Sirah Skrevet 26. mars #17081 Del Skrevet 26. mars refill skrev (7 minutter siden): Gikk inn for å se nå. Han har basically omgangssyke og de propper han full av medisiner? Skjønner hvorfor helsevesenet er restriktive med pasienter fra enkelte land ja. Dæven de har kjørt mye antibiotika i han over kort tid 😬 Men, litt ot dette. Får håpe han blir bedre snart fra alt som roter med kroppen hans 🤞 Ja de har det 😬 Håper han blir frisk nå! Ellenn skrev (3 minutter siden): Har ikke også Shehed problemer med magen? Mener hun har klaget over lengre perioder med oppkast. Jo det har du rett i. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 26. mars #17082 Del Skrevet 26. mars Sirah skrev (9 minutter siden): Ja de har det 😬 Håper han blir frisk nå! Jo det har du rett i. Jeg har fått inntrykk av at alle i familien eksploderer dasser, så det er kanskje noe arvelig hos alle? 😉 1 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 26. mars #17083 Del Skrevet 26. mars Ellenn skrev (35 minutter siden): Har ikke også Shehed problemer med magen? Mener hun har klaget over lengre perioder med oppkast. Det er nok noe de har fått i seg når de var sammen i Irak. Det er ikke så gøy å fortelle om på snap, men jeg regner med at en avføringsprøve kan avdekke mer enn en blodprøve i sånne tilfeller. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. mars #17084 Del Skrevet 26. mars Ellenn skrev (31 minutter siden): Jeg har fått inntrykk av at alle i familien eksploderer dasser, så det er kanskje noe arvelig hos alle? 😉 Haha ikke dumt tenkt! Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 26. mars #17085 Del Skrevet 26. mars Sirah skrev (1 time siden): Det er jeg helt enig med deg i. Det må være lov å diskutere både de positive og de negative sidene ved offentlige personer. Det er bare noe med måten man velger å gjøre det på. Noe av det som har vært skrevet her inne er direkte hets på ting de ikke kan noe for. Å kritisere f.eks sinnsyk pengebruk eller om naboen er ekte eller ikke er en ting, men å diskutere størrelsen på rompa til Shehed i negative ordlag syntes jeg ikke noe om. Dette var ikke ment som kritikk til deg, bare så du ikke misforstår. Snakker generelt. Jeg er også enig i at det må være lov å diskutere både positive og negative ting, men det er måten enkelte gjør det på jeg reagerer på. Man merker fort baktanken til den som skriver. Og det at noen ikke skriver noe negativt her behøver ikke å bety at de er ihuga RS’er og ikke ser noe galt med «helten» sin, det kan like gjerne være fordi de ikke gidder å fokusere på det de evt ikke liker så godt ved IR 😊 3 5 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Pigaloppa Skrevet 26. mars #17086 Del Skrevet 26. mars Ellenn skrev (1 time siden): Det er jo dessverre en del som gjør det i det virkelige livet også, som ikke tåler at andre lykkes. Og du tror at om man er kritisk til Isabel så er det for at man ikke tåler at andre lykkes? Da må jeg si at du har et snevert syn på andres meninger. Jeg kommer med kritikk av Isabel fordi jeg synes hun er en dårlig rollemodell som utnytter mennesker både følelsesmessig og økonomisk. Veldig mange klarer å se innholdet hennes for det det er, mens det dessverre er folk som oppriktig tror at hun er seg selv, bestevenninna deres. Det finnes flere grupper på fb for dem som ikke ønsker å oppleve et kritisk blikk på Isabel, men dette er et diskusjonsforum og ikke en bestevenninne klubb. 2 10 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. mars #17087 Del Skrevet 26. mars Det var verdens lengste tea time for at hun skulle fortelle at hun ikke er gravid 🫣 4 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. mars #17088 Del Skrevet 26. mars Ellenn skrev (27 minutter siden): Jeg er også enig i at det må være lov å diskutere både positive og negative ting, men det er måten enkelte gjør det på jeg reagerer på. Man merker fort baktanken til den som skriver. Og det at noen ikke skriver noe negativt her behøver ikke å bety at de er ihuga RS’er og ikke ser noe galt med «helten» sin, det kan like gjerne være fordi de ikke gidder å fokusere på det de evt ikke liker så godt ved IR 😊 Enig med deg Pigaloppa skrev (2 minutter siden): Og du tror at om man er kritisk til Isabel så er det for at man ikke tåler at andre lykkes? Da må jeg si at du har et snevert syn på andres meninger. Jeg kommer med kritikk av Isabel fordi jeg synes hun er en dårlig rollemodell som utnytter mennesker både følelsesmessig og økonomisk. Veldig mange klarer å se innholdet hennes for det det er, mens det dessverre er folk som oppriktig tror at hun er seg selv, bestevenninna deres. Det finnes flere grupper på fb for dem som ikke ønsker å oppleve et kritisk blikk på Isabel, men dette er et diskusjonsforum og ikke en bestevenninne klubb. Og den meningen er det så klart helt ok at du har, jeg er også til en viss grad enig med deg. Det er bare noe med måten man legger frem kritikken på innimellom som jeg syntes at er ufin. Det er ikke ment som kritikk til deg, her syntes jeg du la det frem veldig bra. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 26. mars #17089 Del Skrevet 26. mars Pigaloppa skrev (7 minutter siden): Og du tror at om man er kritisk til Isabel så er det for at man ikke tåler at andre lykkes? Da må jeg si at du har et snevert syn på andres meninger. Jeg kommer med kritikk av Isabel fordi jeg synes hun er en dårlig rollemodell som utnytter mennesker både følelsesmessig og økonomisk. Veldig mange klarer å se innholdet hennes for det det er, mens det dessverre er folk som oppriktig tror at hun er seg selv, bestevenninna deres. Det finnes flere grupper på fb for dem som ikke ønsker å oppleve et kritisk blikk på Isabel, men dette er et diskusjonsforum og ikke en bestevenninne klubb. Jeg sier ikke at alle som er kritiske ikke tåler at andre lykkes, men enkelte finnes helt tydelig her inne. 7 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 26. mars #17090 Del Skrevet 26. mars Sirah skrev (16 minutter siden): Det var verdens lengste tea time for at hun skulle fortelle at hun ikke er gravid 🫣 Enig! Nå skal jeg iallefall ta en pause fra Snappen hennes. Det blir litt for dumt med disse evigvarende skravlestundene. De har blitt uinteressante. Og ja, man skjønte vel for lenge siden at hun ikke er gravid, men blir jo et content man kan dra ut i det lengste for å få folk til å følge med så pengene ruller inn 🤷 5 14 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. mars #17091 Del Skrevet 26. mars Natu skrev (16 minutter siden): Enig! Nå skal jeg iallefall ta en pause fra Snappen hennes. Det blir litt for dumt med disse evigvarende skravlestundene. De har blitt uinteressante. Og ja, man skjønte vel for lenge siden at hun ikke er gravid, men blir jo et content man kan dra ut i det lengste for å få folk til å følge med så pengene ruller inn 🤷 Ja hun er verdensmester i år bruke mange ord på å si lite. Eneste som slår henne er vel Anna Rasmussen 😅 Men det er jo dette hun tjener penger på… 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. mars #17092 Del Skrevet 26. mars Nå er det plot twist på gang. I dag skal dere se hun tjener penger. Hun er sykt dyktig, det skal hun ha. 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Natu Skrevet 26. mars #17093 Del Skrevet 26. mars Sirah skrev (2 minutter siden): Nå er det plot twist på gang. I dag skal dere se hun tjener penger. Hun er sykt dyktig, det skal hun ha. Nå måtte jeg jo inn og se 😂😂😂og ja, dette kan man jo dra ut leeeeenge 😂 flere penger, mer prat 😂 blir nok noen uker til mysteriet blir oppklart. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Ellenn Skrevet 26. mars #17094 Del Skrevet 26. mars Sirah skrev (2 minutter siden): Nå er det plot twist på gang. I dag skal dere se hun tjener penger. Hun er sykt dyktig, det skal hun ha. Men man kan fort bli sprø av graviditetstester, jeg har vært der selv 🤣 Eneste forskjellen er at jeg ønsket at den skulle være positiv, og jeg tjente ikke penger på det 🤪 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. mars #17095 Del Skrevet 26. mars Natu skrev (16 minutter siden): Nå måtte jeg jo inn og se 😂😂😂og ja, dette kan man jo dra ut leeeeenge 😂 flere penger, mer prat 😂 blir nok noen uker til mysteriet blir oppklart. Ja 😅 Dette skal nok spinnes på en stund! Gleder meg til alle kommentarene på snap om at RS gleder seg til å bli tante 😅 Ellenn skrev (16 minutter siden): Men man kan fort bli sprø av graviditetstester, jeg har vært der selv 🤣 Eneste forskjellen er at jeg ønsket at den skulle være positiv, og jeg tjente ikke penger på det 🤪 Ja absolutt 😅 Skjønner jo at hun blir forvirret av dette her. Om testen har ligget en stund og nå viser falsk positiv og hun allerede er småhysterisk pga dette 😬 Blir nok noen tester eller ti til før hun føler seg trygg. Det er jo i grunn fult forståelig. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjesti7654 Skrevet 26. mars #17096 Del Skrevet 26. mars Jeg må bare spørre, for jeg vet ikke om det er tålmodigheten min som har blitt kortere, innholdet hennes som har blitt kjedelig eller hva det er. Jeg har ikke fulgt med i det hele tatt nå på flere mnd fordi jeg rett å slett ble lei. Skulle bare inn å titte nå tenkte jeg, og asså hvordan er det mulig å poste så sykt mye?? Det må jo være tusenvis av snaps om dagen? Jeg fulgte med jevnlig ifjor, og da var det jo mye da også, men jeg kunne liksom følge med å være interessert i det hun la ut. Ble ikke sittende i 3 timer for å få med seg alt liksom. Det var jo tea time'r da også, men føler de var kortere, mer til poenget? Nå har jeg ikke sjans til å se igjennom, jeg blir lei etter 2 sekunder å klikker meg ut. Føler det har gått fra "normalt mye" innhold til helt overdrevet mye? Er det faktisk sånn eller har jeg bare mistet interessen helt? 😂 20 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. mars #17097 Del Skrevet 26. mars Gjesti7654 skrev (18 minutter siden): Jeg må bare spørre, for jeg vet ikke om det er tålmodigheten min som har blitt kortere, innholdet hennes som har blitt kjedelig eller hva det er. Jeg har ikke fulgt med i det hele tatt nå på flere mnd fordi jeg rett å slett ble lei. Skulle bare inn å titte nå tenkte jeg, og asså hvordan er det mulig å poste så sykt mye?? Det må jo være tusenvis av snaps om dagen? Jeg fulgte med jevnlig ifjor, og da var det jo mye da også, men jeg kunne liksom følge med å være interessert i det hun la ut. Ble ikke sittende i 3 timer for å få med seg alt liksom. Det var jo tea time'r da også, men føler de var kortere, mer til poenget? Nå har jeg ikke sjans til å se igjennom, jeg blir lei etter 2 sekunder å klikker meg ut. Føler det har gått fra "normalt mye" innhold til helt overdrevet mye? Er det faktisk sånn eller har jeg bare mistet interessen helt? 😂 Nei du er ikke alene om det. Jeg begynte å følge henne en eller annen gang på våren i fjor og da kunne jeg helt fint klikke meg gjennom mer eller mindre alt hver dag. Noen ganger skippet jeg mye jabbing da også, men langt nær så mye som jeg skipper nå. Det kan jo så klart hende man begynner å gå lei, men jeg er ganske overbevist om at hun poster mye mer nå enn hun gjorde. Ikke minst veldig mye mer jabbing. 6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sveits35 Skrevet 26. mars #17098 Del Skrevet 26. mars Sirah skrev (3 minutter siden): Nei du er ikke alene om det. Jeg begynte å følge henne en eller annen gang på våren i fjor og da kunne jeg helt fint klikke meg gjennom mer eller mindre alt hver dag. Noen ganger skippet jeg mye jabbing da også, men langt nær så mye som jeg skipper nå. Det kan jo så klart hende man begynner å gå lei, men jeg er ganske overbevist om at hun poster mye mer nå enn hun gjorde. Ikke minst veldig mye mer jabbing. Det vil hun garantert tape på over tid. 8 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Sirah Skrevet 26. mars #17099 Del Skrevet 26. mars Sveits35 skrev (1 time siden): Det vil hun garantert tape på over tid. Det tror jeg også at hun vil. Det er jo begrenset hvor mye tid man har mulighet til å bruke hver dag på snap. 4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
agent Skrevet 26. mars #17100 Del Skrevet 26. mars Sirah skrev (2 timer siden): Ja 😅 Dette skal nok spinnes på en stund! Gleder meg til alle kommentarene på snap om at RS gleder seg til å bli tante 😅 Ja absolutt 😅 Skjønner jo at hun blir forvirret av dette her. Om testen har ligget en stund og nå viser falsk positiv og hun allerede er småhysterisk pga dette 😬 Blir nok noen tester eller ti til før hun føler seg trygg. Det er jo i grunn fult forståelig. Hvem har testet positivt? Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå