Huder Skrevet søndag kl 01:04 #17201 Del Skrevet søndag kl 01:04 Tears in heaven skrev (1 minutt siden): Har vanskeligheter med å forstå at noen ønsker å brette ut hele livet sitt.Noen ting bør man kunne holde for seg selv,eller dele med noen få nære.Har forstått at det blir penger av dette,men er alltid en bakside av medaljen. Blir noe upersonlig det å skal dele absolutt alt med fremmede på en mob.Når det i tillegg går på bekostning av virkelige venner. Hallo, hun tjener 100000 pr dag pågrunn av sine 400000 RS elsklinger som går på alt hun sier på snap! Hun bretter ikke ut sitt liv, alt er kontrollert og blir lagt ut når det passer henne. ALDRI i nåtid! Men det tror hennes elsklinger🥴 2 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Classy Skrevet søndag kl 01:21 #17202 Del Skrevet søndag kl 01:21 Huder skrev (13 minutter siden): Hallo, hun tjener 100000 pr dag pågrunn av sine 400000 RS elsklinger som går på alt hun sier på snap! Hun bretter ikke ut sitt liv, alt er kontrollert og blir lagt ut når det passer henne. ALDRI i nåtid! Men det tror hennes elsklinger🥴 De tror jo på hvert eneste ord hun serverer også 🙈 Helt utrolig hvor lettlurte de er 🤡😂 6 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Huder Skrevet søndag kl 01:28 #17203 Del Skrevet søndag kl 01:28 (endret) Classy skrev (8 minutter siden): De tror jo på hvert eneste ord hun serverer også 🙈 Helt utrolig hvor lettlurte de er 🤡😂 Er helt fantastisk at de kjøper alt rubbel og bit🤡 Endret søndag kl 01:30 av Huder 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet søndag kl 11:10 #17204 Del Skrevet søndag kl 11:10 Huder skrev (10 timer siden): Hallo, hun tjener 100000 pr dag pågrunn av sine 400000 RS elsklinger som går på alt hun sier på snap! Hun bretter ikke ut sitt liv, alt er kontrollert og blir lagt ut når det passer henne. ALDRI i nåtid! Men det tror hennes elsklinger🥴 Ja mange naive folk. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Heike72 Skrevet søndag kl 12:34 #17205 Del Skrevet søndag kl 12:34 Isabel begynner å bli ekstremt selvsentrert. Det der med å finne tilbake til Shirog er jo bare bullshit. At det er mulig å ha så høye forventninger til sin egen bursdag og være så kravstor til naboen. Skjønner ikke at han orker 🙈 (men det sier vel en del om han også). 11 18 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet søndag kl 13:50 #17206 Del Skrevet søndag kl 13:50 Heike72 skrev (1 time siden): Isabel begynner å bli ekstremt selvsentrert. Det der med å finne tilbake til Shirog er jo bare bullshit. At det er mulig å ha så høye forventninger til sin egen bursdag og være så kravstor til naboen. Skjønner ikke at han orker 🙈 (men det sier vel en del om han også). Er jo helt ekstremt! Hun blir 31, er jo ikke rundt tall engang. Hva forventer hun egentlig lurer jeg på? At han skal booke det dyreste på hele Maldivene og betale alt? De er jo ikke kjærester engang i følge henne. Hun er jo ikke god, helt ærlig. 18 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredsliijle Skrevet søndag kl 14:09 #17207 Del Skrevet søndag kl 14:09 Heike72 skrev (1 time siden): Isabel begynner å bli ekstremt selvsentrert. Det der med å finne tilbake til Shirog er jo bare bullshit. At det er mulig å ha så høye forventninger til sin egen bursdag og være så kravstor til naboen. Skjønner ikke at han orker 🙈 (men det sier vel en del om han også). Word! 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet søndag kl 14:14 #17208 Del Skrevet søndag kl 14:14 Jeg har halve tea timen og vet ikke om jeg orker å se resten. Jeg blir helt flau på hennes vegne. De fleste av oss er fornøyde om folk i det hele tatt husker bursdagen vår. Skal si det er forskjell på folk. 11 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet søndag kl 14:20 #17209 Del Skrevet søndag kl 14:20 Teflonhjernen skrev (26 minutter siden): Er jo helt ekstremt! Hun blir 31, er jo ikke rundt tall engang. Hva forventer hun egentlig lurer jeg på? At han skal booke det dyreste på hele Maldivene og betale alt? De er jo ikke kjærester engang i følge henne. Hun er jo ikke god, helt ærlig. Såg snappene som moren deltok i… Hvis han ikke blir med til Maldivene sa hun: «Vekk med ham! Søppel.» Isabel har ikke folk rundt seg som korrigerer, for å si det forsiktig…. 11 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jada! Skrevet søndag kl 14:52 #17210 Del Skrevet søndag kl 14:52 Sirah skrev (32 minutter siden): Jeg har halve tea timen og vet ikke om jeg orker å se resten. Jeg blir helt flau på hennes vegne. De fleste av oss er fornøyde om folk i det hele tatt husker bursdagen vår. Skal si det er forskjell på folk. Jeg avsluttet tea timen veldig fort da det er som å se på en togkrasj. At ett voksent menneske styrer så mye med en 31 års dag er ekstremt pinlig å bivåne, og at hennes mor ikke prøver å få henne litt tilbake til virkeligheten men fyrer bare Isabell mer opp er helt utrolig. Jeg er ikke veldig begeisret for hennes eldste søster, men i denne tea timen var det hun som fremsto som voksen og reflektert rundt tematikken. Hadde jeg vært naboen så hadde jeg takket for meg da Isabell rett frem sier at det er viktigere for henne er å være på Maldivene med delfiner på bursdagen enn å være med han, og med en slik prioritet så erikke hun mye å satse på. 11 19 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet søndag kl 15:09 #17211 Del Skrevet søndag kl 15:09 Jada! skrev (16 minutter siden): Jeg avsluttet tea timen veldig fort da det er som å se på en togkrasj. At ett voksent menneske styrer så mye med en 31 års dag er ekstremt pinlig å bivåne, og at hennes mor ikke prøver å få henne litt tilbake til virkeligheten men fyrer bare Isabell mer opp er helt utrolig. Jeg er ikke veldig begeisret for hennes eldste søster, men i denne tea timen var det hun som fremsto som voksen og reflektert rundt tematikken. Hadde jeg vært naboen så hadde jeg takket for meg da Isabell rett frem sier at det er viktigere for henne er å være på Maldivene med delfiner på bursdagen enn å være med han, og med en slik prioritet så erikke hun mye å satse på. Ja Shehed var virkelig fornuftens stemme i denne diskusjonen. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
panzerpølsa Skrevet søndag kl 15:52 #17212 Del Skrevet søndag kl 15:52 Sveits35 skrev (1 time siden): Såg snappene som moren deltok i… Hvis han ikke blir med til Maldivene sa hun: «Vekk med ham! Søppel.» Isabel har ikke folk rundt seg som korrigerer, for å si det forsiktig…. Mor virker mindre intelligent, og er på ingen måte en omsorgsperson. Hele familien virker dysfunksjonell og ødelagt. 17 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet søndag kl 15:57 #17213 Del Skrevet søndag kl 15:57 (endret) Dette med bursdagen er bare sykt flaut å se på, jeg klarer ikke!!! Hun som akkurat satt og skrøt av at hun var så nede på jorda. Dette er jo så langt utover "nedepåjorda" oppførsel som man kan komme. Hun har jo lettet så høyt at man kan ikke se henne lenger engang. Og please ikke dra Shirog-kortet for å forsvare denne grenseløse selvopptattheten. Hun må ikke bli større nå for hennes egen del. Det hun trenger er en god psykolog som kan sette henne på plass og ikke bare snakke henne etter munnen. Endret søndag kl 15:58 av Natu 6 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Korpsnerden Skrevet søndag kl 16:43 #17214 Del Skrevet søndag kl 16:43 Enig!! Flaut å se på. Både dette med forventningene hennes og hvordan hun omtrent emosjonelt presser han til å bli med. Han har sin egen jobb, sin egen familie og sin egen økonomi å prioritere, i tillegg til et evt forhold med henne. De var jo på Maldivene akkurat... 3 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet søndag kl 16:44 #17215 Del Skrevet søndag kl 16:44 Hvor mange ganger har hun vært på Maldivene hittil i år egentlig? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moongirl Skrevet søndag kl 16:50 #17216 Del Skrevet søndag kl 16:50 Maldivene er jo super snooork...zzz....zzz..hun er helt manisk på dette..er det pga.av alt er så spinndyrt der at det er den ultimate reisen for en rik harrytass? Eg er null imponert! 13 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Hatsumomo Skrevet søndag kl 16:56 #17217 Del Skrevet søndag kl 16:56 Moongirl skrev (4 minutter siden): Maldivene er jo super snooork...zzz....zzz.. Enig. Gøy første gangen, andre gangen .. nå er det bare uinteressant. Forstår ikke fascinasjonen med å se på dette lenger..hadde man enda kunne tatt turen selv så.. 🤭 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Marlenene Skrevet søndag kl 17:19 #17218 Del Skrevet søndag kl 17:19 Vrir meg. Jeg har fulgt Isabel siden før RS tok av, og jeg synes det er så forbanna leit at hun synliggjør og dyrker de dårlige kvalitetene sine på denne måten, når hun egentlig har mange gode kvaliteter og egentlig har vært et friskt pust. Så flaut å se hvordan hun tilber seg selv og bursdagen sin på den måten. Som naboen sa, de fleste ville vært happy med en tur på favoritt restauranten. Jeg håper at det er et spill for galleriet, og at hun ikke oppriktig behandler naboen på denne måten. For her har hun skutt gullfuglen. Lar hun han gå, så kan hun bare være alene ass. Så skuffet over at hun ikke oppriktig finner Shirog, er mer ydmyk, dropper overforbruk og tenker litt mer på jorda vår. Selv om hun gjør mye bra, synes jeg ikke lenger det veier opp for det over.. Mammaen hennes har nok masse traumer, men det er ingen unnskyldning for å ikke være en god omsorgsperson, eller gidde å ta litt del i samfunnet. Shehed er en vakker sjel, men ser ut som hun trenger å jobbe med mye. Sidra gir prinsessevibes på en dårlig måte. Rami føler jeg er den mest oppegående, men det virker som han har tatt på seg alt for store sko å fylle, og prøver alltid å være så "kul, fet, type, bro". Mens han også har helt fantastiske kvaliteter som jeg skulle ønske flere menn kunne lært ett og annet av. 10 16 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet søndag kl 18:13 #17219 Del Skrevet søndag kl 18:13 Hvorfor absolutt reise til Maldivene, når KK vil planlegge noe for henne i Dubai. Hun oppfører seg ikke som en dame på snart 31, snarere 16. Kk ville også planlegge sommeren, men da skulle hun ditt og datt . Blir det enda en Hot girl summer ? Kan hun ikke bare si ja til hans planer, hvorfor må det bare være på hennes premisser. 5 12 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Amber Skrevet søndag kl 18:17 #17220 Del Skrevet søndag kl 18:17 Nå skal hu betale for leiligheten til Sjehed også. Maldivene en gang i måneden. Blir ikke igjen noe av den formuen hennes med et sånt forbruk uansett om hun tjener bra. I går snakket hun om å leie en private jet til Maldivene. Til den fine prisen av et par milioner😦 erre mulig… jeg mener hvem bruker penger sånn som det er uansett hvor bra du sitter i det? Ingen med noe fornuft i behold iallefall. Tragisk bare tragisk. Har hun noengang svart på om hun reflekterer over klima og miljø🙄 6 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå