Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

agent skrev (9 minutter siden):

Tenk å si det, hva  veit hu? Er ikke alle som deler alt.

Ja, tenk å si det! Hun kan dele hva hun vil, men å påstå at ingen influencere har hatt en så tøff barndom som henne – det er faktisk ille. Hun vet ikke hva folk har gått gjennom. Jeg har lest bøkene hennes, og for all del – jeg skjønner at hun har hatt en unormal barndom. Jeg mener ikke å undervurdere hennes traumer, men folk har opplevd seksuell mishandling, krig, alvorlig sykdom og død i nær familie, samt vold som har gitt fysiske mén. Jeg kjenner faktisk en influencer som jeg noen ganger lurer på hvordan klarer å fungere så bra i hverdagen, med tanke på hva hun har vært gjennom – og likevel har hun valgt å ikke dele det. Sykt.

Isabel trenger hjelp. Nå. Helst av et tverrfaglig team.

• Liker 9
  • Hjerte 2
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Løvejenta skrev (6 minutter siden):

Hun har lagt ut på story såklart! Stakkars fyren er sikkert livredd henne 🚩

Hjelp. Det er jo krise!!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan jo være BS hele greia…hun fikk jo en haug med nye følgere på Vietnam turen, så dette kan være bare content for å «knytte « de til seg. Hun er kynisk!! 
Så heldig som fikk kake og blomster av familien som det sikkert er hun selv som har betalt med penger de har fått av Isabel. 

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (4 minutter siden):

Kan jo være BS hele greia…hun fikk jo en haug med nye følgere på Vietnam turen, så dette kan være bare content for å «knytte « de til seg. Hun er kynisk!! 
Så heldig som fikk kake og blomster av familien som det sikkert er hun selv som har betalt med penger de har fått av Isabel. 

Jeg tror hun har støtt flere fra seg, enn knyttet noen til seg med det togkrasjet som har vært i dag. 

• Liker 8
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Luvinesta skrev (23 minutter siden):

Du sa du ikke ville, men så ville du alikevel!

slutta😂😂😂😂 så spot on!!😂😂😂😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (28 minutter siden):

Hva vet vi om hun ikke har bestilt det til seg selv også?? Hvorfor skulle de sende bursdagskake og blomster flere dager på forskudd, når de vet hun skal til Maldivene? (For det VET de. Såpass kontakt har de jo🙈

Det var jo litt sånn overdramatisk: Oj! Det ringer på døren, lurer på hva det kan være?!? X3 😂🙈 (Ja, jeg måtte inn å se med egne øyne idag)

• Liker 7
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

girl1995 skrev (1 time siden):

Hvis det er ille å være alene på bursdagen sin, hvorfor dro familien rett før bursdagen da? 
Hun har all forutsetninger for å skape seg en bra bursdag, men nei da. Hun skal ha en kraftig reaksjon på sin synkende «situationSHIP»🚢⬇️.

»Jeg kjenner ingen influencere som har hatt det like ille som meg»….ehmmmm??

At hun prøver å sammenligne seg selv ned andre influencere, er fordi at hun vil at alle skal synes synd på hun. Isabel er veldig "meg,meg,meg og meg"-person. Alt skal handle om hun. Alle skal gjøre som hun sier. Hvis ikke hun får viljen sin så har hun gravet sin egen grav og detter rett ned i den. Også står hun litt opp fra graven og ser etter om folk synes synd på hun. 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (2 timer siden):

Hvorfor bestille 2 kaker og blomster på døra til ei som skal reise bort i mange dager bare et par timer senere?? Og i det hele tatt, bestille kaker til ei som bor alene og spiser minimalt? Håper hun fikk lagt dem i fryseren eller noe? 

Og alle de blomstene hun dreper hele tiden, fordi hun ikke gidder å sette dem i vann. Dritdyre er dem også.

Rami sa jo at moren hadde krevd å få betale for disse blomstene selv (med Isabels penger?). Hvorfor sløse penger på noe som visner med en gang??? 

• Liker 8
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Stay skrev (33 minutter siden):

Hvorfor bestille 2 kaker og blomster på døra til ei som skal reise bort i mange dager bare et par timer senere?? Og i det hele tatt, bestille kaker til ei som bor alene og spiser minimalt? Håper hun fikk lagt dem i fryseren eller noe? 

Og alle de blomstene hun dreper hele tiden, fordi hun ikke gidder å sette dem i vann. Dritdyre er dem også.

Rami sa jo at moren hadde krevd å få betale for disse blomstene selv (med Isabels penger?). Hvorfor sløse penger på noe som visner med en gang??? 

Hun bryr seg seriøst ikke om blomstene dør og hun smakte heller aldri på kakene.. Regner med alt ble iscenesatt av IR herself for content og reaksjoner.. 

• Liker 9
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Snakk om å gjøre seg selv til offer 🙈🤮

Hun ødelegger så for seg selv. «Jeg liker de små tingene» my ass 🙈 

Håper naboen begynner å se hvordan hun er og løper som f…

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (6 timer siden):

Jeg tror hun har støtt flere fra seg, enn knyttet noen til seg med det togkrasjet som har vært i dag. 

Dette er vel et gjennomgående tema i livet hennes. Den eneste personen hun har hold kontakt med i flere år er vel Pierre?

Alle venninnen hun hadde i Oslo er borte. Hva med de jentene hun reiste på ferie rundt i Europa i fjor? Hun er virkelighetsfjern og jeg tenker familien støtter henne uansett fordi hun gir de penger og fine opplevelser. Det er ikke umulig at mye i livet hennes er iscenesatt for å skape engasjement på Snap heller.

En ting er iallefall sikkert, måten hun lever livet sitt på er ikke bærekraftig. På ett eller annet tidspunkt kommer denne konstante delingen fra hun våkner til hun legger seg til å brenne henne ut. Det er jo ikke normalt for et menneske å dele så mye.

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun kom seg på flyet iallefall, med den mest lettpakka kofferten ever. Tenker naboen er utslitt etter timevis med drama. 

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har ikke ord. Sitte og grine en hel dag fordi naboen ikke vil bli med til Maldivene. Ikke normalt en plass. Her er det en diagnose. Sistnevnte forståelig, etter hva hun gikk gjennom som barn. Men nå er det på tide og skaffe seg hjelp. Hadde hun fått den hjelpen hun trenger, så hadde hun klart og takle dette på en annen måte. Og hun hadde sluppet at naboen blokket henne. 

• Liker 6
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva skjedde på bursdagen til Isabel ifjor som hun snakker om? Har fått inntrykk av hun ble skuffet over naboen da også?

Endret av Really
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Man skjønner det handler om penger når hun lager clickbait at han har blokkert henne, hadde hun vært veldig nedenfor så ville hun ikke prioritert det, så da gidder jeg ikke gå innom snappen nå.

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Screenshot_20250402-074716_Snapchat.thumb.jpg.bb5a486038b749fef4f710f8af5930b1.jpg

Naboen prøvde virkelig hardt. Han ville ta henne med på restaurant på bursdagen og han ville de skulle bo på en resort i Dubai. INGENTING var godt nok for Isabel, hun skulle til Maldivene. 

Isabel fikk det ikke som hun vil så da lager hun et drama (helvete) uten like. 

Hvis hun har den diagnosen jeg tror hun har, så har den fellestrekk med Narcissistisk personlighets forstyrrelse. 

Endret av Really
  • Liker 5
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Really skrev (28 minutter siden):

Hva skjedde på bursdagen til Isabel ifjor som hun snakker om? Har fått inntrykk av hun ble skuffet over naboen da 

Jeg husker ikke helt om hun kanskje håpte han skulle bki med til Maldivene??🤔Hun forventet iallefall at han skulle bestille noe som kom på døra hennes, å det gjorde han ikke!! Da ble hun SÅ skuffet staaaaakkars🤮🤮🤮🤮 Da hun kom hjem fikk hun pradaveske, kake og blomster!!!! Men det nevner hun ikke......Tenk å si at bursdagen ble ødelagt pga dette her😅 SYKESTE!!!! Hun kan ikle skylde på Shiroq, virkelig ikke!!! Jeg river av meg håret snart her, hun ødelegger jo så mye for seg selv!!!

• Liker 12
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den bamsen hun har dratt frem i det siste... Noen som har sett den før?

Det har ikke jeg, men nå er jeg ikke en slavisk følger heller. Bare undrer meg over den "tåredryppende" Shirog+bamse historien som hun delte her om dagen, og plutselig dukket bamsen opp på flyet også.

Hun bruker definitivt barndommen både for content, sympati og for ansvarsfraskrivelse når hun oppfører seg kritikkverdig. (Det betyr ikke at barndommen ikke har vært grusom og at den har satt dype spor). 

• Liker 4
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...