Mummy1 Skrevet tirsdag kl 08:05 #17321 Del Skrevet tirsdag kl 08:05 Really skrev (9 minutter siden): Hun er nok ikke stille for å gi søskene mer følgere. Hun er alt for opptatt av penger til det. Noe har skjedd tror jeg. Jo mer følgere søsknene får, jo mindre penger trenger I bruke på dem. S våknet til 50 i morges... 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy1 Skrevet tirsdag kl 08:06 #17322 Del Skrevet tirsdag kl 08:06 Sveits35 skrev (11 minutter siden): Er hun ikke tilbake på snap enda?! Nei Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet tirsdag kl 08:24 #17323 Del Skrevet tirsdag kl 08:24 (endret) fredsliijle skrev (11 timer siden): De tørr ikke..... Isabel har helt Endret tirsdag kl 08:27 av Princess_81 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet tirsdag kl 08:27 #17324 Del Skrevet tirsdag kl 08:27 Hun våkner nok opp snart å da får vi Tea time at hun har sovet hos naboen eller han hos hun… raadsquad blir alt sletta var mange som skrev om naboen og hun der igår at de bare var kk og at han ikke er that into hun da ble squaden krenka 😂😂😂 men er jo sant da han vil kun ha hun som knulle dokke/venn hadde han villet hatt noe seriøst hadde han gjordt de eksklusive for leeeeenge siden 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet tirsdag kl 08:29 #17325 Del Skrevet tirsdag kl 08:29 Sveits35 skrev (28 minutter siden): De silent periodene minner meg om hvordan hun oppførte seg før snap tiden. Det var som regel i forbindelse med mye tyn fra følgerne. Squaden har nok gitt kraftige tilbakemeldinger denne gangen. Så nå er det furting og «straff» til de mest dedikerte. Bare min teori altså.. Akkurat det samme tenkte jeg. Hun har alltid holdt på sånn. Jeg har fulgt henne helt siden PH, alltid likt henne. Men er absolutt ikke en dedikert squad. Hun har alltid gjort slik, squaden er helt i harnisk, klikker inn og ut av snappen hennes for å sjekke om det er «bug» på snap. Plutselig er hun tilbake med TIDENES klickbait å hundretusenvis av kroner triller lekende lett inn på kontoen hennes. Jeg begriper ikke at squaden faktisk oppriktig tror de er venninnene hennes. Minner om en slags sekt, IR er sektleder og alle venninnene tilber henne og tror de oppriktig er hennes aller beste venner. IR kunne faktisk ikke gitt mere faen i hvem som følger henne så lenge pengene kommer på konto 😬 ingen hat, jeg har en fascinasjon over dama og hvordan hun har kommet seg opp og frem. Men den dama har så mye traumer og problemer med seg selv atte hjelp. 10 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 08:35 #17326 Del Skrevet tirsdag kl 08:35 Løvejenta skrev (3 minutter siden): Akkurat det samme tenkte jeg. Hun har alltid holdt på sånn. Jeg har fulgt henne helt siden PH, alltid likt henne. Men er absolutt ikke en dedikert squad. Hun har alltid gjort slik, squaden er helt i harnisk, klikker inn og ut av snappen hennes for å sjekke om det er «bug» på snap. Plutselig er hun tilbake med TIDENES klickbait å hundretusenvis av kroner triller lekende lett inn på kontoen hennes. Jeg begriper ikke at squaden faktisk oppriktig tror de er venninnene hennes. Minner om en slags sekt, IR er sektleder og alle venninnene tilber henne og tror de oppriktig er hennes aller beste venner. IR kunne faktisk ikke gitt mere faen i hvem som følger henne så lenge pengene kommer på konto 😬 ingen hat, jeg har en fascinasjon over dama og hvordan hun har kommet seg opp og frem. Men den dama har så mye traumer og problemer med seg selv atte hjelp. Det som er forskjellen nå fra tidligere er at hun har et voksnere publikum. De finner seg ikke i slike nykker. Tenker godeste Raad muligens feilbedømmer sitt publikum denne gangen. Men pytt sann, hun tåler å gå ned en million i lønn pr måned, det er litt å gå på inntektsmessig. 😅 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet tirsdag kl 09:01 #17327 Del Skrevet tirsdag kl 09:01 Sveits35 skrev (22 minutter siden): Det som er forskjellen nå fra tidligere er at hun har et voksnere publikum. De finner seg ikke i slike nykker. Tenker godeste Raad muligens feilbedømmer sitt publikum denne gangen. Men pytt sann, hun tåler å gå ned en million i lønn pr måned, det er litt å gå på inntektsmessig. 😅 Ja sant! Jeg ble helt matt av å se storyen her om dagen, er det mulig å oppføre seg så barnslig i en alder av straks 31. MÅ til Maldivene, å forventet at han skulle ordne tur for henne, ett kvarter etter de akkurat var der. Forstår bare ikke hvordan hun tenker og at hun ikke hører selv hvordan hun er. Sier som barna mine: she’s a spoiled bratt. Den backpacker turen hjalp kanskje der og da, men med en gang hun satte foten på Dubais bakke var den samme attituden og oppførselen tilbake også. Hun blir 31!!! Det er ikke ett rundt tall en gang. 😫 kjenner jeg blir så flau på hennes vegne😂 18 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 09:10 #17328 Del Skrevet tirsdag kl 09:10 Løvejenta skrev (7 minutter siden): Ja sant! Jeg ble helt matt av å se storyen her om dagen, er det mulig å oppføre seg så barnslig i en alder av straks 31. MÅ til Maldivene, å forventet at han skulle ordne tur for henne, ett kvarter etter de akkurat var der. Forstår bare ikke hvordan hun tenker og at hun ikke hører selv hvordan hun er. Sier som barna mine: she’s a spoiled bratt. Den backpacker turen hjalp kanskje der og da, men med en gang hun satte foten på Dubais bakke var den samme attituden og oppførselen tilbake også. Hun blir 31!!! Det er ikke ett rundt tall en gang. 😫 kjenner jeg blir så flau på hennes vegne😂 Hun trenger å bli voksen og matche det publikummet hun har klart å få de siste årene. 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 09:14 #17329 Del Skrevet tirsdag kl 09:14 Helt enig med dere. Kanskje det er derfor hun er så stille nå, fordi hun egentlig er flau over sin egen reaksjon? Hun er jo faktisk ikke dum, men har et reaksjonsmønster innimellom som ikke ligner på noe som helst. 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 09:17 #17330 Del Skrevet tirsdag kl 09:17 Sirah skrev (Akkurat nå): Helt enig med dere. Kanskje det er derfor hun er så stille nå, fordi hun egentlig er flau over sin egen reaksjon? Hun er jo faktisk ikke dum, men har et reaksjonsmønster innimellom som ikke ligner på noe som helst. Ikke godt å si hva som foregår. Hun burde legge seg inn på et sted og fått intensiv hjelp over lengre tid i Norge. Tenker hun trenger å kommunisere ting på norsk for å få riktig hjelp. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 09:19 #17331 Del Skrevet tirsdag kl 09:19 Sveits35 skrev (1 minutt siden): Ikke godt å si hva som foregår. Hun burde legge seg inn på et sted og fått intensiv hjelp over lengre tid i Norge. Tenker hun trenger å kommunisere ting på norsk for å få riktig hjelp. Jeg skal være forsiktig med å mene for mye om akkurat dette, for dette er langt utenfor mitt kompetanseområde. Men sånn som det ser ut i mine øyne også så er jeg helt enig med deg. Vil tro helseforsikringen hennes gjelder i Norge også. Hvor hun får hjelp er jo egentlig sånn sett litt det samme, men er nok lettest å få hjelp på morsmålet sitt ja. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 09:21 #17332 Del Skrevet tirsdag kl 09:21 Sirah skrev (Akkurat nå): Jeg skal være forsiktig med å mene for mye om akkurat dette, for dette er langt utenfor mitt kompetanseområde. Men sånn som det ser ut i mine øyne også så er jeg helt enig med deg. Vil tro helseforsikringen hennes gjelder i Norge også. Hvor hun får hjelp er jo egentlig sånn sett litt det samme, men er nok lettest å få hjelp på morsmålet sitt ja. Det må jo være masse private tilbud hun kunne benyttet seg av. Tilbud folk flest i Norge bare kan drømme om å få plass på. 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet tirsdag kl 09:21 #17333 Del Skrevet tirsdag kl 09:21 Sirah skrev (1 minutt siden): Helt enig med dere. Kanskje det er derfor hun er så stille nå, fordi hun egentlig er flau over sin egen reaksjon? Hun er jo faktisk ikke dum, men har et reaksjonsmønster innimellom som ikke ligner på noe som helst. Kanskje, men jeg mistenker at det er planlagt. Jeg tror hun allerede visste at naboen ikke ble med, dagen før. Hun var så deppa i hele går, men hun sparte det til passet å "gå under jorda". Om det stemmer er sannsynligheten stor for at hun dukker opp på Maldivene neste gang vi ser henne.. Det kan være hun har gått skikkelig i kjelleren også, når dette skjedde, familien har reist osv, men det virker da rart å ikke bare poste noe ala "alt er bra, jeg trenger bare litt tid offline" elns. Hun vet jo at ihuga RS går helt babanas når hun ikke poster 24/7 uten å ha gitt en grunn for det. Jeg tror dessverre (eller smart - markedsstrategisk) at alt hun gjør på some er gjennomtenkt ift inntekt. 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet tirsdag kl 09:23 #17334 Del Skrevet tirsdag kl 09:23 Sveits35 skrev (2 timer siden): Sorry, var litt kvass. Det går fint 😊 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 09:24 #17335 Del Skrevet tirsdag kl 09:24 Korpsnerden skrev (1 minutt siden): Kanskje, men jeg mistenker at det er planlagt. Jeg tror hun allerede visste at naboen ikke ble med, dagen før. Hun var så deppa i hele går, men hun sparte det til passet å "gå under jorda". Om det stemmer er sannsynligheten stor for at hun dukker opp på Maldivene neste gang vi ser henne.. Det kan være hun har gått skikkelig i kjelleren også, når dette skjedde, familien har reist osv, men det virker da rart å ikke bare poste noe ala "alt er bra, jeg trenger bare litt tid offline" elns. Hun vet jo at ihuga RS går helt babanas når hun ikke poster 24/7 uten å ha gitt en grunn for det. Jeg tror dessverre (eller smart - markedsstrategisk) at alt hun gjør på some er gjennomtenkt ift inntekt. Hun faller iallefall i mine øyne med en slik strategi og noe jeg ikke er fristet til å bruke av min tid på. Jeg kan umulig være alene 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet tirsdag kl 09:30 #17336 Del Skrevet tirsdag kl 09:30 (endret) Har ikke vært inne og sett på leeenge, men gikk inn i går. Er det ikke veldig barnslig å skrive noe ala "OM HAN SVARTE MEG!!!!" når du er 31 år gammel og har til og med vært på ferie med fyren? Hun gjør seg selv barnslig for snap og skaper unødvendig spenning i livet sitt for snap? En annen ting er at det er utrolig overraskende at hun vil til Maldivene med han igjen. Hadde ikke han sagt at han aldri ville dit? Og så klarte hun å få han med på kjærestetur og nå skal hun presse han til å reise dit igjen? OG FINNES DET IKKE NOE ANNET STED ENN MALDIVENE I VERDEN? Til og med jeg er skikkelig lei av Maldivene kun pga. snappen hennes 😂 Endret tirsdag kl 09:30 av lajlaj 10 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kønn Skrevet tirsdag kl 09:31 #17337 Del Skrevet tirsdag kl 09:31 Tenk dere at naboen har bursdag. Hun vil stelle i stand en hyggelig middag et sted e.L. Han sier han heller vil feire med delfiner…… 13 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet tirsdag kl 09:43 #17338 Del Skrevet tirsdag kl 09:43 17-18 timer siden hun skrev han blir ikke med, sammen med et bilde av en deppa Isabel. Er det mulig å bli så knekt fordi han ikke vil bli med? Hun uteble jo helt fra snappen etter det. Jeg klarer ikke se annet enn en selvsentrert bortskjemt dame som ikke klarer å håndtere livet når hun ikke får det som hun vil. Rami sier det jo og, jeg får ikke leve livet mitt fordi han må følge Isabel over alt dit hun vil. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
lajlaj Skrevet tirsdag kl 09:45 #17339 Del Skrevet tirsdag kl 09:45 Really skrev (1 minutt siden): 17-18 timer siden hun skrev han blir ikke med, sammen med et bilde av en deppa Isabel. Er det mulig å bli så knekt fordi han ikke vil bli med? Hun uteble jo helt fra snappen etter det. Jeg klarer ikke se annet enn en selvsentrert bortskjemt dame som ikke klarer å håndtere livet når hun ikke får det som hun vil. Rami sier det jo og, jeg får ikke leve livet mitt fordi han må følge Isabel over alt dit hun vil. Fikk ikke dopaminen hun ville ha av han, så nå skal hun vel "våkne" på Maldivene.... Si gjerne ifra hva første snap blir når dere ser det, så man slipper å gå inn selv og støtte galskapen. 12 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 09:56 #17340 Del Skrevet tirsdag kl 09:56 (endret) Really skrev (13 minutter siden): 17-18 timer siden hun skrev han blir ikke med, sammen med et bilde av en deppa Isabel. Er det mulig å bli så knekt fordi han ikke vil bli med? Hun uteble jo helt fra snappen etter det. Jeg klarer ikke se annet enn en selvsentrert bortskjemt dame som ikke klarer å håndtere livet når hun ikke får det som hun vil. Rami sier det jo og, jeg får ikke leve livet mitt fordi han må følge Isabel over alt dit hun vil. Nåh.. det med Rami er en sannhet med modifikasjoner. Han kjeder seg veldig når Isabel ikke er i Dubai. Men ellers enig i det du skriver Endret tirsdag kl 09:57 av Sveits35 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå