Gå til innhold

Isabel Raad

Soeuh

Anbefalte innlegg

Lana01 skrev (4 minutter siden):

Mot hvem da? De som er frekke mot henne, med kommentarer på snap  ?? Eller « hat gjengen fra FB» Tenker er du frekk/stygg  selv må du tåle å få litt tilbake , og spes den personen /stalkeren som førte til at Shehed mistet jobben? 

Det var hennes egen feil at hun mistet jobben. Heldigvis er det noen som setter ned foten mot offentlig mobbing av private personer, kred til arbeidsgiver.

• Hjerte 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Lana01 skrev (11 minutter siden):

Mot hvem da? De som er frekke mot henne, med kommentarer på snap  ?? Eller « hat gjengen fra FB» Tenker er du frekk/stygg  selv må du tåle å få litt tilbake , og spes den personen /stalkeren som førte til at Shehed mistet jobben? 

Om man kjenner litt til familien Raad så vet man at dette ikke er noe nytt rundt Karens oppførsel og væremåte.

• Liker 3
  • Hjerte 2
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Huder skrev (1 time siden):

Om man kjenner litt til familien Raad så vet man at dette ikke er noe nytt rundt Karens oppførsel og væremåte.

Pisspreik. Stopp deg selv. Det er bare pinlig

• Liker 1
  • Nyttig 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, nei,nei hva i alle dager er det hun driver med på den Beach Cluben? 
Noe så pinlig 🙈

• Liker 2
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Pigaloppa skrev (2 timer siden):

Det var hennes egen feil at hun mistet jobben. Heldigvis er det noen som setter ned foten mot offentlig mobbing av private personer, kred til arbeidsgiver.

Nå har denne privatpersonen stått frem med fult navn i diverse steder og herset og drevet med hat meldinger. Så hun er ikke akkurat uskyldig. Det er jo ikke  slik at en har måte lete frem til hvem hun er.   Hun har ikke akkurat skjult seg.  Så jeg tror dette er kun hevngjerrighet og at hun gjemmer seg bak  offentlig mobbing. Ikke tror jeg hun har gitt seg heller. En viss magefølelse sier meg at hun er fult aktiv fremdeles. Så ville tro hun hadde sluttet om dette var så ille for henne.

Nå ble hun ikke oppsagt heller. Og ikke vet vi hva denne personen sa til arbeidsgiver. Vil tro det ble smurt tykt på. Så de ble vel kun fortalt en side av saken. Shehed uttale vel kun at « det smaker….og vedkommendes fornavn» og dette førte til at vedkommende dropper opp hos arbeidsgiveren. Litt skremmende at hun i det hele tatt kjenner til eksakt hvor hun jobber….

Endret av Bendie
  • Nyttig 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bendie skrev (7 minutter siden):

Nå har denne privatpersonen stått frem med fult navn i diverse steder og herset og drevet med hat meldinger. Så hun er ikke akkurat uskyldig. Det er jo ikke  slik at en har måte lete frem til hvem hun er.   Hun har ikke akkurat skjult seg.  Så jeg tror dette er kun hevngjerrighet og at hun gjemmer seg bak  offentlig mobbing. Ikke tror jeg hun har gitt seg heller. En viss magefølelse sier meg at hun er fult aktiv fremdeles. Så ville tro hun hadde sluttet om dette var så ille for henne.

Nå ble hun ikke oppsagt heller. Og ikke vet vi hva denne personen sa til arbeidsgiver. Vil tro det ble smurt tykt på. Så de ble vel kun fortalt en side av saken. Shead uttale vel kun at « det smaker….og vedkommendes fornavn» og dette førte til at vedkommende dropper opp hos arbeidsgiveren. Litt skremmende at hun i det hele tatt kjenner til eksakt hvor hun jobber….

Enig, og det er lett å forsette hat kampanjen , med ulike profiler, og på ulike forum . 

• Liker 2
  • Nyttig 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Lana01 skrev (27 minutter siden):

Enig, og det er lett å forsette hat kampanjen , med ulike profiler, og på ulike forum . 

Enkelte «nye» som er svært lett gjenkjennelige ja

• Liker 3
  • Nyttig 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...