Eamane Skrevet mandag kl 13:03 #17261 Del Skrevet mandag kl 13:03 Ellenn skrev (3 timer siden): Jeg synes det største problemet med familien er shopping, uansett om det er Chanel eller Pimpen nattkjoler. Når det gjelder bursdagen hennes kan jeg på en måte forstå henne, selv om jeg ikke engang pleier å feire bursdagen min. Si at f.eks noe av det beste jeg visste var å gå på skitur på fjellet på Geilo, og det hadde jeg tenkt til å gjøre på bursdagen min. Hvis kjæresten min da hadde foreslått pizza på Peppes i stedet, fordi han ikke hadde mulighet til å bli med hadde jeg sagt at det var helt greit at han ikke kunne, men da dro jeg alene. Pizza kunne vi spise når jeg kom hjem igjen. Og selv om jeg hadde sagt at det var greit ville jeg vært litt skuffet 😉 Atte hæ? 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet mandag kl 15:15 #17262 Del Skrevet mandag kl 15:15 Kommer hun til å takle rikets roast tro? Hun har ikke sagt at det er det. Men hva annet kan det være ? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet mandag kl 15:31 #17263 Del Skrevet mandag kl 15:31 Really skrev (6 timer siden): Issbel hører ikke på noen. Jeg bet meg merke i at Shehed sa henne imot, og det liker ikke isabel. Shehed pratet om hun hadde for store forventninger til bursdagen. Ja la merke til det samme. Lawyer skrev (5 timer siden): Virker som foreldrene fortsatt er sammen. Når pimpen hadde sagt til en mann på Dubai Mall at hennes mann er i Oslo så reagerte Isabel voldsomt, og pimpen unnskyldte det med at det er flaut og ikke være gift. Men så mye som de er sammen så er de nok fortsatt det. Mener noen skrev her i tråden en gang at de ofte ble observert sammen hånd i hånd i Oslo. Mulig det var på Jodel når jeg tenker meg om så ikke ta dette seriøst… Lawyer skrev (13 minutter siden): Kommer hun til å takle rikets roast tro? Hun har ikke sagt at det er det. Men hva annet kan det være ? Ja jeg har også tenkt at det må være Rikets Roast. Tror egentlig hun vil takle det greit, hun vet jo veldig godt hva hun går til og hun får veldig godt betalt… Hun har jo faktisk en del selvironi. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet mandag kl 15:37 #17264 Del Skrevet mandag kl 15:37 Lawyer skrev (18 minutter siden): Kommer hun til å takle rikets roast tro? Hun har ikke sagt at det er det. Men hva annet kan det være ? Tja, vi får nå se hvordan det går.. Selvtilliten er ikke den høyeste der i gården nei.. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet mandag kl 15:44 #17265 Del Skrevet mandag kl 15:44 Lawyer skrev (28 minutter siden): Kommer hun til å takle rikets roast tro? Hun har ikke sagt at det er det. Men hva annet kan det være ? 71 grader nord team med Pierre hadde blitt legendarisk 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet mandag kl 16:40 #17266 Del Skrevet mandag kl 16:40 Jenzen skrev (6 timer siden): Blir naboen med til Maldivene på bursdagen? Han blir ikke med og regner med hun blir sur pga det selv om hun har sagt at hun forstår om han ikke kan. Ikke lenge til det kommer «jeg får begynne å gå på dates igjen». 6 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet mandag kl 16:47 #17267 Del Skrevet mandag kl 16:47 Heike72 skrev (4 minutter siden): Han blir ikke med og regner med hun blir sur pga det selv om hun har sagt at hun forstår om han ikke kan. Ikke lenge til det kommer «jeg får begynne å gå på dates igjen». Hun kommer til å speide etter KK, for hvert fly som lander.🫣 Hvis han ikke kommer blir det fylla, kommer han er det good. 🙈🙉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet mandag kl 17:14 #17268 Del Skrevet mandag kl 17:14 Jenzen skrev (6 timer siden): Blir naboen med til Maldivene på bursdagen? Nei 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Melvina123 Skrevet mandag kl 17:15 #17269 Del Skrevet mandag kl 17:15 (endret) Slenger meg på den som skrev at hun var morsom å følge før...🙈 Nå er det det samme hele tiden, iskaffe, Dubai Mall og reising.... Dyrt, dyrere, dyrest! Også I bruker samme termer som andre influensere, "vi"... Det er jo ikke "vi" som handler på Chanel og div, svir av 400k på en shopping! Joda, hun har gitt bort EN chanelveske, mer enn andre influensere gjør. Absolutt ikke nødvendig, hennes liv, hennes penger! Det var gøy i starten, for det var noe heeeelt annet enn mitt liv. Men nå er det bare vill sløsing..... Og jeg har ikke lyst til å bidra til flere chanelvesker...🙈 Endret mandag kl 17:17 av Melvina123 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet mandag kl 17:16 #17270 Del Skrevet mandag kl 17:16 Hun virker desperat… girl han er ikke that into you… han vil være kk. Ellers hadde han wifey you up for lenge siden. Hadde han villet reist til Maldivene på bursdagen din hadde han bestilt du har gitt han mange sjanser til å gjordt det nå. Slutt å vær desperat på mannen! 14 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet mandag kl 17:17 #17271 Del Skrevet mandag kl 17:17 Melvina123 skrev (1 minutt siden): Slenger meg på den som skrev at hun var morsom å følge før...🙈 Nå er det det samme hele tiden, iskaffe, Dubai Mall og reising.... Dyrt, dyrere, dyrest! Også I bruker samme termer som andre influensere, "vi"... Det var gøy i starten, for det var noe heeeelt annet enn mitt liv. Men nå er det bare vill sløsing..... ja de iskaffe snappene 🤮 like kjedelige som å se maling tørke, samme hver jævla dag 10 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet mandag kl 17:26 #17272 Del Skrevet mandag kl 17:26 Istapp skrev (På 28.3.2025 den 7.35): Koblingen traumatisert eller utsatt for vold og dårlige norskspråklige ferdigheter den må du forklare tydeligere. Hvorfor har dette sammenheng? Hun snakker vel dårlig norsk ene og alene på grunn av manglende bruk av det norske språket. De glosene hun kan best er jo gloser normalt oppegående mennesker i samme alder ikke bruker i samme hyppighet som henne. Ikke forsvar slik med traumer og vold - all kritikk disse får forsvares med det samme. nei- jeg refererte til at hun er litt «rar» i atferden inn i mellom. Og at hun ikke nødvendigvis har vært en god mamma. Å forsvare syns jeg er et rart valg av ord. Jeg har ikke forsvart henne i det hele tatt. Men det er faktisk greit å ha en viss forforståelse for at det er ikke rart man ikke er som «normalt oppegående mennesker i samme alder» når man faktisk ikke er et normalt oppegående menneske i samme alder ? Det sier jo seg selv. Språket er jo som det er pga hun ikke øver nok. Når hun bruker mest arabisk så er ikke det unaturlig. Men personligheten hennes er jo en stor del av det med tull og fjas. 2 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kyvol Skrevet mandag kl 17:34 #17273 Del Skrevet mandag kl 17:34 Fansy skrev (6 minutter siden): nei- jeg refererte til at hun er litt «rar» i atferden inn i mellom. Og at hun ikke nødvendigvis har vært en god mamma. Å forsvare syns jeg er et rart valg av ord. Jeg har ikke forsvart henne i det hele tatt. Men det er faktisk greit å ha en viss forforståelse for at det er ikke rart man ikke er som «normalt oppegående mennesker i samme alder» når man faktisk ikke er et normalt oppegående menneske i samme alder ? Det sier jo seg selv. Språket er jo som det er pga hun ikke øver nok. Når hun bruker mest arabisk så er ikke det unaturlig. Men personligheten hennes er jo en stor del av det med tull og fjas. Jeg leste en gang en psykolog skrev. Folk med dårlig språk banner mye🤭 1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet mandag kl 18:02 #17274 Del Skrevet mandag kl 18:02 Korpsnerden skrev (7 timer siden): Jeg får meg ikke til å tro annet enn at familieforholdene er både anstrengt og kanskje også skadelig. Det er så mye som er feid under teppet for å klare å opprettholde fasaden om en sterk og sammensveiset familie. En skulle tro det var litt traumebehandling i å skrive om det, da bøkene ble gitt ut, men likevel er voldsutøverne/omsorgssvikerne(foreldrene) både inne i varmen og antagelig delvis forsørget av IR. I steden for å dra på luksusferier og shoppe merkeklær burde familien spandere på seg traumebehandling, både i gruppesetting og en til en. Jeg har ikke lest bøkene så det kan hende enkelte mener jeg ikke bør uttale meg, men jeg ser en familie som forsøker å shoppe seg lykkelig, jeg ser en mor som oppfører seg mer som en venninne enn en mor (joda, de fleste ungene er store nå og foreldreansvaret er sånn sett over), jeg ser familiemedlemmer som har vanskelig med å bidra i samfunnet som normalt osv osv.. Ja men det stemmer på veldig mange punkter det. Og det er også ikke overaskende resultat av livet de har levd i det hele tatt. Jeg har selv vokst opp i fattigdom. Å når jeg først fikk tak i penger shoppet jeg som en gal. Hadde ikke ansvarlig pengebruk i det hele tatt.. det er mye psykologisk og arvelig inn i bildet som med alle andre mennesker og atferder. Forskjellen er at de poster «alt» på nett. Isabel og co er ikke perfekte. Og har mye de skulle jobbet med. Men de er til dels underholdende å følge med på, og det gjelder vel alle sånne familier. Ta f.eks. Kardashians. De er ikke noe bedre de. generelt sett så er de fleste «perfekte» forbilder og mennesker kjedelige å følge med på. Å dermed når ikke slike høyder. Folk tiltrekkes av drama, absurditet, en annen verden enn den vi kjenner til, personlig utvikling og heltestatus. Noe som hun klarer å sirkle seg inn på jevnt over. Fascinerende 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet mandag kl 18:33 #17275 Del Skrevet mandag kl 18:33 Lawyer skrev (3 timer siden): Kommer hun til å takle rikets roast tro? Hun har ikke sagt at det er det. Men hva annet kan det være ? Eneste andre jeg kom på er Norges dummeste, men det var vel en engangsgreie, sa hun ikke det? Er nok bare VG som er villig til å vurdere sånne summer. Men som jeg sa tidligere for hundreogørten sider siden; jeg tror ikke hun er godt roastemateriale. Om man primært forholder seg til media så er hun nok ganske uinteressant for de fleste. Tror ikke Raadsquad kommer til å se humoren. 2 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet mandag kl 18:40 #17276 Del Skrevet mandag kl 18:40 Fansy skrev (35 minutter siden): Ja men det stemmer på veldig mange punkter det. Og det er også ikke overaskende resultat av livet de har levd i det hele tatt. Jeg har selv vokst opp i fattigdom. Å når jeg først fikk tak i penger shoppet jeg som en gal. Hadde ikke ansvarlig pengebruk i det hele tatt.. det er mye psykologisk og arvelig inn i bildet som med alle andre mennesker og atferder. Forskjellen er at de poster «alt» på nett. Isabel og co er ikke perfekte. Og har mye de skulle jobbet med. Men de er til dels underholdende å følge med på, og det gjelder vel alle sånne familier. Ta f.eks. Kardashians. De er ikke noe bedre de. generelt sett så er de fleste «perfekte» forbilder og mennesker kjedelige å følge med på. Å dermed når ikke slike høyder. Folk tiltrekkes av drama, absurditet, en annen verden enn den vi kjenner til, personlig utvikling og heltestatus. Noe som hun klarer å sirkle seg inn på jevnt over. Fascinerende Absolutt fascinerende og underholdende. Jeg er imponert over pågangsmotet hennes og alt hun har fått til også. Men jeg tror både hun og hele familien hadde hatt godt av hjelp, og jeg vet ikke hvor sunne jeg tror de familierelasjonene er basert på historikken deres. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet mandag kl 18:54 #17277 Del Skrevet mandag kl 18:54 Korpsnerden skrev (8 minutter siden): Absolutt fascinerende og underholdende. Jeg er imponert over pågangsmotet hennes og alt hun har fått til også. Men jeg tror både hun og hele familien hadde hatt godt av hjelp, og jeg vet ikke hvor sunne jeg tror de familierelasjonene er basert på historikken deres. Nei det har jeg tenkt på mange ganger. Men samtidig, jeg er straks utdannet bv pedagog. Og kjenner familier med ekstremt dårlige relasjons vilkår. Og likevel, de forsvarer hverandre og dreper hverandre om en. Og jeg har lært at familie biologisk har en såpass sterk tilknytning at de fleste er villig til å tilgi alt. Isabel har tatt på seg mamma rollen på ekstremt mange områder. For hun tror jeg det er en måte å ta ansvar for fortiden på. De hadde hatt godt av hjelp absolutt, men så er det noe med å rippe opp i ting kan gjøre vondt verre. Mora er og var ikke en god mor. Men hun fyller en annen rolle. Hun er omsorgsperson og mamma på andre områder. Så jeg tenker de tar det de får. Og så får alt annet være på en måte. 1 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet mandag kl 19:01 #17278 Del Skrevet mandag kl 19:01 Fansy skrev (2 minutter siden): Nei det har jeg tenkt på mange ganger. Men samtidig, jeg er straks utdannet bv pedagog. Og kjenner familier med ekstremt dårlige relasjons vilkår. Og likevel, de forsvarer hverandre og dreper hverandre om en. Og jeg har lært at familie biologisk har en såpass sterk tilknytning at de fleste er villig til å tilgi alt. Isabel har tatt på seg mamma rollen på ekstremt mange områder. For hun tror jeg det er en måte å ta ansvar for fortiden på. De hadde hatt godt av hjelp absolutt, men så er det noe med å rippe opp i ting kan gjøre vondt verre. Mora er og var ikke en god mor. Men hun fyller en annen rolle. Hun er omsorgsperson og mamma på andre områder. Så jeg tenker de tar det de får. Og så får alt annet være på en måte. Ja, om de alle skulle leve bare med hverandre fremover er jeg enig. Men IR og søsknene skal kanskje selv få seg egne familier med barn og ektefeller i fremtiden, og da kan det være veldig vanskelig å gjøre det på en sunn måte med disse traumene og de usunne relasjonene i bagasjen. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Fansy Skrevet mandag kl 19:04 #17279 Del Skrevet mandag kl 19:04 Korpsnerden skrev (1 minutt siden): Ja, om de alle skulle leve bare med hverandre fremover er jeg enig. Men IR og søsknene skal kanskje selv få seg egne familier med barn og ektefeller i fremtiden, og da kan det være veldig vanskelig å gjøre det på en sunn måte med disse traumene og de usunne relasjonene i bagasjen. Ja de har mye å jobbe med- men samtidig så virker Isabell og shehed veldig «self aware» i form av at de deler tanker og tar til seg tilbakemeldinger. Diskuterer ting osv. så det er nok større sjanse for at det går bra enn ikke. De klarer seg nok fint, ihvertfall om de får stabile partnere 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Løvejenta Skrevet mandag kl 19:20 #17280 Del Skrevet mandag kl 19:20 Korpsnerden skrev (16 minutter siden): Ja, om de alle skulle leve bare med hverandre fremover er jeg enig. Men IR og søsknene skal kanskje selv få seg egne familier med barn og ektefeller i fremtiden, og da kan det være veldig vanskelig å gjøre det på en sunn måte med disse traumene og de usunne relasjonene i bagasjen. Jeg tror faktisk ikke IR er i stand til å klare å stå i ett forhold i fremtiden, å i alle fall ikke ett ekteskap. Hun er for selvsentrert og takler dårlig at noe ikke går hennes vei. Hele livet hennes er jo i grus atm fordi naboen ikke kan dra til Maldivene (noe jeg har full forståelse for, ikke alle kan jobbe på hjemmekontor uansett hvor rik man er). Vet ikke om det siste var en click bait, men etter «han blir ikke med» har det vært helt stilt. Det er vell krangling og avslutning av «forholdet» for 62515 gang. Tror hun har så mye issues som må jobbes gjennom, noe hun ikke gjør, men heller reiser og bruker penger over evne for å kompensere. 9 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå