Classy Skrevet tirsdag kl 20:08 #17461 Del Skrevet tirsdag kl 20:08 Hatsumomo skrev (På 1.4.2025 den 20.06): Det som kommer til å skje nå er at hun gjør det klart at han ikke trenger å bli med for han ikke vil det i utgangspunktet. Så drar hun alene og dere kan vedde livet på at så kommer følgerne til å skape forventninger om at «tenk om han hopper på et fly og overrasker deg» - nok meldinger av den type så begynner Isabel å fable om og håpe på at han gjør nettopp det. Men sånn fungerer ikke virkeligheten, så når turen utløper og ingen nabo er dukket opp så er hun så skuffet at hun igjen havner på at de ikke passer sammen (for ikke vil han det samme som henne selv om han nettopp var på Maldivene med henne, og ikke klarer han å tenke seg frem til at han BURDE overraske henne) og så gjør hun det slutt - igjen. Ekspander Ingen mann fortjener noen som oppfører seg sånn.. 8 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet tirsdag kl 20:09 #17462 Del Skrevet tirsdag kl 20:09 Når hun gråter og sier "dere er på ekte venninnene mine" - da innser jeg at det er flere som er føkka enn bare RS....... 8 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl 20:10 #17463 Del Skrevet tirsdag kl 20:10 Classy skrev (På 1.4.2025 den 20.08): Ingen mann fortjener noen som oppfører seg sånn.. Ekspander Nei, jeg fatter ikke hvordan man kan være så urealistisk til et «forhold». Skulle aldri trodd hun har vært i et forhold før. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 20:11 #17464 Del Skrevet tirsdag kl 20:11 Hatsumomo skrev (På 1.4.2025 den 20.06): Det som kommer til å skje nå er at hun gjør det klart at han ikke trenger å bli med for han ikke vil det i utgangspunktet. Så drar hun alene og dere kan vedde livet på at så kommer følgerne til å skape forventninger om at «tenk om han hopper på et fly og overrasker deg» - nok meldinger av den type så begynner Isabel å fable om og håpe på at han gjør nettopp det. Men sånn fungerer ikke virkeligheten, så når turen utløper og ingen nabo er dukket opp så er hun så skuffet at hun igjen havner på at de ikke passer sammen (for ikke vil han det samme som henne selv om han nettopp var på Maldivene med henne, og ikke klarer han å tenke seg frem til at han BURDE overraske henne) og så gjør hun det slutt - igjen. Ekspander Det begynner å bli veldig forutsigbart dette her. lajlaj skrev (På 1.4.2025 den 20.09): Når hun gråter og sier "dere er på ekte venninnene mine" - da innser jeg at det er flere som er føkka enn bare RS....... Ekspander Jeg tror en del av henne faktisk mener det også. Så ensom tror jeg faktisk at hun er. 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet tirsdag kl 20:12 #17465 Del Skrevet tirsdag kl 20:12 (endret) lajlaj skrev (På 1.4.2025 den 20.09): Når hun gråter og sier "dere er på ekte venninnene mine" - da innser jeg at det er flere som er føkka enn bare RS....... Ekspander De sier hva hun vil høre. Jeg tror oppriktig hun trenger de som feeder egoet hennes mer enn noe annet, de er gjerne penger - men de er også hennes emosjonelle support gruppe - for scary det faktisk er. Endret tirsdag kl 20:13 av Hatsumomo 2 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet tirsdag kl 20:13 #17466 Del Skrevet tirsdag kl 20:13 lajlaj skrev (På 1.4.2025 den 20.09): Når hun gråter og sier "dere er på ekte venninnene mine" - da innser jeg at det er flere som er føkka enn bare RS....... Ekspander Et godt eksempel på nedskjæringene i psykiatrien.. Enkelt og greit 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet tirsdag kl 20:13 #17467 Del Skrevet tirsdag kl 20:13 (endret) Sirah skrev (På 1.4.2025 den 19.46): Ja hvor ble det av de gode venninnene hennes fra Oslo? De som var med i TV-serien Isabel, nå står det fullstendig stille på navn her. Det virket jo som to jenter med bein i nesa som turte å si hva de mente? Jeg vet absolutt ingenting om hvorfor de brøyt kontakten, så det kan like gjerne være de som gjorde noe dumt som Isabel. Men det er SÅNNE folk hun bør ha i livet sitt, ikke de ekle tvillingene 😢 Marina virker jo som et oppegående menneske, men hun har jo sitt eget liv og det er vel begrenset hvor mye tid hun har til overs. Jeg håper naboen liker henne godt nok til at han står over denne kneika også. Tror egentlig at han er bra for henne. Håper ikke han går lei av dramaet, noe som jo så klart er forståelig om han gjør på et tidspunkt. Ekspander Golnaz og Newa var vel mest i livet hennes for å skaffe seg selv oppmerksomhet. Endret tirsdag kl 20:13 av Heike72 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 20:15 #17468 Del Skrevet tirsdag kl 20:15 Heike72 skrev (På 1.4.2025 den 20.13): Golnaz og Newa var vel mest i livet hennes for å skaffe seg selv oppmerksomhet. Ekspander Det var det de het ja! Det er mye mulig. Jeg vet ingenting mer enn det jeg så i den serien så mye mulig jeg bommet fullstendig. Men jeg står for at hun trenger bedre venner enn tvillingene. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 20:16 #17469 Del Skrevet tirsdag kl 20:16 Heike72 skrev (På 1.4.2025 den 20.13): Golnaz og Newa var vel mest i livet hennes for å skaffe seg selv oppmerksomhet. Ekspander Det hadde jeg også en mistanke om og tenker det var dette Isabel innsåg til slutt. Hun har nok blitt mye skuffet i relasjoner også, alt er ikke bare hennes feil av ting som har gått åt skogen 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 20:17 #17470 Del Skrevet tirsdag kl 20:17 Sirah skrev (På 1.4.2025 den 20.15): Det var det de het ja! Det er mye mulig. Jeg vet ingenting mer enn det jeg så i den serien så mye mulig jeg bommet fullstendig. Men jeg står for at hun trenger bedre venner enn tvillingene. Ekspander Absolutt! Det trenger hun 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet tirsdag kl 20:19 #17471 Del Skrevet tirsdag kl 20:19 Heike72 skrev (På 1.4.2025 den 20.13): Golnaz og Newa var vel mest i livet hennes for å skaffe seg selv oppmerksomhet. Ekspander Hun taklet ikke at de var frittalende og sa ting rett fra levra.. Dette var 2 som rett og slett brydde seg om IR, men IR liker dårlig å bli satt på plass..Så derfra gikk det nedover 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 20:19 #17472 Del Skrevet tirsdag kl 20:19 (endret) Klarte ikke å la være og besøkte snappen hennes. Det er jo gråting og tenners gnissel og kunne tro noen hadde dødd! Hva i alle dager! Bare fordi han tilbyr seg å være med. Jeg måtte rett å slett flire. Det er faktisk litt morsomt. Hun kommer til å le hardt selv når minnene kommer opp på snap om et år. Snakk om å overdramatisere! Endret tirsdag kl 20:21 av Sveits35 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenzen Skrevet tirsdag kl 20:20 #17473 Del Skrevet tirsdag kl 20:20 Grusomt med den sutringen der…voksne mennesket..fatter ikke. Kan noen røske ut den tunga på dama 5 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Eamane Skrevet tirsdag kl 20:20 #17474 Del Skrevet tirsdag kl 20:20 lajlaj skrev (På 1.4.2025 den 20.09): Når hun gråter og sier "dere er på ekte venninnene mine" - da innser jeg at det er flere som er føkka enn bare RS....... Ekspander Det er akkurat det. Skremmende!!!!! 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet tirsdag kl 20:27 #17475 Del Skrevet tirsdag kl 20:27 Ugresset skrev (På 1.4.2025 den 17.50): Hun har fått to svære, flotte kaker og drar frem frosne bringebær med sjokolade til dessert.. what the.. Håper hun har vett nok til å gi de kakene til resepsjonen i det minste før hun drar. Ja, jeg reagerer på sånne ting 🙈 Ekspander Reagerer generelt på den jævelige mengden mat hun bestiller, men umulig kan spise opp. Synes det er ganske kvalmt faktisk, når man ser feks frokosten på Maldivene. 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Bibbedi Skrevet tirsdag kl 20:41 #17476 Del Skrevet tirsdag kl 20:41 Slik dette utfolder seg håper jeg for guds skyld at Isabel aldri får barn. 2 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 20:45 #17477 Del Skrevet tirsdag kl 20:45 Sånn litt på siden: Jeg tror aldri det har vært en sånn enighet her i tråden før. Vi kan tydeligvis dersom vi vil 😅 3 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet tirsdag kl 20:46 #17478 Del Skrevet tirsdag kl 20:46 Sirah skrev (På 1.4.2025 den 19.28): Nei jeg prøvde virkelig jeg også, og hun klarte et lite sekund å nesten tippe meg over - men så ble det for mye. Jeg forstår at hun hadde en kjip barndom og at bursdager er stor stas for henne. Jeg forstår det. Men det er forskjell på å ønske seg en fin feiring med mannen hun er glad i (noe jeg forstår at hun ønsker) og det å skulle fly «halve verden rundt» for å være sammen med delfinene! Det er ikke alle som har lyst, tid eller energi til å reise så mye som hun gjør - for å ikke snakke om mulighet. Så klart er det ikke det samme for naboen å skulle jobbe fra paradis på jord som fra leiligheten sin i Dubai! Det sier seg jo selv! Hvem pokker vil sitte inne med Macen i 8 timer når man er på en sånn plass? Han hadde jo ikke fått gjort halvparten av hva han får gjort hjemmefra og han må jo faktisk jobbe! Det er noe annet for Isabel som basicly lever av å dele opplevelser. Det er lov å være skuffet, gråte litt og syntes litt synd på seg selv når ting ikke går som man ønsker, men så må man faktisk børste av seg støvet og gå videre. Det handler ikke alltid om hvordan du faller, men om hvordan du velger å reise deg igjen. Jeg er glad for at naboen klarte å sette grenser for seg selv her, hun trenger helt tydeligvis at noen gjør det innimellom. Jeg håper hun fortsetter med terapien sin for det blir mer og mer tydelig at hun ikke har det noe greit. Det er skikkelig trist å se på. Det er jo et togkrasj i sakte film - du vet det snart smeller og du kan ikke gjøre noe som helst for å forhindre det. Jeg ønsker henne alt godt og jeg håper virkelig hun jobber med seg selv nå. Alle fortjener å ha det bra og det gjelder også Isabel. Ekspander Skulle ønske hun logget helt av. For sin egen skyld og de som er nær henne. Det hun trenger er terapeuter/psykologer av alle slag. Så synes jeg hun burde reise alene til Maldivene uten snapp venninner og KK . Ikke tenke økonomi når det gjelder helsa. Men vi får se om KK får overtalt henne til å bli med allikevel. 1 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Flowerina Skrevet tirsdag kl 20:48 #17479 Del Skrevet tirsdag kl 20:48 Sassya skrev (På 1.4.2025 den 19.53): Hvorfor kommenterer du på eget innlegg. Noen som har flere brukere her. Ekspander Fordi jeg hadde mer å si og legge til det jeg sa?? Hva er galt med det?😂 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet tirsdag kl 20:50 #17480 Del Skrevet tirsdag kl 20:50 agent skrev (På 1.4.2025 den 20.46): Skulle ønske hun logget helt av. For sin egen skyld og de som er nær henne. Det hun trenger er terapeuter/psykologer av alle slag. Så synes jeg hun burde reise alene til Maldivene uten snapp venninner og KK . Ikke tenke økonomi når det gjelder helsa. Men vi får se om KK får overtalt henne til å bli med allikevel. Ekspander Eneste grunnen til at hu reiser dit er content og hun vet sekten er fast klistret til telefonen, dermed kommer pengene trillende inn på kontoen, slik at steindyr «kunst» og Maldivene ræl kan kjøpes inn til blodpris. Maldivene er såååå snork. 💤 å etter dagen idag vurderer jeg sterkt å avfølge henne. Jeg var såpass irritert under ene grinesnappen at jeg skreiv litt kvast til henne, blir sikkert svartelista nå. 4 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå