Minipilla Skrevet mandag kl 05:16 #17241 Del Skrevet mandag kl 05:16 Nå måtte jeg bare se denne tea timen og det er bare vulgært. Hun er en little spoiled rich kid og moren er bare ekkel. For et opplegg. Hvis man må tvinge kjæresten med til Maldivene for det er det eneste som betyr noe på bursdagen har man feilet stort et sted på veien. 8 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet mandag kl 06:32 #17242 Del Skrevet mandag kl 06:32 Lawyer skrev (6 timer siden): Virker som faren er der og. Siden sidra måtte sitte bakerst. Tror han har vært der en stund Men det er jo bare spekulasjoner. 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet mandag kl 08:14 #17243 Del Skrevet mandag kl 08:14 Really skrev (5 timer siden): Dette forholdet kommer aldri til å vare. Naboen har allerede fått noen red flag. Han er nok forelsket og lar det passere. Kravstore og selvopptatte Isabel kommer til å bli for mye for han å deale med over tid. Isabel skal ha det på sin måte, hun gjør som hun vil uansett. Akkurat det vil ikke fungere i et forhold. Leit at hun ikke ser det selv. Jeg tror dessverre det du skriver er riktig og det er bare trist. Jeg tror at folk følger med argusøyne for å få med seg alt drama som stadig er resultatet av hennes feil valg. Jeg vil av og til vri meg ut av mitt gode skinn av den hodeløse shoppingen. Og den oppvisningen hun hadde i går om manipulasjon på høyt nivå var vemmelig. Men det verste av alt.. det er fascinerende på toppen av alt. 11 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet mandag kl 08:23 #17244 Del Skrevet mandag kl 08:23 (endret) Ikke rart mannfolk ikke holder ut. var noe bursdagsdrama i fjor også, var det da hun kjøpte gaver til seg selv og satte de utenfor døra? 😄 Reprise fra i fjor da. Endret mandag kl 08:24 av Margit777 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huder Skrevet mandag kl 08:34 #17245 Del Skrevet mandag kl 08:34 Margit777 skrev (10 minutter siden): Ikke rart mannfolk ikke holder ut. var noe bursdagsdrama i fjor også, var det da hun kjøpte gaver til seg selv og satte de utenfor døra? 😄 Reprise fra i fjor da. Er det sant? 😂😂 Nå fikk jeg meg en god latter😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet mandag kl 08:48 #17246 Del Skrevet mandag kl 08:48 Begynte å følge Isabel i fjor sommer da jeg ble sittende hjemme i nesten tre mnd. etter en ulykke. Da syntes jeg hun var helt herlig, morsom, jordnær og ekte. Den Isabel er totalt borte nå dessverre. Det jeg ser nå er en shopoholiker som aldri får nok. En bortskjemt snart 31 åring som oppfører seg som en bortskjemt liten unge. En influenser som utnytter til fulle det at hun hat nesten 400.000 tilhengere der en stod andel av de forguder henne og nører opp under et ego som vokser seg større og større i takt med stormannsgalskapen. Det er veldig trist og nærmest fascinerende å se denne endringen hos henne, og til dels familien som jeg tidligere følte var mer jordnære. Bare noen tanker…. 13 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet mandag kl 08:50 #17247 Del Skrevet mandag kl 08:50 Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): Begynte å følge Isabel i fjor sommer da jeg ble sittende hjemme i nesten tre mnd. etter en ulykke. Da syntes jeg hun var helt herlig, morsom, jordnær og ekte. Den Isabel er totalt borte nå dessverre. Det jeg ser nå er en shopoholiker som aldri får nok. En bortskjemt snart 31 åring som oppfører seg som en bortskjemt liten unge. En influenser som utnytter til fulle det at hun hat nesten 400.000 tilhengere der en stod andel av de forguder henne og nører opp under et ego som vokser seg større og større i takt med stormannsgalskapen. Det er veldig trist og nærmest fascinerende å se denne endringen hos henne, og til dels familien som jeg tidligere følte var mer jordnære. Bare noen tanker…. Enig med deg. Jeg begynte også å følge henne på våren/tidlig sommer i fjor og det var noe helt annet enn det er nå. Det er klart at rask suksess gjør noe med deg, men trist at ikke familien har klart å holde henne nede. 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ElisabethN Skrevet mandag kl 08:58 #17248 Del Skrevet mandag kl 08:58 (endret) Sirah skrev (På 31.3.2025 den 8.32): Endret 9 timer siden av ElisabethN 4 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet mandag kl 09:07 #17249 Del Skrevet mandag kl 09:07 ElisabethN skrev (9 minutter siden): Man ser bakhodet hans på Sidra sin story, sitter sammen med pimpen Se der ja! Syntes de jevnt over er god til å skjule han, det skal de ha! 3 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet mandag kl 09:13 #17250 Del Skrevet mandag kl 09:13 (endret) Sirah skrev (23 minutter siden): Enig med deg. Jeg begynte også å følge henne på våren/tidlig sommer i fjor og det var noe helt annet enn det er nå. Det er klart at rask suksess gjør noe med deg, men trist at ikke familien har klart å holde henne nede. Issbel hører ikke på noen. Jeg bet meg merke i at Shehed sa henne imot, og det liker ikke isabel. Shehed pratet om hun hadde for store forventninger til bursdagen. Endret mandag kl 09:14 av Really 9 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet mandag kl 09:16 #17251 Del Skrevet mandag kl 09:16 Intet nytt under solen her.. IR har ikke akkurat forandret oppførselen sin til det bedre de siste 10 åra for å si det mildt. Hun er den samme hun alltid har vært.. Før hun flytta til Dubai fylte hun klesskapet med billig ræl nå er det dyrt ræl i stedet.. Hun er en mastermind i manipulering that’s it, kynisk og selvsentrert.. Ekte og jordnær har hun aldri vært.. 6 13 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet mandag kl 09:21 #17252 Del Skrevet mandag kl 09:21 Jeg synes det største problemet med familien er shopping, uansett om det er Chanel eller Pimpen nattkjoler. Når det gjelder bursdagen hennes kan jeg på en måte forstå henne, selv om jeg ikke engang pleier å feire bursdagen min. Si at f.eks noe av det beste jeg visste var å gå på skitur på fjellet på Geilo, og det hadde jeg tenkt til å gjøre på bursdagen min. Hvis kjæresten min da hadde foreslått pizza på Peppes i stedet, fordi han ikke hadde mulighet til å bli med hadde jeg sagt at det var helt greit at han ikke kunne, men da dro jeg alene. Pizza kunne vi spise når jeg kom hjem igjen. Og selv om jeg hadde sagt at det var greit ville jeg vært litt skuffet 😉 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet mandag kl 09:25 #17253 Del Skrevet mandag kl 09:25 Margit777 skrev (1 time siden): Ikke rart mannfolk ikke holder ut. var noe bursdagsdrama i fjor også, var det da hun kjøpte gaver til seg selv og satte de utenfor døra? 😄 Reprise fra i fjor da. Det som er ekstra idiotisk er at det må diktes og lyves for å skape enda mer drama. Blir du ikke flau? 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet mandag kl 10:18 #17254 Del Skrevet mandag kl 10:18 ElisabethN skrev (1 time siden): Man ser bakhodet hans på Sidra sin story, sitter sammen med pimpen Virker som foreldrene fortsatt er sammen. Når pimpen hadde sagt til en mann på Dubai Mall at hennes mann er i Oslo så reagerte Isabel voldsomt, og pimpen unnskyldte det med at det er flaut og ikke være gift. Men så mye som de er sammen så er de nok fortsatt det. 5 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet mandag kl 10:26 #17255 Del Skrevet mandag kl 10:26 Really skrev (1 time siden): Issbel hører ikke på noen. Jeg bet meg merke i at Shehed sa henne imot, og det liker ikke isabel. Shehed pratet om hun hadde for store forventninger til bursdagen. Har også lagt merke til at om noen sier henne i mot sender hun dem det onde øyet,og da begynner dem å ro og legger seg nesten flat. Når Rami feks ikke ville ha den blomsten hun sa han skulle kjøpe til hans leilighet, da ble hun sur og ville gjøre han arveløs. Noen tror det er en spøk,ikke jeg. Håper Rami klarer å sette grenser når han nå begynner å kunne klare seg selv økonomisk. 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet mandag kl 10:30 #17256 Del Skrevet mandag kl 10:30 Jeg får meg ikke til å tro annet enn at familieforholdene er både anstrengt og kanskje også skadelig. Det er så mye som er feid under teppet for å klare å opprettholde fasaden om en sterk og sammensveiset familie. En skulle tro det var litt traumebehandling i å skrive om det, da bøkene ble gitt ut, men likevel er voldsutøverne/omsorgssvikerne(foreldrene) både inne i varmen og antagelig delvis forsørget av IR. I steden for å dra på luksusferier og shoppe merkeklær burde familien spandere på seg traumebehandling, både i gruppesetting og en til en. Jeg har ikke lest bøkene så det kan hende enkelte mener jeg ikke bør uttale meg, men jeg ser en familie som forsøker å shoppe seg lykkelig, jeg ser en mor som oppfører seg mer som en venninne enn en mor (joda, de fleste ungene er store nå og foreldreansvaret er sånn sett over), jeg ser familiemedlemmer som har vanskelig med å bidra i samfunnet som normalt osv osv.. 6 17 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jenzen Skrevet mandag kl 10:33 #17257 Del Skrevet mandag kl 10:33 Blir naboen med til Maldivene på bursdagen? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet mandag kl 10:45 #17258 Del Skrevet mandag kl 10:45 Jenzen skrev (11 minutter siden): Blir naboen med til Maldivene på bursdagen? Han tør nok ikke noe annet. Men i det lange løp så taper Isabel på å tvinge igjennom viljen sin. Følelser dør. 5 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet mandag kl 11:11 #17259 Del Skrevet mandag kl 11:11 Sveits35 skrev (23 minutter siden): Han tør nok ikke noe annet. Men i det lange løp så taper Isabel på å tvinge igjennom viljen sin. Følelser dør. Var inne å titta nå I sier hun ikke har hørt noe fra KK🙉🙈 Brygger opp til stiv kuling i Dubai, hvis han ikke hører fra seg.😂 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Really Skrevet mandag kl 11:11 #17260 Del Skrevet mandag kl 11:11 (endret) Sveits35 skrev (28 minutter siden): Han tør nok ikke noe annet. Men i det lange løp så taper Isabel på å tvinge igjennom viljen sin. Følelser dør. Nettop. Isabel dreper følelsene han har for henne med denne oppførselen. Jeg hadde aldri turt å spørre "kk" om å være med til Maldivene igjen 3-4 uker etter de var kommet hjem derifra. Mannen har en jobb ! Ingen milliardær lever på den måten som isabel lever. Endret mandag kl 11:14 av Really 11 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå