Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Hjelpe meg. Har ikke vært innom tråden på ei god stund, og her diskuteres rumpa til Shehed opp og ned og til og med bilder av den der man snakker nedsettende om den!? Hvor er moderator?? HAR DE SOVNA?!

EDIT: Å herregud. Nå kom jeg meg gjennom de neste/siste 6 sidene. Hva faen er det som skjeeeeer her? 

Endret av lajlaj
  • Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

lajlaj skrev (2 timer siden):

Hjelpe meg. Har ikke vært innom tråden på ei god stund, og her diskuteres rumpa til Shehed opp og ned og til og med bilder av den der man snakker nedsettende om den!? Hvor er moderator?? HAR DE SOVNA?!

Det er fullstendig talentløs moderering for tiden, ikke bare i denne tråden. 

@Måne Rampelyset og @Sol Rampelyset sover på jobb for å si det forsiktig. 

Endret av firetoen
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kønn skrev (29 minutter siden):

Hun har fått flere følgere, men at hun er på jobb er vel ikke noe å ta henne på. Så har jeg et litt ambivalent forhold til det hele og ser på når jeg har tid til overs. Ang storesøster så har hun vært nødt til å si opp jobben som tilkallingsvikar og det er så klart trist for henne, men hun la opp til det selv. Isabel slapp billig unna det hele. Det er litt fascinerende å dele slik de gjør. For en rar verden. 

Ja, det er virkelig en rar verden. 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Heike72 skrev (På 19.3.2025 den 14.42):

Veldig mye av det vi alle har av både klær og ting er nok produsert i Kina. Mye produseres der. Og det er ikke dermed sagt at det er dårlige varer. 

Nå har IR aldri sagt at klærne er produsert i Kina, men derimot skrytt av Italia hele veien.

Natu skrev (På 19.3.2025 den 21.24):

Ja, ansiktsuttrykkene og måten hun hele tiden gjør seg til, overspiller overrasket osv osv.  Hun står jo med store øyne og måper på 20% av snappene. Det virker som hun spiller en karikert utgave av seg selv. Det er så sykt rart. 

Ja, det var det jeg ble lei av på forrige Maldivene-tur med familien. Så har ikke fulgt henne siden. Orker ikke. Hun er for gammel til å overspille på den måten.

Margit777 skrev (På 19.3.2025 den 21.25):

Skulle tro hun var tilbakestående.

Velinda skrev (På 19.3.2025 den 21.35):

Det tenkte jeg også,ser helt syk ut,fatter ikke at folk synes hun er sympatisk å fin,usj

Herregud, skjerp dere. Det der er ikke greit å si. 

• Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (1 time siden):

Så feil kan en ta. Har bare oppfattet deg jevnt over negativ til IR. 

Jeg er ikke nesegrus begeistret slik som enkelte er, men jeg ser hennes gode sider. Hun som de fleste andre har både gode og mindre gode sider. Jeg forstår ikke at hun vil dele så mye, men folk er forskjellige heldigvis. Jeg har lest begge bøkene og med hennes bakgrunn så unner jeg henne å ha det godt. India skulle få henne ned på jorda og nå denne turen. Håper hun finner roen med naboen og får det livet hun ønsker seg. Jeg lurer på om disse sprellene hennes er rent skuespill for content eller om hun virkelig er seg selv. 

Jeg forsøker å være objektiv. Noen ganger bommer hun og noen ganger treffer hun. Når hun ikke filmer andre i sårbare situasjoner liker jeg henne. Når hun er nedpå har hun mange gode refleksjoner. Men plutselig er hun stikk motsatt og jokker rundt i løse lufta og sprenger dassen eller hva hun sier. Hun er ganske sammensatt. Slik sett er hun også litt fascinerende. Blir liksom ikke helt klok på henne. Så selv om jeg er kritisk til enkelte ting unner jeg henne alt godt. 

Endret av Kønn
  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lana01 skrev (1 time siden):

Hun valgte det selv, men klart det er tøft . Allikevel lå det jo i kortene at hun kom til å slutte snart , pga av flytteplaner .Hva slapp Isabell billig unna? Den som startet hele hat kampanjen , var personen, som kontaktet arb  plassen til Storesøster .Denne  personen er uberegnelig  , og har selv selv å takke for situasjonen hun satte alle i , og er også grunnet til at Storesøster sa opp jobben 

Det som er fascinerende at personer blir syklig opptatt av andre.. eller mest av alt trist .. ikke minst for vedkommende , som har mistet det helt

Shehed måtte si opp jobben og for I fikk det ingen konsekvenser, ergo slapp hun billig unna. Eller billigere blir vel rett å si. 

Den personen er ikke offentlig så jeg avslutter med det. 

• Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synne.h.e. skrev (15 timer siden):

Isabel er også veldig hjulbeint og går med beina utover. Det er bare veldig lite klasse over det.

Om de ikke kan endre det på 30 sekunder?? De fleste trenger tid på å fikse ting, kjære deg. Hahahahahahahahaa!!! Takk for dagens latter!! Du er vel en person som mener man ikke kan snakke eller baksnakke folk i rommet uten at de er der for å forsvare seg selv!! Kom deg til h vekk fra dette forumet hvis du skal være så sensitiv, gå vekk!! Du er tåpelig!

Lite klasse å være hjulbeint, okei, jeg noterer.

Utover det, skaff hjelp, og logg deg av. 

• Liker 2
  • Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (3 minutter siden):

Aldri. Jeg tar faen ikke ordre fra sauer.

Du er kanskje hjulbeint selv, siden du tok deg nær av det.

Det er mange navn som går igjen her og kommenterer ofte, jeg er IKKE en av de, som er så oppsatt av å diskutere ulike ting. Uttrykker én mening og folk klikker mer enn på andre, bare bevis på at folk er utrolig krenkbare for tiden.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (16 minutter siden):

Hva slags hjelp skal jeg skaffe meg? Utdyp gjerne. Så skal jeg virkelig notere, altså...Din mening er utrolig viktig for meg. My monkeys, my circus..

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Turkis Sau skrev (18 minutter siden):

Don't feed the troll

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firetoen skrev (Akkurat nå):

Don't feed the troll

Jeg er her med ekte navn. Det er du som er et jævla troll. Dust.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

firetoen skrev (2 minutter siden):

@Måne Rampelyset @Sol Rampelyset

Nå får dere jaggu ta grep. Er jo verre en Jodel! 

Du er seriøst tragisk. Tipper du var eleven på skolen som gikk og sladret på alle bøllene. Det er så mange patetiske folk her, altså. Blir helt matt.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Synne.h.e. skrev (6 minutter siden):

Du er seriøst tragisk. Tipper du var eleven på skolen som gikk og sladret på alle bøllene. Det er så mange patetiske folk her, altså. Blir helt matt.

Du driver bare med trolling og prøver å provosere 

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (7 timer siden):

Nå har denne privatpersonen stått frem med fult navn i diverse steder og herset og drevet med hat meldinger. Så hun er ikke akkurat uskyldig. Det er jo ikke  slik at en har måte lete frem til hvem hun er.   Hun har ikke akkurat skjult seg.  Så jeg tror dette er kun hevngjerrighet og at hun gjemmer seg bak  offentlig mobbing. Ikke tror jeg hun har gitt seg heller. En viss magefølelse sier meg at hun er fult aktiv fremdeles. Så ville tro hun hadde sluttet om dette var så ille for henne.

Nå ble hun ikke oppsagt heller. Og ikke vet vi hva denne personen sa til arbeidsgiver. Vil tro det ble smurt tykt på. Så de ble vel kun fortalt en side av saken. Shehed uttale vel kun at « det smaker….og vedkommendes fornavn» og dette førte til at vedkommende dropper opp hos arbeidsgiveren. Litt skremmende at hun i det hele tatt kjenner til eksakt hvor hun jobber….

Når hun var så dum og hive seg med på mobbeviben til Isabel så fortjener hun det. At noen forsvarer mobbing fra offentlige kjendiser mot privatperson kan jeg ikke skjønne. Isabel og Shehed har tjent masse penger på å bruke denne personen som content, og det viser hvor kyniske dem er! Selvfølgelig kan det hende hun er hevngjerrig,hvem ville ikke vært det etter å ha blitt spredd ut på snap av søstrene raad? Da trenger man ikke smøre tykt på, for jobber du med barn skal du faktisk være moralsk skikket til det. Og er du med på å mobbe, aktivt eller ved å stilltiende delta så er man uskikket til å jobbe en plass der man jobber å få bukt med sånt

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tears in heaven skrev (1 minutt siden):

Du driver bare med trolling og prøver å provosere 

Jeg prøver ikke å provosere. Jeg sa et par ting og folk starter en liten heksejakt og er ekstremt aspeløv spør du meg som reagerer svært intenst. Hva skjer med ytringsfriheten i Norge? Den var noe helt annet før gen Z kom og ødela alt, for å si det mildt. Faen ikke lov å si noen ting lenger. Man up!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse
Synne.h.e. skrev (16 minutter siden):

Jeg er her med ekte navn. Det er du som er et jævla troll. Dust.

Tipper du er 15 år max.Ingen voksne som bruker ordet dust. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tears in heaven skrev (Akkurat nå):

Tipper du er 15 år max.Ingen voksne som bruker ordet dust. 

Å, nei. Ok. Jeg er 32, så da er vel jeg den eneste over 15 år i Norge som kaller noen dust, evt. 15 år i mental alder, whatever you Say.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (Akkurat nå):

Jeg prøver ikke å provosere. Jeg sa et par ting og folk starter en liten heksejakt og er ekstremt aspeløv spør du meg som reagerer svært intenst. Hva skjer med ytringsfriheten i Norge? Den var noe helt annet før gen Z kom og ødela alt, for å si det mildt. Faen ikke lov å si noen ting lenger. Man up!

Mobbing har ingenting med ytringsfrihet å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synne.h.e. skrev (1 minutt siden):

Å, nei. Ok. Jeg er 32, så da er vel jeg den eneste over 15 år i Norge som kaller noen dust, evt. 15 år i mental alder, whatever you Say.

Det skremmer meg at en på 32 er så umoden.Sosiale antenner som svikter.

• Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...