Fansy Skrevet 27. mars #17161 Del Skrevet 27. mars Jeg tror faktisk Rami er fint istand til å avgjøre selv hva han trenger. Og jeg er rimelig sikker på at om han hadde spurt Isabel om å hoppe på 3 fly for å ta vare på han så hadde ho gjort det. Men han er stolt mann. Og vi ser 3-4T totalt av 24t i et døgn i livene deres. Vi ser ikke samtalene de ikke poster, vi ser ikke ting de ikke vil vi skal se eller de tenker ikke er relevant. angående ahlam (pimpen). Hun snakker dårlig norsk, er vokst opp med vold og en ganske traumatiske oppvekst. Ble jula opp av sine brødre hele livet frem til ex mannen flyttet til Norge. Og da begynte han å bli voldelig. Isabell og Shehed rømte hjemmefra til barnevernet av gode grunner. Vold, rus salg o.l. Menn som bryter seg inn, mora som ligger banka ihjel på gulvet. Isabell og shehed låst inne på et rom med lysene av osv. etter alt de har vært igjennom er de fader meg mer oppegående enn de fleste for å si det enkelt. Isabell jobber tydelig med seg selv. Men slikt tar tid. Foreslår for alle å lese bøkene hennes. For de er faktisk verdt det, enten man liker ho eller ikke. Rami og Sidra hadde en annerledes oppvekst, utifra det vi har fått fortalt. Men det er ikke usannsynlig at de har hatt sine opplevelser også. Pimpen har gjort det beste hun kunne for sine barn. Selv om det ikke var best for de. I voksen alder når alle er trygge så istedefor å bære nag og bruke resten av livene deres på sinne. Har de prøvd å bygge en sterk familie og ta vare på hverandre. ang nude og ivory. Hun er visjonær og salgsperson/ansikt utad. Akkueat som alle andre med Brands, hun skryter av designere, viser at hun prøver varer over tid etc. hva mer skal hun gjøre mener dere? Stå på labben? Ho er ikke kjemiker eller syerske. De varene folk vil ha og liker blir kjøpt og kjøpt igjen. Og andre varer blir ikke solgt. Ja enkelte i RS er besatt og det er en ting å forske på i seg selv: men på generelt grunnlag. Så reklamerer Isabell for mye bra produkter. og en siste ting. Jeg liker å lese her for gossip og teorier om div. Men enkelte er her bare for å hate. Og det er veldig tydelig. Kritikk, hypoteser o.l. Er helt greit det. Men enten, ikke gidd å følg med om du ikke liker ho/de. Eller i det minst følg ordentlig med om du skal uttale deg om henne og familien. Det er så dumt når enkelte spekulasjoner kan avskrives om man bare hadde følgt litt med. 7 7 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Granneman82 Skrevet 27. mars #17162 Del Skrevet 27. mars Fansy skrev (3 minutter siden): Jeg tror faktisk Rami er fint istand til å avgjøre selv hva han trenger. Og jeg er rimelig sikker på at om han hadde spurt Isabel om å hoppe på 3 fly for å ta vare på han så hadde ho gjort det. Men han er stolt mann. Og vi ser 3-4T totalt av 24t i et døgn i livene deres. Vi ser ikke samtalene de ikke poster, vi ser ikke ting de ikke vil vi skal se eller de tenker ikke er relevant. angående ahlam (pimpen). Hun snakker dårlig norsk, er vokst opp med vold og en ganske traumatiske oppvekst. Ble jula opp av sine brødre hele livet frem til ex mannen flyttet til Norge. Og da begynte han å bli voldelig. Isabell og Shehed rømte hjemmefra til barnevernet av gode grunner. Vold, rus salg o.l. Menn som bryter seg inn, mora som ligger banka ihjel på gulvet. Isabell og shehed låst inne på et rom med lysene av osv. etter alt de har vært igjennom er de fader meg mer oppegående enn de fleste for å si det enkelt. Isabell jobber tydelig med seg selv. Men slikt tar tid. Foreslår for alle å lese bøkene hennes. For de er faktisk verdt det, enten man liker ho eller ikke. Rami og Sidra hadde en annerledes oppvekst, utifra det vi har fått fortalt. Men det er ikke usannsynlig at de har hatt sine opplevelser også. Pimpen har gjort det beste hun kunne for sine barn. Selv om det ikke var best for de. I voksen alder når alle er trygge så istedefor å bære nag og bruke resten av livene deres på sinne. Har de prøvd å bygge en sterk familie og ta vare på hverandre. ang nude og ivory. Hun er visjonær og salgsperson/ansikt utad. Akkueat som alle andre med Brands, hun skryter av designere, viser at hun prøver varer over tid etc. hva mer skal hun gjøre mener dere? Stå på labben? Ho er ikke kjemiker eller syerske. De varene folk vil ha og liker blir kjøpt og kjøpt igjen. Og andre varer blir ikke solgt. Ja enkelte i RS er besatt og det er en ting å forske på i seg selv: men på generelt grunnlag. Så reklamerer Isabell for mye bra produkter. og en siste ting. Jeg liker å lese her for gossip og teorier om div. Men enkelte er her bare for å hate. Og det er veldig tydelig. Kritikk, hypoteser o.l. Er helt greit det. Men enten, ikke gidd å følg med om du ikke liker ho/de. Eller i det minst følg ordentlig med om du skal uttale deg om henne og familien. Det er så dumt når enkelte spekulasjoner kan avskrives om man bare hadde følgt litt med. Godt skrevet! 100 % enig 😊🥰 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ruskesara1973 Skrevet 27. mars #17163 Del Skrevet 27. mars refill skrev (På 26.3.2025 den 11.11): Jo stemmer det når du sier det. Vil påstå at Isabel også plages med magen .... 😕💩 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 27. mars #17164 Del Skrevet 27. mars Sirah skrev (1 time siden): Jeg har ikke sett så langt enda, men regner med at det gikk fint hos legen 😁 Ja Rami stakkars er jo virkelig ikke i form 😬 De kunne fint satt seg i en taxi og reist til han ja. Helt enig med deg. Han er jo syk og burde slippe å reise noen vei. Det siste jeg fikk med meg , var at hun ventet svar på blodprøven. 🙉 Men legen så ikke noe på ultralyd. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 27. mars #17165 Del Skrevet 27. mars agent skrev (2 minutter siden): Det siste jeg fikk med meg , var at hun ventet svar på blodprøven. 🙉 Men legen så ikke noe på ultralyd. Jeg har sett et stykke videre, ga meg når hun dro på negltime. Hun har ikke sagt noe enda. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Istapp Skrevet 28. mars #17166 Del Skrevet 28. mars Fansy skrev (11 timer siden): Jeg tror faktisk Rami er fint istand til å avgjøre selv hva han trenger. Og jeg er rimelig sikker på at om han hadde spurt Isabel om å hoppe på 3 fly for å ta vare på han så hadde ho gjort det. Men han er stolt mann. Og vi ser 3-4T totalt av 24t i et døgn i livene deres. Vi ser ikke samtalene de ikke poster, vi ser ikke ting de ikke vil vi skal se eller de tenker ikke er relevant. angående ahlam (pimpen). Hun snakker dårlig norsk, er vokst opp med vold og en ganske traumatiske oppvekst. Ble jula opp av sine brødre hele livet frem til ex mannen flyttet til Norge. Og da begynte han å bli voldelig. Isabell og Shehed rømte hjemmefra til barnevernet av gode grunner. Vold, rus salg o.l. Menn som bryter seg inn, mora som ligger banka ihjel på gulvet. Isabell og shehed låst inne på et rom med lysene av osv. etter alt de har vært igjennom er de fader meg mer oppegående enn de fleste for å si det enkelt. Isabell jobber tydelig med seg selv. Men slikt tar tid. Foreslår for alle å lese bøkene hennes. For de er faktisk verdt det, enten man liker ho eller ikke. Rami og Sidra hadde en annerledes oppvekst, utifra det vi har fått fortalt. Men det er ikke usannsynlig at de har hatt sine opplevelser også. Pimpen har gjort det beste hun kunne for sine barn. Selv om det ikke var best for de. I voksen alder når alle er trygge så istedefor å bære nag og bruke resten av livene deres på sinne. Har de prøvd å bygge en sterk familie og ta vare på hverandre. ang nude og ivory. Hun er visjonær og salgsperson/ansikt utad. Akkueat som alle andre med Brands, hun skryter av designere, viser at hun prøver varer over tid etc. hva mer skal hun gjøre mener dere? Stå på labben? Ho er ikke kjemiker eller syerske. De varene folk vil ha og liker blir kjøpt og kjøpt igjen. Og andre varer blir ikke solgt. Ja enkelte i RS er besatt og det er en ting å forske på i seg selv: men på generelt grunnlag. Så reklamerer Isabell for mye bra produkter. og en siste ting. Jeg liker å lese her for gossip og teorier om div. Men enkelte er her bare for å hate. Og det er veldig tydelig. Kritikk, hypoteser o.l. Er helt greit det. Men enten, ikke gidd å følg med om du ikke liker ho/de. Eller i det minst følg ordentlig med om du skal uttale deg om henne og familien. Det er så dumt når enkelte spekulasjoner kan avskrives om man bare hadde følgt litt med. Koblingen traumatisert eller utsatt for vold og dårlige norskspråklige ferdigheter den må du forklare tydeligere. Hvorfor har dette sammenheng? Hun snakker vel dårlig norsk ene og alene på grunn av manglende bruk av det norske språket. De glosene hun kan best er jo gloser normalt oppegående mennesker i samme alder ikke bruker i samme hyppighet som henne. Ikke forsvar slik med traumer og vold - all kritikk disse får forsvares med det samme. 12 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 28. mars #17167 Del Skrevet 28. mars Ruskesara1973 skrev (12 timer siden): Vil påstå at Isabel også plages med magen .... 😕💩 Isabell kunne sikkert fikset mye med kosthold. Litt fiber i kroppen hadde sikkert vært en grei start, hehe. Istapp skrev (1 time siden): Koblingen traumatisert eller utsatt for vold og dårlige norskspråklige ferdigheter den må du forklare tydeligere. Hvorfor har dette sammenheng? Hun snakker vel dårlig norsk ene og alene på grunn av manglende bruk av det norske språket. De glosene hun kan best er jo gloser normalt oppegående mennesker i samme alder ikke bruker i samme hyppighet som henne. Ikke forsvar slik med traumer og vold - all kritikk disse får forsvares med det samme. Träumer kan ha innvirkning på språkforståelse, prosessering og hukommelse. (https://www.duo.uio.no/handle/10852/69968) Men jeg vil nok anta at det for hennes del primært handler om bruk. Som andre har nevnt; språk er ferskvare. Jeg hadde toppkarakter i tysk, har null sjans til å formulere setninger 20 år etter 😂 Hun er mye i Irak, og ellers har de vel sitt eget "stammespråk" innad i familien. 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Lawyer Skrevet 28. mars #17168 Del Skrevet 28. mars Isabel har jo selv kommentert at de må snakke mer norsk med moren, spesielt når hun er i Irak, fordi moren har glemt mye av norsken. Hører Shehed snakker arabisk med moren. 2 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 28. mars #17169 Del Skrevet 28. mars (endret) Mathilde sin snap er mye mer gøy å følge med enn Isabel sin som kun er samme hver dag enten Maldivene, shopping lyx og iskaffe 🙈 Mathilde er action og eventyr elsker snappen hennes 😍😍😍😍 samme med Rami sin den er mye mer gøy Endret mandag kl 17:15 av Princess_81 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Princess_81 Skrevet 28. mars #17170 Del Skrevet 28. mars refill skrev (5 timer siden): Isabell kunne sikkert fikset mye med kosthold. Litt fiber i kroppen hadde sikkert vært en grei start, hehe. Träumer kan ha innvirkning på språkforståelse, prosessering og hukommelse. (https://www.duo.uio.no/handle/10852/69968) Men jeg vil nok anta at det for hennes del primært handler om bruk. Som andre har nevnt; språk er ferskvare. Jeg hadde toppkarakter i tysk, har null sjans til å formulere setninger 20 år etter 😂 Hun er mye i Irak, og ellers har de vel sitt eget "stammespråk" innad i familien. Ikke rart hun plages med magen hun har melke protein allergi samme som meg men sitter drikker og spiser melk daglig så der får hun skylde seg selv 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet 28. mars #17171 Del Skrevet 28. mars Princess_81 skrev (4 minutter siden): Mathilde sin snap er mye mer gøy å følge med enn Isabel sin som kun er samme hver dag enten Maldivene, shopping lys og iskaffe 🙈 Mathilde er action og eventyr elsker snappen hennes 😍😍😍😍 samme med Rami sin den er mye mer gøy Ja Mathilda er fin. Ble litt bekymret i dag da jeg våknet til nyheten om jordskjelv for det siste jeg så hos henne var Bangkok. Var godt at hun hadde kommet seg videre. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 28. mars #17172 Del Skrevet 28. mars Princess_81 skrev (14 minutter siden): Mathilde sin snap er mye mer gøy å følge med enn Isabel sin som kun er samme hver dag enten Maldivene, shopping lys og iskaffe 🙈 Mathilde er action og eventyr elsker snappen hennes 😍😍😍😍 samme med Rami sin den er mye mer gøy Har ikke fulgt Mathilda, men kanskje jeg skal kikke innom der også Rami sin liker jeg veldig godt, men har som regel nok med å brøyte meg mellom Isabel sin 😅 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ugresset Skrevet 28. mars #17173 Del Skrevet 28. mars Princess_81 skrev (32 minutter siden): Mathilde sin snap er mye mer gøy å følge med enn Isabel sin som kun er samme hver dag enten Maldivene, shopping lys og iskaffe 🙈 Mathilde er action og eventyr elsker snappen hennes 😍😍😍😍 samme med Rami sin den er mye mer gøy De burde få sin egen tråd m, og spesielt Rami. Han blir diskutert her hele tiden, tjener mye penger på kanalen sin og begynner å bli et kjent ansikt for mange. 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Margit777 Skrevet 29. mars #17174 Del Skrevet 29. mars (endret) . Endret 29. mars av Margit777 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huder Skrevet 29. mars #17175 Del Skrevet 29. mars agent skrev (På 27.3.2025 den 21.25): Det siste jeg fikk med meg , var at hun ventet svar på blodprøven. 🙉 Men legen så ikke noe på ultralyd. Blodprøven var negativ så I er ikke gravid denne gangen heller 🥴 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest Huder Skrevet 29. mars #17176 Del Skrevet 29. mars (endret) Fansy skrev (På 27.3.2025 den 20.07): en siste ting. Jeg liker å lese her for gossip og teorier om div. Men enkelte er her bare for å hate. Og det er veldig tydelig. Kritikk, hypoteser o.l. Er helt greit det. Men enten, ikke gidd å følg med om du ikke liker ho/de. Eller i det minst følg ordentlig med om du skal uttale deg om henne og familien. Det er så dumt når enkelte spekulasjoner kan avskrives om man bare hadde følgt litt med. Har ingenting med å hate, hetse, ikke liker I om man har meninger og er kritisk til livsførselen osv til I. Dette kortet blir dratt i tide og utide. Endret 29. mars av Huder . Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 29. mars #17177 Del Skrevet 29. mars Fansy skrev (På 27.3.2025 den 20.07): Jeg tror faktisk Rami er fint istand til å avgjøre selv hva han trenger. Og jeg er rimelig sikker på at om han hadde spurt Isabel om å hoppe på 3 fly for å ta vare på han så hadde ho gjort det. Men han er stolt mann. Og vi ser 3-4T totalt av 24t i et døgn i livene deres. Vi ser ikke samtalene de ikke poster, vi ser ikke ting de ikke vil vi skal se eller de tenker ikke er relevant. angående ahlam (pimpen). Hun snakker dårlig norsk, er vokst opp med vold og en ganske traumatiske oppvekst. Ble jula opp av sine brødre hele livet frem til ex mannen flyttet til Norge. Og da begynte han å bli voldelig. Isabell og Shehed rømte hjemmefra til barnevernet av gode grunner. Vold, rus salg o.l. Menn som bryter seg inn, mora som ligger banka ihjel på gulvet. Isabell og shehed låst inne på et rom med lysene av osv. etter alt de har vært igjennom er de fader meg mer oppegående enn de fleste for å si det enkelt. Isabell jobber tydelig med seg selv. Men slikt tar tid. Foreslår for alle å lese bøkene hennes. For de er faktisk verdt det, enten man liker ho eller ikke. Rami og Sidra hadde en annerledes oppvekst, utifra det vi har fått fortalt. Men det er ikke usannsynlig at de har hatt sine opplevelser også. Pimpen har gjort det beste hun kunne for sine barn. Selv om det ikke var best for de. I voksen alder når alle er trygge så istedefor å bære nag og bruke resten av livene deres på sinne. Har de prøvd å bygge en sterk familie og ta vare på hverandre. ang nude og ivory. Hun er visjonær og salgsperson/ansikt utad. Akkueat som alle andre med Brands, hun skryter av designere, viser at hun prøver varer over tid etc. hva mer skal hun gjøre mener dere? Stå på labben? Ho er ikke kjemiker eller syerske. De varene folk vil ha og liker blir kjøpt og kjøpt igjen. Og andre varer blir ikke solgt. Ja enkelte i RS er besatt og det er en ting å forske på i seg selv: men på generelt grunnlag. Så reklamerer Isabell for mye bra produkter. og en siste ting. Jeg liker å lese her for gossip og teorier om div. Men enkelte er her bare for å hate. Og det er veldig tydelig. Kritikk, hypoteser o.l. Er helt greit det. Men enten, ikke gidd å følg med om du ikke liker ho/de. Eller i det minst følg ordentlig med om du skal uttale deg om henne og familien. Det er så dumt når enkelte spekulasjoner kan avskrives om man bare hadde følgt litt med. Isabel er vel mest en kynisk reklamedame som ikke skyr noen midler for å få mest mulig penger. At hun viser et produkt over tid viser ikke hvordan produktet virker. Til det bruker hun altfor mange av sine faste produkter i tillegg. Så snart noen klager på kvalitet eller passform på disse produktene er man en hater. Hørt sånn tull og tøys! Å be noen om å la være å følge med fordi man er kritisk til noe/noen er ganske frekt, og folk følger med selv om dem ser noe annet enn deg. Man trenger heller ikke å ha lest noen bok for å se hvordan familien Raad er, det er hva man gjør nå som viser hvem en er. Når man ser isabel i Vietnam, oppføre seg som en umoden og jokkende og veldig høylydt drittunge, ja da kan man faktisk ikke skylde på barndommen lengre. Hun er ei voksen dame som fint klarer å oppføre seg ellers. Hun virket påvirket av et eller annet, eller kanskje det bare var for å tjene mere penger. 4 11 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tears in heaven Skrevet 29. mars #17178 Del Skrevet 29. mars Pigaloppa skrev (17 minutter siden): Isabel er vel mest en kynisk reklamedame som ikke skyr noen midler for å få mest mulig penger. At hun viser et produkt over tid viser ikke hvordan produktet virker. Til det bruker hun altfor mange av sine faste produkter i tillegg. Så snart noen klager på kvalitet eller passform på disse produktene er man en hater. Hørt sånn tull og tøys! Å be noen om å la være å følge med fordi man er kritisk til noe/noen er ganske frekt, og folk følger med selv om dem ser noe annet enn deg. Man trenger heller ikke å ha lest noen bok for å se hvordan familien Raad er, det er hva man gjør nå som viser hvem en er. Når man ser isabel i Vietnam, oppføre seg som en umoden og jokkende og veldig høylydt drittunge, ja da kan man faktisk ikke skylde på barndommen lengre. Hun er ei voksen dame som fint klarer å oppføre seg ellers. Hun virket påvirket av et eller annet, eller kanskje det bare var for å tjene mere penger. Lett å glemme at hun blir 31. Hun oppfører seg langt yngre og ikke alltid positivt. 6 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
fredsliijle Skrevet 29. mars #17179 Del Skrevet 29. mars Pigaloppa skrev (51 minutter siden): Isabel er vel mest en kynisk reklamedame som ikke skyr noen midler for å få mest mulig penger. At hun viser et produkt over tid viser ikke hvordan produktet virker. Til det bruker hun altfor mange av sine faste produkter i tillegg. Så snart noen klager på kvalitet eller passform på disse produktene er man en hater. Hørt sånn tull og tøys! Å be noen om å la være å følge med fordi man er kritisk til noe/noen er ganske frekt, og folk følger med selv om dem ser noe annet enn deg. Man trenger heller ikke å ha lest noen bok for å se hvordan familien Raad er, det er hva man gjør nå som viser hvem en er. Når man ser isabel i Vietnam, oppføre seg som en umoden og jokkende og veldig høylydt drittunge, ja da kan man faktisk ikke skylde på barndommen lengre. Hun er ei voksen dame som fint klarer å oppføre seg ellers. Hun virket påvirket av et eller annet, eller kanskje det bare var for å tjene mere penger. Kunne ikke vært mer enig i det du skriver her.. man kan ikke bruke barndommen som en unnskyldning heller, fins folk som har opplevd langt verre ting og de oppfører seg ikke sånn engang. Og tanken på oppførsel hennes i Vietnam, så virket det som hun var påvirket av noe!!! 2 9 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 29. mars #17180 Del Skrevet 29. mars (endret) Drama med naboen i emning. Voks opp Isabel edit: krise avblåst 🙂↕️ Endret 29. mars av Sveits35 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå