Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

refill skrev (46 minutter siden):

MEN, for å være litt positiv og i dag - mange av disse abayaene er utrolig vakre 😍 

Er det ok å kle seg i abaya for ikke-muslimske, er det noen som vet? 

Jeg har tenkt det samme 😂

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ellenn skrev (7 timer siden):

Men man kan fort bli sprø av graviditetstester, jeg har vært der selv 🤣 Eneste forskjellen er at jeg ønsket at den skulle være positiv, og jeg tjente ikke penger på det 🤪

Jepp. Fikk litt flashback til de tidene jeg sto og nistirret etter svak strek. Det virker jo nesten som at Isabel dypt inne vil være gravid siden hun ikke er villig til å gi slipp på "håpet" etter mensen, 4(?) negative graviditetstester og nå må hun ha blodprøve. Been there done that 😅 

Ellers er det bare for content da, men virker ikke sånn. Hun drar det kanskje ut for content, men tror hun er genuin. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

refill skrev (1 time siden):

MEN, for å være litt positiv og i dag - mange av disse abayaene er utrolig vakre 😍 

Selvfølgelig er det ok.... 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

søpapegøje skrev (22 minutter siden):

Jepp. Fikk litt flashback til de tidene jeg sto og nistirret etter svak strek. Det virker jo nesten som at Isabel dypt inne vil være gravid siden hun ikke er villig til å gi slipp på "håpet" etter mensen, 4(?) negative graviditetstester og nå må hun ha blodprøve. Been there done that 😅 

Ellers er det bare for content da, men virker ikke sånn. Hun drar det kanskje ut for content, men tror hun er genuin. 

Tror en skjult graviditet er marerittet hun frykter. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

agent skrev (4 timer siden):

Nå har det blitt pratet om den ødelagte kondomen i 14 dager. Uten å ta testen, så i dag har hun tatt 4-5?😂🫣 lyser content lang vei. Husker du da hun trodde hun var gravid, da hun ikke hadde sex i det heletatt. 😂😂😂  Orker ikke å gå inn på snappen hennes mer i dag. Men kan du oppdatere,  hvis det skulle være noe nytt.

Så deg inne på en annen side, jeg VENTER fortsatt. 🫣🫣🫣

Orker ikke se alt jeg heller 😅 Men ramler jeg over noe skal jeg komme løpende til denne tråden 😅

Tror dere noen faktisk ser alt? Og får Isabel like godt betalt for oss som bare trykker oss gjennom mesteparten?

Tillia skrev (3 timer siden):

Jeg er litt enig. 

Er vel ganske gjennomskuelig at disse temaene «selger», og at hun prøver å melke mest mulig ut av det. At man må se gjennom 100 snapper for å komme til det at hun tok en test og den var …trommevirvler… negativ! Så har hun tjent et par millioner. 
syk verden vi lever i 😅

Ja det er helt sinnsykt faktisk!

Teflonhjernen skrev (3 timer siden):

Så og tenkte akkurat det samme. Selv om det ikke er like dyrt, så er det jo en helt sinnssvak shopping på den familien. Faktisk ganske ekkelt å se på synes jeg faktisk. 

Enig. Og jeg tenkte på en ting: De skal jo til Norge igjen etterhvert, hvordan skal de få med seg alt de har kjøpt? De må jo snart leie eget fly 😬

Elvirra skrev (1 time siden):

I Vietnam ble det nevnt at IR ikke kunne reise til Sri Lanka pga en farlig person som bor der. Hva dreier det seg om? 

Det lurer jeg også på?

refill skrev (1 time siden):

De er superfine 🥰

dårligbrukernavn skrev (1 time siden):

Siste avsnitt:

Registrerte at hun endret uttalen av «ja»

og noen andre ord etter Maldivene-turen med naboen (har sett litt mer enn vanlig da jeg har ligget med influensa, så bronkitt og lungebetennelse, og nå har jeg fått noe andre greier😩)… Så enten har hun kanskje plukket opp noe fra hans aksent/uttale elns (som mange gjør, enkelte er mer sårbare for det, feks om man har opplevd traumer)… Ellers… Ja ellers skjønner jeg ikke faktisk. Hun er vel ikke så syk at hun endrer på det for å lage content/spekulasjoner håper jeg! Slitsomt iallefall! 

Hvis han sliter med å få ned ting, får han ned medisinene da?

Antibiotika kan jo gi enormt med magetrøbbel bare det… Kødder jo til hele systemet. 

Er jo INGENTING forvirrende what so ever. Står VELDIG tydelig i alle tester at de skal leses av fra 1 minutt og innen 5 minutter (sikkert litt variasjon ikke akkurat antall minutter da), så det er jo et virkelig ekstremt desperat move å prøve å lage en sak av. 

Det var til Filipinnene hun ikke ville reise. Onkelen bor der. Stikk innom Jodel hvis du vil se fyren - han er et syn! 

Ja det gjør det, men der lager jo ikke content 🫣

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjesti7654 skrev (7 timer siden):

Jeg må bare spørre, for jeg vet ikke om det er tålmodigheten min som har blitt kortere, innholdet hennes som har blitt kjedelig eller hva det er.

Jeg har ikke fulgt med i det hele tatt nå på flere mnd fordi jeg rett å slett ble lei. Skulle bare inn å titte nå tenkte jeg, og asså hvordan er det mulig å poste så sykt mye?? Det må jo være tusenvis av snaps om dagen? 

Jeg fulgte med jevnlig ifjor, og da var det jo mye da også, men jeg kunne liksom følge med å være interessert i det hun la ut. Ble ikke sittende i 3 timer for å få med seg alt liksom. Det var jo tea time'r da også, men føler de var kortere, mer til poenget?

Nå har jeg ikke sjans til å se igjennom, jeg blir lei etter 2 sekunder å klikker meg ut. Føler det har gått fra "normalt mye" innhold til helt overdrevet mye? Er det faktisk sånn eller har jeg bare mistet interessen helt? 😂

For meg har det blitt for mye repetetivt til at jeg orker å følge med. Jeg tar lengre og lengre pauser fra snappen henne, og tea time er jo bare viss vas - snabelriding og goshameg gjett hva naboen sa denne gangen - og så er det samme tralten med hauls, Dubai mall, sitte i bilen til Rami og uendelig mye Isabel som snakker til kamera. Det er så dørgende kjedelig at jeg orker bare ikke - og det verste av alt er jo at jeg ikke går glipp av noe som helst.

Følger litt med når hun skal reise et sted - men til og med Vietnam ble det mest hun og kompaniet i kamera og lite filming/opplevelser  (kun cookingclass greiene) av steder de var på (var de i det hele tatt noen steder bortsett fra hostell, spa, noen måltider her og der?). Så da ble det kjedelig også.

Isabel må filme mer av omgivelsene og mindre av seg selv, DET ER BARE IKKE INTERESSANT!

• Liker 6
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dårligbrukernavn skrev (1 time siden):

Sitat

Det var til Filipinnene hun ikke ville reise. Onkelen bor der. Stikk innom Jodel hvis du vil se fyren - han er et syn! 

Ok, takk. Skjønner ikke hvordan jeg skal søke frem det på Jodel, men tviler ikke på at han ser spesiell ut. 

@Sirah - ser du også lurte. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

@elvira / @dårligbrukernavn

Jeg fikk ikke til å sitere deg Elvira. 

Ja jeg lurte også. Var inne på Bloggersnikksnakk på Jodel og kikket, men det er jo et hav av tråder der 🤯 Skjønner ikke hvordan jeg skulle søke jeg heller.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror hun har uppet teatime lengden så grundig fordi hun er så ivrig etter å tjene alle millionene som hun trenger for å kjøpe leiligheten, så nå gønnes det nok på. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teflonhjernen skrev (På 25.3.2025 den 7.00):

Ja, ok. 
Ser at RS er sterkt representert i tråden her nå, men det går fint for meg. 
Fascinerende hvordan veldig mange sluker rått alt hun sier/gjør og tror at det virkelig er livet hennes. 

Alle hennes følgere er en ting for henne: Penger og inntekt. Hun er selgeren og følgerne er kundene. Selv om mange dessverre ikke forstår det. 

Jeg har aldri følgt eller i det helle tatt lest noe denne bloggeren har skrevet.... Men går in i disse trådene fordi jeg synes det er fasinerende hvor smålige folk kan bli når de skal hate på bloggere. Så jeg er langt fra noen "følger" altså.

MEN jeg synes også det å ta skjermbilder for å bevise at noen ikke snaker i telefonen når de snaker i telefonen, er et styke forbi "på huget"!

Endret av Pippi Lotta
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Teatime er så d… kjedelig. Og det meste av tiden er det jo bare jabbing. Såg hun delte at noen kommenterte det og da skriver faktisk folk at de vil ha alle detaljer for å kunne leve seg inn i livet hennes 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Altså, har ikke folk et eget liv? 

Alt trenger ikke være content faktisk. Noe kan hun holde privat.

• Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det var legendarisk i går da naboen skulle imponere henne med å sette på musikk. Han hadde lastet ned Tore Tang for å overraske henne og ba henne  (romantisk) om å oversette sangen til engelsk for ham siden den betyr så mye for henne 😂 og hun sang… Tore Tang a ugly man.. all the town knows him … osv osv 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sveits35 skrev (11 minutter siden):

Det var legendarisk i går da naboen skulle imponere henne med å sette på musikk. Han hadde lastet ned Tore Tang for å overraske henne og ba henne  (romantisk) om å oversette sangen til engelsk for ham siden den betyr så mye for henne 😂 og hun sang… Tore Tang a ugly man.. all the town knows him … osv osv 

Ugly? Er vel old

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moni123 skrev (2 minutter siden):

Ugly? Er vel old

Enig, men mener hun gjenfortalte det slik jeg skrev. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (19 minutter siden):

Teatime er så d… kjedelig. Og det meste av tiden er det jo bare jabbing. Såg hun delte at noen kommenterte det og da skriver faktisk folk at de vil ha alle detaljer for å kunne leve seg inn i livet hennes 🤷🏼‍♀️🤷🏼‍♀️ Altså, har ikke folk et eget liv? 

Alt trenger ikke være content faktisk. Noe kan hun holde privat.

Håper faktisk for sin egen del at hun holder mer enn det virker som privat.

Sveits35 skrev (17 minutter siden):

Jeg liker Tore Tang. Har alltid likt den, men jeg må innrømme at den for meg nå har fått status som legendarisk 😅

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

De som faktisk ser alle snappene kan ikke være i jobb. Jeg er ferdig med den galskapen kjenner jeg. 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moni123 skrev (1 time siden):

Så Rami sa han skulle hente S på i dag. Trodde hun skulle være lenger.

Ja! Så kjøpte han bukett med roser til henne, helt søtt!!! og hun presterer å si «hvem har sagt jeg liker hvite roser???? Jeg liker rosa…!!» ho oppfører seg som en bortskjemt unge, jeg klarer ikke ho… beklager.. 

• Liker 10
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (4 minutter siden):

Ja! Så kjøpte han bukett med roser til henne, helt søtt!!! og hun presterer å si «hvem har sagt jeg liker hvite roser???? Jeg liker rosa…!!» ho oppfører seg som en bortskjemt unge, jeg klarer ikke ho… 

Måtte inn å se fortsettelsen og ja, enig med deg. Trodde kanskje hun sa det i en tøysete tone da du beskrev det. Etter å ha sett så ser det ut for meg var hun dønn ærlig. Huff

Endret av Moni123
Kommer alltid på noe å adde rett etterpå.
  • Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bellabellee skrev (2 minutter siden):

Ja! Så kjøpte han bukett med roser til henne, helt søtt!!! og hun presterer å si «hvem har sagt jeg liker hvite roser???? Jeg liker rosa…!!» ho oppfører seg som en bortskjemt unge, jeg klarer ikke ho… beklager.. 

Rami virker så utrolig snill ❤️ Men syns rollen hans er som tjeneren i familien. Syns han var så skjønn på Maldivene når han hadde ordnet kake og blomster til Isabel på Valentine. Så endte det opp med at Isabel og Sidra var stupfulle og griste med kaken. Jeg fikk vondt av ham. Nå er han syk. Håper de tar seg bedre av ham enn det virker på Snap. 

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...