Glitter_eyes Skrevet mandag kl 21:45 #17301 Del Skrevet mandag kl 21:45 agent skrev (På 30.3.2025 den 20.47): Såpass 🙉🙈 Har han sett hvordan arbeiderne bor i Dubai. De samme folkene som bukker og nikker for fam. Raad. De som jobber i byggebransjen osv. Mye er sikkert bra i Dubai, men ikke alt. Bare å google bosituasjon for arbeidere i Dubai (utenlandske) Bosituasjon for arbeidere i byggebransjen her i Norge er forferdelig! Dubai er et rikt land, det er også Norge, men allikevel så bor folk helt forferdelig 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet mandag kl 21:46 #17302 Del Skrevet mandag kl 21:46 Natu skrev (7 minutter siden): Det må jo iallefall begynne å bli åpenbart hvor store problemer hun faktisk har. Jeg synes det er så merkelig at hun skylder på alle de dårlige uvanene sine(shopping avhengighet, problemer med menn, ekstremt stort kontroll behov på ALT osv osv) med traumer og Shirog, men jeg har ikke sett hun har gjort noe som helst for å få hjelp? Hun hadde jo trengt intensiv terapi av en dyktig psykolog! I steden for å gå til grunne foran åpent kamera. Absolutt, fullstendig enig med deg. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet mandag kl 21:49 #17303 Del Skrevet mandag kl 21:49 Sirah skrev (15 minutter siden): Eventuelt flyr Pimpen tilbake til Dubai fordi hun ikke takler å være alene 🫣 dette kan jo faktisk være at det egentlig ikke handler så mye om naboen, men om at hun plutselig er helt alene igjen i Dubai… Hun må se komme seg ned fra luftslottet sitt, på tide å face virkeligheten. Hun skryter av det ekstravagante livet sitt i Dubai, men egentlig er det ett ensomt og tomt liv. Hun må ta tak i problemene sine, ikke bare skylde på de første barneårene. Så skal det liksom være greit, nei det er ikke greit å føle at mann skal og må kontrollere familie og gjøker. Sier hun hopp skal alle hoppe, hvis dem ikke gjør der faller hun rett i kjelleren. Hun må lære seg å kompromisse, ikke bare ha 1 plan. (my way or no way) Ikke sjalusi eller hat, bare litt frustrert 🙉🙈🤣 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenzen Skrevet mandag kl 21:50 #17304 Del Skrevet mandag kl 21:50 Sirah skrev (28 minutter siden): Enig. Hun har all verdens ressurser i tillegg til en av de beste helseforsikringene som kan kjøpes for penger. Hun kunne sikkert fått time hos en av de beste psykologene i midt østen på dagen. Håper hun snart gjør det. helsa først,alltid! Har man ikke helsa si på stell,(så langt det lar seg gjøre)så hjelper det lite å ha millioner på konto. Det må være forferdelig ensomt 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet mandag kl 21:52 #17305 Del Skrevet mandag kl 21:52 Glitter_eyes skrev (5 minutter siden): Bosituasjon for arbeidere i byggebransjen her i Norge er forferdelig! Dubai er et rikt land, det er også Norge, men allikevel så bor folk helt forferdelig Du får google litt, de bor i rom med 8-10 stykker (køyesenger) rommet er kanskje på størrelse med ett bad. 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet mandag kl 21:53 #17306 Del Skrevet mandag kl 21:53 Sirah skrev (6 minutter siden): Absolutt, fullstendig enig med deg. Helt enig 👍👍 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisaen Skrevet mandag kl 22:32 #17307 Del Skrevet mandag kl 22:32 Jeg holder en god knapp på at hun gikk rett inn og booket fly i natt. Pakket, og dratt. Tar 3 flyet i natt, fra Dubai til Maldivene.... I morgen så våkner "dere" opp på Joali 🙄😜😂.... 7 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet mandag kl 22:41 #17308 Del Skrevet mandag kl 22:41 (endret) Mallisaen skrev (9 minutter siden): Jeg holder en god knapp på at hun gikk rett inn og booket fly i natt. Pakket, og dratt. Tar 3 flyet i natt, fra Dubai til Maldivene.... I morgen så våkner "dere" opp på Joali 🙄😜😂.... Alle "venninnene" sitter klistret til skjermen og drømmer seg bort, mens tusenlappene nærmest velter inn på kontoen til IR som en tsunami..... Flotte bikinier (som forøvrig er til salgs på nettbutikken), redde ett dyr, soling, sykling og muligens en liten utflukt eller to👏🏼🌸 Endret mandag kl 22:43 av Melvina123 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet mandag kl 23:28 #17309 Del Skrevet mandag kl 23:28 Sveits35 skrev (14 timer siden): Det som er ekstra idiotisk er at det må diktes og lyves for å skape enda mer drama. Blir du ikke flau? Leste det her i fjor, eller så var det året før. Vet bare det jeg leser her inne. Er ikke jeg som juger og lager drama. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Aintnofun Skrevet tirsdag kl 04:09 #17310 Del Skrevet tirsdag kl 04:09 Skjønner ikke hvordan Maldivene alene på bursdagen er det beste alternativet. Hun kommer jo bare til å sitte å synes synd i seg selv. 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet tirsdag kl 04:39 #17311 Del Skrevet tirsdag kl 04:39 Aintnofun skrev (29 minutter siden): Skjønner ikke hvordan Maldivene alene på bursdagen er det beste alternativet. Hun kommer jo bare til å sitte å synes synd i seg selv. Enig. Det blir nok full on Suzy som ringer naboen og skjeller han ut. 15 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet tirsdag kl 06:25 #17312 Del Skrevet tirsdag kl 06:25 Aintnofun skrev (2 timer siden): Skjønner ikke hvordan Maldivene alene på bursdagen er det beste alternativet. Hun kommer jo bare til å sitte å synes synd i seg selv. Skal jeg fortelle deg hvorfor...? PENGER! 1. Hun har bursdag. Og hele squaden er ekstra gavmilde med klikk og oppmerksomhet. 2. Maldivene generer generelt høyere inntekter pr dag. Ekstra "besøk" og ekstra klikk = Ekstra høye inntekter. Kynisme satt i system! 7 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 06:56 #17313 Del Skrevet tirsdag kl 06:56 Melvina123 skrev (28 minutter siden): Skal jeg fortelle deg hvorfor...? PENGER! 1. Hun har bursdag. Og hele squaden er ekstra gavmilde med klikk og oppmerksomhet. 2. Maldivene generer generelt høyere inntekter pr dag. Ekstra "besøk" og ekstra klikk = Ekstra høye inntekter. Kynisme satt i system! Tviler jeg på. Tenker heller at det er en lei hang up hun har. Folk begynner å bli drittlei overforbruket hennes, inkludert den sinnsyk dyre «hytta». Dama trenger alvorlig hjelp 7 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 06:57 #17314 Del Skrevet tirsdag kl 06:57 Margit777 skrev (7 timer siden): Leste det her i fjor, eller så var det året før. Vet bare det jeg leser her inne. Er ikke jeg som juger og lager drama. Sorry, var litt kvass. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet tirsdag kl 07:28 #17315 Del Skrevet tirsdag kl 07:28 (endret) Tenker det nå blir noe drama fra Maldivene. Synes jeg allerede hører henne snakke seg gjennom en lang tea time om at naboen ikke ville være med henne til Maldivene. Jeg lurer på om det har skjedd noe mer enn det at han ikke ville bli med? Naboen må jo ha reflektert igjennom dette å inngå et forhold med ei dame som reiser hele tiden? Tenker han har rådført seg med broren sin, og tok avgjørelsen deretter. Etter hva jeg forstod så tok det lang tid før han kom tilbake til Isabel om han ville bli med eller ei. Han har nok grublet ei stund. Endret tirsdag kl 07:31 av Really 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet tirsdag kl 07:37 #17316 Del Skrevet tirsdag kl 07:37 agent skrev (9 timer siden): Hun må se komme seg ned fra luftslottet sitt, på tide å face virkeligheten. Hun skryter av det ekstravagante livet sitt i Dubai, men egentlig er det ett ensomt og tomt liv. Hun må ta tak i problemene sine, ikke bare skylde på de første barneårene. Så skal det liksom være greit, nei det er ikke greit å føle at mann skal og må kontrollere familie og gjøker. Sier hun hopp skal alle hoppe, hvis dem ikke gjør der faller hun rett i kjelleren. Hun må lære seg å kompromisse, ikke bare ha 1 plan. (my way or no way) Ikke sjalusi eller hat, bare litt frustrert 🙉🙈🤣 Helt enig med deg. Det er overhodet ikke ment som sjalusi eller har fra min side heller, jeg ønsker henne alt godt. Men det begynner å bli veldig tydelig at hun MÅ ta tak i livet sitt. Penger og Chanel gjør deg dessverre ikke lykkelig så lenge det er traumer i bunnen som skaper spøkelser på høylys dag. Jenzen skrev (9 timer siden): Sirah skrev (10 timer siden): Enig. Hun har all verdens ressurser i tillegg til en av de beste helseforsikringene som kan kjøpes for penger. Hun kunne sikkert fått time hos en av de beste psykologene i midt østen på dagen. Håper hun snart gjør det. helsa først,alltid! Har man ikke helsa si på stell,(så langt det lar seg gjøre)så hjelper det lite å ha millioner på konto. Det må være forferdelig ensomt Nemlig. Håper virkelig hun tar tak i det nå - for sin egen del. Really skrev (4 minutter siden): Tenker det nå blir noe drama fra Maldivene. Synes jeg allerede hører henne snakke seg gjennom en lang tea time om at naboen ikke ville være med henne til Maldivene. Jeg lurer på om det har skjedd noe mer enn det at han ikke ville bli med? Naboen må jo ha reflektert igjennom dette å inngå et forhold med ei dame som reiser hele tiden? Tenker han har rådført seg med broren sin, og tok avgjørelsen deretter. Etter hva jeg forstod så tok det lang tid før han kom tilbake til Isabel om han ville bli med eller ei. Han har nok grublet ei stund. Garantert. De er jo veldig forskjellige når det kommer til impulsiviteten og det kan jo være at naboen faktisk begynner å se det. Spesielt når hun prøver å presse han til å bli med selv om han er veldig tydelig på at det egentlig ikke passer. Helt greit at han også har en jobb hvor han kan ta mye hjemmefra, men det blir altså ikke heeeelt det samme å jobbe fra kontoret og leiligheten og fra «hytta» på Maldivene. Uansett hvordan man vrir og vender på det. 3 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mummy1 Skrevet tirsdag kl 07:49 #17317 Del Skrevet tirsdag kl 07:49 Det passer fint å være helt stille nå, så får søsknene masse nye følgere. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 07:55 #17318 Del Skrevet tirsdag kl 07:55 Mummy1 skrev (5 minutter siden): Det passer fint å være helt stille nå, så får søsknene masse nye følgere. Er hun ikke tilbake på snap enda?! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet tirsdag kl 07:55 #17319 Del Skrevet tirsdag kl 07:55 Mummy1 skrev (4 minutter siden): Det passer fint å være helt stille nå, så får søsknene masse nye følgere. Hun er nok ikke stille for å gi søskene mer følgere. Hun er alt for opptatt av penger til det. Noe har skjedd tror jeg. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet tirsdag kl 07:57 #17320 Del Skrevet tirsdag kl 07:57 (endret) De silent periodene minner meg om hvordan hun oppførte seg før snap tiden. Det var som regel i forbindelse med mye tyn fra følgerne. Squaden har nok gitt kraftige tilbakemeldinger denne gangen. Så nå er det furting og «straff» til de mest dedikerte. Bare min teori altså.. Endret tirsdag kl 08:00 av Sveits35 5 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå