Margit777 Skrevet 23. mars #16961 Skrevet 23. mars (endret) Sveits35 skrev (4 minutter siden): Denne sida har vært stengt ned i et døgn og du begynner å gå etter brukere her etter fem minutt. Hva er det du ikke forstår? At Dubai er bygd opp på slaver, hva er det ikke du forstår? Ikke jeg som skryter av noe så forferdelig. Endret 23. mars av Margit777 3 1 7
Sveits35 Skrevet 23. mars #16962 Skrevet 23. mars Margit777 skrev (10 minutter siden): At Dubai er bygd opp på slaver, hva er det ikke du forstår? Ikke jeg som skryter av noe så forferdelig. Det går fint an å ha respekt for folk som mener noe annet enn deg selv. 1 1 5
Gjest Huder Skrevet 23. mars #16963 Skrevet 23. mars Sveits35 skrev (1 minutt siden): Det går fint an å ha respekt for folk som mener noe annet enn deg selv. Nettopp, hadde det vært respekt for at andre har andre meninger i tråden og innsett at dette er ett diskusjonsfora så hadde nok ikke denne tråden blitt stengt og moderert i hytt og pine!
Sveits35 Skrevet 23. mars #16964 Skrevet 23. mars Huder skrev (2 minutter siden): Nettopp, hadde det vært respekt for at andre har andre meninger i tråden og innsett at dette er ett diskusjonsfora så hadde nok ikke denne tråden blitt stengt og moderert i hytt og pine! Denne gangen var vel problemet at tråden faktisk ikke hadde vært moderert på en god stund 6
Gjest Huder Skrevet 23. mars #16965 Skrevet 23. mars Sveits35 skrev (1 minutt siden): Denne gangen var vel problemet at tråden faktisk ikke hadde vært moderert på en god stund La merke til at den fikk gå litt lengre tid denne gangen. Er en gjenganger at det blir rapportert og moderert over en lav sko her inne i forhold til andre tråder som er langt verre enn her inne.
Kløvereng Skrevet 23. mars #16966 Skrevet 23. mars Backpacker-reisen startet gøy, men så har det egentlig blitt litt mer kjedelig for hver dag. Iskaffe, matcha og massasje er uinteressant for meg… Og irriterte meg litt over at de sov til langt på dag hver dag og hadde ikke komt lenger enn til frokosten da kl var 15. Savnet at de utforsket mer områdene de var på. MEN synes uansett at det var skikkelig sprekt av henne å bo på hosteller og ta de sovebussene👏 Det var gøy å se. 5
Sirah Skrevet 23. mars #16967 Skrevet 23. mars Moderatorene får vel neppe betalt for jobben de gjør. Er ikke det frivillig? Så jeg syntes egentlig de gjør en god jobb. De har vel et liv utenom de også Men var på høy tid nå ja! 1 1
Sveits35 Skrevet 23. mars #16968 Skrevet 23. mars Sirah skrev (1 minutt siden): Moderatorene får vel neppe betalt for jobben de gjør. Er ikke det frivillig? Så jeg syntes egentlig de gjør en god jobb. De har vel et liv utenom de også Men var på høy tid nå ja! Å fy fader! Får de ikke betalt? Det hadde ikke jeg orket. All respekt til moderatorene! Wow
Sirah Skrevet 23. mars #16969 Skrevet 23. mars Sveits35 skrev (27 minutter siden): Å fy fader! Får de ikke betalt? Det hadde ikke jeg orket. All respekt til moderatorene! Wow Jeg mener jeg leste en plass at det bare er forumansvarlig som får betalt, men mye mulig det er feil altså Jeg har iallefall alltid innbilt meg at moderatorjobben er frivillig.
Lana01 Skrevet 23. mars #16970 Skrevet 23. mars Sirah skrev (3 minutter siden): Jeg mener jeg leste en plass at det bare er forumansvarlig som får betalt, men mye mulig det er feil altså Jeg har iallefall alltid innbilt meg at moderatorjobben er frivillig. Jeg mener Måne og Sol får noe? Det jeg har forstått at det baserer seg både at noen får betalt og noe er frivillig. De som er markert rødt får noen form for betaling , og de blå frivillig?
Sveits35 Skrevet 23. mars #16971 Skrevet 23. mars Sirah skrev (6 minutter siden): Jeg mener jeg leste en plass at det bare er forumansvarlig som får betalt, men mye mulig det er feil altså Jeg har iallefall alltid innbilt meg at moderatorjobben er frivillig. De fortjener betaling. Her trengs det haugevis med tålmodighet 😂
refill Skrevet 23. mars #16972 Skrevet 23. mars Sveits35 skrev (11 minutter siden): De fortjener betaling. Her trengs det haugevis med tålmodighet 😂 Enig. Om det er frivillig arbeid å moderere KG så bør de få Kongens fortjenestemedalje eller noe 😂 Bare rampelysgruppene må jo være to fulltidsstillinger alene - minst 👀
Snurrevipp Skrevet 23. mars #16973 Skrevet 23. mars Sirah skrev (2 timer siden): Ja hun er flink, det er det ingen tvil om. Til og med meg som egentlig ikke liker influensere og syntes de fleste er noen naut liker å følge med på Isabel. Har et par andre jeg også sveiper innom innimellom, men ingen av den fenger på samme måte og det er jo fordi hun er sykt god i jobben sin. Eneste andre influenseren som egentlig har fenget meg har vært Fie Laursen, men av helt andre grunner enn Isabel. Å følge med på Fie er litt som å følge et togkrasj i sakte film og det kan jo være underholdende det også 😂 Hvor er Fie blitt av? Fulgte henne på insta da hun flyttet til Spania for noen år siden og har ikke sett etter det. 😃
Sirah Skrevet 24. mars #16974 Skrevet 24. mars Lana01 skrev (9 timer siden): Jeg mener Måne og Sol får noe? Det jeg har forstått at det baserer seg både at noen får betalt og noe er frivillig. De som er markert rødt får noen form for betaling , og de blå frivillig? Sveits35 skrev (9 timer siden): De fortjener betaling. Her trengs det haugevis med tålmodighet 😂 Enig 😅 refill skrev (9 timer siden): Enig. Om det er frivillig arbeid å moderere KG så bør de få Kongens fortjenestemedalje eller noe 😂 Bare rampelysgruppene må jo være to fulltidsstillinger alene - minst 👀 Hahaha ja minst! Mulig jeg bommet skikkelig nå altså Snurrevipp skrev (9 timer siden): Hvor er Fie blitt av? Fulgte henne på insta da hun flyttet til Spania for noen år siden og har ikke sett etter det. 😃 Hun har vært litt på og av sosiale medier, men er tilbake nå på både Instagram og TikTok. Hun jobbet jo utelukkende med OF en god stund og la alle kortene sine der, men sier hun har gitt seg med det og blitt religiøs istede. Fremdeles uvenner med Boris. Hun har vært gift, skilt igjen og travel Toby har bodd hos henne i perioder. Det spekuleres i om hun fremdeles har sønnen for hun viser han aldri lenger, men sier det er fordi hun ikke ønsker å eksponere han. Håper det stemmer for hennes del. Tror at selv om hun er et vandrende shitshow så virker hun oppriktig glad i sønnen sin.
Zena33 Skrevet 24. mars #16975 Skrevet 24. mars Huder skrev (13 timer siden): La merke til at den fikk gå litt lengre tid denne gangen. Er en gjenganger at det blir rapportert og moderert over en lav sko her inne i forhold til andre tråder som er langt verre enn her inne. Nøyaktig det samme bildet som jeg har dannet meg. Enkelte her inne rapporterer over en lav sko, i håp om at tråden skal bli like sensurert for kritikk som Raadsquad sin facebookgruppe. For ja, jeg følger også andre tråder her inne som burde ha vært stengt for lengst om denne tråden var normen. Men disse andre influenserne har ikke oppnåd samme gudinnestatusen som I har, og voktes dermed ikke på samme måte som gudinnen I gjør på kvinneguiden. 3 1 3
lajlaj Skrevet 24. mars #16976 Skrevet 24. mars (endret) Zena33 skrev (1 time siden): Nøyaktig det samme bildet som jeg har dannet meg. Enkelte her inne rapporterer over en lav sko, i håp om at tråden skal bli like sensurert for kritikk som Raadsquad sin facebookgruppe. For ja, jeg følger også andre tråder her inne som burde ha vært stengt for lengst om denne tråden var normen. Men disse andre influenserne har ikke oppnåd samme gudinnestatusen som I har, og voktes dermed ikke på samme måte som gudinnen I gjør på kvinneguiden. Ikke for å bidra til avsporingen: men denne tråden har vært stygg de siste månedene. De siste ukene, samt i vinterferien, var det virkelig lavmål. Vi er mange her som bare er kritiske til IR, og så har man to-tre brukere som er utelukkende positive, men alle vi som er kritiske klarer å skille mellom vårt eget selvforakt og influenseren - og holder dermed en forholdsvis saklig tone. Så har du de som tror at med mindre man slenger dritt om henne og alle andre brukere her inne, så ser man henne som en gudinne. Det forsurer og ødelegger tråden, og er bare usaklig drittslenging. Derfra kommer det også gjerne ubegrunnede påstander, spekulasjoner og falske rykter. Endret 24. mars av lajlaj 3 7
Jenzen Skrevet 24. mars #16977 Skrevet 24. mars Må si jeg finner oppførselen til sidra helt bak mål. Hun oppfører seg som en 13-åring. Og en annen ting,som faktisk gjør at det vrenger seg i meg,er måten hun sitter på når de er på restaurant. Føttene i stolen-hæ? Hvor er folkeskikken? Hun oppfører seg som en bortskjemt liten drittunge for og si det forsiktig. 10 6
Bendie Skrevet 24. mars #16978 Skrevet 24. mars (endret) lajlaj skrev (1 time siden): Ikke for å bidra til avsporingen: men denne tråden har vært stygg de siste månedene. De siste ukene, samt i vinterferien, var det virkelig lavmål. Vi er mange her som bare er kritiske til IR, og så har man to-tre brukere som er utelukkende positive, men alle vi som er kritiske klarer å skille mellom vårt eget selvforakt og influenseren - og holder dermed en forholdsvis saklig tone. Så har du de som tror at med mindre man slenger dritt om henne og alle andre brukere her inne, så ser man henne som en gudinne. Det forsurer og ødelegger tråden, og er bare usaklig drittslenging. Derfra kommer det også gjerne ubegrunnede påstander, spekulasjoner og falske rykter. Ja, det har vært mye unødig krangling begge veier. Selv er jeg ikke på fb gruppen Raadsquad og ser ikke IR, som en gudinne. Men jeg er en som fort reagerer på kritikk, som tydelig er ment for å trykke noen ned.Noen ganger kan en sikkert se kritikk, som er mer saklig med feil øyne. Når det mye drittslenging i tråden og dermed er mer var på kritikken. Jeg tenker en ikke skal godta ondsinnet kritikk, men samtidig være mer åpen for ulikheter mellom deltakerne i diskusjonen. Det er lett for og bli sort/hvit tenkning og de/ oss Endret 24. mars av Bendie 5
Lawyer Skrevet 24. mars #16979 Skrevet 24. mars Nå tok Rami ut 75.000kr og vekslet i dollar så tipper famen skal til Irak nå og feire Eid der.
Gjest Huder Skrevet 24. mars #16980 Skrevet 24. mars (endret) Sirah skrev (5 timer siden): Enig 😅 Hahaha ja minst! Mulig jeg bommet skikkelig nå altså Hun har vært litt på og av sosiale medier, men er tilbake nå på både Instagram og TikTok. Hun jobbet jo utelukkende med OF en god stund og la alle kortene sine der, men sier hun har gitt seg med det og blitt religiøs istede. Fremdeles uvenner med Boris. Hun har vært gift, skilt igjen og travel Toby har bodd hos henne i perioder. Det spekuleres i om hun fremdeles har sønnen for hun viser han aldri lenger, men sier det er fordi hun ikke ønsker å eksponere han. Håper det stemmer for hennes del. Tror at selv om hun er et vandrende shitshow så virker hun oppriktig glad i sønnen sin. Lurt å lage egen tråd om Fie. Sånn litt på sidelinjen… hadde man ytret noe ala det samme om I. R som blir gjort her så tenker og tror jeg det virkelig hadde blitt shitshow her inne 😅 Endret 24. mars av Huder
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå