Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

firetoen skrev (2 timer siden):

Med en psykolog i Dubai ville hun også ha mye bedre forutsetninger for å treffe en som forstå henne og hennes kulturell bagasje bedre. Og ikke minst med hensyn til hennes enorme forbruk grunnet "plutselige" rikdom. 

Ja det er jo faktisk et godt poeng. Hun sa i sta at hun går til psykolog (over nett, så vil tro det er en norsk en), men at dette var en av de tingene hun ønsker å holde privat. Det er jo helt supert om hun gjør det og så klart helt ok om hun velger å ikke dele dette :)

Miimosa skrev (1 time siden):

Hvorfor drar familien rett før bursdagen hennes? 

Det samme tenkte jeg… Dette burde de faktisk kunne forutse. Det lå jo i korta flere dager at dette kom til å gå galt…

Sveits35 skrev (1 time siden):

Mistenker at moren begynner å bli preget av alder. 

Enig, eventuelt mer preget av alt hun har gjennomgått enn det virker som. Moren er vel ikke veldig gammel? Rett under 60 eller noe?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Classy skrev (7 minutter siden):

Rett og slett flaut og barnslig.. Tårene er oppbrukt.. Dama trenger profesjonell hjelp ASAP.. 

Hun sier at hun får hjelp av psykolog. Hadde jeg vært henne hadde jeg bedt om å tilbakebetalt det det koster. Hun har gått til psykolog lenge. Jeg tror ikke hun takler og ikke få viljen sin. Hele familien går på tå hev for henne. De har gjort seg avhengig av henne pga penger. 

• Liker 7
  • Nyttig 16
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Natu skrev (48 minutter siden):

Hvis du følger med litt er det tydelig at hun bruker Shirog aktivt, og drar henne frem for å forklare diverse oppførsel som ikke er normalt. Hun stykker seg selv opp, Suzy har skyld for alt hun gjør på fylla osv osv. Dubai Laila er harry og nyrik merkehore.  Jeg så ikke disse tingene før, men etter jula gikk jeg fra å være er blodfan(RS) til å bli veldig kritisk og ser henne i helt nytt lys. Beregnende, kalkulert, alltid penger i tankene. Klarer ikke slutte følge med på henne dessverre. Men tror det er fordi jeg vet hun vil krasje og jeg må få det med meg. (Ja, jeg er jo helt syk selv)

Har aldri vært blodfans🙉 men artig å observere galskapen. Men alt du skriver stemmer ganske bra.👍 Jeg har hengt med tilbake fra PH tiden. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (1 minutt siden):

Hun sier at hun får hjelp av psykolog. Hadde jeg vært henne hadde jeg bedt om å tilbakebetalt det det koster. Hun har gått til psykolog lenge. Jeg tror ikke hun takler og ikke få viljen sin. Hele familien går på tå hev for henne. De har gjort seg avhengig av henne pga penger. 

Spot on 🎯

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

For meg virker det som at hun bruker "Dubai-Laila", "Suzy" og til dels Shirog for å ta bort visse deler av seg selv. Og at hun da velger å skylde på disse alter-egoene, istedetfor å ta innover seg at alt dette er HENNE. 

Det nytter ikke å skylde på Shirog, da man som snart 31åring sipper for åpent kamera fordi en mann ikke blir med til Maldivene for å feire 31årsdag. -Til sammenligning fikk jeg 3 krølla 200lapper i et kort med prompehumor da jeg fylte 30, av eksen😳😂

Hun lever i en fantasiverden. Der alt skal gå etter hennes pipe. Hun sier hun ønsker seg mann og barn. Men det er ingen mann i verden som når opp til hennes standard! -INGEN! Håper naboen stikker... For hans egen del. 

• Liker 8
  • Hjerte 2
  • Nyttig 17
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (36 minutter siden):

Ja det er jo faktisk et godt poeng. Hun sa i sta at hun går til psykolog (over nett, så vil tro det er en norsk en), men at dette var en av de tingene hun ønsker å holde privat. Det er jo helt supert om hun gjør det og så klart helt ok om hun velger å ikke dele dette :)

Det samme tenkte jeg… Dette burde de faktisk kunne forutse. Det lå jo i korta flere dager at dette kom til å gå galt…

Enig, eventuelt mer preget av alt hun har gjennomgått enn det virker som. Moren er vel ikke veldig gammel? Rett under 60 eller noe?

Noen begynner tidlig. Synes det er påfallende dårlig språk og mye repetering

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Full jubel hos RS - «Jada 🥳 i natt drar vi på hytta 🤩😍»

Og så et innlegg om den nye sirupen hun skal lansere - «Endelig kan vi lage iskaffen vår akkurat slik vi liker den, med den perfekte smaken rett fra henne».

Tror det er flere enn I som burde ha tatt seg en tur til psykolog, dette er ikke normalt. «Vi» drar ikke på hytta, Isabel reiser alene til Maldivene…  Og har alle i RS hittil lagd iskaffe som de ikke liker, og liker alle sammen bare en spesiell type iskaffe? Toppen av kaka er beskrivelsen «den perfekte smaken rett fra henne» - som om det var kroppsvæsker fra I de nå får muligheten til å kjøpe. Og hvordan vet man at smaken er «perfekt» før man har smakt? 

RS - få dere et selvstendig liv med selvstendige meninger og ekte opplevelser!

• Liker 8
  • Nyttig 18
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Virker som at IR aldri har ro i kroppen, hun reiser jo hver uke over hele kloden. Hun blir aldri fornøyd... Jeg blir provosert av all sløsingen hennes og. Kjøper klær, vesker, gaver hele tiden. Er bursdag noe å glede seg til når hun har det hver dag? Hun kan roe ned på enkelte ting nå synes jeg. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvem trenger en gjøk når man har familie sier hun nå. Isabell, gjøken ville gjøre noe for deg i nærområdet. Voks opp.

Gavene renner inn over dørstokken. To kaker og en gigantisk blomsterbukett. De blir ikke spist for hun reiser til hytta i natt. Jeg har nevnt før at jeg har et ambivalent forhold til dette showet og det forsterker seg stadig vekk. Og hun snakker om menn og Rødt flagg 🙈

• Liker 4
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (19 minutter siden):

Noen begynner tidlig. Synes det er påfallende dårlig språk og mye repetering

Ja dette kan jeg ikke nok om til å uttale meg om, men det er jo ikke ulogisk det du skriver.

Zena33 skrev (17 minutter siden):

Og så et innlegg om den nye sirupen hun skal lansere - «Endelig kan vi lage iskaffen vår akkurat slik vi liker den, med den perfekte smaken rett fra henne».

Tror det er flere enn I som burde ha tatt seg en tur til psykolog, dette er ikke normalt. «Vi» drar ikke på hytta, Isabel reiser alene til Maldivene…  Og har alle i RS hittil lagd iskaffe som de ikke liker, og liker alle sammen bare en spesiell type iskaffe? Toppen av kaka er beskrivelsen «den perfekte smaken rett fra henne» - som om det var kroppsvæsker fra I de nå får muligheten til å kjøpe. Og hvordan vet man at smaken er «perfekt» før man har smakt? 

Leste det jeg også. Ganske skremmende at de går såååå opp i dette…. 

Helt ærlig så vurderer jeg å kjøpe sirupen selv, men det er pga at jeg er veldig glad i søt kaffesirup og hennes må jo være søt nok for meg 😅 Og at det hadde vært artig å prøve noe nytt. Men når man leser sånne kommentarer så revurderer jeg. Det må jo nesten være flaut å ha den stående fremme på benken 🙈

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moni123 skrev (1 time siden):

Slutta å følge henne i høst engang, men har vel kjika innom 3-4 ganger. Men føler egentlig ikke at det er hun som bruker barndommen sin, men de som følger henne og skriver til henne..  Bortsett fra hvor langt hun er kommet. Hvis ikke noe drastisk har sjedd siden jeg sluttet å følge.

Så drit lei følgerene hennes som analyserer henne ihjel med påstå at det Shirog som kommer frem, at hun må trøste Shirog eller feire som Shirog, eller at hun nå finner tilbake til lille Shirog som trenger "whatever" så mye.. Herlighet!!! Skulle tro alle som en som følger henne var psykologer, det er til å spy av.

• Liker 10
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (1 minutt siden):

Ja dette kan jeg ikke nok om til å uttale meg om, men det er jo ikke ulogisk det du skriver.

Leste det jeg også. Ganske skremmende at de går såååå opp i dette…. 

Helt ærlig så vurderer jeg å kjøpe sirupen selv, men det er pga at jeg er veldig glad i søt kaffesirup og hennes må jo være søt nok for meg 😅 Og at det hadde vært artig å prøve noe nytt. Men når man leser sånne kommentarer så revurderer jeg. Det må jo nesten være flaut å ha den stående fremme på benken 🙈

Hvor leses disse kommentarene? På FB eller hennes snap?  Alt er vel ikke seriøst ment, noe kan være «med på leken» og humor?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (24 minutter siden):

Der kom det ja🙈🙈  VI reiser inatt! Det stopper aldri.... 

Det er, som folk her inne har nevnt tidligere, som en sekt! Rett og slett! Folk FORGUDER henne, alt hun spiser og drikker skal de også ha i seg, all kosmetikk HUN bruker, skal de også bruke. Klærne hennes, skal også plutselig Jorunn på 52 ha, for hun er medlem i RS! 

Stopp verden! Jeg vil av🙈😂

• Liker 10
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Zena33 skrev (28 minutter siden):

💡Derfor Maldivene er så viktig pga. lanseringen 💡

• Liker 6
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Zena33 skrev (38 minutter siden):

Tror det er visse folk i den gruppa som er sprøyte gal-fans. Og de andre henger seg nok bare på og tør ikke svare annet enn positive ting - jeg har sett et par stk innimellom som prøver så mildt de bare kan i tidligere tråder å presisere at det er ikke "vi" men Isabel som gjør noe, men skriver de så mildt de bare kan for å ikke trigge sletteknappen til Admin der i gruppa.

• Liker 1
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Makan... Blomsterbukett til 4-5000 kr og kaker til å mette et selskap ....også drar hun ikveld.... Galskap og sløseri 🥺🥺😵‍💫😵‍💫

• Liker 4
  • Nyttig 19
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
agent skrev (23 minutter siden):

💡Derfor Maldivene er så viktig pga. lanseringen 💡

Hun har lansering hver gang hun er på Maldivene. Det er der alle disse lettlurte føler stemningen og handler som gale😄 

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisaen skrev (2 minutter siden):

Makan... Blomsterbukett til 4-5000 kr og kaker til å mette et selskap ....også drar hun ikveld.... Galskap og sløseri 🥺🥺😵‍💫😵‍💫

Grotesk sløseri i den familien. Lurer på om hun smaker på dem engang

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mallisaen skrev (5 minutter siden):

Hvem er det ifra? Hun har jo ikke bursdag før 5.april. Noe jeg faktisk googla og da kom dette opp: https://sraad.blogg.no/alt-om-bursdagen-min.html

Endret av Moni123
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...