Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Teflonhjernen skrev (På 25.3.2025 den 19.04):

Med fare for å «spre konspirasjonsteorier «

Tror dere Isabel er gravid? 
Jeg blir veldig overrasket om hun er det. 
Syntes hun er altfor likegyldig til situasjonen, er vel vanlig å ville finne ut av det så raskt som mulig hvis en mistenker graviditet uansett om en skal beholde eller ikke? 

Så her mistenker jeg at det er kun for content. 

Ekspander  

Kun content nok engang.

• Liker 2
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Huder skrev (På 25.3.2025 den 19.37):

Kun content nok engang.

Ekspander  

Det hadde vært ganske meningsløst å hatt en snap uten content 🤔

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes hun er altfor likegyldig til situasjonen, er vel vanlig å ville finne ut av det så raskt som mulig hvis en mistenker graviditet uansett om en skal beholde eller ikke? 

Ekspander  

Her tenker jeg kun for content. Hun hadde jo ikke drøyet så med å sjekke om hun hadde vært redd for det. Det hele blir nesten for dumt 🙈 

Det er mye som er blitt veldig kjedelig nå. Går hun snart tom for ideer? Jeg orker ikke en eneste tea-time eller når hun deler meldinger fra følgere. Melder meg snart helt av fam Raad.

Endret av Heike72
  • Liker 2
  • Nyttig 14
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tears in heaven skrev (På 25.3.2025 den 17.21):

Nei jeg mener ikke hun har flere personligheter.men hun blir så ivrig at det blir overtenning. Om det er fordi hun vet hun får respons som latter vet jeg ikke. Hun er veldig a4 med faste trygge rutiner,iskaffe,shopping osv,så når hun opplever noe annet blir det som om hun mister det litt.

Ekspander  

Hun får jo masse kommentarer på at hun er så morsom når hun er så så mye mulig hun spiller på det. Men syntes hun blir sånn veldig ofte når familien kommer på besøk eller hun blir tatt fullstendig ut av comfortsonen. Kan være noe med det du skriver ang at hun egentlig er veldig A4 ja. Slitsomt er det iallefall å se på. 

Heike72 skrev (På 25.3.2025 den 18.51):

Er det bare meg eller virker det som Pimpen blir dårligere og dårligere til å uttrykke seg på norsk? Jeg sliter så med å forstå hva hun prøver å si. Forstår «helvete» da.

Ekspander  

Du er ikke den eneste som har lagt merke til det nei. Jeg så serien Isabel på TV2 Play etter tips fra denne tråden og der snakket hun ganske godt norsk syntes jeg. Men som noen sa: Språk er ferskvare så er nok mye det som er årsaken, eventuelt at Pimpen også har laget seg en karakter som slår ann blandt RS 🤷‍♀️

Ekspander  

Helt sikkert content. Hadde hun faktisk mistenkt det på ordentlig tror jeg nok hun hadde holdt helt kjeft om det. Det var en annen gang hun virkelig mistenkte det og da delte hun det først etter at testen viste negativt. 

Jeg håper iallefall virkelig at det bare er content. Noen ting er faktisk skikkelig private og sånn som ting er nå er vel et barn det siste hun burde få inn i livet sitt 🫣

• Liker 6
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

J.. skrev (På 25.3.2025 den 6.11):

Hun var assistent.

Gal følger ringte jobben hennes og hundset henne til hun mistet jobben.

Ekspander  

Det er sikkert meg som er dum her, men skjønner ikke helt formuleringen gitt situasjonen her:

Hva mener du? En følger ringte og snakket stygt om henne til arbeidsplassen, og for det fikk hun sparken? Eller? Er det lov da? Arbeidsplassen må vel ha et grunnlag for å kunne si opp noen? Kan jeg ringe hvem som helst sin jobb og si masse stygt så vil vedkommende miste jobben? Det må vel være noe mer til situasjonen isåfall? 

Om noen vet er jeg interessert? 🤓🙈

agent skrev (På 25.3.2025 den 7.30):

Hun har mye å jobbe med,  før mann og barn. 

Nå har jeg fulgt med på denne turen til Vietnam,  må si jeg ble litt skuffet . For opplevelsen av Vietnam har vært litt fraværende.  Ble litt lei på slutten  jeg hang meg opp på småting🫣😂🫣 eks. tonefallet: når hun prøvde å lage content brautende og tøff.  Når hun snakket med taxisjåfører eller hostel personell sukkersøt . Ble kunstig for meg.

Ellers synes jeg contentet var kjedelig,  det vi fikk oppleve av Vietnam var som vanlig menyer,kaffe, opp med nebbet og brystene hennes.

Når de var på Beach cluben, da trodde jeg virkelig det hadde klikka. NEI NEI NEI🙉🙈

Men så skrev hun sine tanker om turen og livet videre. Får håpe hun tar tak i det som må tas tak i. For hennes egen del og framtidige familie. 

Naboen er han fremtiden? eller er han bare content og KK🧐🫣 

Ekspander  

Enig i alt! 
Vedr. beach cluben ble jeg også veldig satt ut når hun til og med sa at hun ikke hadde rørt en dråpe alkohol heller. Jeg trodde minimum hun var dritings… Men, det mater vel dessverre bare den usikkerheten jeg allerede hadde ifht. om det kun er iskaffe hun «går på». 😳

Sirah skrev (På 25.3.2025 den 8.45):

Enig. Jeg orker ikke å se når hun har overtenning, det blir kort og greit for mye.

Enig i alt du skriver. Ble for mye i Vietnam - selv om jeg er imponert over at hun holdt ut så lenge på hostel. Usikker på om jeg hadde klart det selv. Hun skrev vel på flyet hjem at hun hadde hatt flere panikkanfall osv, det kan jo forklare oppførselen hennes. 

Ekspander  

Hun refererte vel til tidligere og følelsen av å nærme seg panikkanfall før? Hun skrev vel ikke noe om at hun hadde panikkanfall på turen, og har heller ikke vist/nevnt (såvidt jeg har sett) noe som tyder på det? 
Det er vel heller ikke noe som helst jeg vet om panikkanfall som kan forklare ..noe.. av oppførselen heller, nei… Da må vi til helt andre ting, tenker jeg……… 

Istapp skrev (På 25.3.2025 den 13.06):

Shehed og I har brukt sine plattformer til å henge ut en privatperson. Heldigvis tok skolen konsekvens av dette! Kan ikke ha en "voksen" i skolesystemet som opptrer slikt på sosialemedier og skal være en rollemodell for barn og unge. Nei, få slike folk bort fra opplæringsarenaer. Kred til skolen!

Ekspander  

Okei what?? Har Shehed hengt ut noen? Og isåfall: Gjorde hun sin egen uthengning av de samme som Isabel? Eller noen andre/er dette noe annet?

Kan skolen sparke for noe hun la ut på snapchat altså? Det må vel være noe mer? Eller? ..kanskje ikke, skjønner jo at om man jobber på skole må man kanskje være ekstra varsom.

Beklager om jeg henger etter her, prøver bare å oppdatere meg/forstå.. 🙈

Istapp skrev (På 25.3.2025 den 13.10):

Hmmm, det du faktisk skriver her signaliserer to personligheter, men det mener du vel ikke? De fleste, og det vanlige, er at vi har en og bare en personlighet, men vi kan oppføre oss forskjellig i ulike anledninger.

Men kanskje har I flere personligheter?

Ekspander  

Nå er den diagnosen veldig sjelden, men de som er mest utsatt for å få den er jo f. eks. typisk de som har en vanskelig barndom, så helt utelukket trenger det vel ikke være. Med det sagt tror jeg ikke hun har diagnosen, men hun kan sikkert ha elementer av dissosiering og gapet mellom hvordan hun er «nå og da» er veldig stort. Det kan jo til en viss grad også forklares av alt fra barndom til gapet mellom den og livet hun lever idag. 

Dette er ikke ment som fjerndiagnosistering, men bare tanker rundt det man kan observere når hun deler såpass mye som hun gjør og litt synsing/min mening basert på hva jeg vet. Som sagt tror jeg ikke hun har fullt ut «split personality disorder» (ble brått usikker på hva det norske diagnosenavnet er, innbiller neg at det kanskje ikke bare er «splittet personlighetslidelse», men det er kanskje det..?! Haha, ble usikker for øyeblikket!), men som sagt, og såpass kan man vel si er åpenbart også basert på så mye hun deler, er det et tydelig stort gap i hvordan hun oppfører seg til tider og mtp. barndom og liv er det vel heller ikke så rart nødvendigvis. Jeg håper det er sant at hun går til psykolog, og jeg håper for hennes del at hun tar det seriøst - for det er tydelig at det trengs. Særlig dersom hun oppriktig drømmer om mann, barn og på sikt å være fostermamma. 

Ayesha2 skrev (På 25.3.2025 den 14.09):

Nå skal jeg komme med mine tanker som ikke er ment som hat men kun mine meninger.

Denne Vietnam turen var ganske interessant å se på når man ser det store hele bildet. Jeg synes det var rart at storesøsteren ble helt utmattet før hun hadde tilbrakt 24t der, men hadde ingen problem da de fløy på business class. Når noen har et behov for å hele tiden forklare seg selv så ligger det en snaut av sannhet i hva som du blir "beskylt" for. Hun sier konstant at de gjør så mye for Isabel og det skulle bare mangle å få oppgradert fly og dyre hoteller. Men hun sier aldri hva det er hun/de faktisk gjør for å føle seg fortjent til å få ting betalt. Hun mistet/sa opp jobben pga hennes egen idioti. Hun red på denne 'fame bølgen' til Isabel og innså ikke at hun har mye mer å tape på enn Isabel. Hun uthengte en privatperson og senere gråt om hvor vanskelig alt har vært. Hun burde ikke jobbe med barn og jeg forstår ikke helt hvilket fag hun lærer barna der hun er ikke så god på norsk etter å ha bodd her i 30 år og ikke har så mye kunnskap om div i verden. Dette er ikke slemt ment, det er en observasjon. Da hun startet med Snapchat var hun ydmyk, nå er hun blitt en Isabel 2.0 med måten hun banner, sier "vi" til følgere, forventer alt luksus, er blitt veldig barnslig og sutrete. Og hun skal hele tiden poengtere at hun ikke lever på Isabel sine penger, men hvordan kan en tilkallingsvakt som assistent på en barneskole ha råd til å reise så mye som hun gjør? Jeg skjønner at du ikke vil dele med omverdenen hva du har i inntekt, men ikke tro folk er dumme. Da hun reiste fra Vietnam fløy hun coach, mens hun satt der og sa på Snapchat at hun har sine egne penger og klarer fint å betale for seg selv. Men hvorfor flyr hun business kun når hun reiser med søsteren?

Når det gjelder Vietnam så ble jeg flau på deres vegne. Isabel går rundt i nattkjole, skriker, hyler og jokker i gatene. De spiller høy musikk i både transport og spisesteder. Hun reiser med to 19 åringer og man kan se at det er der hennes mentale alder fortsatt er. Hun snakker på samme måte som de to jentene og ler av det samme. Hun blir helt overbegeistret av den minste tingen, filmer med munnen åpen og øyne store som om de hadde landet på månen. Hun snakker til folk slik man snakker til et barn, da mener jeg at hun omgjør stemmen sin og det er ikke fordi hun skal være høffelig. Det går fint ann å være høffelig med voksne uten å gjøre seg om. Hun blir helt i ekstase, filmer alt og alle men har de godkjent å bli eksponert til flere hundre tusener fremmede? Men alt for content.

Når det gjelder RaadSquad så hadde jeg blitt helt satt ut om så mange fremmede trodde vi var venner, vår mens kommer samtidig og som ikke får sove hvis jeg ikke poster på noen timer. At de ikke skjønner at de er kun en inntektskilde for henne og ikke venninner er rart at de ikke forstår. Hun selger - de kjøper. Noen av de må enten slutte å leve seg inn i et liv til en fremmed, gå ut og møte faktiske venner. Andre må bare logge helt av nettet. De er helt opphengt i en influenser som bare japper på Snapchat dagen lang. Har ikke gjort noe spesielt enn å kun selge produkter til ensome og sårbare mennesker. Tenker ikke de noen gang at dersom hun er deres bestevenner hvorfor hun aldri møter de. Hun dro til Kristiansand for en pop up, hadde presse, fikk panikkangst og alt ble fanget. Også var hun helt ok i bilen på vei tilbake til Oslo. Når hun kommer til Oslo så er hun i leiligheten til moren og drar ut når de skal ut å spise. Tenker ikke disse RaadSquad at hun bare tuller med de?

Når det gjelder 'naboen' som jeg ikke helt skjønner meg på. Han dukker opp, skikkelig på, forsvinner, har ikke sosiale medier, plutselig fant henne på Snapchat, er skikkelig på, er veldig busy, kondomer liggende rundt, sender blomster, er stille også vil bli kjæreste. Og hun er snart 31 år? For dette høres veldig high school ut. Det blir interessant den dagen hun forteller han hvor mye hun har utlevert deres sexliv og hvor utlevert han er blant en hel haug med fremmede mennesker. 

Familien burde ordne med alle disse traumer de alltid klager på at de har. Jeg forstår ikke at ingen av de er i jobb eller skole. Hun yngste sa i dag at hun har reist i flere land de siste 2 måneder. Hvorfor jobber eller studerer hun ikke? Hun kan ikke leve på Nav og søsteren. Hva skjer når Snapchat slutter å betale?

Ekspander  

Veldig enig i så og si alt! Amen!

Når det gjelder søsteren og Vietnam:

Hun ble lovet en tur til Seychelle på Four Seasons etter de avbrøt Maldivene før tiden pga dårlig vær. Hun har også vært åpen om behovet for en slik tur/koble av, gitt uttrykk for at hun har det tøft osv. 
Når det oppstår «gruppedynamikk» og gjennom det press, til å plutselig hive seg totalt rundt og slenge seg på Isabels totale helomvending og innfall om å heller dra på backpacking til Vietnam kan jeg forstå og føle med søsteren til en viss grad. JA, hun kunne sagt nei, men hvis man kan litt om psykologiske mekanismer og slikt er det absolutt ikke vanskelig å forstå Shehed i situasjonen, syns jeg. Jeg toucher også innom noen relevante elementer nedover her:

Det eneste jeg vil si er at jeg tror nok på at familien stiller opp for Isabel og også har gjort det gjennom årene. Ikke økonomisk, men Rami er jo basicly tjeneren hennes, de har helt sikkert hatt mye med I sin kommandering, hvordan de står på for henne, hennes følelsesutbrudd (en ting er nåtidens, ikke minst hva hun viser (som regel er nå det som vises offentlig bare tuppen av isfjellet også… og det fremgår i rykk og napp også hører man her og der fra de alle), men tenk 10 år med eksponering, mediastormer, provosering, operasjoner, kjærlighetssorg med ambulanser etc ++++ her tror jeg det er MYE mer enn vi kan forestille oss også! En av tingene er bare.. om noen husker hvordan Isabel «taklet» (eller mer: Ikke takket) kritikk i starten, men likevel konstant valgte å gjøre ting hun visste provoserte stort). Jeg tror kanskje noen idag glemmer (eller kanskje heller ikke har fulgt med/fått med seg også) hele veien her og hvordan alt har vært og blitt. 

Jeg vil jo også si at de har akseptert og tolerert MYE når det kommer til ekstrem eksponering av familie, også veldig sårbar historikk og det jeg ser på som grov overeksponering (som for feks Sidra & Rami startet lenge før de var store nok til å begynne å forstå rekkevidden av det). Jeg opplever at Isabel har valgt å grovt overeksponer hele familien og jeg har vel aldri hatt følelsen av at det har vært så særlig opp til andre enn Isabel, og det har tidvis kommet tydelig frem at det i lange perioder også har vært uønsket (alle søsknene og moren har vel alle hatt sine perioder med ønske om å ikke delta i eksponering, hatt perioder der de selv har valgt det bort og det har også fremkommet forsøk på å si nei, men der Isabel har tvunget det gjennom likevel). Ergo syns jeg familien har tatt ganske mye og for meg er det et enormt invasivt valg å ta både på vegne av seg selv, men også i stor grad familien når man eksponerer seg selv og sin historie i så stor grad, men hun har også faktisk tvunget det gjennom for hele familien. En ting er at de idag virker som oftest mer ok med det, men sånn har det ikke alltid vært og jeg tror meget vel det kunne sett annerledes ut om familien fikk ta sitt helt egne valg fra starten av. 

Per idag er de vel Norges (og til en viss grad også litt utover det til og med det) Norges mest overeksponerte familie, uten at jeg opplever eller tenker at de noen gang hadde et faktisk valg. For meg er det en dyr pris å betale og jeg syns derfor faktisk også det er rett og rimelig at de får igjen for det. Utover det må jeg jo også bare si, og dette er basert på mye (men har allerede skrevet langt, så tar kortversjonen nå), at hele familien fremstår nærmest som rekvisitter og tjenestepersonell for henne. Jeg får iallefall en ekkel smak i munnen, og det er jo blant annet pga slike klipp som har kommet frem om f. eks. hvordan Isabel kan være når hun «ikke får viljen» sin. Når Isabel sier «hopp» så hopper samtlige rundt henne, og det kommer ikke ut av ingenting…

Bare at de også gidder å reise så mye for henne også… Jeg hadde aldri orket.

Kunne skrevet mye mer også, men her var iallefall litt om noen tanker om hvorfor jeg syns familien fortjener at det drypper på de også. Beklager rørete formulering, er syk og i ekstrem søvnmangel så hodet er ikke helt på plass. 😛

Hadde egentlig tenkt å skrive litt mer, men nå ble det allerede så mye og jeg fikk sinnsykt vondt i magen så gir meg her (får heller se over senere om jeg skal legge til noe), men ja - om det virker rotete eller «avbrutt» - there u go. xP

• Liker 4
  • Hjerte 2
  • Nyttig 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huder skrev (På 24.3.2025 den 14.08):

Lurt å lage egen tråd om Fie.  Sånn litt på sidelinjen… hadde man ytret noe ala det samme om I. R  som blir gjort her så tenker og tror jeg det virkelig hadde blitt shitshow her inne 😅

Ekspander  

Det var vel jeg som etterlyste. Beklager🙏

• Hjerte 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

dårligbrukernavn skrev (På 25.3.2025 den 21.11):

Det er sikkert meg som er dum her, men skjønner ikke helt formuleringen gitt situasjonen her:

Hva mener du?

Ekspander  

Svarte kort fordi det ikke er lov å diskutere privatpersoner (som denne følgeren jo er..) her.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

.

Hun refererte vel til tidligere og følelsen av å nærme seg panikkanfall før? Hun skrev vel ikke noe om at hun hadde panikkanfall på turen, og har heller ikke vist/nevnt (såvidt jeg har sett) noe som tyder på det? 
Det er vel heller ikke noe som helst jeg vet om panikkanfall som kan forklare ..noe.. av oppførselen heller, nei… Da må vi til helt andre ting, tenker jeg……… 

Ekspander  

Mulig jeg husker feil, jeg syntes hun skrev at hun hadde hatt panikkanfall, men jeg skal ikke stå på mitt der for å si det sånn. Du har helt sikkert rett i at det var følelsen i å nærme seg det :)

Jeg tok ikke med hele innlegget ditt i siteringen, men jeg syntes du har veldig gode tanker om både hvorfor Shehed trakk seg fra turen og det med familien. Jeg tror du treffer spikeren på hodet på mye her!

Jeg syntes også det bare er rett og rimelig at det drypper på familien også. De står jo for minst halvparten av underholdningen!

• Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hva mener du? En følger ringte og snakket stygt om henne til arbeidsplassen, og for det fikk hun sparken? Eller? Er det lov da? Arbeidsplassen må vel ha et grunnlag for å kunne si opp noen? Kan jeg ringe hvem som helst sin jobb og si masse stygt så vil vedkommende miste jobben? Det må vel være noe mer til situasjonen isåfall? 

Om noen vet er jeg interessert? 🤓🙈

Enig i alt! 
Vedr. beach cluben ble jeg også veldig satt ut når hun til og med sa at hun ikke hadde rørt en dråpe alkohol heller. Jeg trodde minimum hun var dritings… Men, det mater vel dessverre bare den usikkerheten jeg allerede hadde ifht. om det kun er iskaffe hun «går på». 😳

Okei what?? Har Shehed hengt ut noen? Og isåfall: Gjorde hun sin egen uthengning av de samme som Isabel? Eller noen andre/er dette noe annet?

Kan skolen sparke for noe hun la ut på snapchat altså? Det må vel være noe mer? Eller? ..kanskje ikke, skjønner jo at om man jobber på skole må man kanskje være ekstra varsom.

Beklager om jeg henger etter her, prøver bare å oppdatere meg/forstå.. 🙈

Nå er den diagnosen veldig sjelden, men de som er mest utsatt for å få den er jo f. eks. typisk de som har en vanskelig barndom, så helt utelukket trenger det vel ikke være. Med det sagt tror jeg ikke hun har diagnosen, men hun kan sikkert ha elementer av dissosiering og gapet mellom hvordan hun er «nå og da» er veldig stort. Det kan jo til en viss grad også forklares av alt fra barndom til gapet mellom den og livet hun lever idag. 

Dette er ikke ment som fjerndiagnosistering, men bare tanker rundt det man kan observere når hun deler såpass mye som hun gjør og litt synsing/min mening basert på hva jeg vet. Som sagt tror jeg ikke hun har fullt ut «split personality disorder» (ble brått usikker på hva det norske diagnosenavnet er, innbiller neg at det kanskje ikke bare er «splittet personlighetslidelse», men det er kanskje det..?! Haha, ble usikker for øyeblikket!), men som sagt, og såpass kan man vel si er åpenbart også basert på så mye hun deler, er det et tydelig stort gap i hvordan hun oppfører seg til tider og mtp. barndom og liv er det vel heller ikke så rart nødvendigvis. Jeg håper det er sant at hun går til psykolog, og jeg håper for hennes del at hun tar det seriøst - for det er tydelig at det trengs. Særlig dersom hun oppriktig drømmer om mann, barn og på sikt å være fostermamma. 

Veldig enig i så og si alt! Amen!

Når det gjelder søsteren og Vietnam:

Hun ble lovet en tur til Seychelle på Four Seasons etter de avbrøt Maldivene før tiden pga dårlig vær. Hun har også vært åpen om behovet for en slik tur/koble av, gitt uttrykk for at hun har det tøft osv. 
Når det oppstår «gruppedynamikk» og gjennom det press, til å plutselig hive seg totalt rundt og slenge seg på Isabels totale helomvending og innfall om å heller dra på backpacking til Vietnam kan jeg forstå og føle med søsteren til en viss grad. JA, hun kunne sagt nei, men hvis man kan litt om psykologiske mekanismer og slikt er det absolutt ikke vanskelig å forstå Shehed i situasjonen, syns jeg. Jeg toucher også innom noen relevante elementer nedover her:

Det eneste jeg vil si er at jeg tror nok på at familien stiller opp for Isabel og også har gjort det gjennom årene. Ikke økonomisk, men Rami er jo basicly tjeneren hennes, de har helt sikkert hatt mye med I sin kommandering, hvordan de står på for henne, hennes følelsesutbrudd (en ting er nåtidens, ikke minst hva hun viser (som regel er nå det som vises offentlig bare tuppen av isfjellet også… og det fremgår i rykk og napp også hører man her og der fra de alle), men tenk 10 år med eksponering, mediastormer, provosering, operasjoner, kjærlighetssorg med ambulanser etc ++++ her tror jeg det er MYE mer enn vi kan forestille oss også! En av tingene er bare.. om noen husker hvordan Isabel «taklet» (eller mer: Ikke takket) kritikk i starten, men likevel konstant valgte å gjøre ting hun visste provoserte stort). Jeg tror kanskje noen idag glemmer (eller kanskje heller ikke har fulgt med/fått med seg også) hele veien her og hvordan alt har vært og blitt. 

Jeg vil jo også si at de har akseptert og tolerert MYE når det kommer til ekstrem eksponering av familie, også veldig sårbar historikk og det jeg ser på som grov overeksponering (som for feks Sidra & Rami startet lenge før de var store nok til å begynne å forstå rekkevidden av det). Jeg opplever at Isabel har valgt å grovt overeksponer hele familien og jeg har vel aldri hatt følelsen av at det har vært så særlig opp til andre enn Isabel, og det har tidvis kommet tydelig frem at det i lange perioder også har vært uønsket (alle søsknene og moren har vel alle hatt sine perioder med ønske om å ikke delta i eksponering, hatt perioder der de selv har valgt det bort og det har også fremkommet forsøk på å si nei, men der Isabel har tvunget det gjennom likevel). Ergo syns jeg familien har tatt ganske mye og for meg er det et enormt invasivt valg å ta både på vegne av seg selv, men også i stor grad familien når man eksponerer seg selv og sin historie i så stor grad, men hun har også faktisk tvunget det gjennom for hele familien. En ting er at de idag virker som oftest mer ok med det, men sånn har det ikke alltid vært og jeg tror meget vel det kunne sett annerledes ut om familien fikk ta sitt helt egne valg fra starten av. 

Per idag er de vel Norges (og til en viss grad også litt utover det til og med det) Norges mest overeksponerte familie, uten at jeg opplever eller tenker at de noen gang hadde et faktisk valg. For meg er det en dyr pris å betale og jeg syns derfor faktisk også det er rett og rimelig at de får igjen for det. Utover det må jeg jo også bare si, og dette er basert på mye (men har allerede skrevet langt, så tar kortversjonen nå), at hele familien fremstår nærmest som rekvisitter og tjenestepersonell for henne. Jeg får iallefall en ekkel smak i munnen, og det er jo blant annet pga slike klipp som har kommet frem om f. eks. hvordan Isabel kan være når hun «ikke får viljen» sin. Når Isabel sier «hopp» så hopper samtlige rundt henne, og det kommer ikke ut av ingenting…

Bare at de også gidder å reise så mye for henne også… Jeg hadde aldri orket.

Kunne skrevet mye mer også, men her var iallefall litt om noen tanker om hvorfor jeg syns familien fortjener at det drypper på de også. Beklager rørete formulering, er syk og i ekstrem søvnmangel så hodet er ikke helt på plass. 😛

Hadde egentlig tenkt å skrive litt mer, men nå ble det allerede så mye og jeg fikk sinnsykt vondt i magen så gir meg her (får heller se over senere om jeg skal legge til noe), men ja - om det virker rotete eller «avbrutt» - there u go. xP

Ekspander  

Man må heller ikke glemme hvordan hun agerer når hun er i ett forhold.. Nå har hun derimot veldig korte forhold bak seg. Ca 2 år gjennomsnittlig.. Det er lett å skylde på mannen når ett brudd oppstår, men de som har fulgt henne fra starten vet at det er å pynte veldig på sannheten.. Just saying..

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget spesielt dette forholdet til naboen. Hvor lenge kan det fortsette sånn her? 
Ting går meget tregt. 

Også rart at familien orker å være så mye sammen som det de er. Hvordan får hun truffet en mann, når det stort sett bare skal handle om familie og ferieturer? Jeg hadde ikke orket. 

• Liker 3
  • Nyttig 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vedr panikkanfall så tolket ikke jeg det som at hun mente på turen nå, men opp igjennom/de siste årene typ. 

Ellers er jeg fascinert over at iPhone ikke slår av/på skjermen i det du fører den til/fra øret 😂 Det var det jeg hadde å komme med. God natt 😴

• Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sirah skrev (På 25.3.2025 den 21.31):

Jeg syntes også det bare er rett og rimelig at det drypper på familien også. De står jo for minst halvparten av underholdningen!

Ekspander  

Absolutt! De generer også penger til henne!

• Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moni123 skrev (På 25.3.2025 den 22.54):

Ekspander  

Ja de gjør det :) Ser stor forskjell på kvaliteten på filmingen når hun har Rami med eller ikke, «helvete» til Pimpen har vokst litt på meg og Shehed og Sidra bidrar også godt 😁

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Eamane skrev (På 25.3.2025 den 21.51):

Meget spesielt dette forholdet til naboen. Hvor lenge kan det fortsette sånn her? 
Ting går meget tregt. 

Også rart at familien orker å være så mye sammen som det de er. Hvordan får hun truffet en mann, når det stort sett bare skal handle om familie og ferieturer? Jeg hadde ikke orket. 

Ekspander  

Synes hun snudde helt om jeg når de var på maldivene når hun oppdaget at han er veeeldig intresert i henne og villig til å gjøre mye for henne. Da hun fikk overtalt han til å bli m å kjøpe ei hytte der. Tror hun r mer interesert i millionene hans og hva det kan gi henne av kontent fremover. Nå plutselig er hun liksom forelsket m sommerfugler i magen. Nei jeg kjøper ikke den asså. Tror penger har gått til hode på henne. 

• Liker 11
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Moni123 skrev (På 25.3.2025 den 22.54):

Ekspander  

Enig. Men hun skal gjerne fremstå som den dronninga m penger og være den snille som spanderer i hytt og pine. Hun nevner aldri noe om takknemlighhet overfor dem som generer inntekten hennes.

• Liker 5
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er det noen som har fått med seg hva som egentlig feiler Rami? Så noe på storyen hans om blodforgiftning/bakterier i blodet? Han ser jo skikkelig klein ut stakkars.

never mind, sjekket storyen hans nå. Gastroenteritis eller noe. Får håpe han blir frisk fort :)

Endret av Sirah
Fant svaret selv
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
  Sirah skrev (På 25.3.2025 den 23.29):

Er det noen som har fått med seg hva som egentlig feiler Rami? Så noe på storyen hans om blodforgiftning/bakterier i blodet? Han ser jo skikkelig klein ut stakkars.

never mind, sjekket storyen hans nå. Gastroenteritis eller noe. Får håpe han blir frisk fort :)

Ekspander  

Karen sier de vet hva d er, men d er privat plutselig

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vanilje70 skrev (På 25.3.2025 den 23.53):

Karen sier de vet hva d er, men d er privat plutselig

Ekspander  

Typisk henne. Veldig niende-klasse på storyen hennes ofte. Hinter til noe personlig som "dere" ikke har noe med. Hvorfor ta det opp i det hele tatt? Og hvorfor filme facetime med Rami fra legekontoret (Isabel) ? 🤔 

Isabel filmer mange private øyeblikk av familien og feks, Shehed har blitt filmet når hun var dritings flere ganger, så er faktisk enig med henne at de fortjener "en del av kaka". Se for dere Isabel sin story uten familien, litt kjedelig med nabosnakk og røring av iskaffe. Mange av Isabel sine beste øyeblikk er sammen med familien og det er en del av sjarmen. 

FORRESTEN hva skjer med at hun sier dzha istedenfor ja? Sååååå irriterende 😄 😫

• Liker 2
  • Hjerte 1
  • Nyttig 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sveits35 skrev (På 25.3.2025 den 13.19):

Ikke alle kan være så sympatiske og flinke debattanter som deg. Så det er bare å beklage. Jeg har respekt for den jeg skrev den kommentaren til, hun er som regel god til å argumentere for meningene sine uten å anklage, kritisere eller å angripe brukere her inne. 

Ekspander  

Vet du hva, jeg blir så imponert av deg hvor du står på skansene til Isabell og hiver deg på brukerdebatt men værasnill  å la andre ha meninger  og  få lov å ytre seg  og ha andre  meninger uten å å bli slem❤️

• Liker 1
  • Hjerte 1
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ellenn skrev (På 25.3.2025 den 20.33):

Det hadde vært ganske meningsløst å hatt en snap uten content 🤔

Ekspander  

Snap til I går på såkalt ærlighet, hele livet hennes på såkalt ærlighet for alle sine elsklinger…alt går på content, hun driter vel vel jamt i sine elsklinger bare hun tjener  penger !

• Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...