfaringer, både med traumer, relasjoner og i form av yrket sitt, uten at de forteller om det, og influensere treffer mennesker forskjellige ut i fra hva en har med seg av livserfaring. Det jeg ser hos Isabel ser ikke nødvendigvis du, og vice versa. Ingen mennesker er feilfrie, ei heller IR. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet onsdag kl 11:59 #17664 Del Skrevet onsdag kl 11:59 Korpsnerden skrev (16 minutter siden): Snudd rundt - har man frikort til å oppføre seg, si og mene akkurat hva man vil fordi man har en vanskelig barndom? Du "tar" de som kaller henne kynisk, men selv skriver du "pengene rår". Hva er egentlig forskjellen? Salg er jo i bunn og grunn kynisme satt i system, spesielt salg av produkter som man ikke trenger for å leve, slike produkter Isabel selger/reklamerer for. Jeg tror du legger veldig mye i ordet kynisk. Du etterlyser at folk skal kunne se Isabel ut fra flere perspektiver. Gjør egentlig du det? Personlig mener jeg Isabel (tidvis) både er underholdende og gøy å følge, samtidig som jeg tror mye av det hun gjør/viser kun er for å tjene (enda mer) penger. Jeg mener det er viktig å være kritisk til ting man blir presentert for i SOME. Det er IKKE hat eller sinne. Kanskje leser hun her og plukker opp et tips eller to også. Det veldig mange her inne som har egne erfaringer, både med traumer, relasjoner og i form av yrket sitt, uten at de forteller om det, og influensere treffer mennesker forskjellige ut i fra hva en har med seg av livserfaring. Det jeg ser hos Isabel ser ikke nødvendigvis du, og vice versa. Ingen mennesker er feilfrie, ei heller IR. Bra innlegg🙂 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet onsdag kl 12:00 #17665 Del Skrevet onsdag kl 12:00 Minipilla skrev (3 minutter siden): Har vært i retten hele dagen og derfor ikke fått sjekka snap og regnet med å komme hjem til 46633788 snapper fra flytur og ankomst Maldivene. Men ikke en eneste snap før boarding på flyet. Og dette folkens er helt bevist. Hun er nesten skummel i kynismen sin. Hun vet at tilhengerskaren sitter klistra til skjermen og oppdaterer kontinuerlig for å støtte sin elskede venn. Og når hun er fraværende som dette går alarmen i hodet på fansen og de sender omtrent ut etterlysning hos Kripos etter henne. Med det resultat i enda mer visninger og enda mer penger i banken, evt Dubai mall. At hun er så sykelig opphengt i bursdagen sin og at den MÅ feires på Maldivene er flaut. Hun som en gang sa at det var de små tingene som et kort som betydde noe. Nei, det eneste som betyr noe er å flashe penger. Tipper hun har sovet seg igjennom en flytur til 100.000,- i tillegg. Det var ikke godt nok for henne å feire med han hun ønsker å feire med på et sted i nærheten for det virker sikkert ikke fancy nok. Kvalmt. Words💯🎯🎯 Dette går kun til ett punkt der disse triksene ikke fungerer mer.. De fleste vil gå lei på ett eller annet tidspunkt uansett hvor involvert de er i IR pr dd.. Dette er et spill som ikke fungerer i lengden da man alltid er avhengig av en stabil følgerskare.. 6 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet onsdag kl 12:17 #17666 Del Skrevet onsdag kl 12:17 Minipilla skrev (24 minutter siden): Har vært i retten hele dagen og derfor ikke fått sjekka snap og regnet med å komme hjem til 46633788 snapper fra flytur og ankomst Maldivene. Men ikke en eneste snap før boarding på flyet. Og dette folkens er helt bevist. Hun er nesten skummel i kynismen sin. Hun vet at tilhengerskaren sitter klistra til skjermen og oppdaterer kontinuerlig for å støtte sin elskede venn. Og når hun er fraværende som dette går alarmen i hodet på fansen og de sender omtrent ut etterlysning hos Kripos etter henne. Med det resultat i enda mer visninger og enda mer penger i banken, evt Dubai mall. At hun er så sykelig opphengt i bursdagen sin og at den MÅ feires på Maldivene er flaut. Hun som en gang sa at det var de små tingene som et kort som betydde noe. Nei, det eneste som betyr noe er å flashe penger. Tipper hun har sovet seg igjennom en flytur til 100.000,- i tillegg. Det var ikke godt nok for henne å feire med han hun ønsker å feire med på et sted i nærheten for det virker sikkert ikke fancy nok. Kvalmt. Dette 👆🏼👍🏼 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Harnoejegvilsi Skrevet onsdag kl 12:18 #17667 Del Skrevet onsdag kl 12:18 Zena33 skrev (3 timer siden): Nettopp! Korrigering av destruktiv adferd er nøkkelen til et bedre liv. Kjenner jeg blir så frustrert over RS, de er med på å dytte henne utenfor stupet istedenfor å stoppe henne - før hun detter utenfor. Det er i korrigering kjærligheten ligger ja, hylingen fører henne bare over kanten på stupet. Jeg er så enig med deg. Det at disse venninnene hyller hva enn hun gjør, er ikke bra for Isabel. Hun får ingen motstand, og når hun får motstand, så takler hun det ekstremt dårlig. Jeg forstår at naboen muligens blokka henne, for slik som hun holdt på i går, er ikke greit. Med eller uten bakenforliggende traumer. Hun er voksen. Voksne mennesker må ta ansvar for egne handlinger og eget liv. Det at hun er glad for små søte kort, eller få være med delfinene, er et narrativ hun skaper. Hadde hun vært glad for de små ting, så hadde hun blitt værende i Dubai, og virkelig latt han skjemme henne bort på bursdagen. Hadde jeg, og mange andre , oppført oss som henne, flere dager før en fødselsdag, så tror jeg både kk’s og kjærester hadde blitt skremt. Jeg og mange andre her, har også en historie, en bagasje. Det er sånn livet er, for alle. Ja, hun har en grusom barndom, men det gir henne ingen rett til å oppføre seg dårlig. Hun hang han ut i går. Skiftet fra at det var ikke han, hun viste hvor hennes adferd kom i fra, til at det var han som var problemet. Isabel er en pen dame, med masse sjarm. Isabel er også det motsatte, som ikke er fullt så sjarmerende. En terapi, som jeg mener hun behøver, vil ikke være å stryke henne over håret og si «stakkars Shirog» En terapeutisk behandling vil også være «konfronterende» i form av at man må eie sin egen historie. Lære seg å akseptere det som ikke var bra, Men også se opp og frem. Se på hvem man er i dag. Isabel har en makt over sine følgere som ikke er bra. Adferden de siste månedene har ikke vært noe å se opp til. Og ingen sier noe. Hadde hun vært min datter, hadde jeg gjort noe. Dessverre har hun ikke en velfungerende mor. Verken når det kommer til språk eller øvrige emosjoner. Søsknene er for unge, bortsett fra Shehed, som virker som om hun prøver. Men hun er også fanget i en klo, som jeg tror omhandler penger. Jeg ønsker ikke Isabel noe vondt. I går ble jeg for første gang sint, på en fremmed. Jeg tror ikke det bare var jeg som ble trigget. Og hvorfor trigges man? 4 1 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet onsdag kl 12:19 #17668 Del Skrevet onsdag kl 12:19 Tittitt skrev (2 timer siden): De er vel utslitt, de må jo få tenke litt på seg selv og sin egen mentale helse også. Hun er over 30 år, de kan ikke være ansvarlige for hennes lykke, særlug når de ser hvordan hun selvsaborterer. Det må være utrolig tungt å være tett på Isabel, de får jo heller ikke slappet av og vært 100% seg selv når hun filmer hele tiden. Hun tar jo heller ikke rådene de gir henne, så hva er vitsen? Skal de måtte ofre seg selv for å bygge oppunder vrangforestillingene hennes da? Tror det er viktig å sette grenser for seg selv i nære relasjoner også, og at de får omgitt seg med mennesker som gir påfyll mentalt og sosialt. Isabel bør ikke være midtpunktet i livet til de to som tross alt har hatt det verre enn Isabel, og sliter med sine egne traumer. Shehed fikk jo ikke en lykkelig slutt straks hun kom i fosterhjem, og Ahlam sin oppvekst kan ikke sammenlignes med Isabel sin. Så tenker det er bra at de tar litt vare på seg selv oppi sirkuset. Lurer litt på dette Har allesammen samme far ? Har moren vært gift 1 eller 2 ganger Bor han eventuelt sammen med moren i Irak Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 12:21 #17669 Del Skrevet onsdag kl 12:21 Ser det spekuleres både på jodel og på Facebook om grunnen til at hun ikke har oppdatert siden før takeoff er fordi naboen var med på flyet og at de nå er sammen på Maldivene. Eventuelt at hun sluttet å oppdatere der for å gå av flyet igjen. Huff selv om jeg prøver å la være så blir man engasjert altså. 1-0 til Isabel. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Zena33 Skrevet onsdag kl 12:22 #17670 Del Skrevet onsdag kl 12:22 Sirah skrev (2 timer siden): Veldig bra innlegg. Jeg tror nok hun føler at hun må være såpass ekstrem for å opprettholde interessen til følgerne sine. Bare ta oss - som ikke er super dedikerte følgere en gang. Denne tråden har jo ikke stått stille et minutt siden igår kveld! Dette genererer virkelig klikk og penger i kassa. Jeg er helt enig med deg, jeg ville også mye heller fulgt en «frisk» Isabel som har det bra med seg selv og menneskene rundt seg ❤️ Tror du overvurderer hvor mye klikk og penger som skapes på engasjement i denne gruppen, til tross for høyt engasjement akkurat nå. Med tanke på 400k følgere så utgjør denne gruppen trolig ikke mer enn 0,001 prosent av alle klikk. 30-40 unike engasjerte brukere, kanskje 100-200 som bare leser denne tråden? Og noen av disse ville uansett ha klikket seg inn, uansett situasjon. Det er nok ikke her inne de store pengene kommer fra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet onsdag kl 12:22 #17671 Del Skrevet onsdag kl 12:22 Harnoejegvilsi skrev (4 minutter siden): Jeg er så enig med deg. Det at disse venninnene hyller hva enn hun gjør, er ikke bra for Isabel. Hun får ingen motstand, og når hun får motstand, så takler hun det ekstremt dårlig. Jeg forstår at naboen muligens blokka henne, for slik som hun holdt på i går, er ikke greit. Med eller uten bakenforliggende traumer. Hun er voksen. Voksne mennesker må ta ansvar for egne handlinger og eget liv. Det at hun er glad for små søte kort, eller få være med delfinene, er et narrativ hun skaper. Hadde hun vært glad for de små ting, så hadde hun blitt værende i Dubai, og virkelig latt han skjemme henne bort på bursdagen. Hadde jeg, og mange andre , oppført oss som henne, flere dager før en fødselsdag, så tror jeg både kk’s og kjærester hadde blitt skremt. Jeg og mange andre her, har også en historie, en bagasje. Det er sånn livet er, for alle. Ja, hun har en grusom barndom, men det gir henne ingen rett til å oppføre seg dårlig. Hun hang han ut i går. Skiftet fra at det var ikke han, hun viste hvor hennes adferd kom i fra, til at det var han som var problemet. Isabel er en pen dame, med masse sjarm. Isabel er også det motsatte, som ikke er fullt så sjarmerende. En terapi, som jeg mener hun behøver, vil ikke være å stryke henne over håret og si «stakkars Shirog» En terapeutisk behandling vil også være «konfronterende» i form av at man må eie sin egen historie. Lære seg å akseptere det som ikke var bra, Men også se opp og frem. Se på hvem man er i dag. Isabel har en makt over sine følgere som ikke er bra. Adferden de siste månedene har ikke vært noe å se opp til. Og ingen sier noe. Hadde hun vært min datter, hadde jeg gjort noe. Dessverre har hun ikke en velfungerende mor. Verken når det kommer til språk eller øvrige emosjoner. Søsknene er for unge, bortsett fra Shehed, som virker som om hun prøver. Men hun er også fanget i en klo, som jeg tror omhandler penger. Jeg ønsker ikke Isabel noe vondt. I går ble jeg for første gang sint, på en fremmed. Jeg tror ikke det bare var jeg som ble trigget. Og hvorfor trigges man? Utrolig bra oppsummert 🎯💯 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 12:23 #17672 Del Skrevet onsdag kl 12:23 agent skrev (1 minutt siden): Lurer litt på dette Har allesammen samme far ? Har moren vært gift 1 eller 2 ganger Bor han eventuelt sammen med moren i Irak Shehed sin far var den første moren var gift med. Hun skilte seg fra han fordi han ville ha en kone nr 2. Han er nå død. Isabel, Rami og Sidra har samme far. De skilte seg for mange år siden fordi Isabel og Shehed ble tatt av barnevernet. Men det spekuleres i om de kunn skilte seg for «ordens skyld», mens de i praksis fremdeles er sammen. De bor sammen i Irak ja. I Oslo bor Sidra og Pimpen i en leilighet, mens Rami og faren bor omtrent i naboleiligheten. Mye mulig noe er feil. 1 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet onsdag kl 12:24 #17673 Del Skrevet onsdag kl 12:24 Sirah skrev (2 minutter siden): Ser det spekuleres både på jodel og på Facebook om grunnen til at hun ikke har oppdatert siden før takeoff er fordi naboen var med på flyet og at de nå er sammen på Maldivene. Eventuelt at hun sluttet å oppdatere der for å gå av flyet igjen. Huff selv om jeg prøver å la være så blir man engasjert altså. 1-0 til Isabel. Ja, tanken har faktisk streifet meg også 👍🏼 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 12:25 #17674 Del Skrevet onsdag kl 12:25 Zena33 skrev (1 minutt siden): Tror du overvurderer hvor mye klikk og penger som skapes på engasjement i denne gruppen, til tross for høyt engasjement akkurat nå. Med tanke på 400k følgere så utgjør denne gruppen trolig ikke mer enn 0,001 prosent av alle klikk. 30-40 unike engasjerte brukere, kanskje 100-200 som bare leser denne tråden? Og noen av disse ville uansett ha klikket seg inn, uansett situasjon. Det er nok ikke her inne de store pengene kommer fra. Nei da misforsto du hva jeg mente Jeg tror ikke vi står for står for store mengder av de klikkene og penger i kassa, jeg mente at hele situasjonen nok er en økonomisk gullgruve. Ser jeg skrev det litt klønete. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet onsdag kl 12:26 #17675 Del Skrevet onsdag kl 12:26 agent skrev (4 minutter siden): Lurer litt på dette Har allesammen samme far ? Har moren vært gift 1 eller 2 ganger Bor han eventuelt sammen med moren i Irak Sidra, Rami og Isabel har samme far. Jeg tror han er på "besøk" i Irak ja. Hvordan relasjonen deres er vet vi jo ingenting om, men de (alle) er jo en god del i lag. Shehed har en annen far som er død nå. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 12:29 #17676 Del Skrevet onsdag kl 12:29 Hun la ut et bilde av bamsen på flyet nå. Og skrev at han skulle være med på alle eventyr fra nå av. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet onsdag kl 12:32 #17677 Del Skrevet onsdag kl 12:32 Sirah skrev (2 minutter siden): Hun la ut et bilde av bamsen på flyet nå. Og skrev at han skulle være med på alle eventyr fra nå av. 👀👀👀🙈 Dama er 31år.. Ikke et barn 7 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet onsdag kl 12:33 #17678 Del Skrevet onsdag kl 12:33 (endret) Sirah skrev (5 minutter siden): Hun la ut et bilde av bamsen på flyet nå. Og skrev at han skulle være med på alle eventyr fra nå av. Effektiv måte å kun beholde Shirog-elskerne for å si det sånn.. Hun får i alle fall med seg hva som skjer på KG 😂 Endret onsdag kl 12:35 av Korpsnerden 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet onsdag kl 12:37 #17679 Del Skrevet onsdag kl 12:37 Pigaloppa skrev (1 time siden): Var det barnevern du snart er ferdig utdannet i? Har en følelse av at du har tatt fordypning i å forstå Isabel som barn,og at derfor tror du vet at hun er som hun er pga det. At du ikke synes det er kynisk og manipulerende å bruke barndommen rått for å tjene penger skremmer meg litt. For er det sånn at hvis man har en vond barndom så er det greit å utnytte folk som i følge deg er lettere psykisk utviklingshemmede? Det er sånne forståsegpåere som bl.a deg som gir Isabel denne makten. Hun er en voksen dame som burde få en skikkelig utredning hos psykolog, for sine voksen problemer. Dette er gjennomgående i barnevernet det. Ingen konsekvenser for alt har vært så grusomt. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 12:39 #17680 Del Skrevet onsdag kl 12:39 Classy skrev (4 minutter siden): 👀👀👀🙈 Dama er 31år.. Ikke et barn Ja….. Korpsnerden skrev (3 minutter siden): Effektiv måte å kun beholde Shirog-elskerne for å si det sånn.. Hun får i alle fall med seg hva som skjer på KG 😂 Akkurat det samme tenkte jeg. Hun får det garantert med seg. Om det er tilfelle så håper jeg også at hun har fått med seg at de aller fleste faktisk ønsker henne vel og at alt som er skrevet er ment som «tøff kjærlighet». At vi faktisk ønsker at hun skal oppsøke hjelp slik at HUN kan få det bedre med seg selv! 4 1 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå