Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Natu skrev (1 minutt siden):

Rami virker så utrolig snill ❤️ Men syns rollen hans er som tjeneren i familien. Syns han var så skjønn på Maldivene når han hadde ordnet kake og blomster til Isabel på Valentine. Så endte det opp med at Isabel og Sidra var stupfulle og griste med kaken. Jeg fikk vondt av ham. Nå er han syk. Håper de tar seg bedre av ham enn det virker på Snap. 

Håper han får en fin kjæreste som heller kan få den oppmerksomheten av han.

• Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Moni123 skrev (6 minutter siden):

Måtte inn å se fortsettelsen og ja, enig med deg. Trodde kanskje hun sa det i en tøysete tone da du beskrev det. Etter å ha sett så så det ut for meg var hun dønn ærlig. Huff

Der ble jeg influensa inn på Rami sin snap 🫢 Sidra virker ikke helt edru og jeg sliter med å tro at det var seriøst ment. Hun virker stolt av buketten og tviholder på den lenge etter hun kunne parkert den på et bord når hun kommer hjem.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (16 timer siden):

Jeg tror ikke det er noe annet. Hun er litt «høy» til tider og vi ser det i Vietnam. Jeg mistenker dette skyldes at hun forsøker å skape innhold for seerne.  At det er påtatt, fordi  hun har en drive for å lykkes. Tror hun har en drive til å hele tiden gjøre det bedre. Slå nye rekorder Og ikke først og fremst for pengene. Hun tjener allerede vanvittig. Men for seg selv, som et bevis på at hun lykkes. Og det kommer nok fra barndommen. En sterk stahet og vilje, til å komme seg opp og frem. 

Samtidig kan det ekstra giret skjule litt at hun ikke har det helt bra, så hun er redd for at om hun er litt nede, ødelegger det fôr engasjementet og for de andre, som er med på turen. 

Der at noen havner i denne bransjen handler vel mye om bekreftelse og bli sett. At de mangler denne bekreftelsen i barndommen. 

For min egen del liker jeg henne bedre når hun er mer seg selv og ikke for giret. Og jeg mistenker de fleste følgerne liker henne best slik. Hun trenger ikke det ekstra giret, som hun viser en del av i Vietnam. Hun er mer en nok personlighet til at folk finner henne interresant til å følge henne, uten dette. Og hun har lykkes svært godt, så hun risikerer å ødelegge noe av det hun har. 

At hun omtaler følgerne som sine  beste venninner finner jeg bare underholdende. Jeg tror ekstremt få tror de er hennes venninner. Og de ser at dette er en del av av hennes «varemerke». Men hun når nok  mer inn, fordi hun snakker» til kameraet og ikke for» Og det er et smart trekk. 

Virker som hun har måtte tatt for mye ansvar når hun var lita. Føler dlle søsene er overlatt til seg selv og til å ta ansvar for hverandre. Og mora drres virker nesten tilbakestående.. de snakker til hun også som hun skulle vært det. Virker helt lost liksom.. virker ikke i stand til å ta seg av barn hvertfall. Er min observasjon og min mening

• Liker 12
  • Hjerte 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huder skrev (22 timer siden):

Joda , det hadde det … Isabel ramler inn i døgnet rundt fobi om at hun elsker alle sine hundretusen elsklinger og gir hele livet sitt til  alle på RS som er sine beste venninner , elsker de, forguder! De er alle idioter som lar seg smigre, manipulere  og kjøper alt hun selger alt som er på  Ivore o Nude… Ett lys gikk hakka møkk og  solgte helt hinsides.  Jeg selv måtte jo kjøpe en bikinioverdel  og det kunne ikke vært verre ..katastrofe!  Altså overdelen hang ikke på plass i det store og hele… alt hang der det ikke skulle henge🥴 Content er kun for å tjene penger på Snap!   Men at Isabel prøver å stå for det Ivore og Nude  …hun er kun ansiktet utad! Isabel er god på snap hvor hun tjener millioner…ingenting annet!  Content 😂

Akkurat spnn ja!!! De kunne solgt alt fra gift village og satt navnet hennes på og folk hadde elska det!! Tro meg. 

• Liker 1
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (Akkurat nå):

Akkurat sånn ja!!! De kunne solgt alt fra gift village på ivori og nude og satt navnet hennes på og folk hadde elska det!! Tro meg. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (6 timer siden):

Jepp. Fikk litt flashback til de tidene jeg sto og nistirret etter svak strek. Det virker jo nesten som at Isabel dypt inne vil være gravid siden hun ikke er villig til å gi slipp på "håpet" etter mensen, 4(?) negative graviditetstester og nå må hun ha blodprøve. Been there done that 😅 

Ellers er det bare for content da, men virker ikke sånn. Hun drar det kanskje ut for content, men tror hun er genuin. 

Hun virket nesten skuffet over at den var neg. Ser det så godt på henne. Skal ta blpr no for å få d bekrefta. Nei hun ble nok forelska i milliardene hans og vil vel sikre ungene sine en fremtid

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har hun delt hva hun tjente på turen? Hva hun bruker da tro, aldri sett noen så hyper og høyt oppe jeg hele dagen, men også hele natta. Kl fem på morningen var hun sykt høy. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (6 timer siden):

Har hun delt hva hun tjente på turen? Hva hun bruker da tro, aldri sett noen så hyper og høyt oppe jeg hele dagen, men også hele natta. Kl fem på morningen var hun sykt høy. 

Jeg har ikke lest hva hun har gått gjennom i barndommen, men med tilgang til så mye penger og det livet hun lever nå så håper jeg hun får hjelp til å bearbeide fortiden for hennes egen skyld. Dette livet hun lever nå kan bare fortsette en stund og så er det bomstopp mentalt. Overrasket at hun klarer å holde det gående. Bak denne fasaden er det ei dame som trenger mye støtte. Ser ikke for meg at hun kan takle morsrollen akkurat nå og det er veldig synd fordi hun har åpenbart lyst til å være i denne perioden nå. Ønsker hun alt godt på privaten og hun er veldig sjenerøs og har så mange gode kvaliteter. Og synes synd at folk skal snakke ned om moren og si at hun virker tilbakestående. Hun kommer fra en fortid som mange ikke kan sette seg inn i. Hun trives åpenbart med et enkelt liv og sitter sikkert med egne problemer fra sin tid med småbarn og hele greia som skjedde med Isabel. Det mentale er vanskelig å jobbe med og tror alle i denne familien trenger god støtte av psykolog og bearbeiding av fortiden. Veldig synd også at det er så offentlig. Man ser jo nå med Ingebrigtsenfamilien. Slike ting bør være mer privat, men samtidig er det godt at andre blir oppmerksom på at ting skjer bak lukkede dører og det er rettslig hjelp å få. Uansett så er det godt å se at familien til Isabel samles og får til ting sammen. Livet er ikke en dans på roser og igjen, håper de får det godt med hverandre og husker å ta vare på hverandre.

• Liker 1
  • Hjerte 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

dårligbrukernavn skrev (17 timer siden):

Siste avsnitt:

Registrerte at hun endret uttalen av «ja»

og noen andre ord etter Maldivene-turen med naboen (har sett litt mer enn vanlig da jeg har ligget med influensa, så bronkitt og lungebetennelse, og nå har jeg fått noe andre greier😩)… Så enten har hun kanskje plukket opp noe fra hans aksent/uttale elns (som mange gjør, enkelte er mer sårbare for det, feks om man har opplevd traumer)… Ellers… Ja ellers skjønner jeg ikke faktisk. Hun er vel ikke så syk at hun endrer på det for å lage content/spekulasjoner håper jeg! Slitsomt iallefall! 

Hvis han sliter med å få ned ting, får han ned medisinene da?

Antibiotika kan jo gi enormt med magetrøbbel bare det… Kødder jo til hele systemet. 

Er jo INGENTING forvirrende what so ever. Står VELDIG tydelig i alle tester at de skal leses av fra 1 minutt og innen 5 minutter (sikkert litt variasjon ikke akkurat antall minutter da), så det er jo et virkelig ekstremt desperat move å prøve å lage en sak av. 

Det var til Filipinnene hun ikke ville reise. Onkelen bor der. Stikk innom Jodel hvis du vil se fyren - han er et syn! 

Angående «ja» og andre ord. La merke til etter denne rundens første overnatting hos naboen, at hun åpnet tea-time med noe jeg oppfattet som «guten morgen», men som hun lynkjapt og fnisende endra til god morgen eller noe.  - Har liksom aldri hørt hun har flørtet eller tulla med annet enn arabisk/svensk/østlandsk, og om hun sier ja slik dere skriver, så går jo tankene til tyskland, kanskje nederland. Men det kan jo være ren taktikk. Eller tilfeldig. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elvirra skrev (2 timer siden):

Angående «ja» og andre ord. La merke til etter denne rundens første overnatting hos naboen, at hun åpnet tea-time med noe jeg oppfattet som «guten morgen», men som hun lynkjapt og fnisende endra til god morgen eller noe.  - Har liksom aldri hørt hun har flørtet eller tulla med annet enn arabisk/svensk/østlandsk, og om hun sier ja slik dere skriver, så går jo tankene til tyskland, kanskje nederland. Men det kan jo være ren taktikk. Eller tilfeldig. 

Naboen er nederlandsk:) Hun sa det i begynnelsen før hun ble mer forsiktig med info 

• Liker 3
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Godt mann kan være litt anonym her på KG😇 for nå er Raadsquad den harde kjerne på oppdrag igjen. 

Screenshot_20250327_160904_Snapchat.jpg

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (40 minutter siden):

Naboen er nederlandsk:) Hun sa det i begynnelsen før hun ble mer forsiktig med info 

Akkuratt. Ikke fulgt med mer enn noen måneder, og bare sånn innimellom. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (7 minutter siden):

Godt mann kan være litt anonym her på KG😇 for nå er Raadsquad den harde kjerne på oppdrag igjen. 

Om de bare visste hvor dumme de egentlig er 🙈😂😂😂🤡🤡🤡

• Liker 15
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Classy skrev (41 minutter siden):

Skjønner ikke hvorfor hun ikke fjerner «bildet» av personen, bare navnet på de som vil være anonyme. Tenker jo at mange ville nok kjent meg igjen hvis de hadde meg på snap. 

Endret av Teflonhjernen
  • Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Classy skrev (45 minutter siden):

Man kan jo lure på hvordan enkelte kan være så blinde😄

• Liker 4
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (2 timer siden):

Kan være fra RS sin facebookgruppe også. Om ikke kommentarene er slettet nå så var det flere der inne som også påpekte at dette kun var content.

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Zena33 skrev (1 minutt siden):

Kan være fra RS sin facebookgruppe også. Om ikke kommentarene er slettet nå så var det flere der inne som også påpekte at dette kun var content.

Tror nok det er slettet nå og de som har skrevet blokkert 🙈🙉  Var sånn det fungerte før, jeg har ikke vært innom der.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (2 timer siden):

Hahaha jeg tok skjermbilde for å poste her jeg også, men du kom meg i forkjøpet 😅 Godt vi er flere som tenker likt!

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (10 minutter siden):

Hahaha jeg tok skjermbilde for å poste her jeg også, men du kom meg i forkjøpet 😅 Godt vi er flere som tenker likt!

Idag har jeg fulgt med, men som sagt mye babbling . Men det var interessant det med Rami. I synes hun ser for lite til ham, men han er syk. Så har hun jo også vært mye ute å reist,  hva mener hun egentlig. På kveldene er det jo snabelriding hehe. Kunne de ikke reist hjem til Rami overrasket han litt,  hvorfor er det bare han som må  stille opp.  Uffa meg igjen 🫣😂🤐

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (1 minutt siden):

Idag har jeg fulgt med, men som sagt mye babbling . Men det var interessant det med Rami. I synes hun ser for lite til ham, men han er syk. Så har hun jo også vært mye ute å reist,  hva mener hun egentlig. På kveldene er det jo snabelriding hehe. Kunne de ikke reist hjem til Rami overrasket han litt,  hvorfor er det bare han som må  stille opp.  Uffa meg igjen 🫣😂🤐

Jeg har ikke sett så langt enda, men regner med at det gikk fint hos legen 😁

Ja Rami stakkars er jo virkelig ikke i form 😬 De kunne fint satt seg i en taxi og reist til han ja. Helt enig med deg. Han er jo syk og burde slippe å reise noen vei.

• Liker 3
  • Hjerte 1
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...