Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Natalie91 skrev (40 minutter siden):

Virker som at IR aldri har ro i kroppen, hun reiser jo hver uke over hele kloden. Hun blir aldri fornøyd... Jeg blir provosert av all sløsingen hennes og. Kjøper klær, vesker, gaver hele tiden. Er bursdag noe å glede seg til når hun har det hver dag? Hun kan roe ned på enkelte ting nå synes jeg. 

Det er fordi hun rømmer. Rømmer fra følelser og verden. Hun må begynne å stå i ting og konfrontere det hun åpenbart sliter med. 

• Liker 4
  • Hjerte 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hun fremstår ekstremt emosjonelt ustabil. Håper hun intensiverer behandlingen hos psykolog… Må vere bortimot umulig å ha et forhold til en person som er så ustabil. 

Det er mulig at hun faktisk opplever personligheten sin som splittet. 

• Liker 4
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Så drit lei følgerene hennes som analyserer henne ihjel med påstå at det Shirog som kommer frem, at hun må trøste Shirog eller feire som Shirog, eller at hun nå finner tilbake til lille Shirog som trenger "whatever" så mye.. Herlighet!!! Skulle tro alle som en som følger henne var psykologer, det er til å spy av.

Ja, enig. Disse er ikke bra for henne. Jeg tror slike kommentarer er selvforsterkende. Synd hun ikke har venninner som kan veilede henne. Ikke sunt at familien skal dra henne med hårene. 

• Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lawyer skrev (29 minutter siden):

Det er fordi hun rømmer. Rømmer fra følelser og verden. Hun må begynne å stå i ting og konfrontere det hun åpenbart sliter med. 

🎯

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moni123 skrev (29 minutter siden):

Hvem er det ifra? Hun har jo ikke bursdag før 5.april. Noe jeg faktisk googla og da kom dette opp: https://sraad.blogg.no/alt-om-bursdagen-min.html

Hun ringte familien....og ene kaka var fra storesøster, og ei kake fra Pimpen og buketten var fra Rami tror jeg... Ihvertfall fra familie. Også sa hun "synd jeg drar ikveld da" også lo de alle sammen. Og det er 5 dager til hun fyller år.... Herlighet 😳😵‍💫🫣

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (1 time siden):

Full jubel hos RS - «Jada 🥳 i natt drar vi på hytta 🤩😍»

Og så et innlegg om den nye sirupen hun skal lansere - «Endelig kan vi lage iskaffen vår akkurat slik vi liker den, med den perfekte smaken rett fra henne».

Tror det er flere enn I som burde ha tatt seg en tur til psykolog, dette er ikke normalt. «Vi» drar ikke på hytta, Isabel reiser alene til Maldivene…  Og har alle i RS hittil lagd iskaffe som de ikke liker, og liker alle sammen bare en spesiell type iskaffe? Toppen av kaka er beskrivelsen «den perfekte smaken rett fra henne» - som om det var kroppsvæsker fra I de nå får muligheten til å kjøpe. Og hvordan vet man at smaken er «perfekt» før man har smakt? 

RS - få dere et selvstendig liv med selvstendige meninger og ekte opplevelser!

Akkurat dette jeg mener med at det hele virker som en syk sekt der IR er leder. Jeg har lagt iskaffe på hennes måte i mange år, med melkeskummer og sirup. Nothing spesial liksom. RS er en gjeng med sektmedlemmer som forguder henne over alt på jord. De handler alt hun lanserer og kjøper alt hun anbefaler. Det er helt sinnsvakt🥴

• Liker 8
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Hun har fått to svære, flotte kaker og drar frem frosne bringebær med sjokolade til dessert.. what the.. Håper hun har vett nok til å gi de kakene til resepsjonen i det minste før hun drar. Ja, jeg reagerer på sånne ting 🙈

• Liker 18
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er recapen fra de hundre (uten å overdrive tror jeg) snapene hun har lagt ut at bursdag er viktig pga barndom og.. føler hun seg sviktet av naboen da eller hva sies? 

Snapchat kutter av en eller annen grunn lyden på storiene for meg 😅 (noe som sikkert er like greit. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hatsumomo skrev (1 time siden):

Så drit lei følgerene hennes som analyserer henne ihjel med påstå at det Shirog som kommer frem, at hun må trøste Shirog eller feire som Shirog, eller at hun nå finner tilbake til lille Shirog som trenger "whatever" så mye.. Herlighet!!! Skulle tro alle som en som følger henne var psykologer, det er til å spy av.

Det er helt sykt å holde på sånn. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (1 time siden):

Hvor leses disse kommentarene? På FB eller hennes snap?  Alt er vel ikke seriøst ment, noe kan være «med på leken» og humor?

Jeg meldte meg inn i RS på Facebook igjen da det ble så mye snakk om kommentarer derfra igjen her og nysgjerrigheten tok overhånd 🙈 Er nok ikke så lenge før jeg melder meg ut 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

IR er mentalt ustabil, kynisk, selvsentrert og manipulerende, som da igjen er et farlig forbilde for de svakeste i samfunnet.. Hun utnytter dem med å kalle de venninnene sine når de strengt talt kun er inntektskilden hennes..

Verden er skakkjørt og syk asså.. 

Endret av Classy
  • Liker 6
  • Nyttig 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (3 minutter siden):

Jeg meldte meg inn i RS på Facebook igjen da det ble så mye snakk om kommentarer derfra igjen her og nysgjerrigheten tok overhånd 🙈 Er nok ikke så lenge før jeg melder meg ut 😅

Jeg var akkurat inne på den sorgtunge snappen hennes. Altså, jeg orker ikke… det blir for dumt. Jeg prøver virkelig å kjenne på empati her men klarer det ikke. Men den 1. klasse flyturen skal jeg kikke på i morgen, det fristet.

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg blir GAL av å se på henne nå😂 Tenk å ødelegge så mye for seg selv som hun gjør nå.....Hun lager problemer av noe som absolutt ikke er et problem!?? Hun har forventet at naboen skal bli med til Maldivene på bursdagen hennes.....Vanlige folk hadde spurt for lenge siden om han vil være med!!!? Hun kan ikke bare sitte der å mene at han skal vite at hun tror at de skal til Maldivene😅 Dessuten har de akkurat vært der....Han har ikke samme behov som henne for å reise bort hele tiden! Kan hun væææær så snill å tenke litt på andre enn seg selv???? Fyttigrisen!!!! Det er bare sååå frustrerende å se at hun kaster bort denne fyren som virker å være så bra.....Hun ER et rødt flagg.....Han må jo bare løpe😅

Og forresten så skrev en følger: "Kan vi smake på kaken før du drar??" VI????VI skal ikke smake på kaken, HUN skal smake på kaken!!! Djiiiiiises så crazyyyy.....Nå blir jeg crazy å som engasjerer meg så mye😂😂😂 Jeg vil ikke, men det bare skjeeeer😂

• Liker 22
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (2 minutter siden):

Jeg var akkurat inne på den sorgtunge snappen hennes. Altså, jeg orker ikke… det blir for dumt. Jeg prøver virkelig å kjenne på empati her men klarer det ikke. Men den 1. klasse flyturen skal jeg kikke på i morgen, det fristet.

Oi oi! Oppgradert enda et hakk!

Blir vel eplejuice, litt Champagne og så sove heeeeele turen.

• Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (4 minutter siden):

Skulle korrigeres

Endret av Classy
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Delulu at work. Hesteterapi på Bali i 5 dager. Girl. All verdens ville hester kan ikke løpe avgårde med de problemene hun har🤯 Nå blir det en mnd med reise sikkert. Hun må uansett deale med naboen og følelser når hu kommer hjem igjen. 

• Liker 5
  • Nyttig 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har hun slått opp med "naboen" igjen nå? ... og hvorfor kaller hun de så mye dumt? Naboen. Basketgjøken. Osv.

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kanskje på tide for henne å se FREMOVER i stedet for alt dette stakkars meg, jeg har hatt det fælt, mitt indre barn bla bla bla. 

Ble irritert over kakene på døren, hun burde jo ringt noen av disse venninnene sine og invitert på spontant kakebesøk, men eneste spontane hun der greier er vel å booke ting og shoppe… 

• Liker 3
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Håper virkelig naboen finner seg ei voksen oppegående dame å gifter seg..
IR har seriøst ødelagt alle sine tidligere forhold, men hun prøver iherdig å skylde det over på mannfolka.. Nei nei nei, hun driver dem til vanvidd (mye pga sinnsyk sjalusi)

• Liker 4
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...