J.. Skrevet 25. mars #17001 Skrevet 25. mars dårligbrukernavn skrev (7 timer siden): What??? Jeg har misset noe, definitivt. Såvidt jeg visste var Shehed lærer/trodde jeg. Kan noen si hva som har skjedd!?? Hun var assistent. Gal følger ringte jobben hennes og hundset henne til hun mistet jobben. 4
Tears in heaven Skrevet 25. mars #17002 Skrevet 25. mars Teflonhjernen skrev (12 timer siden): Var ikke den skjermen veldig sort til å være i samtale som nettopp har startet ? 🤔 Vanlig,min gjør det samme. 2
Sveits35 Skrevet 25. mars #17003 Skrevet 25. mars Teflonhjernen skrev (1 time siden): Ja, ok. Ser at RS er sterkt representert i tråden her nå, men det går fint for meg. Fascinerende hvordan veldig mange sluker rått alt hun sier/gjør og tror at det virkelig er livet hennes. Alle hennes følgere er en ting for henne: Penger og inntekt. Hun er selgeren og følgerne er kundene. Selv om mange dessverre ikke forstår det. Du blir totalt parkert av en nydelig kommentar og drar RS-kortet. Er RS så flinke å argumentere altså? At andre blir totalt parkert? 4
Tears in heaven Skrevet 25. mars #17004 Skrevet 25. mars ToneVie skrev (9 timer siden): No offense. Men for en som tar et screenshot av noen som snakker i telefonen, for så å legge ut dette på et forum, for å så tvil om hun faktisk er i en telefonsamtale er også ganske på hugget 😅😅 Det er way beyond «på hugget» Stalker tendenser 😅 3 1
Tears in heaven Skrevet 25. mars #17005 Skrevet 25. mars Når Isabel er rolig,reflektert og viser mer en ydmyk side,så skinner hennes nydelige personlighet, er når hun har overtenning at jeg syns hun blir for mye. 3 1
agent Skrevet 25. mars #17006 Skrevet 25. mars dårligbrukernavn skrev (6 timer siden): Beklager å dra opp gammel kommentar, men har ikke vært innom på lenge. Jeg må innrømme at jeg har tenkt på den utleveringen ifht. hvis de noen gang faktisk blir kjærester. På et eller annet tidspunkt, om det faktisk blir seriøst, regner jeg med hun vil vise han - i det minste til en viss grad (det er vel også det hun har sagt). SÆRLIG da (men såklart også nå) tenker jeg på disse utrolig intime utleveringene av hvordan «snabelriding» de har hatt når, hvor og av hvilken karakter etc… Fyren er jo fullstendig blottlagt på de fleste måter - hadde nesten vært mer skånsomt om hun delte et dickpic ved uhell (og det er vel pretty damn bad…?)…!!?! Virker vel ikke som han er med på leken på noen måte akkurat!? Tvert imot..? Ellers: Imponert over at hun klarte backpacking og hostelliv i rett over en uke! Tror det er sunt for henne. Dessverre har hun virket fullstendig manisk, unhinged, blottet for sosiale antenner, respekt, situasjonsfornemmelse og ønske om å faktisk oppleve noe annet enn det hun gjør hjemme da… Har en stund lurt på om det bare er iskaffe hun «går på»… Hun har mye å jobbe med, før mann og barn. Nå har jeg fulgt med på denne turen til Vietnam, må si jeg ble litt skuffet . For opplevelsen av Vietnam har vært litt fraværende. Ble litt lei på slutten jeg hang meg opp på småting🫣😂🫣 eks. tonefallet: når hun prøvde å lage content brautende og tøff. Når hun snakket med taxisjåfører eller hostel personell sukkersøt . Ble kunstig for meg. Ellers synes jeg contentet var kjedelig, det vi fikk oppleve av Vietnam var som vanlig menyer,kaffe, opp med nebbet og brystene hennes. Når de var på Beach cluben, da trodde jeg virkelig det hadde klikka. NEI NEI NEI🙉🙈 Men så skrev hun sine tanker om turen og livet videre. Får håpe hun tar tak i det som må tas tak i. For hennes egen del og framtidige familie. Naboen er han fremtiden? eller er han bare content og KK🧐🫣 3 5
Sirah Skrevet 25. mars #17007 Skrevet 25. mars Tears in heaven skrev (1 time siden): Når Isabel er rolig,reflektert og viser mer en ydmyk side,så skinner hennes nydelige personlighet, er når hun har overtenning at jeg syns hun blir for mye. Enig. Jeg orker ikke å se når hun har overtenning, det blir kort og greit for mye. agent skrev (1 time siden): Hun har mye å jobbe med, før mann og barn. Nå har jeg fulgt med på denne turen til Vietnam, må si jeg ble litt skuffet . For opplevelsen av Vietnam har vært litt fraværende. Ble litt lei på slutten jeg hang meg opp på småting🫣😂🫣 eks. tonefallet: når hun prøvde å lage content brautende og tøff. Når hun snakket med taxisjåfører eller hostel personell sukkersøt . Ble kunstig for meg. Ellers synes jeg contentet var kjedelig, det vi fikk oppleve av Vietnam var som vanlig menyer,kaffe, opp med nebbet og brystene hennes. Når de var på Beach cluben, da trodde jeg virkelig det hadde klikka. NEI NEI NEI🙉🙈 Men så skrev hun sine tanker om turen og livet videre. Får håpe hun tar tak i det som må tas tak i. For hennes egen del og framtidige familie. Naboen er han fremtiden? eller er han bare content og KK🧐🫣 Enig i alt du skriver. Ble for mye i Vietnam - selv om jeg er imponert over at hun holdt ut så lenge på hostel. Usikker på om jeg hadde klart det selv. Hun skrev vel på flyet hjem at hun hadde hatt flere panikkanfall osv, det kan jo forklare oppførselen hennes. 2 1
Teflonhjernen Skrevet 25. mars #17008 Skrevet 25. mars Sveits35 skrev (1 time siden): Du blir totalt parkert av en nydelig kommentar og drar RS-kortet. Er RS så flinke å argumentere altså? At andre blir totalt parkert? Parkert av en nydelig kommentar? Ja, slik kam det vel også vrenges til å tolkes. Syntes verken kommentaren var nydelig eller følte meg parkert. Absolutt ikke, men om du leser kommentarene etter modifiseringen så er alt kun positivt, så tydelig at RS er sterkt presentert her inne. Tråden han vært både interessant og morsom, men kjenner nå at nok er nok av både KG og IR. Det er vår og så mye annet å gjøre enn å glorifisere en influenser som kun ønsker å tjene penger. Hun er utrolig dyktig på set hun gjør, hun får tross alt flere hundre tusen damer i alle aldre til å tro de er venninner. 2 8
Sveits35 Skrevet 25. mars #17009 Skrevet 25. mars Teflonhjernen skrev (8 minutter siden): Parkert av en nydelig kommentar? Ja, slik kam det vel også vrenges til å tolkes. Syntes verken kommentaren var nydelig eller følte meg parkert. Absolutt ikke, men om du leser kommentarene etter modifiseringen så er alt kun positivt, så tydelig at RS er sterkt presentert her inne. Tråden han vært både interessant og morsom, men kjenner nå at nok er nok av både KG og IR. Det er vår og så mye annet å gjøre enn å glorifisere en influenser som kun ønsker å tjene penger. Hun er utrolig dyktig på set hun gjør, hun får tross alt flere hundre tusen damer i alle aldre til å tro de er venninner. Det er nok tilfeldig hvem som er aktive akkurat nå. Men det er viktigere ting å gjøre enn KG og følge IR. Om ikke helt pause, så tenker jeg også å fokusere på at sommeren snart er her igjen 😊 2 1 2
Sirah Skrevet 25. mars #17010 Skrevet 25. mars Teflonhjernen skrev (11 minutter siden): Parkert av en nydelig kommentar? Ja, slik kam det vel også vrenges til å tolkes. Syntes verken kommentaren var nydelig eller følte meg parkert. Absolutt ikke, men om du leser kommentarene etter modifiseringen så er alt kun positivt, så tydelig at RS er sterkt presentert her inne. Tråden han vært både interessant og morsom, men kjenner nå at nok er nok av både KG og IR. Det er vår og så mye annet å gjøre enn å glorifisere en influenser som kun ønsker å tjene penger. Hun er utrolig dyktig på set hun gjør, hun får tross alt flere hundre tusen damer i alle aldre til å tro de er venninner. Tror kanskje mange (meg selv inkludert) er redde for at tråden skal forsvinne igjen + at det var litt deilig med en positiv tone her inne igjen 😅 Du er en av brukerne som klarer å diskutere og være kritisk uten å bli ufin, så jeg håper du blir her! Vi har hatt mange gode diskusjoner det siste året 1 1
Teflonhjernen Skrevet 25. mars #17011 Skrevet 25. mars Sveits35 skrev (4 minutter siden): Det er nok tilfeldig hvem som er aktive akkurat nå. Men det er viktigere ting å gjøre enn KG og følge IR. Om ikke helt pause, så tenker jeg også å fokusere på at sommeren snart er her igjen 😊 Ja, er jo beste tiden på året vi går inn i nå☀️ 1
Teflonhjernen Skrevet 25. mars #17012 Skrevet 25. mars Sirah skrev (3 minutter siden): Tror kanskje mange (meg selv inkludert) er redde for at tråden skal forsvinne igjen + at det var litt deilig med en positiv tone her inne igjen 😅 Du er en av brukerne som klarer å diskutere og være kritisk uten å bli ufin, så jeg håper du blir her! Vi har hatt mange gode diskusjoner det siste året 😊 Takk!! Jeg har bok vært litt i overkant kritisk og provoserende her inne i det siste, men er nok litt lei hele KG, men så må jeg liksom innom å se og så bare må jeg svare 😂 Huff, er jo ikke greit. Men, syntes uansett den er skummelt hvordan enkelte tror på alt Isabel sier/gjør og virker ikke helt skjønne at dette er inntekten til Isabel. Men, du er jo også en av de her inne som jeg absolutt skjønner at ikke er RS. 1 3
Sirah Skrevet 25. mars #17013 Skrevet 25. mars Teflonhjernen skrev (1 minutt siden): 😊 Takk!! Jeg har bok vært litt i overkant kritisk og provoserende her inne i det siste, men er nok litt lei hele KG, men så må jeg liksom innom å se og så bare må jeg svare 😂 Huff, er jo ikke greit. Men, syntes uansett den er skummelt hvordan enkelte tror på alt Isabel sier/gjør og virker ikke helt skjønne at dette er inntekten til Isabel. Men, du er jo også en av de her inne som jeg absolutt skjønner at ikke er RS. Det er lov å være dritt lei og jeg syntes du er både kritisk og provoserende uten å gå over streken 😁 Det er bare sundt å ikke være enige, det er sånn vi får de gode diskusjonene. Fullstendig enig med deg i at det siste, selv om jeg ikke er helt enig i at det er mange av dem her i tråden. Jeg syntes de fleste her inne virker som om de har et fornuftig syn på hva Isabel Raad AS er selv om noen er mer positive enn andre. Men det er veldig mye mulig at vi leser innleggene med helt forskjellige briller 😀 3
Gjest Huder Skrevet 25. mars #17014 Skrevet 25. mars Teflonhjernen skrev (1 time siden): Parkert av en nydelig kommentar? Ja, slik kam det vel også vrenges til å tolkes. Syntes verken kommentaren var nydelig eller følte meg parkert. Absolutt ikke, men om du leser kommentarene etter modifiseringen så er alt kun positivt, så tydelig at RS er sterkt presentert her inne. Tråden han vært både interessant og morsom, men kjenner nå at nok er nok av både KG og IR. Det er vår og så mye annet å gjøre enn å glorifisere en influenser som kun ønsker å tjene penger. Hun er utrolig dyktig på set hun gjør, hun får tross alt flere hundre tusen damer i alle aldre til å tro de er venninner. Teflonhjernen skrev (1 time siden): 😊 Takk!! Jeg har bok vært litt i overkant kritisk og provoserende her inne i det siste, men er nok litt lei hele KG, men så må jeg liksom innom å se og så bare må jeg svare 😂 Huff, er jo ikke greit. Men, syntes uansett den er skummelt hvordan enkelte tror på alt Isabel sier/gjør og virker ikke helt skjønne at dette er inntekten til Isabel. Men, du er jo også en av de her inne som jeg absolutt skjønner at ikke er RS. Enig med deg , det skal ikke mye til før man får høre seg om man er uenig og har meninger som ikke faller i smak fra ihuga fans av I.R. Du er kritisk og ytrer deg på en flott måte uten å være ufin, samtidig som du ytrer de fine sidene av I. At du la ut det bilde og var skeptisk er du ikke alene om, det har skjedd før men det spør akkurat hvem som legger det ut😉 Kommer nok ikke til å vær her så mye , er så nydelig tid vi går i møte så da får KG og I.R få litt oftere pause…..trur eg
Moni123 Skrevet 25. mars #17015 Skrevet 25. mars Ja, men da blir nordlendingene her et par mnd til. Vi "svømmer" i snø enda 😅 3 1
Teflonhjernen Skrevet 25. mars #17016 Skrevet 25. mars Huder skrev (48 minutter siden): Enig med deg , det skal ikke mye til før man får høre seg om man er uenig og har meninger som ikke faller i smak fra ihuga fans av I.R. Du er kritisk og ytrer deg på en flott måte uten å være ufin, samtidig som du ytrer de fine sidene av I. At du la ut det bilde og var skeptisk er du ikke alene om, det har skjedd før men det spør akkurat hvem som legger det ut😉 Kommer nok ikke til å vær her så mye , er så nydelig tid vi går i møte så da får KG og I.R få litt oftere pause…..trur eg Takk, så fint sagt 😍 1
Sirah Skrevet 25. mars #17017 Skrevet 25. mars (endret) Moni123 skrev (1 time siden): Ja, men da blir nordlendingene her et par mnd til. Vi "svømmer" i snø enda 😅 Her er det 14 grader og strålende sol akkurat nå, så skjønner at jeg befinner meg i riktig landsdel 😅🌞 ….og fremdeles sjekker jeg KG 🙈😅 Endret 25. mars av Sirah La til noe 2 1
Istapp Skrevet 25. mars #17018 Skrevet 25. mars Sveits35 skrev (5 timer siden): Du blir totalt parkert av en nydelig kommentar og drar RS-kortet. Er RS så flinke å argumentere altså? At andre blir totalt parkert? Du bruker en så utrolig nedrakkende måte å skrive på, når noen har en annen mening enn deg selv - passiv aggressiv skrivestil. Ble virkelig brukeren "parkert"? Mobilskjermen går ikke i dvalemodus/svart skjerm umiddelbart ved samtale - den skal gå i svart etter ca 10-15 sek. Denne dvalemodusen kan overstyres i tid. Men med umiddelbart oppring og svar er skjerm opplyst for å være tilgjengelig for å kunne håndtere f.eks ulike responser du kan tenke utført i starten av samtalen. Lys på skjermen vil synes i alle vinkler unntatt fra 90 grader. Så dersom bildet over var fra umiddelbart påbegynt samtale ville skjermen vært lyst opp, men gått i svart ca 10-15 sek uti samtalen. 1 6 2
Istapp Skrevet 25. mars #17019 Skrevet 25. mars J.. skrev (6 timer siden): Hun var assistent. Gal følger ringte jobben hennes og hundset henne til hun mistet jobben. Shehed og I har brukt sine plattformer til å henge ut en privatperson. Heldigvis tok skolen konsekvens av dette! Kan ikke ha en "voksen" i skolesystemet som opptrer slikt på sosialemedier og skal være en rollemodell for barn og unge. Nei, få slike folk bort fra opplæringsarenaer. Kred til skolen! 2 1 9
Istapp Skrevet 25. mars #17020 Skrevet 25. mars Tears in heaven skrev (5 timer siden): Når Isabel er rolig,reflektert og viser mer en ydmyk side,så skinner hennes nydelige personlighet, er når hun har overtenning at jeg syns hun blir for mye. Hmmm, det du faktisk skriver her signaliserer to personligheter, men det mener du vel ikke? De fleste, og det vanlige, er at vi har en og bare en personlighet, men vi kan oppføre oss forskjellig i ulike anledninger. Men kanskje har I flere personligheter? 1 3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå