Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Amber skrev (På 30.3.2025 den 18.17):

Nå skal hu betale for leiligheten til Sjehed også. Maldivene en gang i måneden. Blir ikke igjen noe av den formuen hennes med et sånt forbruk uansett om hun tjener bra. I går snakket hun om å leie en private jet til Maldivene. Til den fine prisen av et par milioner😦 erre mulig… jeg mener hvem bruker penger sånn som det er uansett hvor bra du sitter i det? Ingen med noe fornuft i behold iallefall. Tragisk bare tragisk. Har hun noengang svart på om hun reflekterer over klima og miljø🙄

Ekspander  

Nei, ikke hun. Rami derimot har flagget sin forakt for elbiler og den bilparken som vokser i Norge. Forakt for norsk politikk og hvordan vi forvalter pengene våre. Om vi hadde brukt pengene som Midtøsten og sluttet å sende pengene ut av landet kunne vi hatt det like bra som dem i Dubai. Skattenivået i Norge var visst også insane. Dette er mer eller mindre ordrett det han sa på Snap for noen måneder siden. 

Endret av Sveits35
  • Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Sveits35 skrev (På 30.3.2025 den 18.38):

Nei, ikke hun. Rami derimot har flagget sin forakt for elbiler og den bilparken som vokser i Norge. Forakt for norsk politikk og hvordan vi forvalter pengene våre. Om vi hadde brukt pengene som Midtøsten og sluttet å sende pengene ut av landet kunne vi hatt det like bra som dem i Dubai. Skattenivået i Norge var visst også insane. Dette er mer eller ordrett det han sa på Snap for noen måneder siden. 

Ekspander  

Såpass 🙉🙈 Har han sett hvordan arbeiderne bor i Dubai. De samme folkene som bukker og nikker for fam. Raad. De som jobber i byggebransjen  osv. Mye er sikkert bra i Dubai, men ikke alt. Bare å google bosituasjon for arbeidere i Dubai (utenlandske) 

• Liker 6
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (På 30.3.2025 den 18.47):

Såpass 🙉🙈 Har han sett hvordan arbeiderne bor i Dubai. De samme folkene som bukker og nikker for fam. Raad. De som jobber i byggebransjen  osv. Mye er sikkert bra i Dubai, men ikke alt. Bare å google bosituasjon for arbeidere i Dubai (utenlandske) 

Ekspander  

Jeg tror nok han mente at nordmenn kunne leve i sus og dus på oljepengene uten å trenge «slaver». Jeg skrev bare en brøkdel av det han sa. Det var en lang rant om hvor ille norske forhold var og hvor dårlige politikere vi hadde. Dårlig styre. Mange må ha blitt forbanna den dagen. Det kan umulig bare være jeg som fikk det der med meg

• Liker 1
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (På 30.3.2025 den 18.38):

Nei, ikke hun. Rami derimot har flagget sin forakt for elbiler og den bilparken som vokser i Norge. Forakt for norsk politikk og hvordan vi forvalter pengene våre. Om vi hadde brukt pengene som Midtøsten og sluttet å sende pengene ut av landet kunne vi hatt det like bra som dem i Dubai. Skattenivået i Norge var visst også insane. Dette er mer eller ordrett det han sa på Snap for noen måneder siden. 

Ekspander  

Tror ikke vi skal ta det politiske kunnskapsnivået til en 21 åring veldig seriøst 😁 Han høres ut som de fleste jeg kjenner på den alderen. I tillegg er han jo svært bilinteressert og vil helst ha den værste V8-er motoren under panseret. Jo mer det bråker, jo bedre er det. Så klart liker ikke han EL-biler 😅 Da hører man jo ikke tre kvartaler unna at han er på vei 😅 

Han har ikke den livserfaringen som kreves for å skjønne at vi faktisk har det ekstremt bra her i Norge med f.eks gratis helsevesen. Helseforsikringen hans i Dubai koster 100.000kr i året. Bare ved å slippe den i Norge hadde han jo betalt en veldig stor slump av skatten sin. 

Den nye delen av Dubai ble vel også basicly påbegynt i 2004 og store deler av byen er jo derfor strengt tatt under 20 år gammel. Ikke rart det er fint og flott der da sammenlignet med noen av de steingamle byene her i landet. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (På 30.3.2025 den 18.53):

Jeg tror nok han mente at nordmenn kunne leve i sus og dus på oljepengene uten å trenge «slaver». Jeg skrev bare en brøkdel av det han sa. Det var en lang rant om hvor ille norske forhold var og hvor dårlige politikere vi hadde. Dårlig styre. Mange må ha blitt forbanna den dagen. Det kan umulig bare være jeg som fikk det der med meg

Ekspander  

Jeg har det i bakhodet sånn nå som du nevner det. Husker iallefall det med EL-bil og tenkte for meg selv at så bilinteressert som du er så sier det seg selv at du hater EL-bil 😅 Resten så tenkte jeg at jaja, du er en bare en drittunge. Dette er du ikke voksen nok til å forstå 😅

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (På 30.3.2025 den 18.53):

Tror ikke vi skal ta det politiske kunnskapsnivået til en 21 åring veldig seriøst 😁 Han høres ut som de fleste jeg kjenner på den alderen. I tillegg er han jo svært bilinteressert og vil helst ha den værste V8-er motoren under panseret. Jo mer det bråker, jo bedre er det. Så klart liker ikke han EL-biler 😅 Da hører man jo ikke tre kvartaler unna at han er på vei 😅 

Han har ikke den livserfaringen som kreves for å skjønne at vi faktisk har det ekstremt bra her i Norge med f.eks gratis helsevesen. Helseforsikringen hans i Dubai koster 100.000kr i året. Bare ved å slippe den i Norge hadde han jo betalt en veldig stor slump av skatten sin. 

Den nye delen av Dubai ble vel også basicly påbegynt i 2004 og store deler av byen er jo derfor strengt tatt under 20 år gammel. Ikke rart det er fint og flott der da sammenlignet med noen av de steingamle byene her i landet. 

Ekspander  

Du fikk det med deg? Alt han sa? Dagen etterpå ville han ha seg frabedt å høre om galne folk i Midtøsten, vi som har Breivik kunne bare tie still

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sirah skrev (På 30.3.2025 den 18.55):

Jeg har det i bakhodet sånn nå som du nevner det. Husker iallefall det med EL-bil og tenkte for meg selv at så bilinteressert som du er så sier det seg selv at du hater EL-bil 😅 Resten så tenkte jeg at jaja, du er en bare en drittunge. Dette er du ikke voksen nok til å forstå 😅

Ekspander  

Jeg tenkte det samme som deg. Men de har ikke gode rollemodeller med sånne holdninger

Endret av Sveits35
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Marlenene skrev (På 30.3.2025 den 17.19):

Vrir meg. Jeg har fulgt Isabel siden før RS tok av, og jeg synes det er så forbanna leit at hun synliggjør og dyrker de dårlige kvalitetene sine på denne måten, når hun egentlig har mange gode kvaliteter og egentlig har vært et friskt pust.

Så flaut å se hvordan hun tilber seg selv og bursdagen sin på den måten. Som naboen sa, de fleste ville vært happy med en tur på favoritt restauranten. Jeg håper at det er et spill for galleriet, og at hun ikke oppriktig behandler naboen på denne måten. For her har hun skutt gullfuglen. Lar hun han gå, så kan hun bare være alene ass. 

Så skuffet over at hun ikke oppriktig finner Shirog, er mer ydmyk, dropper overforbruk og tenker litt mer på jorda vår. Selv om hun gjør mye bra, synes jeg ikke lenger det veier opp for det over..

Mammaen hennes har nok masse traumer, men det er ingen unnskyldning for å ikke være en god omsorgsperson, eller gidde å ta litt del i samfunnet. 

Shehed er en vakker sjel, men ser ut som hun trenger å jobbe med mye.

Sidra gir prinsessevibes på en dårlig måte.

Rami føler jeg er den mest oppegående, men det virker som han har tatt på seg alt for store sko å fylle, og prøver alltid å være så "kul, fet, type, bro". Mens han også har helt fantastiske kvaliteter som jeg skulle ønske flere menn kunne lært ett og annet av.

Ekspander  

Shirog er borte, Isabel har tappet all verdi ut av henne! 

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Amber skrev (På 30.3.2025 den 18.17):

Nå skal hu betale for leiligheten til Sjehed også. Maldivene en gang i måneden. Blir ikke igjen noe av den formuen hennes med et sånt forbruk uansett om hun tjener bra. I går snakket hun om å leie en private jet til Maldivene. Til den fine prisen av et par milioner😦 erre mulig… jeg mener hvem bruker penger sånn som det er uansett hvor bra du sitter i det? Ingen med noe fornuft i behold iallefall. Tragisk bare tragisk. Har hun noengang svart på om hun reflekterer over klima og miljø🙄

Ekspander  

Hun bor jo på sitt eget søppelberg av luksus klær og dyre vesker. Alt det unyttige hun shopper, for så å slenge bort uten å se på det en gang. Det er et så groteske syn hvis man klarer å se det for seg. Og rundt Isabel sitt slott av søppel vokser det frem nye søppelberg,et for hvert familiemedlem.  Nei det reflekteres nok ingenting rundt klima og miljø der i gården🤢

• Liker 6
  • Nyttig 13
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (På 30.3.2025 den 18.56):

Du fikk det med deg? Alt han sa? Dagen etterpå ville han ha seg frabedt å høre om galne folk i Midtøsten, vi som har Breivik kunne bare tie still

Ekspander  

Jeg følger ikke Rami, bare titter innom en gang iblant.  Litt av en holdning  han har til Norge.  

• Liker 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (På 30.3.2025 den 18.53):

Ekspander  

Han viser frem hvor billige det er å gå til lege, men glemmer at dem har betalt 100 000 for helseforsikring 😂😇

• Liker 6
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (På 30.3.2025 den 19.23):

Jeg følger ikke Rami, bare titter innom en gang iblant.  Litt av en holdning  han har til Norge.  

Ekspander  

Eg følger han heller ikke, men besøkte snappen hans siden han var i Irak. Har unngått ham siden, da jeg spesielt etter dette anser ham som svært ung og umoden

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (På 30.3.2025 den 18.56):

Ekspander  

Nei det fikk jeg ikke med meg 😬 Følger ikke Rami fast, klikker bare innom når jeg har tid. 

Sveits35 skrev (På 30.3.2025 den 18.57):

Jeg tenkte det samme som deg. Men de har ikke gode rollemodeller med sånne holdninger

Ekspander  

Ja bruker  bare å skippe gjennom når han også har tea time for han sier så mye dumt som avslører så veldig at han er 21 år. Så må innrømme at dette har gått meg hus forbi 🙈

agent skrev (På 30.3.2025 den 19.26):

Han viser frem hvor billige det er å gå til lege, men glemmer at dem har betalt 100 000 for helseforsikring 😂😇

Ekspander  

hahaha ja 😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For en som ikke lenger følger Isabel fast er det interessant å lese ulike synspunkter her. Hvis hun virkelig skal til Maldivene igjen, håper jeg hun tar en tur til øya Thilafushi (google gjerne!) for å se hva vi mennesker bidrar med av forsøpling og ødelegging av hav og natur. Da får hun også en idé om alt som også dumpes i havet og hvor forurenset omgivelsene der er. Ja, jeg er nok ekstrem når det gjelder tanker om overforbruk, men dette er viktig, og jeg skjønner at Isabel fremdeles er et "godt" eksempel på nettopp det. Det var faktisk grunnen til at jeg ikke orket å følge henne mer.

• Liker 1
  • Nyttig 22
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Alessi skrev (På 30.3.2025 den 20.13):

For en som ikke lenger følger Isabel fast er det interessant å lese ulike synspunkter her. Hvis hun virkelig skal til Maldivene igjen, håper jeg hun tar en tur til øya Thilafushi (google gjerne!) for å se hva vi mennesker bidrar med av forsøpling og ødelegging av hav og natur. Da får hun også en idé om alt som også dumpes i havet og hvor forurenset omgivelsene der er. Ja, jeg er nok ekstrem når det gjelder tanker om overforbruk, men dette er viktig, og jeg skjønner at Isabel fremdeles er et "godt" eksempel på nettopp det. Det var faktisk grunnen til at jeg ikke orket å følge henne mer.

Ekspander  

En av grunnene til også jeg sluttet å følge henne.

• Liker 5
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal hun virkelig ødelegge det fine hun har med naboen igjen ved å være kravstor bursdagsvoksen? Altsa, herregud. 🙄 Kan ikke fordra folk som skal ha andre til å hoppe igjennom ringer fordi de har bursdag. 

Isabel sier hun har så stor forståelse for at naboen må jobbe siden hun elsker å jobbe og jobber hele tiden på Maldivene. Hennes jobb er å ta bilde av buffeten 😛 Og hennes mor sa ogsa at "begge jobber på data" så det er det samme. Isabel må snart bite det sure eple og innse at hun må ha en influenser-gjøk hvis det skal fungere. Og at hun ikke er en typisk working-woman, ikke er jordnær og ikke har selvinnsikt. Men ja, håper virkelig ikke det blir tull mellom de to nå. Virker som de har det så fint, men nå ble han nok minnet på fjorårets bursdagspetakkel 

• Liker 5
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Hatsumomo skrev (På 30.3.2025 den 16.56):

Enig. Gøy første gangen, andre gangen .. nå er det bare uinteressant. Forstår ikke fascinasjonen med å se på dette lenger..hadde man enda kunne tatt turen selv så.. 🤭 

Ekspander  

Har alltid drømt om å dra dit selv, men etter alle de turene hennes er det ingen drøm lengre. Søppel klær og «kunst» til blodpris, sykle rundt og se stranda. Så snork atte hjelp. Ingen drømme destinasjon som står på min liste lengre 😴

• Liker 5
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flaut og kvalmt å se. Jeg følger henne ikke fast lengre fordi denne tråden oppdaterer nok eller vekker interessen nok til å trykke innom, som nå.. 

I har poengtert og poengtert at det som betyr noe for henne ift. gaver og spesielle anledninger er en oppmerksomhet, noe som viser at vedkommende tenker på henne, - "et personlig kort, en blomst, en bamse, en kake"... men nå... denne bursdagsgreia... Det er flaut, det er kvalmt, og det viser hva hun egentlig tenker og forventer av de rundt seg. 

• Liker 10
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette forholdet kommer aldri til å vare. Naboen har allerede fått noen red flag. Han er nok forelsket og lar det passere. Kravstore og selvopptatte Isabel kommer til å bli for mye for han å deale med over tid. Isabel skal ha det på sin måte, hun gjør som hun vil uansett. Akkurat det vil ikke fungere i et forhold. Leit at hun ikke ser det selv.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...