Sirah Skrevet 2. april #17561 Skrevet 2. april Sveits35 skrev (6 minutter siden): Det kom ikke en oppmerksomhet til henne på resorten fra naboen. Da ble relasjonen deres ødelagt. De datet før den reaksjonen hennes. Forstår ikke at han orker. Det må jo være et eller annet med ham også da Det er alltid to sider av en sak og han har sikkert sine grunner han også. Det er jo problemet når vi bare har den ene siden. Fansy skrev (4 minutter siden): Altså jeg og har en bamse fra barneåra mine. Og jeg viser den jo ikke frem over alt. Om hun er i en type krise nå, så er det vel kanskje derfor hun tar den med seg. Hun har sagt før at hun tar relasjonsbrudd / kjærlighetssorg ganske hardt. Og hun har nok vært mer forelska i naboen enn hun ville innrømme for seg selv. Så det at hun klarte å sabotere hele situasjonen, gjør nok at hun føler mye angst og sorg. Hun er skjør, selv om hun har klart seg «bra». Så vet alle her inne og andre steder at hun er skjør, og tåler lite. Det med bamsen syntes jeg heller ikke er så rart. Og ja, hun har garantert følt mer for han enn hun ville innrømme. Jeg syntes oppriktig synd på henne for at hun har det sånn, men dette tar lissom helt av… 2 1
Kønn Skrevet 2. april #17562 Skrevet 2. april Sveits35 skrev (3 minutter siden): Det blir bare litt mye for tida. Jeg liker at du forstår henne. Hun trenger folk støtter også. Nei, hun trenger korrigering. Det ligger som nevnt før mye kjærlighet i det. 2 1 3
Sirah Skrevet 2. april #17563 Skrevet 2. april NeonNinja skrev (1 minutt siden): Jeg er stort sett helt enig i det som har blitt skrevet de siste dagene, men jeg må likevel innrømme at jeg forstår skuffelsen hennes når det kommer til bursdag. Jeg er ei 30-og-noe dame med adhd, og før jeg startet på medisiner var følelsesregisteret og håndtering av følelser helt på bærtur. Det var ikke unormalt for meg å få helt ekstreme reaksjoner på helt vanlige ting. Der noen ville blitt bittelitt skuffa og så gått videre med livet, ville jeg fått et sammenbrudd med gråt og hjertesorg i noen timer før jeg fikk hentet meg inn igjen. Oppi disse kraftige reaksjonene klarte jeg likevel å være litt rasjonell, som å se at min reaksjon var litt vel overdreven i forhold til situasjon, kunne forstå at ingen mente å gjøre meg vondt, men hadde det likevel ekstremt vondt selv. Litt av dette ser jeg også igjen i IR, så jeg syntes ikke hun er en helt tapt sak. Bursdager har alltid vært stort for meg, og jeg har ofte hatt forventninger fordi jeg har tenkt at mine nærmeste har visst om hvor mye det betyr for meg, og blitt skuffet flere enn en gang. Så jeg kan forstå at dette er vondt for IR, og skjønner at hun reagerer på at naboen plutselig vil være med helt i siste liten når han egentlig ikke ville. Jeg liker IR, og syntes stort sett hun er morsom å følge. Men jeg liker ikke Suzy/DubaiLaila/andre alterego med fullstendig overtenning og på grensen til mani, og jeg syntes ikke noe om at Shirog og dårlig barndom brukes for å rettferdiggjøre adferd og høste masse kjærlighet, for hun må faktisk komme seg videre i livet. Ja, livet kan være skikkelig urettferdig, og selv om jeg ikke har lest bøkene hennes, så har jeg forstått at livet ikke har vært helt enkelt for den familien, men se så bra det er nå, med penger, reiser, designer ditt og datt og friheten til å leve som man vil. Man kan ikke la fortid få ødelegge for fremtid resten av livet. Veldig bra innlegg!
agent Skrevet 2. april #17564 Skrevet 2. april Sirah skrev (16 minutter siden): Jeg fulgte henne ikke på bursdagen hennes i fjor, så det har jeg bare forstått at var et shitshow… Bare fylla , det ble helt svart. Venninnene kontaktet fam. osv.🙈 1
Løvejenta Skrevet 2. april #17565 Skrevet 2. april Redd for at pengene ikke skal rulle på kontoen også: lover dere å henge masse med meg denne turen besties? ser for meg hele sekten roper i kor: jaaaa! det er faktisk helt krise 🥴🚩 3 14
Sirah Skrevet 2. april #17566 Skrevet 2. april agent skrev (4 minutter siden): Bare fylla , det ble helt svart. Venninnene kontaktet fam. osv.🙈 Blir vel en gjentagelse på det i år da…. 1
agent Skrevet 2. april #17567 Skrevet 2. april Løvejenta skrev (1 minutt siden): Redd for at pengene ikke skal rulle på kontoen også: lover dere å henge masse med meg denne turen besties? ser for meg hele sekten roper i kor: jaaaa! det er faktisk helt krise 🥴🚩 Samme tenkte jeg 🚩🚩🤐 3
agent Skrevet 2. april #17568 Skrevet 2. april Sirah skrev (Akkurat nå): Blir vel en gjentagelse på det i år da…. Det blir nok det, hvis ikke KK kommer flyvende inn. Så kommer det sikkert masse blomster og kaker fra fjerne venninner og samarbeidspartnere. Kan jo håpe KK gjør noe spesielt 😇 masse click bait. Reklame for sirup osv, litt grining sammen med delfinene. osv.🫣 1 1
Fansy Skrevet 2. april #17569 Skrevet 2. april NeonNinja skrev (9 minutter siden): Jeg er stort sett helt enig i det som har blitt skrevet de siste dagene, men jeg må likevel innrømme at jeg forstår skuffelsen hennes når det kommer til bursdag. Jeg er ei 30-og-noe dame med adhd, og før jeg startet på medisiner var følelsesregisteret og håndtering av følelser helt på bærtur. Det var ikke unormalt for meg å få helt ekstreme reaksjoner på helt vanlige ting. Der noen ville blitt bittelitt skuffa og så gått videre med livet, ville jeg fått et sammenbrudd med gråt og hjertesorg i noen timer før jeg fikk hentet meg inn igjen. Oppi disse kraftige reaksjonene klarte jeg likevel å være litt rasjonell, som å se at min reaksjon var litt vel overdreven i forhold til situasjon, kunne forstå at ingen mente å gjøre meg vondt, men hadde det likevel ekstremt vondt selv. Litt av dette ser jeg også igjen i IR, så jeg syntes ikke hun er en helt tapt sak. Bursdager har alltid vært stort for meg, og jeg har ofte hatt forventninger fordi jeg har tenkt at mine nærmeste har visst om hvor mye det betyr for meg, og blitt skuffet flere enn en gang. Så jeg kan forstå at dette er vondt for IR, og skjønner at hun reagerer på at naboen plutselig vil være med helt i siste liten når han egentlig ikke ville. Jeg liker IR, og syntes stort sett hun er morsom å følge. Men jeg liker ikke Suzy/DubaiLaila/andre alterego med fullstendig overtenning og på grensen til mani, og jeg syntes ikke noe om at Shirog og dårlig barndom brukes for å rettferdiggjøre adferd og høste masse kjærlighet, for hun må faktisk komme seg videre i livet. Ja, livet kan være skikkelig urettferdig, og selv om jeg ikke har lest bøkene hennes, så har jeg forstått at livet ikke har vært helt enkelt for den familien, men se så bra det er nå, med penger, reiser, designer ditt og datt og friheten til å leve som man vil. Man kan ikke la fortid få ødelegge for fremtid resten av livet. Veldig enig med deg på mye. Men jeg har lest begge bøkene, og er snart utdannet bv pedagog. At hun har de reaksjonsmønstrene hun har er faktisk ikke unaturlig i det hele tatt. Å ha vokst opp i vold, panikk, der menn er de ondeste menneskene i verden. Der pappa ikke er trygg, onkler er ikke trygge, fremmede kommer i hus midt på natten osv. og så brant hun seg så salig på voldemort i tillegg. Hun saboterer mye for seg selv garantert. Men det er jo ikke fordi ho er en ondskapsfull psykopat heller som enkelte her inne skal ha det til. Hun er en voksen dame, med ett knust barnehjerte. Som først siste året har begynt å rydde opp i å jobbe med seg selv litt mer aktivt enn før. Et resultat av traume arbeid er også at man en periode blir skjørere. Og som du sier mtp adhd- om det er traume eller adhd symptomer ho har. Samme skiten, men totalen er manglende emosjonell regulering. Jeg kjenner meg også igjen i overreaksjoner på ting, og blir sittende flau og såret etterpå. Men det gjør jo ikke følelsene mine eller IR falske. Det at andre ikke kan relatere betyr ikke at det er fake. syns jeg ho har håndtert dette bra nei. Syns jeg at ho burde roet kraftig ned å tatt en f2f med naboen istede ja. Men noen ganger driter jeg på draget også, og det må da vel gjelde influencere også. Det er bare synd for hun og naboen kunne hatt noe fint. Men er hun ikke klar, så er hun ikke klar. 4 5 1
Ellenn Skrevet 2. april #17570 Skrevet 2. april Kønn skrev (7 minutter siden): Nei, hun trenger korrigering. Det ligger som nevnt før mye kjærlighet i det. Korrigering høres litt ut som noe man gjør med bikkja si, men mulig du legger noe annet i ordet enn meg 😉 Hun trenger absolutt en realitetsorientering, men det burde komme fra familie og evt andre rundt henne som bryr seg om henne. Når hun får alle disse meldingene med hjerter, stakkars deg, og naboen er en dust lærer hun absolutt ingenting til neste gang det kommer en liten dump i veien. 2
Fansy Skrevet 2. april #17571 Skrevet 2. april Løvejenta skrev (8 minutter siden): Redd for at pengene ikke skal rulle på kontoen også: lover dere å henge masse med meg denne turen besties? ser for meg hele sekten roper i kor: jaaaa! det er faktisk helt krise 🥴🚩 Ja det er ganske krise om hun faktisk er så avhengig av internett squaden til å føle seg vel. 2
Fansy Skrevet 2. april #17572 Skrevet 2. april Ellenn skrev (1 minutt siden): Korrigering høres litt ut som noe man gjør med bikkja si, men mulig du legger noe annet i ordet enn meg 😉 Hun trenger absolutt en realitetsorientering, men det burde komme fra familie og evt andre rundt henne som bryr seg om henne. Når hun får alle disse meldingene med hjerter, stakkars deg, og naboen er en dust lærer hun absolutt ingenting til neste gang det kommer en liten dump i veien. Korreksjon er også et vanlig ord ifbm barneoppdragelse. Når den ikke er lyktes godt nok så trengs det videre i voksen alder 😅 1
Sirah Skrevet 2. april #17573 Skrevet 2. april agent skrev (4 minutter siden): Det blir nok det, hvis ikke KK kommer flyvende inn. Så kommer det sikkert masse blomster og kaker fra fjerne venninner og samarbeidspartnere. Kan jo håpe KK gjør noe spesielt 😇 masse click bait. Reklame for sirup osv, litt grining sammen med delfinene. osv.🫣 Ja helt sikkert…
Ellenn Skrevet 2. april #17574 Skrevet 2. april Fansy skrev (1 minutt siden): Korreksjon er også et vanlig ord ifbm barneoppdragelse. Når den ikke er lyktes godt nok så trengs det videre i voksen alder 😅 Det er jo mye likt i barneoppdragelse og hundeoppdragelse 😉 1
Korpsnerden Skrevet 2. april #17575 Skrevet 2. april Fansy skrev (9 minutter siden): Veldig enig med deg på mye. Men jeg har lest begge bøkene, og er snart utdannet bv pedagog. At hun har de reaksjonsmønstrene hun har er faktisk ikke unaturlig i det hele tatt. Å ha vokst opp i vold, panikk, der menn er de ondeste menneskene i verden. Der pappa ikke er trygg, onkler er ikke trygge, fremmede kommer i hus midt på natten osv. og så brant hun seg så salig på voldemort i tillegg. Hun saboterer mye for seg selv garantert. Men det er jo ikke fordi ho er en ondskapsfull psykopat heller som enkelte her inne skal ha det til. Hun er en voksen dame, med ett knust barnehjerte. Som først siste året har begynt å rydde opp i å jobbe med seg selv litt mer aktivt enn før. Et resultat av traume arbeid er også at man en periode blir skjørere. Og som du sier mtp adhd- om det er traume eller adhd symptomer ho har. Samme skiten, men totalen er manglende emosjonell regulering. Jeg kjenner meg også igjen i overreaksjoner på ting, og blir sittende flau og såret etterpå. Men det gjør jo ikke følelsene mine eller IR falske. Det at andre ikke kan relatere betyr ikke at det er fake. syns jeg ho har håndtert dette bra nei. Syns jeg at ho burde roet kraftig ned å tatt en f2f med naboen istede ja. Men noen ganger driter jeg på draget også, og det må da vel gjelde influencere også. Det er bare synd for hun og naboen kunne hatt noe fint. Men er hun ikke klar, så er hun ikke klar. Har du tenkt over at hun kan være begge deler? Både en skjør voksen med masse traumer i bagasjen og et ønske om ekte kjærlighet og gode relasjoner, og en kynisk forretningskvinne som selger det som selges kan, inkludert relasjoner og barndom? Det tror nemlig jeg . 2 9
Fansy Skrevet 2. april #17576 Skrevet 2. april Korpsnerden skrev (2 minutter siden): Har du tenkt over at hun kan være begge deler? Både en skjør voksen med masse traumer i bagasjen og et ønske om ekte kjærlighet og gode relasjoner, og en kynisk forretningskvinne som selger det som selges kan, inkludert relasjoner og barndom? Det tror nemlig jeg . «Kynisk foretningskvinne» er alltid det når en dame gjør det bra. Mens når menn gjør det bra så har de businissteft. Selvfølgelig selger hun det hun kan for å tjene penger, som alle andre. Hun er åpen om det, kaller seg selv reklamedame osv. det er da ikke en hemlighet det. Men hva mener du er bedre? At hun deler alt men ikke selger noe å ikke tjener penger på det? Eller at hun ikke deler noe å bare selger? Og ikke tjener penger fordi folk vil ha show og underholdning. Altså det må gå an å ha to tanker i hode samtidig uten å være et dårlig menneske. 6 2
NeonNinja Skrevet 2. april #17577 Skrevet 2. april Fansy skrev (8 minutter siden): Veldig enig med deg på mye. Men jeg har lest begge bøkene, og er snart utdannet bv pedagog. At hun har de reaksjonsmønstrene hun har er faktisk ikke unaturlig i det hele tatt. Å ha vokst opp i vold, panikk, der menn er de ondeste menneskene i verden. Der pappa ikke er trygg, onkler er ikke trygge, fremmede kommer i hus midt på natten osv. og så brant hun seg så salig på voldemort i tillegg. Hun saboterer mye for seg selv garantert. Men det er jo ikke fordi ho er en ondskapsfull psykopat heller som enkelte her inne skal ha det til. Hun er en voksen dame, med ett knust barnehjerte. Som først siste året har begynt å rydde opp i å jobbe med seg selv litt mer aktivt enn før. Et resultat av traume arbeid er også at man en periode blir skjørere. Og som du sier mtp adhd- om det er traume eller adhd symptomer ho har. Samme skiten, men totalen er manglende emosjonell regulering. Jeg kjenner meg også igjen i overreaksjoner på ting, og blir sittende flau og såret etterpå. Men det gjør jo ikke følelsene mine eller IR falske. Det at andre ikke kan relatere betyr ikke at det er fake. syns jeg ho har håndtert dette bra nei. Syns jeg at ho burde roet kraftig ned å tatt en f2f med naboen istede ja. Men noen ganger driter jeg på draget også, og det må da vel gjelde influencere også. Det er bare synd for hun og naboen kunne hatt noe fint. Men er hun ikke klar, så er hun ikke klar. Godt skrevet, og helt enig med deg! At hun trenger hjelp til å håndtere følelser, og kanskje livet generelt, er det ingen tvil om, men jeg ser ikke det mange andre i denne tråden ser når de kaller henne psykopat og at alt bare er et spill. Kall meg gjerne naiv, men jeg syntes stort sett at hun virker veldig genuin. Det er jo klart at dama er på jobb, og kanskje ting melkes mer enn nødvendig for klikk, men jeg syntes det blir i overkant mye hat her inne. Også enig i at hele greia med naboen kunne vært håndtert mye bedre og kanskje hun til og med er skyld i egen lidelse her, men det gjør jo på ingen måte lidelsen mindre legitim. Vi er tross alt bare mennesker alle sammen. We live and we learn. Forhåpentligvis. 1 4
Really Skrevet 2. april #17578 Skrevet 2. april NeonNinja skrev (26 minutter siden): Jeg liker IR, og syntes stort sett hun er morsom å følge. Men jeg liker ikke Suzy/DubaiLaila/andre alterego med fullstendig overtenning og på grensen til mani Det du beskriver her skjer når de er flere sammen. Det handler om oppmerksomhet. Isabel er i gruppe, og liker ikke andre får oppmerksomhet. Hun skal ha all oppmerksomheten for seg selv. Jeg skrev noe om diagnose tidligere i tråden. Hvis diagnosen stemmer med det jeg tror, så faller denne manien på plass, altså hvorfor hun blir slik. Hun godtar ikke andre får oppmerksomhet. Etter å ha sett gårsdagens snapper, så er jeg litt satt ut. Jeg begynner mer og mer å tro på andres uttalelser i denne tråden, at Isabel er kynisk og manipulerende. 4
Fansy Skrevet 2. april #17579 Skrevet 2. april NeonNinja skrev (2 minutter siden): Godt skrevet, og helt enig med deg! At hun trenger hjelp til å håndtere følelser, og kanskje livet generelt, er det ingen tvil om, men jeg ser ikke det mange andre i denne tråden ser når de kaller henne psykopat og at alt bare er et spill. Kall meg gjerne naiv, men jeg syntes stort sett at hun virker veldig genuin. Det er jo klart at dama er på jobb, og kanskje ting melkes mer enn nødvendig for klikk, men jeg syntes det blir i overkant mye hat her inne. Også enig i at hele greia med naboen kunne vært håndtert mye bedre og kanskje hun til og med er skyld i egen lidelse her, men det gjør jo på ingen måte lidelsen mindre legitim. Vi er tross alt bare mennesker alle sammen. We live and we learn. Forhåpentligvis. ja helt enig. Enkelte her inne er bestemt på å hate. Og ser etter det onde i mennesker av en eller annen grunn. Samme med SE. Veldig opptatt over hvor kalkulerte de er osv. for all del det er nok mye strategi i bilde. Men de er mennesker med et liv de lever- 3 3
Sirah Skrevet 2. april #17580 Skrevet 2. april Korpsnerden skrev (2 minutter siden): Har du tenkt over at hun kan være begge deler? Både en skjør voksen med masse traumer i bagasjen og et ønske om ekte kjærlighet og gode relasjoner, og en kynisk forretningskvinne som selger det som selges kan, inkludert relasjoner og barndom? Det tror nemlig jeg . Det er nok en del sannhet i dette ja. At hun har masse traumer i bagasjen er det ingen som helst tvil om. At hun har det forferdelig vondt nå er det heller ingen tvil om. At hun melker det for content? Absolutt. Hadde det ikke vært for content så hadde hun lagt ut en liten teatime med: Jeg har det skikkelig kjipt nå, må ta tak i noe personlige greier, snapper når jeg er klar elsklingene mine. Dette hadde vært helt innafor og helt forståelig. Et fult mental breakdown til de 400.000 nærmeste venninnene sine er så klart for content. Tviler sterkt på at hun får det bedre ved å dele på den måten hun gjør. Jeg skulle ønske hun enten dro hjem til familien sin eller ble igjen i Dubai for å ordne opp med naboen. I tillegg til å få profesjonell hjelp av mennesker som faktisk har kunnskap og utdannelse til å utgjøre en forskjell for henne. Det har ikke vi og det har ikke Raadsquad. Jeg liker Isabel og jeg ønsker henne absolutt alt godt i hele verden, selv om jeg er sterkt uenig i måten hun har håndtert ting på de siste dagene. Selv om det mest sannsynlig er mye penger i henne for dette, så er det ikke alt som trenger å være et offentlig shitshow.. Håper hun på et tidspunkt skjønner det. 2 1 6
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå