Moni123 Skrevet 24. mars #16981 Skrevet 24. mars (endret) Lawyer skrev (4 minutter siden): Nå tok Rami ut 75.000kr og vekslet i dollar så tipper famen skal til Irak nå og feire Eid der. Trodde ikke I ville til Irak fordi hun kan få problemer med å reise til Usa. Eller kanskje hun ikke skal være med? Og da et tilleggsspm, hvorfor reiste hun hjem da? Endret 24. mars av Moni123 3 1
Sveits35 Skrevet 24. mars #16982 Skrevet 24. mars Moni123 skrev (10 minutter siden): Trodde ikke I ville til Irak fordi hun kan få problemer med å reise til Usa. Eller kanskje hun ikke skal være med? Og da et tilleggsspm, hvorfor reiste hun hjem da? Hun savner naboen. 😊 1
Sirah Skrevet 24. mars #16983 Skrevet 24. mars Huder skrev (1 time siden): Lurt å lage egen tråd om Fie. Sånn litt på sidelinjen… hadde man ytret noe ala det samme om I. R som blir gjort her så tenker og tror jeg det virkelig hadde blitt shitshow her inne 😅 Beklager, skal slutte med avsporingen
Sveits35 Skrevet 24. mars #16984 Skrevet 24. mars Lawyer skrev (4 timer siden): Nå tok Rami ut 75.000kr og vekslet i dollar så tipper famen skal til Irak nå og feire Eid der. Moren og Shehed blir i Dubai iallefall. Kanskje Rami skal av gårde med faren sin? Han vandrer mye rundt i kjortel har jeg registrert. Hva skjer med han?
Teflonhjernen Skrevet 24. mars #16985 Skrevet 24. mars Var ikke den skjermen veldig sort til å være i samtale som nettopp har startet ? 🤔 3 6
Zenhouse Skrevet 24. mars #16986 Skrevet 24. mars Teflonhjernen skrev (4 minutter siden): Var ikke den skjermen veldig sort til å være i samtale som nettopp har startet ? 🤔 Er ikke de siste IPhonene slik da? At man ikke ser skjermen fra siden av? At skjermen blir mørk da. 2 1
refill Skrevet 24. mars #16987 Skrevet 24. mars (endret) Teflonhjernen skrev (10 minutter siden): Var ikke den skjermen veldig sort til å være i samtale som nettopp har startet ? 🤔 Nå vet jeg ikke hvordan iPhone er, men min Samsung slår i alle fall av skjermen når jeg tar den opp til øret under samtale. Snodig om ikke alle tlf er sånn tbh.. Endret 24. mars av refill Glemte et ord 3
Sirah Skrevet 24. mars #16988 Skrevet 24. mars Zenhouse skrev (4 minutter siden): Er ikke de siste IPhonene slik da? At man ikke ser skjermen fra siden av? At skjermen blir mørk da. Man får iallefall skjermbeskyttere som virker slik. 2
Teflonhjernen Skrevet 24. mars #16989 Skrevet 24. mars Zenhouse skrev (25 minutter siden): Er ikke de siste IPhonene slik da? At man ikke ser skjermen fra siden av? At skjermen blir mørk da. refill skrev (21 minutter siden): Nå vet jeg ikke hvordan iPhone er, men min Samsung slår i alle fall av skjermen når jeg tar den opp til øret under samtale. Snodig om ikke alle tlf er sånn tbh.. Sirah skrev (20 minutter siden): Man får iallefall skjermbeskyttere som virker slik. 🤭 De skjermbeskyttere som er slik, er ikke så blanke. Har slikt selv. Dessuten så lyser vel alle telefoner litt etter en har svart? Men, i rest my case 😉 1
Stay Skrevet 24. mars #16990 Skrevet 24. mars Teflonhjernen skrev (34 minutter siden): Var ikke den skjermen veldig sort til å være i samtale som nettopp har startet ? 🤔 Det er helt vanlig nå til dags. Det er også vanlig at skjermen er sort om man ser fra siden, selv om den er på og helt lys om man ser rett på. Kalles snikmodus. 1 5
Gjest Huder Skrevet 24. mars #16991 Skrevet 24. mars Hadde håpet for I sin del at det skulle vært naboen som hentet henne overraskende med roser, han viste jo hun skulle komme hjem idag. Neida, nok engang var det fine broren Rami som kom med roser til 5000,- 😳 Snodig kar han der naboen 😂
Sveits35 Skrevet 24. mars #16992 Skrevet 24. mars Huder skrev (7 minutter siden): Hadde håpet for I sin del at det skulle vært naboen som hentet henne overraskende med roser, han viste jo hun skulle komme hjem idag. Neida, nok engang var det fine broren Rami som kom med roser til 5000,- 😳 Snodig kar han der naboen 😂 Isabel ba Rami om å hente henne på åpent kamera i går. Så hun ventet ingen nabo i ankomsthallen. Naboen har vokst på meg han. Har troen ❤️ 6
Outandabout Skrevet 24. mars #16993 Skrevet 24. mars En ting er i alle fall sikkert, hun skaper innhold i kanalen sin. 1 1
Sirah Skrevet 24. mars #16994 Skrevet 24. mars Sveits35 skrev (1 time siden): Isabel ba Rami om å hente henne på åpent kamera i går. Så hun ventet ingen nabo i ankomsthallen. Naboen har vokst på meg han. Har troen ❤️ Jeg også 🥰 Håper hun kan få hjelp med alle traumene sine slik at hun på sikt kan skape seg et godt og solid og ekte forhold til en mann. Uansett om det blir naboen eller ikke. Men jeg heier på naboen 🥰 2 4
Hallepalle2 Skrevet 24. mars #16995 Skrevet 24. mars Teflonhjernen skrev (2 timer siden): 🤭 De skjermbeskyttere som er slik, er ikke så blanke. Har slikt selv. Dessuten så lyser vel alle telefoner litt etter en har svart? Men, i rest my case 😉 Og hvor har du fått det fra at bildet er fra begynnelsen av samtalen? Det får da være grenser for hva man skal henge seg opp i. Hva så om bildet er tatt for content? 1 4
Teflonhjernen Skrevet 24. mars #16996 Skrevet 24. mars Hallepalle2 skrev (7 minutter siden): Og hvor har du fått det fra at bildet er fra begynnelsen av samtalen? Det får da være grenser for hva man skal henge seg opp i. Hva så om bildet er tatt for content? Fordi bildet er tatt i det hun sier «Hello». Bildet har jeg tatt som screenshot av en av snappene hennes. Hvis det er content så var hele samtalen da content? Skal si fansen er på hugget i kveld… 1 1 5
ToneVie Skrevet 24. mars #16997 Skrevet 24. mars Teflonhjernen skrev (6 minutter siden): Fordi bildet er tatt i det hun sier «Hello». Bildet har jeg tatt som screenshot av en av snappene hennes. Hvis det er content så var hele samtalen da content? Skal si fansen er på hugget i kveld… No offense. Men for en som tar et screenshot av noen som snakker i telefonen, for så å legge ut dette på et forum, for å så tvil om hun faktisk er i en telefonsamtale er også ganske på hugget 😅😅 Det er way beyond «på hugget» faktisk. 2 23
dårligbrukernavn Skrevet 24. mars #16998 Skrevet 24. mars Kønn skrev (På 22.3.2025 den 0.53): Shehed måtte si opp jobben og for I fikk det ingen konsekvenser, ergo slapp hun billig unna. Eller billigere blir vel rett å si. Den personen er ikke offentlig så jeg avslutter med det. What??? Jeg har misset noe, definitivt. Såvidt jeg visste var Shehed lærer/trodde jeg. Kan noen si hva som har skjedd!??
dårligbrukernavn Skrevet 25. mars #16999 Skrevet 25. mars (endret) agent skrev (På 14.3.2025 den 20.20): Synes det er rart at hun utleverer han såpass som hun gjør. Hun sier jo at han ikke er offentlig, men hun har jo gjort han ganske offentlig. Hadde jeg vært i hans situasjon tror jeg nok jeg hadde blitt skuffet/sint. Han har jo blitt hennes mest innbringende content og click bait. Men det kan også hende han er med på leken. Beklager å dra opp gammel kommentar, men har ikke vært innom på lenge. Jeg må innrømme at jeg har tenkt på den utleveringen ifht. hvis de noen gang faktisk blir kjærester. På et eller annet tidspunkt, om det faktisk blir seriøst, regner jeg med hun vil vise han - i det minste til en viss grad (det er vel også det hun har sagt). SÆRLIG da (men såklart også nå) tenker jeg på disse utrolig intime utleveringene av hvordan «snabelriding» de har hatt når, hvor og av hvilken karakter etc… Fyren er jo fullstendig blottlagt på de fleste måter - hadde nesten vært mer skånsomt om hun delte et dickpic ved uhell (og det er vel pretty damn bad…?)…!!?! Virker vel ikke som han er med på leken på noen måte akkurat!? Tvert imot..? Ellers: Imponert over at hun klarte backpacking og hostelliv i rett over en uke! Tror det er sunt for henne. Dessverre har hun virket fullstendig manisk, unhinged, blottet for sosiale antenner, respekt, situasjonsfornemmelse og ønske om å faktisk oppleve noe annet enn det hun gjør hjemme da… Har en stund lurt på om det bare er iskaffe hun «går på»… Endret 25. mars av dårligbrukernavn 4 7
Teflonhjernen Skrevet 25. mars #17000 Skrevet 25. mars (endret) ToneVie skrev (7 timer siden): No offense. Men for en som tar et screenshot av noen som snakker i telefonen, for så å legge ut dette på et forum, for å så tvil om hun faktisk er i en telefonsamtale er også ganske på hugget 😅😅 Det er way beyond «på hugget» faktisk. Ja, ok. Ser at RS er sterkt representert i tråden her nå, men det går fint for meg. Fascinerende hvordan veldig mange sluker rått alt hun sier/gjør og tror at det virkelig er livet hennes. Alle hennes følgere er en ting for henne: Penger og inntekt. Hun er selgeren og følgerne er kundene. Selv om mange dessverre ikke forstår det. Endret 25. mars av Teflonhjernen 2 9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå