Sirah Skrevet onsdag kl 15:19 #17101 Del Skrevet onsdag kl 15:19 agent skrev (1 minutt siden): Hvem har testet positivt? Isabel. Eller dvs testen var negativ, men da hun sjekket den igjen en stund senere var det en svak strek der. Hun tok tre tester til som så negative ut, så den første testen var nok falsk positiv fordi den har ligget for lenge. Men slikt blir det jo content av 😁 Hun har ikke lagt ut noe mer etterpå heller. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet onsdag kl 15:21 #17102 Del Skrevet onsdag kl 15:21 Sirah skrev (1 minutt siden): Isabel. Eller dvs testen var negativ, men da hun sjekket den igjen en stund senere var det en svak strek der. Hun tok tre tester til som så negative ut, så den første testen var nok falsk positiv fordi den har ligget for lenge. Men slikt blir det jo content av 😁 Hun har ikke lagt ut noe mer etterpå heller. Uffa meg 😂 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet onsdag kl 15:27 #17103 Del Skrevet onsdag kl 15:27 agent skrev (4 minutter siden): Uffa meg 😂 Ja dette er jo reine Hotel Cæsar 😅 Neida, joda…. Skjønner jo om hun er rimelig stresset akkurat nå. Det passer vel dårlig med nabobarn akkurat nå. Hun sier jo selv at hun har mye hun vil jobbe med før hun får barn og det er klart at det er jo det eneste fornuftige av henne. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet onsdag kl 15:57 #17104 Del Skrevet onsdag kl 15:57 Sirah skrev (22 minutter siden): Ja dette er jo reine Hotel Cæsar 😅 Neida, joda…. Skjønner jo om hun er rimelig stresset akkurat nå. Det passer vel dårlig med nabobarn akkurat nå. Hun sier jo selv at hun har mye hun vil jobbe med før hun får barn og det er klart at det er jo det eneste fornuftige av henne. Nå har det blitt pratet om den ødelagte kondomen i 14 dager. Uten å ta testen, så i dag har hun tatt 4-5?😂🫣 lyser content lang vei. Husker du da hun trodde hun var gravid, da hun ikke hadde sex i det heletatt. 😂😂😂 Orker ikke å gå inn på snappen hennes mer i dag. Men kan du oppdatere, hvis det skulle være noe nytt. Så deg inne på en annen side, jeg VENTER fortsatt. 🫣🫣🫣 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tigerfrue Skrevet onsdag kl 16:05 #17105 Del Skrevet onsdag kl 16:05 Bare kvalmende og fjortiss dette pratet hennes om graviditet og abort i flere dager i slengen, hver jævla gang ho har vært hos naboen.... hva med å bruke beskyttelse....... Sitter virkelig folk å hører på at ho har tea time ørten ganger i uka om det samme. Orker ikke 2 sek engang. Hun er veldig snill med familien sin, men ellers helt blåst 10 1 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Moni123 Skrevet onsdag kl 16:10 #17106 Del Skrevet onsdag kl 16:10 agent skrev (12 minutter siden): Nå har det blitt pratet om den ødelagte kondomen i 14 dager. Uten å ta testen, så i dag har hun tatt 4-5?😂🫣 lyser content lang vei. Husker du da hun trodde hun var gravid, da hun ikke hadde sex i det heletatt. 😂😂😂 Orker ikke å gå inn på snappen hennes mer i dag. Men kan du oppdatere, hvis det skulle være noe nytt. Så deg inne på en annen side, jeg VENTER fortsatt. 🫣🫣🫣 Hun kjøpte jo tilogmed en test da hun ankom flyplassen i Vietnam. Fulgte ikke med hele tiden så vet ikke om hun brukte den. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet onsdag kl 16:14 #17107 Del Skrevet onsdag kl 16:14 Moni123 skrev (3 minutter siden): Hun kjøpte jo tilogmed en test da hun ankom flyplassen i Vietnam. Fulgte ikke med hele tiden så vet ikke om hun brukte den. Hun har nok testet tidligere. Vi er vel ikke så naive at vi tror hun viser absolutt alt??? 4 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet onsdag kl 16:17 #17108 Del Skrevet onsdag kl 16:17 Ang mengder med content (jeg trykker bare forbi jabbing 95% av tiden selv), så fikk jeg et innlegg fra Raadsquad gruppen i feeden min hvor folk lå ut skjermtid på snapchat. Altså omg. To lå ut at de hadde over 7 t og 9 t på snap DAGLIG. Hvordan er det mulig?! 6 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Angel75 Skrevet onsdag kl 16:42 #17109 Del Skrevet onsdag kl 16:42 Det snakkes om hvor shoppinggal Isabel er, men hvor mange nattkjoler trenger mora og Shehed? 🙈 13 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet onsdag kl 16:45 #17110 Del Skrevet onsdag kl 16:45 Tigerfrue skrev (36 minutter siden): Bare kvalmende og fjortiss dette pratet hennes om graviditet og abort i flere dager i slengen, hver jævla gang ho har vært hos naboen.... hva med å bruke beskyttelse....... Sitter virkelig folk å hører på at ho har tea time ørten ganger i uka om det samme. Orker ikke 2 sek engang. Hun er veldig snill med familien sin, men ellers helt blåst Jeg er litt enig. Er vel ganske gjennomskuelig at disse temaene «selger», og at hun prøver å melke mest mulig ut av det. At man må se gjennom 100 snapper for å komme til det at hun tok en test og den var …trommevirvler… negativ! Så har hun tjent et par millioner. syk verden vi lever i 😅 5 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Teflonhjernen Skrevet onsdag kl 16:48 #17111 Del Skrevet onsdag kl 16:48 Angel75 skrev (4 minutter siden): Det snakkes om hvor shoppinggal Isabel er, men hvor mange nattkjoler trenger mora og Shehed? 🙈 Så og tenkte akkurat det samme. Selv om det ikke er like dyrt, så er det jo en helt sinnssvak shopping på den familien. Faktisk ganske ekkelt å se på synes jeg faktisk. 10 8 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet onsdag kl 17:42 #17112 Del Skrevet onsdag kl 17:42 Teflonhjernen skrev (49 minutter siden): Så og tenkte akkurat det samme. Selv om det ikke er like dyrt, så er det jo en helt sinnssvak shopping på den familien. Faktisk ganske ekkelt å se på synes jeg faktisk. Det var bare flaut. Jeg stoppet å se på etter de pakket ut den 123. nattkjolen. Så begynte jeg å tenke på noe. Det er jo egentlig en himla slapp familie? De dasser rundt i nattøy hele dagen. De gangene man ser de går eller beveger seg er inn/ut av bil/leilighetsbygget og inne på Dubai Mall. Ubegripelig hvor mye content Isabel klarer å lage ut av svært lite innhold, det skal hun ha. 14 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Mallisaen Skrevet onsdag kl 18:01 #17113 Del Skrevet onsdag kl 18:01 Angel75 skrev (1 time siden): Det snakkes om hvor shoppinggal Isabel er, men hvor mange nattkjoler trenger mora og Shehed? 🙈 Det er asså bare så sjukt, sjukt, sjukt! 🥺🤯😵💫😵 3 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet onsdag kl 18:08 #17114 Del Skrevet onsdag kl 18:08 Angel75 skrev (1 time siden): Det snakkes om hvor shoppinggal Isabel er, men hvor mange nattkjoler trenger mora og Shehed? 🙈 Det er vel en aldri så liten familiesvakhet ja 😬 Jeg syntes det var litt rart at hun (mor) shoppet så mye under ramadan. Trodde det var en periode med kanskje litt nøysomhet og nære ting 🙈 12 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet onsdag kl 18:10 #17115 Del Skrevet onsdag kl 18:10 Angel75 skrev (1 time siden): Det snakkes om hvor shoppinggal Isabel er, men hvor mange nattkjoler trenger mora og Shehed? 🙈 Å jo ha litt for å variere 😉👌 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Tillia Skrevet onsdag kl 18:19 #17116 Del Skrevet onsdag kl 18:19 Teflonhjernen skrev (1 time siden): Så og tenkte akkurat det samme. Selv om det ikke er like dyrt, så er det jo en helt sinnssvak shopping på den familien. Faktisk ganske ekkelt å se på synes jeg faktisk. Ja hva om Snapchat endrer noe mtp den syke inntektsordningen disse influenserne har.. ? Det kan jo hende at skjer.. Blir jo ganske problematisk å skulle endre livsstilen da 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Elvirra Skrevet onsdag kl 18:36 #17117 Del Skrevet onsdag kl 18:36 I Vietnam ble det nevnt at IR ikke kunne reise til Sri Lanka pga en farlig person som bor der. Hva dreier det seg om? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
refill Skrevet onsdag kl 18:38 #17118 Del Skrevet onsdag kl 18:38 MEN, for å være litt positiv og i dag - mange av disse abayaene er utrolig vakre 😍 Er det ok å kle seg i abaya for ikke-muslimske, er det noen som vet? 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet onsdag kl 18:41 #17119 Del Skrevet onsdag kl 18:41 (endret) refill skrev (3 minutter siden): MEN, for å være litt positiv og i dag - mange av disse abayaene er utrolig vakre 😍 Er det ok å kle seg i abaya for ikke-muslimske, er det noen som vet? Jeg mener Rami sa at ikke muslimske menn kunne bruke sånn som han har i hvert fall, så da burde det samme gjelde for Abaya. Og I har brukt det, og hun er kristen. Endret onsdag kl 18:42 av Ellenn 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
dårligbrukernavn Skrevet onsdag kl 19:02 #17120 Del Skrevet onsdag kl 19:02 søpapegøje skrev (18 timer siden): Typisk henne. Veldig niende-klasse på storyen hennes ofte. Hinter til noe personlig som "dere" ikke har noe med. Hvorfor ta det opp i det hele tatt? Og hvorfor filme facetime med Rami fra legekontoret (Isabel) ? 🤔 Isabel filmer mange private øyeblikk av familien og feks, Shehed har blitt filmet når hun var dritings flere ganger, så er faktisk enig med henne at de fortjener "en del av kaka". Se for dere Isabel sin story uten familien, litt kjedelig med nabosnakk og røring av iskaffe. Mange av Isabel sine beste øyeblikk er sammen med familien og det er en del av sjarmen. FORRESTEN hva skjer med at hun sier dzha istedenfor ja? Sååååå irriterende 😄 😫 Siste avsnitt: Registrerte at hun endret uttalen av «ja» og noen andre ord etter Maldivene-turen med naboen (har sett litt mer enn vanlig da jeg har ligget med influensa, så bronkitt og lungebetennelse, og nå har jeg fått noe andre greier😩)… Så enten har hun kanskje plukket opp noe fra hans aksent/uttale elns (som mange gjør, enkelte er mer sårbare for det, feks om man har opplevd traumer)… Ellers… Ja ellers skjønner jeg ikke faktisk. Hun er vel ikke så syk at hun endrer på det for å lage content/spekulasjoner håper jeg! Slitsomt iallefall! refill skrev (8 timer siden): Gikk inn for å se nå. Han har basically omgangssyke og de propper han full av medisiner? Skjønner hvorfor helsevesenet er restriktive med pasienter fra enkelte land ja. Dæven de har kjørt mye antibiotika i han over kort tid 😬 Men, litt ot dette. Får håpe han blir bedre snart fra alt som roter med kroppen hans 🤞 Hvis han sliter med å få ned ting, får han ned medisinene da? Antibiotika kan jo gi enormt med magetrøbbel bare det… Kødder jo til hele systemet. Sirah skrev (6 timer siden): Ja 😅 Dette skal nok spinnes på en stund! Gleder meg til alle kommentarene på snap om at RS gleder seg til å bli tante 😅 Ja absolutt 😅 Skjønner jo at hun blir forvirret av dette her. Om testen har ligget en stund og nå viser falsk positiv og hun allerede er småhysterisk pga dette 😬 Blir nok noen tester eller ti til før hun føler seg trygg. Det er jo i grunn fult forståelig. Er jo INGENTING forvirrende what so ever. Står VELDIG tydelig i alle tester at de skal leses av fra 1 minutt og innen 5 minutter (sikkert litt variasjon ikke akkurat antall minutter da), så det er jo et virkelig ekstremt desperat move å prøve å lage en sak av. Elvirra skrev (21 minutter siden): I Vietnam ble det nevnt at IR ikke kunne reise til Sri Lanka pga en farlig person som bor der. Hva dreier det seg om? Det var til Filipinnene hun ikke ville reise. Onkelen bor der. Stikk innom Jodel hvis du vil se fyren - han er et syn! 1 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå